středa 10. září 2014

Nová arganová řada Body Shop

Arganový olej teď frčí a objevuje se všude možně čím dál častěji. Zjistil to i Body shop a proto nedávno uvedl novou řadu s arganovým olejem. Jednou jsem si tak vykračovala přes Palladium, venku strašně pršelo a já si chtěla udělat radost. Takže jsem klasicky prošla svá oblíbená místa a obchody a v mém hledáčku zůstala právě arganová řada. Netrvalo to dlouho a odcházela jsem z obchůdku s tímto papírovým sáčkem :)



The Body shop Solid oil lips (20ml) - kupovala jsem v obchodě BS v Palladiu za 180 Kč - oficiální info zde

První, co musím na nové řadě pochválit, je určitě její parfemace. Je příjemně nasládlá a taková hřejivá (takže na blížící se zimu značka ideál). Trochu mi připomíná medovou řadu, která se objevila tuším někdy zhruba před rokem. Hned jsem věděla, že s prázdnou neodejdu a volba padla na univerzální balzám. Je tedy hlavně na rty, ale můžete s ním natřít i např. suché lokty nebo třeba nehtové kůžičky a je to takový ten univerzální kousek, co se vám nikdy neztratí. Má hutnější konzistenci, ale po doteku s kůži začne lehce tát. Další plus je pro mě to, že balzám nelepí a není přehnaně mastný (na rtech mi to nevadí, ale třeba u nehtových kůžiček trochu jo). Není to sice nejlepší balzám, jaký můžete sehnat, nicméně patří k lehkému nadprůměru, z těch, co jsem kdy vyzkoušela. Myslím, že hodně popraskané nebo bolavé rty vám vyloženě nevyléčí (i když to samozřejmě nemůžu vyloučit), ale na běžné používání je skvělý. Podle mě je to i takový pěkný dáreček třeba pro kamarádku. Vzhledem ke značce mi cena přijde v pohodě a vlastně jsem očekávala, že bude stát i víc :)

Jinak v nové řadě seženete ještě např. masážní mýdlo, pěnu do koupele, tělový peeling, tělové máslo nebo sprchový gel. Nad tělovým máslem jsem váhala, ale mám ještě načaté svoje oblíbené z Moringa řady, tak možná někdy příště.



Chtěla jsem vám ukázat i další krásnou věc, kterou jsem si udělala nedávno radost. Čím víc brouzdám po Fler.cz, tím víc tam utrácím peněz. A propadla jsem náramkům a doplňkům značky KIX. Tenhle rozkošný náramek jsem si zamilovala a na cestě už mám další! Konečně doplněk, který nebude mít každá druhá slečna, kterou potkám cestou do práce :) Rozhodně doporučuju omrknout a jak jsem si zjistila, KIX se objeví i na chystaném Dyzajn marketu, který se koná už tento víkend, takže já určitě půjdu omrknout i další verze :)





Balzám je moc fajn a krásně voňavý. Skoro se snad i těším na příchod chladnějšího počasí, kdy se bude náramně hodit :) Jestli arganovému oleji také fandíte a máte cestu okolo jednoho z obchůdků, tak určitě omrkněte a vyzkoušejte. Když nám v pátek začínají ty dny Marianne že, tak se někdo z vás bude určitě v Palladiu pohybovat, takže tenhle obchod určitě nezapomeňte zařadit do své nákupní trasy :)

Zaznamenaly jste novou arganovou řadu? Zaujal vás některý z produktů nebo už jste si nějaký samy koupily? :)

62 komentářů:

  1. Body shop mám ráda, jejich novou řadu jsem už zaznamenala, ale ještě nic nekoupila, pač jsem byla 4 měsíce mimo prahu, ale už se k nim na nákup chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Argan miluju a tahle rada je pro me hodne lakava.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Já určitě nezaregistrovala nějakým způsobem mě vůbec The body shop neláká takže ani tato řada :)

    OdpovědětVymazat
  4. Z Body Shopu bohužel nic nemám, jelikož nemám v blízkosti prodejnu, ale moc se mi líbí obaly :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Cokoliv s arganem je poslední dobou moje. Asi jsem propadla téhle vlně :D Dny Marianne mě ale teda minou úplně.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud máš ráda fler.cz mrkni na Ptačí brože. Krása střídá nádheru.

    OdpovědětVymazat
  7. Na tu parfemaci jsem teda zvědavá, protože zatím mi věci s arganovým olejem ani trochu nevoněly, ale možná to půjdu očuchat a dám Body shopu šanci

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá nádherně :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. jůů, na zimu to bude určitě krásná vůně! zaujala mě ta pěna do koupele, úplně se už vidím naložená ve vaně :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ted v sobotu jsem byla v Palladiu a zastavila se v body Shopu, ale jen krátce. Této řady jsem si všimla, ale žádný testr jsem nezkoušela. Někdy se tam ještě zastavím a podívám se, co maji na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Hmmm... zrovna sedím ve škole pár kroku od Palladia... že bych zašla? Body shop mám moc ráda :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  12. Já ted zkouším arganový olej v přírodní podobě, to mám přeci jen radši :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jelikož se do Prahy nedostanu, tak nemůžu koupit, ale jinak mě kosmetika BS velice láká :)

    OdpovědětVymazat
  14. Měla jsem šampon s arganovým olejem a moc mě nenadchl, že bych zkusila druhou šanci s balzámkem? Uvidíme:) Jinak na dyzajn market se taky chystám, takže náramky omrknu, minimálně pro ispiraci:)

    OdpovědětVymazat
  15. Musím teda říct, že vypadá vcelku dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Táto rada ma nejako neláka :) skôr nejaké ovocné vône :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to vypadá docela zajímavě a dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  18. asi si ho pohladaám niekde na ebay a objednám :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vůně příjemná, ale pro mě je absolutní top řada s růžovým grepem! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. tahle značka mě už láká dlouho, ale ještě jsem nic nezkoušela :) kdyby ale něco, asi bych sáhla po tělovém máslu.

    OdpovědětVymazat
  21. Já teda o víkendu na 100% kupuji podobný náramek!
    Na fleru jsou nádherné věci, ale mně se tam nějak blbě všechno hledá..vždycky mě to po chvíli přestane bavit..ale dostala jsem t peněženku od téhle paní http://www.fler.cz/veraja a kalendář a zrcátko http://www.fler.cz/hanunka. Po dlouhé době mám fakt kvalitní peněženku a kalendář je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ja teda Body Shopu az zas tak nefandim, ale jejich kosmetika voni nadherne, to zas jo.
    vpaon06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Já se těším, až na BodyShop někde narazím, protože ty jejich produkty mě fakt lákají :) A náramek je krásnej
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá to dobře, miluju takové balzámky :).

    OdpovědětVymazat
  25. Arganový olej miluji na vlasy, ale na pleť je prý skvělý proti vráskám.. asi novou řadu taky omrknu :)

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Keby máme tento obchod na Slovensku určite by som ho išla rada omrknúť :) Velmi rada by som od tejto značky vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  27. hmm.. balzám vypadá fakt skvěle! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Body Shop miluju! Jejich arganová řada je fajn i když já možná ještě více fandím kokosové :)

    OdpovědětVymazat
  29. V neděli snad pojedu do Prahy tak se na ni musím hned podívat, arganový olej mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  30. hrozně mě zajímá jak voní, asi ho půjdu očuchat :)

    OdpovědětVymazat
  31. Začínam ľutovať, že som sa nenarodila v ČR, pretože tam máte také super produkty a obchody čo u nás vôbec nie sú :/

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadá to zajímavě, ale asi mě to mine.

    OdpovědětVymazat
  33. Hm tak v Body shopu už jsem nebyla ani nepamatuju :))) Ale tahle řada mě docela zaujala, takže se asi zajdu podívat

    OdpovědětVymazat
  34. Hrozně mě zajímají pěna do koupele a peeling. Jenom se bojím té vůně. No uvidíme ;)
    petkasimka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadá dobře, tyhle kelímkové balzámy jsou takové roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  36. Me spis zajima dekorativni kosmetika od body shopu, ale videla jsem ji jen v Anglii, tak nevim jestli je dostupna u nas:/
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Já měla od skvělé paní vedoucí ještě než se celá řada dostala do prodeje.Vůně nádherná,máslo mě překvapilo svou konzistencí,o mnoho hutnější než má mé milované grepové.Na zimu si ho určitě koupím










    OdpovědětVymazat
  38. miluju arganový olej !! :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. verisi: děkuju za tip, určitě mrknu :)

    Anna: mě hodně arganových věcí taky nevoní, ale tohle je vážně moc příjemné :)

    Natálka - Little Gem: haha, k tomuhle ideálu už mi chybí jen ta vana :)

    Anna Klugerova: občas se tam najdou fakt krásné věci :) Hledám inspiraci na svatební dekorace a utratila bych tam majlant :)

    OdpovědětVymazat
  40. Všude je tolik arganového oleje, že už mě to ani nebaví sledovat. Daleko víc mě tak zaujal náramek z Fléru, taky tam ráda nakupuju, takže tip na nového prodávajícího se hodí. ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Koupila jsem si tělové máslo z této řady a jsem spokojená, i když moje oblíbené malinové máslo nepředčilo. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Z Body Shopu zatím nic nemám,ale začíná mě zajímat :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Body shop <3 nejradsi mam ten broznujici telovy olej a telova masla.. Vzhledem k tomu ze v Brne obchod neni .. Budu si miset pockat az se zas dostanu do Prahy :(

    OdpovědětVymazat
  44. arganovy olej poizivam na vlasy v nejakom sampone a neeviem sa dockat dokym ho vypouzivam .. fuj proste :D

    OdpovědětVymazat
  45. Vypadá dobře, škoda, že u nás Bodyshop není :(.

    OdpovědětVymazat
  46. Arganový olej mě dost láká, ale k obchodu Body shop se ne a ne dostat :(
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ten vypadá božsky!!<33, škoda, že Body shop mám daleko.

    OdpovědětVymazat
  48. Ten náramek má moc hezkou barvu, ale připadá mi spíš na o hodně mladší slečny:(

    OdpovědětVymazat
  49. takovéto multifunkční věci mám ráda a pokud navíc sladce voní, tak to musím mít..půjdu ho omrknout a očichat:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Body Shop je super! Měla jsem od nich nejradši tělová másla, vždycky s vůní něčeho, co se dá jíst.. Kokos, kakao, čokoláda a podobně :D Teď mě mamka překvapila sadou s vůní Moringa, to je nádhera.. :3
    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. tahle řada mi při další návštěvě určitě neunikne! moc mě zajímá ta vůně :)

    OdpovědětVymazat
  52. Patlátek na pusu není nikdy dost :D nejvíc u mě zatím vede carmex, ale jsem si jistá, že této vůni na zimu neodolám :) Navíc arganový olej je pro mě zárukou kvality!

    OdpovědětVymazat
  53. Balzámek vypadá skvěle :) A o arganovém oleji toho slyším poměrně dost :) janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. arganový olej mne až tak neláká, spíš bych měla zálusk na jejich dekorativní kosmetiku:( novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. U nás se nikde neprodává nebo o tom asi ani nevím...ale balzám vypadá hezky, jen taky nemám ráda kelímky do kterých se musí prsty..ty jsou jen tak na doma, no...

    OdpovědětVymazat
  56. Náramek je krásný, bohužel já náramek nosím tak párkrát do roka, moc jich doma tedy nemám, překáží mi na ruce. Kelímkové balzámy nemusím, spíše tyčinky.

    OdpovědětVymazat
  57. Od Body Shopu jsem nikdy nic neměla, ale jejich másla bych vyzkoušela ráda. No třeba se Body Shop někdy dostane i k nám do Brna.

    Já si nemůžu pomoct, ale ty "handmade" věci mě prostě neberou (leda by to byl výrobek mého vlastního dítěte... :-))

    OdpovědětVymazat
  58. před pár týdny jsem si nakoupila arganový olej v maroku a jsem zamilovaná! na tuhle řadu jistě kouknu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)