úterý 16. září 2014

Must have - oční stíny Ombre Matte Clarins

Dneska mám špatnou zprávu pro vaší peněženku. Tohle je totiž věc, co nutně potřebujete, je mi líto :) Na podzimní wishlist je pomalu a jistě čas a já vám ho v následujících dnech trochu víc "naplním" nebo vás spíš třeba inspiruju k jeho rozšíření :)


Clarins Ombre Matte, odstín č.4 - koupíte v parfumeriích za 590 Kč

Nad stíny jsem juchala už při čtení tiskové zprávy. Juchala jsem i při prvním vyzkoušení a juchám doteď! Je totiž několik důvodů, proč jsem si tyto nové stíny zamilovala. Takže zaprvé - odstíny jsou velice povedené a ryze podzimní. Pokud hledáte úžasně matné odstíny a preferujete mono stíny, rozhodně tyhle omrkněte. Fakt číslo dvě - úžasná textura, kterou jsem zatím u jiných stínů nezažila. Je skoro jako jemný krém, který se ale na oku promění v pudr. Stíny jsou úžasně pigmentované a syté. Dobře se s nimi pracuje a snadno se rozmazávají do ztracena. K aplikaci můžete použít jak prsty, tak štětec, je to spíš na preferencích každého. Každopádně aplikace je super easy i pro úplné začátečníky. Dalším faktem, proč je miluju je jejich výdrž. Měla jsem je na očích i 18 hodin a odličovala jsem je v perfektním stavu. Přestály i slzy dojetí a moje mastná víčka! Tyhle stíny mi totiž drží i ... dramatická pauza ... bez báze! A to je přátelé něco, protože ani UD, M.A.C nebo Inglot tohle u mě nedokáže. Plus je i krásné balení, poměrně příznivá cena (s ohledem na high end kategorii a množství různých slev) a fakt, že k podzimu tyhle barvy prostě patří. Moji favorité jsou odstíny č. 3 + 4 + 5 (pětka je jediná lesklá). Jednička a dvojka jsou hodně nenápadné a spíše základní odstíny, kterých mám poměrně dost a až tak mě nenadchly. Každopádně všichni milovníci odstínů taupe, mauve a já nevím čeho všeho ještě jistě zaplesají :)








A kdyby někoho zajímalo odkud je tahle úžasná klícka, tak z H&M Home :)


V nabídce je celkem 6 odstínů a 5 z toho je úplně matných. Jediný odstín číslo 05 je lesklý a obsahuje mikro třpytečky.



No, přátelé...mám jen jeden problém. A to, že mám zatím jen jeden odstín :) Takže až budete chtít provětrat svoje peněženky a na podzim být ještě krásnější, víte pro co zajít. A věřte, že těch skvělých a krásných věcí, které musíte mít je ještě víc! Ne, ale teď vážně, tyhle stíny vážně miluju a všema deseti doporučuju! Pro mě je to podzimní must-have záležitost :)

Takže otázka na závěr jasná - kdo stíny už zkoušel, případně jim propadl tak jako já? Přiznejte se :)



PS: Děkuji Clarins za poskytnutí stínů k recenzi

63 komentářů:

  1. Mám doma 03 taupe a jsou naprosto famózní :3
    Ještě mne láká ta jejich trojhrotá tužka :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Dokud jsem neviděla tu cenu, tak jsem o nich i přemýšlela :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Až na teplé odstíny nejsem, tyhle se mi líbí a ten Tvůj je asi nejhezčí :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. WAU krááásne odtiene, sú super...

    OdpovědětVymazat
  5. Clarins prostě nezklame! :) opět krásný obal, skvělý výrobek, kupodivu i ta cena není až tak příšerná, jak jsem čekala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám č. 3 a jsem nadšená! Jen mi odpoledne zalezly do záhybu oka. Nic dramatického, ale linka tam byla. Dnes zkusím s bází. A máš pravdu - ta textura a výdrž jsou super! Připomíná mi to Chanel tvářenky - jakože krém a při doteku máte pudrovou konzistenci. Zvláštní. Kdo řeší cenu - toho stínu je tolik, že to ani za 10 let nespotřebuji. Takže 600 za super barvu není katastrofa. Pořád přemýšlím i nad tou 4. :-)))))))

    OdpovědětVymazat
  7. Tak odstín 5 prostě potřebuju :-D taaakže do konce tejdne se pokusím ho sehnat :-) jééé, to jsem měla vědět o dny Marianne...

    OdpovědětVymazat
  8. vypadají úžasně, ještě, že stíny moc nepoužívám, ušetřím :D

    OdpovědětVymazat
  9. renčo...tvuj blog je zlo pro muj účet.) měla bych si tě zablokovat.))

    OdpovědětVymazat
  10. Stíny mají krásný obal i barvičky jsou moc pěkný :)
    VERU-LIFE

    OdpovědětVymazat
  11. WoWo, krásné jsou. Hned bych si nějaké koupila :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. zkoušela jsem je teď na Dnech marianne a musím říct, že ta jejich textura je vážně něco :)

    OdpovědětVymazat
  13. Říkala jsem si, ze za ty prachy si koupím jeden a tečka. A teď? Mam uz tři :D

    OdpovědětVymazat
  14. toto jsem asi opravdu neměla vidět :)) to je pastva pro oči, dělám si zálusk na 03 :))

    OdpovědětVymazat
  15. no vyzerajú nádherne:) na prvý pohľad som si vôbec nemyslela, že budú mať tak skvelú pigmentáciu.

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, ty odstíny jsou naprosto super, mám takové ráda, je to přesně můj styl. Škoda je, že na mě jsou dost drahé :( Jinak ta klícka je moc pěkná :D

    OdpovědětVymazat
  17. Hm, aspoň jeden potřebuju :D! Zajdu se na ně teď někdy podívat, a až bude nějaká akce, tak si koupím nějaký :).

    OdpovědětVymazat
  18. vypadají úžasně, jen mám nějak pocit, že mi matné stíny nesluší.. ale podívám se po tom třpytečkovém:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Pigmentace je vážně úžasně... ale ta cena, ufff... Mamíííí :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mna napriklad vobec nezaujal, takze moja penazenka je v pohodicke :-)
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  21. na to, že stíny příliš nepoužívám, tak tyto vypadají luxusně. Ale kdybych měla u clarins ty peníze utrácet, tak šáhnu po jiném jejich výrobku :)

    OdpovědětVymazat
  22. Omrkla jsem je dneska a ten lesklý stín vypadá božsky! Bohužel byl vyprodaný a spolu s ním i ten odstín, co máš Ty. Pokud jsi ale na stíny se "zvláštní" konzistencí, určitě se dojdi alespoň podívat na Electric Cool Eyeshadow od M.A.C. - jsou součástí kolekce A Novel Romance (která prý byla spatřena na Václaváku :)). Psala jsem o nich před pár dny na blogu, ale ta konzistence se vážně nedá popsat... :D
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
  23. Tedaa, ty stíny jsou fakt krásný, asi začínám šetřit :D

    OdpovědětVymazat
  24. Mohla by si teda spraviť nejaký článok čo si plánuješ na jesen kúpiť alebo si si naopak už kúpila aby sme sa mohli inšpirovať :) Tiene sú neskutočne krásne :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadají úžasně :) ale ta cena..achjo :D ..no nic, přidáno na wishlist :D

    OdpovědětVymazat
  26. cena je vysoká, co si budeme povídat, ale fakt odpovídá kvalitě! ta textura je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  27. Máš pravdu, vypadá to rozhodně jako něco, co rozhodně potřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  28. tak díky bohu, že na stíny absolutně nejsem :D

    OdpovědětVymazat
  29. Koupila jsem si odstín 03 taupe a je naprosto dokonaly..krasna barva! A tady ta taky:)

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrá pigmentace, ale nezkoušela jsem
    style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Sakriš, :-D Ty stojí za hřích! Wau.... Hm, tak uvidíme, zda odolám :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadají krásně! :-))

    Hezký večer,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Ammalka: věř, že to množství v kelímku jen tak nevypotřebuješ, takže když si to spočítáš, ve výsledku to není tolik :)

    ohmybeautifullife: Ámen :)

    Michaela: beru to jako kompliment :)

    Michaela Štěpánková: tak to teda závidím! to je cifra, na kterou bych se ráda jednou dopracovala :) 3+4+5 :)

    Snowglobe: přesně vím, které myslíš :) O víkendu jsem si je zkoušela a jsou teda taky boží! Já si akorát nevybrala z barevné nabídky :( Kdyby byly jednou v normálním sortimentu v jiných barvách, rozhodně si pro jeden jdu :)

    Kristína Slováková: mám něco podobného v plánu, ale počítám s tímto článkem zhruba na říjen :)


    OdpovědětVymazat
  34. Ty vypadají skvěle :)a připomínají mi color tattoo v odstínu taupe :) janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Pre mňa dosť drahé :) takže by som si to nikdy nekúpila :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tyjo, vypadají fakt dooost dobře, musím je někde vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  37. ráda bych vyzkoušela;)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Clarins mě v poslední době dost oslovilo jejich BB a řasenkou, rozhodně si od nich něco pořídím. Cena se mi taky zdá příznivá, navíc teď je zas do Sephory nějaká -20% při platbě kartou....takže super :)

    OdpovědětVymazat
  39. Je to presne môj štýl, sú prekrásne :)

    OdpovědětVymazat
  40. wow, krása! tuhle texturu mám u očních stínů nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  41. Tak ty jsou boží! Koukala jsem na swatche a nejvíc se mi líbí asi Rosewood a Taupe, Earth je taky super, ale hnědých stínů už mám spoustu. Po nákupu UD Naked 2 jsem zjistila, že se na stínech vážně nevyplatí šetřit, což mě kupodivu dovedlo tam, že za stíny (mj) skoro neutrácím, a kupuji si je cca 1 - 2x do roka. A tyhle jsou nádherný, takže už nejspíš vím, čím si (kromě Hoola od Benefitu a Nars Amour) udělám na Vánoce radost :)
    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Ach jo, tak to moje penezenka zase zaplace, ty vypadaji fakt skvostne!

    OdpovědětVymazat
  43. Jediný problém: kde vzít přes 3000 na 6 očních stínů? :D

    OdpovědětVymazat
  44. v této kolekci se pro mě ukázala dokonalost...mít tak aspoň jedny..

    OdpovědětVymazat
  45. Barva opravdu skvělá a ta výdrž určitě taky. Stínů mám doma dostatek a ráno se mi nechce vstávat, abych je používala denně, takže nemám šanci je nikdy spotřebovat :))

    OdpovědětVymazat
  46. tohle mě nechává chladnou... a peněženka je za to ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Vypadají nádherně,Clarins se mi poslední dobou líbí

    OdpovědětVymazat
  48. Ohhh!!! Ty vypadají nádherně :) Musím se po nich kouknout. Odstíny jako pro mě dělané!!!! Skvělé počtení a díky za tip! alca.bina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. krásne , hned by som brala :) velmi ma lakaju

    OdpovědětVymazat
  50. Vypadají naprosto úžasně, to jsem tu už psala myslím několikrát. :-D Určitě na ně přijde řada a jednoho dne budou moje - pokud ne dřív, tak Ježíšek to snad jistí. :-)) A super fotky!

    OdpovědětVymazat
  51. Koupila jsem si č.5, ať žije! Ale za sebe musím říct, že po prvním nadšení nejsem zase tak na větvi a další si nekoupim, i přesto, že mám Clarins ráda.

    OdpovědětVymazat
  52. Stíny jsou krásné ,hned bych je brala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)