středa 3. září 2014

Moje nákupy na Ebay

Krásné dobré ráno všem! Ráda bych vám dneska ukázala pár nákupů z Ebay z poslední doby a někoho z vás tak třeba inspirovala, čím si udělat radost :) Poslední dobou jsem si tam toho objednala víc, ale chodí to postupně, tak když se tenhle článek bude líbit, můžu klidně připravit někdy i další s pokračováním :)

Jinak uvítám vaše tipy a doporučení, co jste si na ebay koupily vy a co si myslíte, že stojí za to mít :)

Snažila jsem se ke každé položce přidat i odkaz, kde se dá koupit, ale neberte to tak, že věc nemůžete koupit u jiného prodejce a třeba i za lepší cenu :) Je to jen orientační.


Sticky notes - prodává tolik prodejců, že nemá cenu vypisovat link a do vyhledávače stačí zadat jen toto heslo.

Všem milovníkům organizování času musí srdce zaplesat, když něco takového vyndají doma z obálky. Všechny trapně žluté a růžové bločky letí do koše a na jejich místo se dostal Londýn, New York nebo vtipné "náplasti". Uznejte samy, že i nepříjemné úkoly se plní snadněji, když si je napíšete na něco tak pěkného :)

Jedna technická poznámka - u některých prodejců si není možné vybrat přesně typ lepítek a prodejce vám proste nějaké random pošle. Je lepší vyhledávat nabídky, kde si přesně můžete vybrat, které druhy se vám nejvíce líbí, v případě, že vám na tom záleží.


Forma na čoko knoflíky a papírové košíčky na cupcaky - (link) & (link)

Pokud rády pečete, tohle je něco pro vás. Knoflíky z čokolády vypadají super a hlavně se vás pak všichni budou ptát, jakže jste je udělaly?? Forem seženete spoustu - od srdíček po písmena abecedy, ale u těch bacha, špatně se pak vyndají určitá písmena. Košíčků na cupcaky taky seženete milion. Já si vybrala tyto dva vzory a rozdělila si je napůl se ségrou, protože od každého druhu bylo jinak 100 ks v balení.






Barevná brčka (link) - jestli něco celé léto sbíralo úspěch a liky na Instagramu, tak právě tato brčka. Pokaždé se někdo zeptal, odkud jsou :) Technická poznámka - brčka jsou papírová, takže celý večer jedno brčko v drinku nevydrží, ale nemusíte se bát, že by se vám hned rozmočilo v puse. Mají docela výdrž, ale během jedné zahradní grilovačky jich člověk asi pár vystřídá :)


Popruh na kufr se zámkem (link) - chtěla jsem svůj kufr trochu odlišit od ostatních a tohle se mi zdálo jako takové 2v1, protože má popruh ještě i zámek. Obecně propriet na cestování je na ebay miliarda a já mám pokaždé chuť si koupit stopadesátou jmenovku na kufr :)





Masking sticker set (link) - další z mnoha vylepšovačů diařů a plánování aktivit. Set rozkošných aršíků se samolepkami je vážně ňuňu a podobných věcí bych doma mohla mít stohy a stejně se budu pořád dívat po dalších :)


64 komentářů:

  1. Tohle jsem neměla vidět, teď mám potřebu si všechno objednat :D. Moc se mi líbí ty košíčky na cupcakes a muffiny a sticky notes :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle mi dělat, když jsem si zrovna dala nakupovací stopku :D Ale další článek by mé nakupovací já moc potěšil ;)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ta forma je paradni, to me nenapadlo koukat po formickach tam :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. ten popruh na kufr je skvělý! (lepítka asi nesklidily takový obdiv, protože už je doma mám :D) škoda, že toho s kufrem moc nenajezdim :-/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty vylepšovače do diářů jsou úžasné! Sama mám něco podobného moc ráda, ale nikdy si nevyberu, tak se většinou jen inspiruji a pak si to vyrobím sama podle sebe :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám raději aliexpress.com, větší výběr a lepší ceny!

    OdpovědětVymazat
  7. Super věcičky - lepítka, papírky, blbinky, na to mě užije :-D

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem taky hroznej ,,úchylák" na organizování úkolů, zápisků a blogu :D Rendy, už to příště neukazuj :D :D

    http://sisters-hoods.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. no tak mě by se hodilo všechno, co sis koupila :-D sticky notes a nemají chybu a ten popruh na kufr je taky dobrá vychytávka :)

    OdpovědětVymazat
  10. hurá, konečne viem, čo kúpiť na ebayi. veci na označovanie, lepenie, skrášľovanie - to je moje! :)

    3znitry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ty lepítka a vylepšováky do diářů jsou skvělý :) Ty potřebuju :D Košíčky na muffiny si kupuju u nás v jednom obchodě, tak mají taky moc krásný a prodávají tam zrovna i třeba v sadě už udělaný srdíčka na špejli nebo tak :) Skvělý nákupy
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Právě čekám na sticky notes a making sticker set :) nemohu se dočkat mám k tomu objednány i nějaké pásky a papíry :) vzdycky jsem milovala papírnictví proto je ebay pro mě ráj :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ach ne, z ebay jsem objednávala minulý týden jak divá a nejspíš tam zase zabrousím... Sticky notes jsem objednávala taky, protože je mám v diáři moc ráda a klasické lepicí papírky používám při učení. Objedala jsem si asi bambilion samolepek, washi pásky, šátek a nějakou bižuterii. Taky jsem objednala první dárek k Vánocům. Už se nemůžu dočkat, až to všechno přijde; na poště ze mě budou mít radost. :-) Díky za tipy, brčka jsem hned objednala.

    OdpovědětVymazat
  14. Sticky notes nakupuju uz jedine na eBay. Dalsim nakupem budou kazdopadne brcka. Muj oblibeny ulovek je pouzdro na karty, mam spoustu ruznych zakaznickych karet a v jednoduchem pouzdre za 3$ je mam vsechny pohromade a velmi prehledne ulozene.

    OdpovědětVymazat
  15. Zaujala ma ta forma na tu čokoládu :)

    OdpovědětVymazat
  16. roztomilé blbostičky, ktoré nikto v skutočnosti nepotrebuje, ale každý kupuje ako o život :D

    OdpovědětVymazat
  17. Super článok, idem hneď objednávať :) ani som nevedela, že chcem slamky a košíčky na muffinky :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ooooou chci úplně všechno, hlavně ty doplňky k pečení/vaření/no prostě jídlu :D

    OdpovědětVymazat
  19. z ebay objednávám často, ale trochu se bojím objednávat věci, co se nějak týkají jídla - viz ty formičky, i když bych ráda, nemám k tomu důvěru. ačkoliv je to neodpodstatnělé, jelikož tyhle věci, koupené kdekoliv, jsou všechny z číny, ale prostě mám bakteriofobiu a nevěřím, že to nevypouští nějaké látky :D ale jsem blázen do pečení, takže se snad jednou odhodlám :D

    OdpovědětVymazat
  20. miluju všechno čím se dá vylepšit můj báječný diář. Takže tenhle článek mě potěšil a klidně přidávej další takové;)

    OdpovědětVymazat
  21. ach!:D Ja bych taky tema lepitkama mohla pomalu vytapetovat celej byt a jeste by mi zbylo:D

    OdpovědětVymazat
  22. Na ebayi som zaregistrovaná ale zatial som neobjednávala ale bojím sa že ked začnem tak neskončím :D

    OdpovědětVymazat
  23. super článek, určitě bych takové tipy, co nakoupit na ebay, ocenila častěji :)

    OdpovědětVymazat
  24. to jsou super věci, ale já bych je nevyužila

    OdpovědětVymazat
  25. Kousky jsou super taky mám nějaké lepíky objednané ale ještě na ně čekám tyhle články mám ráda takže určitě ještě nějaké přidej ;-)
    Jinak u mě na blogu mám plno recenzí z ebay jestli tě zajímají mrkni :) ;-)
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. koukám že na lepítka má taky úchylku kde kdo, já mám na cestě dalších pár obálek...:D

    OdpovědětVymazat
  27. Ach jo... má kreditka zase přijde o pár korunek :S ale koukala jsem ty sticky notes za 19.- .. to se tam prostě nechat nemůže :(( ach jooo

    skills-of.art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Náplasti objednané.....jsou boží :-D

    OdpovědětVymazat
  29. http://www.ebay.com/itm/Lot-Of-5-PCS-1-5cm-10M-DIY-paper-Sticky-Adhesive-Sticker-Decorative-Washi-Tape-/121294617688?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item1c3db8fc58 miluju vsechny tyhle kraviny :D

    OdpovědětVymazat
  30. krásne veci hneď by som ich brala všetky :) som rada že nemám účet na ebay lebo by som im tam všetko vykúpila a moja peňaženka by veeľmi plakala :D

    OdpovědětVymazat
  31. hezké, taky nakupuji na ebay :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. lepítka tm nakupujem aj ja, ten výber je neporovnateľný s našimi obchodmi :) A tie masking stickers mám už na wishliste ♥
    ale nikdy by ma nenapadlo tam hľadať košíčky na muffiny alebo formy na pečenie, na to sa musím ešte pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  33. Clanok by bol zaujimavejsi, keby si uvadzala aj ceny vyrobkov.

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  34. Ta formička je vážně skvělý nápad :) ale na ebay nenakupuji :)

    OdpovědětVymazat
  35. Pěkný článek, já si na Ebay objednávám bkryty na mobil :)

    OdpovědětVymazat
  36. Vypadá to vše dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Všechno je nádherné, určitě se podívám na ty stick notes:)

    OdpovědětVymazat
  38. Jé ta forma na knoflíky je roztomilá. Jinak i zbytek jsou pěkné věci :).

    OdpovědětVymazat
  39. nákupy na ebay - to je zlo :D vždycky tam nakoupím spoustu "blbinek" :D

    OdpovědětVymazat
  40. Úplně miluju kupování těchhle blbostí, těch lepíků už mám doma několik druhů :D

    OdpovědětVymazat
  41. Všechny ty lepítka asi nutně potřebuji! <3

    OdpovědětVymazat
  42. Super určitě udělej pak další článek z ebay.Já tam nakupuju kryty,štětce,gumičky do vlasů,řasy,bižuterii a teď batoh na vánoce

    OdpovědětVymazat
  43. všetky peniaze si z účtu vyberám lebo inak by som tam minula šialené peniaze..objednávam kryty na mobil, sponky do vlasov, bižutériu (krásne náhrdelníky za pár eur), úplné random srandy :D

    OdpovědětVymazat
  44. Ty brčka jsou boží :) jenže nejsem schoná se naučit nakupovat na ebay, takže zatím mám smůlu :D
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Toto som ani nemala vidieť, ja všetky tie také - hlavne tie papierové blbostičky zbožňujem! :) Vidím to o5 na ebayovské nákupy! Diky za tipy!! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  46. tyhle články bych snad ani neměla otvírat!!! :D mám ve wishlistu snad tunu takových věcí - do kuchyně, na sebe, na pleť, na psaní... no prostě úplně všechno :D

    OdpovědětVymazat
  47. Děkuji (zvláště od mojí peněženky), sticky notes objednány!:D

    OdpovědětVymazat
  48. Super nákup, hodně praktických věcí :).

    OdpovědětVymazat
  49. Ten knoflíkovač je senzační:) Já nakupuji na ebay hlavně bižuterii za směšné ceny.

    OdpovědětVymazat
  50. Náplasti jsou super, to je dobrý nápad. Jé a ty čoko knoflíky jsem obdivovala, když jsi dávala foto cupcaků myslím na Instagram. Akorát že mně by se s tím asi frfňat nechtělo. :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Jeje, to jsem neměl vidět....ráda peču...a všechna "udělátky" a pomůcky do kuchyně....to je "moje".
    Košíčky jsou rozkošné a knoflíky, no paráda:-)

    OdpovědětVymazat
  52. Ty Sticky notes jsou prostě boží!! :3 Mám je v diáři a sešitech a vždy mi zlepší náladu :)) Jen škoda že jich je na českým trhu tak málo :/

    OdpovědětVymazat
  53. Ja som sa akurát minule nechala v Nemecku poriadne nalákať na chutnučké lepíky, ale bolo mi ľúto vyhadzovať za ne ťažké euríčatá, čo za ne pýtali. Tak som prelúskala ebay (ešte som si tam nikdy nič neobjednala), kde som našla dokonca identické. Kým som sa odhodlala ku kúpe, už som cálovala za tie nemecké. Nevadí, stále mi ich treba kopu, tak sa asi na ten ebay odhodlám :D

    OdpovědětVymazat
  54. Ty lepítka jsou boží, takový musim mít taky :-D a formu na knofliky taky :-)

    OdpovědětVymazat
  55. Ta formicka na cokoladu je super napad

    OdpovědětVymazat
  56. na ebay jsem ještě nikdy nenakupovala.. a mám strach, že jakmile tam kouknu, tak se nezastavím :-) čokoknoflíky jsou fajn tip!

    OdpovědětVymazat
  57. Miluji tyto eBay články, sama jsem si už pár věcí koupila a vždy jsem byla spokojená. Moc se mi líbí ty paris lepítka, asi si je taky koupím. Jsem ujetá na všechny papírenský věci.

    OdpovědětVymazat
  58. Taky zbožňuji různé post it papírky, jsem na nich přímo závislá. Na ty co sis koupila mám také zálusk. Kdyžtak u mě také různé věci z eBay http://handmadetereza.blogspot.cz/search/label/eBay

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)