středa 17. září 2014

Max Factor nový make-up Skin Luminizer

Max Factor uvádí nový rozjasňující make-up Skin Luminizer, který byl poprvé představený na módní přehlídce Victoria Beckham. Na první pohled zaujme určitě balením, které je průhledné a vy tak vidíte jeho obsah. Kdyby nebylo jedné podstatné věci, make-up by se asi zařadil do mé make-upové síně slávy, jenže je tu malé ALE ...






Make-up Skin Luminizer, odstín 45 (30 ml) - koupíte v drogeriích či parfumeriích - oficiální info ZDE


Musím říct, že kdybych si make-up zkoušela jen z testru v drogerii, nejspíš bych si ho nikdy nepořídila. Když jsem ho totiž úplně poprvé vymáčkla z lahvičky, zdál se mi strašně hutný a příliš krémový. Po nanesení na pleť jsem ale okamžitě změnila názor, protože hutný není ani trošku. Má sice takovou našlehanější až trochu pěnovou/krémovou konzistenci, ale jeho krytí je spíše slabší střední a příliš vrstvit nelze. Musím říct, že se mi vážně líbí, že pleť pěkně sjednotí a lehce prozáří. Nejsvětlejší odstín mi sedí dobře, i když má trochu nádech do růžova a já mám raději odstínově neutrální barvy. Make-up potřebuji po aplikaci ještě lehce zapudrovat, nicméně se to snažím maximálně omezit, protože každá další vrstva pudru mu podle mě ubírá na kráse (každopádně pokud se vám nelíbí lesklý finiš make-upu, budete muset prostě pudrovat). Mám jediný problém a tím je výdrž. Přisuzuju to hlavně své mastnější pleti a neberte to tedy tak, že když nedrží mě, nebude ani vám. Make-up mi bohužel během dne z tváře mizí do ztracena a večer už toho tolik k odlíčení není. Navíc se poměrně snadno otře z tváře, což pro celoročně smrkajícího člověka je docela pech. Docela mě to tedy mrzí, vzhledem k tomu, jak mi jinak sedí jeho odstín i textura a líbí se mi jeho finiš na obličeji. Jak říkám, je to spíš mým typem pleti a pro hodně mastnou pleť bych ho určitě nedoporučila. Spíš asi bezproblémovou a normální, která nepotřebuje velké krytí, ale to samozřejmě jen odhaduji. Nebýt té horší výdrže, k make-upu bych se klidně ještě někdy vrátila. Co musím rozhodně pochválit je pumpička a dávkování, které make-up vytlačuje od spodu a tím pádem máte jistotu, že snadno vypotřebujete komplet celý obsah make-upu. Povinně bych tohle zavedla u všech make-upů, protože není nic smutnějšího, než pohled na váš oblíbený make-up, který nemáte šanci z poloprázdné lahvičky vydolovat. Za tohle má u mě make-up rozhodně palec nahoru. Menší mínus dávám balení, protože po estetické stránce se mi až tak nelíbí. Zlatá barva v kombinaci s plastovým balením působí trochu lacině a zavání mi to dobou dávno minulou. Samozřejmě je to ale o vkusu každého, takže v tomhle ohledu musíte posoudit vy samy :)



Běžná cena 434 Kč, nyní za zaváděcí cenu 299 Kč




Dostupné odstíny:


45 – Warm Almond

50 – Natural

55 – Beige

75 – Golden
80 – Bronze










Nebýt té výdrže, make-up by byl téměř bez chybičky. Samozřejmě je to strašně individuální, ale jestli hledáte zrovna nový lehce rozjasňující make-up a nepotřebujete plné krytí, vezměte si vzoreček tohoto. Na nadcházející chladnější období roku bude určitě vhodnější, než na parné dny. Kéž bych se večer domů vracela s tak pěkným make-upem na tváři, jako když ráno odcházím z bytu. Nemám tedy jednoznačné (ne)doporučení, protože make-up mi na jednu stranu moc vyhovuje a líbí se mi, ale tu výdrž mu nemůžu prostě odpustit.

Zaznamenaly jste tento nový make-up? Líbí se vám a zaujal vás nebo máte pocit, že to není nic pro vás? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí make-upu k recenzi

58 komentářů:

  1. V zahraničí se dá sehnat i odstín 40 Light Ivory - mám ho doma a přestože mám na pleti co zakrývat, jsem s ním spokojená jako s málokterým drogerkovým make-upem. Velmi příjemně mě překvapil :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně právě hodně zaujal, včera jsem ho zkoušela v drogerii a moc se mi líbil jeho rozjasňující efekt. Jen se prostě bojím, že mi uplně nesedne odstín. Už několikrát se mi bohužel stalo, že se mi na ruce zdál jako super a doma jsem zjistila, že je moc tmavý nebo moc do růžova. Potřabovala bych někde sehnat vzoreček, opravdu bych ho chtěla moc vyzkoušet :).

    OdpovědětVymazat
  3. pořád na tímto make upem přemýšlím, ale mámmastnou plet a často posmrkávám, tak si mě trochu nahlodala jestli ano nebo ne

    OdpovědětVymazat
  4. Zaznamenala jsem a byl docela chválený, ale štvou mě odstíny, tahle MF 45 je na mě pořád tmavá, klasika v ČR no....

    OdpovědětVymazat
  5. Me lakal, ale kdyz malo kryje, tak ne. Nemam rada prirozeny.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. mě makeup zaujal, už jsem jej zaznamenala a jakmile dopotřebuji svůj rozdělaný, tak tento je horký kandidát na nástupce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já make-up nepoužívám vůbec, ale líbí se mi hodně ten obal :)
    BLOG BY VERU

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se balení celkem i líbí, ale já potřebeji vyšší krytí.

    OdpovědětVymazat
  9. pro mě, jakožto zástupkyni mastné a problematické pleti, to asi nic nebude :/

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ho ze zahraničí od Cover Girl a mám nějaký světlejší odstín, takže to vypadá, že se k nám ten nejsvětlejší asi zase nedostal...

    OdpovědětVymazat
  11. Make-upy MF mi obecně docela vyhovují, mastnou pleť nemám, tak možná někdy zkusím. I když jsem teď teda už našla svýho favorita.

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě ho chci zkusit, protože mám naopak suchou pleť, a proto by mi mohl sedět. Zaváděcí cena dobrá... Jen rozhoduju, jestli mám jít na jistotu a koupit si Bourjois (který mi dochází) nebo zkusit tenhle... Holky, nevíte, není vzoreček v nějakém časopisu? Nějak nemám odvahu vzít si do drogerie kelímek a trošku si z testeru napumpovat.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné dopoledne, make-upy od Max Factoru se mi všeobecně moc líbí a čtu na ně samé superlativy (True Match a FaceFinity jsem už měla), a tenhle se mi taky moc líbil - jenže, jsem bledule a ještě k tomu se silně žlutým podtónem a smíšenou pletí. Většina make-upů z drogerie je na mě moc růžová nebo oranžová, včetně tohohle, takže zůstalo jen u vzorečku. Zatím mi nejvíc sedl Revlon Colorstay pro mastnou pleť v odstínu 150 Buff Chamoix, mám už druhou lahvičku a nedám na něj dopustit, večer je pořád co odličovat, skvěle kryje a neslévá se do pórů :)

    OdpovědětVymazat
  14. Na drogerii mi přijde prostě docela dost drahý.... :-/ Líbí se mi to mramorování.

    OdpovědětVymazat
  15. Obal vypadá dobře :) Já ale make up nepoužívám, jsem spíše na bb krémy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Hodne me laka, myslim, ze se zlakat necham, ikdyz ted mam spoustu makeupu

    OdpovědětVymazat
  17. Vyzerá pekne, ale isto ostanem verná rimmel make upom :)

    OdpovědětVymazat
  18. slyším o něm poprvé, ale nijak mne neláká, odstíny se mi zdají příliš tmavé a lehké krytí taky není nic pro mne. Ale ten rozjasňující efekt mi připadá fajn, to já mám u makeupů ráda:) novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Zkoušela jsem a za mě NE :-(

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Taky jsem po něm, ale moc mě nezaujal, tu hutnou konzistenci jsem nerozdýchala a koupi nezvažuju :D

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojda,

    vůbec jsem nezaznamenala, že přišel na trh =o)
    Ale bohužel nic pro mne... Mám ráda něco, co kryje a vydrží do večera, no prostě MAC prolongwear <3

    OdpovědětVymazat
  22. Tento make up mám, používám ho necelé dva týdny a zatím jsem spokojená. :) Já používám BB krémy a tónováky, takže na mě tenhle make up kryje až až. Z počátku jsem měla problém s nanášením, přijde mi trochu hutnější, ale je to o zvyku. Jinak já mám normální až sušší pleť a drží mi v pohodě celý den. :)

    OdpovědětVymazat
  23. já jsem ho zkoušela, textura i krytí fajn, výdrž taky (a to mám taky lehce mastnější pleť a zrovna jsem měla uklízecí den, tak jsem se potila), ALE... strašně mi zvýraznil suchá místa - kolem nosu, stroupky po pupínkách. takže za mě rozhodně ne

    OdpovědětVymazat
  24. Docela ráda bych ho vyzkoušela, bohužel je na mě i nejsvětlejší odstín dost tmavý :( škoda..

    OdpovědětVymazat
  25. Obsah vypadá celkem hezky, ale na mojí mastnější pleť se bohužel nehodí, v tom to máme stejné. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
  26. Hodně mě láká hlavně kvůli růžovému podtónu, ale nelíbí se mi složení se silikony, protože ty většinou udělají na obličeji pěknou paseku.:(

    OdpovědětVymazat
  27. tak to pro mě asi také nebude to pravé ořechové :)

    OdpovědětVymazat
  28. Videla som ho už na viacerých blogoch a pokukovala som po nom aj v drogerii ale rada by som najprv vyskúšala vzorku :)

    OdpovědětVymazat
  29. Včera jsem na něho koukala v Drogerii, ale nakonec jsem si pořídila vzorečky od dražší kosmetiky ZUII.

    OdpovědětVymazat
  30. Ooh, krásný design! :-)

    Měj se hezky,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Když jsem tento článek četla, připadalo mi, že ho píšu já sama :D...mám na mysli tu mastnou pleť a celoroční smrkání :-) Taky mám ten problém, že se ráno namaluju a večer přijdu jako kdybych na pleť žádný makeup nenanesla. Na tento makeup jsem se už v drogerii dívala, ale nejspíš si ho nekoupím ze stejných důvodů jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
  32. já z drogérie bohužel mít makeup nemůžu :-/ ale vypadá fajn..

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ja som naň už v DM pozerala a aj skúšala a bol super len mi je ľúto dať 18 € zaň :/

    OdpovědětVymazat
  34. Páči sa mi a zľahka myslím, že by mi vyhovoval, ale momentálne nemám v pláne nákup ďalšieho mejkapu, 2 mejkapy a 2 bbčka mi bohate stačia...

    OdpovědětVymazat
  35. Tento makeup je perfektní, odstíny jsou všechny použitelné. Nejsou vůbec tmavé, i když by se to podle názvů mohlo zdát. Na obličeji samozřejmě vypadají rozetřené jinak než na ruce. Rozhodně ho doporučuji, ale jak píšeš, krytí je slabší, takže kdo chce opravdu zakrýt nedokonalosti, tak pro ty není.

    OdpovědětVymazat
  36. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadá hodně dobře
    Style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Mně se líbí, ale na můj typ pleti není ..:)

    OdpovědětVymazat
  39. Tak tej výdrž je ľúto aj mne pretože make-upy od Max Factor mi celkom vyhovovali, tento dokonca vyzerá, že má aj odtiene doružova čo práve mne sedí, ale tiež mám mastnú pleť takže z tej mojej by asi zliezol raz dva a pri mojom častom fúkaní nosa by z neho do večera asi nič neostalo.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  40. vím že tenhle používala ségra a úplně nádherně voní!:D

    OdpovědětVymazat
  41. Zkoušela jsem vzoreček a celkem se mi líbil, jen to krytí bych radši o trošku větší. Rozmýšlela jsem se, jestli si ho koupit a pak jsem zahlédla nový lanýžový makeup od Dermacolu a jsem ráda, že jsem sáhla po něm. Dermacol mě opět nezklamal a našla jsem pro mou pleť nejdokonalejší makeup...konečně :) jsem z něj fakt nadšená.

    OdpovědětVymazat
  42. Stalo se mi u málokterého makeupu, aby se při smrkání neotřel. Obzvlášť teď v zimě, kdy člověk smrká 5 minut po tom, co vyjde z domu:D

    OdpovědětVymazat
  43. Hmm...taky bych na zimu potřebovala ten nejsvětlejší, ale kdyby byl s odstínem neutrálním nebo lehce do žluta. Ale už jsem ho v DM zkoušela dvakrát..:D...No pokud tedy moc nekryje, tak za mě ne...

    OdpovědětVymazat
  44. asi se zítra nenápadně mrknu do drogerky..

    OdpovědětVymazat
  45. Mně se třeba balení líbí, konzistence vypadá zajímavě a bohužel smrkací problém mám také :))

    OdpovědětVymazat
  46. Mně se naopak balení moc líbí, jak tam prosvítá ten bílý proužek je krásné :). Škoda té výdrže :(.

    OdpovědětVymazat
  47. Jelikoz mam odstin pleti vazne do zluta pochybuji ze mi nektery z odstinu bude sedet.. Zatim jsem mezi makeupy MF nenasla zadny s odstinem ktery by mi sedel :/ ... Ale rozjasnujici efekt se mi zda super :)

    OdpovědětVymazat
  48. Škoda, též mám spíše mastnější pokožku. Navíc potřebuji alespoň střední krytí...

    OdpovědětVymazat
  49. Stejný problém mám i s makeupe 123 perfect od Bourjois - dobře mi sedí odstín, dělá hezký finish, ale ta výdrž... Každopádně tento vypadá v té lahvičce moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  50. Pro mě asi není, já potřebuji větší krytí :-(. Oceňuji nápad, make-up vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  51. Mám hodně suchou pleť, takže většinou nemám s výdrží problém, tak to možná vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  52. Já nedám dopustit na svůj Lancome

    OdpovědětVymazat
  53. Vyzkoušený zatím nemám (kromě testeru na ruce v obchodě), ale láká mě velmi. A budu doufat, že na mojí pleti bude držet dobře. :-) Teď mám teda make-upů a BB creamů zásobu a další jsem si pro zatím fakt zakázala, ale jednou na něj určitě dojde.

    OdpovědětVymazat
  54. Zrovna dneska jsem stála před rozhodnutím koupit x nekoupit. Nakonec jsem nekoupila. A jak tak čtu tvou recenzi, myslím, že jsem udělala dobře. Chtěla jsem make-up s výdrží, krytím a aby moc nemastil obličej. Ani jedno nesplňuje, takže myslím, že si jeho koupi odpustím a vrátím se k tomu, který mi sedí nejvíc - Rimmel lasting finish 25H:) Díky za recenzi, hodně mi pomohla:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)