pondělí 29. září 2014

Dárečky pro vás - Bioderma balíčky

Krásné pondělní ráno všem. Máme tu začátek nového týdne a s ním další soutěž pro vás. Tentokrát 3 z vás vyzkouší legendární růžovou micelární vodu a nový pleťový krém, který uspokojí i tu nejnáročnější a velice citlivou pleť.



Soutěžíte o 3 tyto balíčky, které obsahují micelární vodu Sensibio H2O a pleťový krém Sensibio Tolerance Plus.



Pravidla soutěže:

1) Sledujte blog přes GFC


2) Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 29.9.- 12.10.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 12.10.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (29.9 je 1, 30.9 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji Biodermě za poskytnutí dárků do soutěže.

193 komentářů:

  1. Tak tohle je krásná soutěž, díky za ni :) Biodermu už používám hodně let a naprosto mi vyhovuje, bez její micelárky už se neobejdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů :-) tak téhle soutěže se ráda zúčastním :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je pěkná soutěž! Tolerance chci už dlouho vyzkoušet, protože už nevím co na tu svou citlivou pleť dát. Avšak není nejlevnější a tak nákup stále odkládám.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :)
    Biodermu mám moc ráda, ale tuto řadu opravdu neznám, tak jí alespoň vyzkouším :)
    Děkuju, že se můžu zúčastnit tvé soutěže :)
    sistershoods@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pleťový krém bych moc ráda vyzkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  6. zkoušela jsem prvně zelenou micelárku a byla fajn, ale jakmile jsem vyzkoušela tuhle růžovou, tak jsem si ji hned oblíbila, hlavně odličuje úplně jinak, než ta zelená, což mě dost překvapilo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Micelárku používám a je skvělá :) a ten krém bych ráda vyzkoušela
    nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tu růžovou jsem zatím zkoušela jen v malém balení za nějakých 79 Kč. Zelená mi totiž vůbec nevyhovovala, takže jsem nechtěla hned investovat do velké. Naštěstí růžovka je super, krásně odlíčí a nedráždí. Plus samozřejmě na rozdíl od olejových odličovačů nezanechává ten fuj zamlžený pohled :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to by bylo něco pro mě:). Tuhle micelárku mám rada, ale žádný krém z téhle řady jsem ještě nezkoušela (teď vlastně nevím proč, mamka už nějaké měla a já si je neošahala :D).

    OdpovědětVymazat
  10. S Biodermou zkušenosti nemám, tak snad budu mít štěstí :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Super soutěž :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Biodermu miluju :) Krásný dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Růžová micelárka je moje dlouhodobá stálice a krém mě hodně láká, tak třeba vyzkouším :).
    ewah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ráda Tvůj blog čtu, málo komentuji.

    OdpovědětVymazat
  15. snad se na mě tentokrát usměje štesti :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. ten pleťový krém mě láká už nějakou chvíli
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, Biodermu jsem ještě nezkoušela ale už se na to delší dobu chystám výhra by přišla vhod tak vyzkouším štěstí i když ho moc nemám :D
    Kler.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Růžovku chci vyzkoušet už dlouho, zatím jsem používala jenom zelenou Sébium.
    machova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé, Bioderma mi zrovna dochází. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tak třeba snad konečně vyzkouším tu opěvovanou růžovou Biodermu :)

    OdpovědětVymazat
  21. Biodermu jsem si docela zamilovala. Zjistila jsem, že mojí pleti máloco sedne a to jsem si kdysi myslela, že není nějaká náročná no a až když jsem začala používat Biodermu tak se mi ohodně zlepšila kvalita pleti a všimlo si toho i okolí :) Tolerance jsem ještě nezkoušela tak by mě výhra potěšila :)
    janeckova.mart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Parádní soutěž, tu všemi opěvovanou micelární vodu bych vyzkoušela fakt ráda :)
    Přes GFC sleduji
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Rendy, supr GA:-), rada bych vyzkousela, treba se na me usmeje stesti:-).
    Hezky den

    OdpovědětVymazat
  24. Supr soutěž....., tak že bych už konečně měla štěstí a ta růová micelárka se ke mě dostala..?:D:D:) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám od biodermy krém z modré řady pro suchou pleť a jsem spokojená!

    OdpovědětVymazat
  26. hm, ružová micelárka mi akurát dochádza ;D
    mail na blogu saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  27. micelárku bych ráda vyzkoušela :)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. To je super soutěž, Biodermu mám rádá, hlavně miluju růžovou micelárku.....:-)
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj Rendy, díky za soutěž. Tuto růžovou micelárku mám moc ráda, zkoušela jsem i jiné, ale tato je nej. Krém by se hodil mojí mamce, které by snad pomohl na tu její sušenku vysušenou (mimochodem, začínám mít podezření, že ty krémy pojídá ke svačině - já mám jeden na půl roku, ona jeden na měsíc ;)))

    OdpovědětVymazat
  30. Krásná giveaway, Biodermu mám moc ráda. Výhra by mi udělala velkou radost! Nyní tedy používám něco málo z řady Hydrabio a spokojenost veliká!
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Biela Macka. V pripade vyhry ma mozno kontaktovat tu:

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  32. Další parádní soutěž, ty tvé recenze, soutěže, to prostě miluji :) Samé nádherné věci! :) Micelárku jsem nezkoušela, ale možná je na čase :)
    blueberrypink@seznam.cz
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Micelární vodu používám přes rok a jsem moc spokojená. Už nějakou dobu uvažuji o doplnění dalších výrobků, takže krém by byl pro začátek super.

    OdpovědětVymazat
  34. bezva, ten krem uz me dlouho laka!

    OdpovědětVymazat
  35. Tenhle balíček by se mi opravdu hodil!

    OdpovědětVymazat
  36. bjk.baju@seznam.cz supr čupr soutěž, biodermu miluju :))

    OdpovědětVymazat
  37. Měla jsem na vyzkoušení hydrabio micelárku-nic moc...Ráda vyzkouším i tuto. Ale s krémy mám moc dobrou zkušenost :) zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Bezva soutěž. Biodermu jsem ještě nezkoušela, tak třeba budu mít příležitost :-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Micelárku mám ráda a ten krém zase miluje moje mamka, ale nenechá si na něj sáhnout, tak už déle přemýšlím o koupi :) Bude recenze?
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. ten krém bych ráda zkusila :-) werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Skvělá soutěž, ten nový krém bych ráda vyzkoušela :-) msabulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Super Giveaway Rendy, micerálku už nemám v zásobě žádnou. Určitě by se mi nějaká hodila a Bioderma je ta nej :)
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  43. Skvělá soutěž, micelárka se vždy hodí a krém vypadá zajímavě :)!

    OdpovědětVymazat
  44. Tak tohle je boží soutěž! :-) Tuhle micelárku zbožňuju, krém jsem nezkoušela, ale vypadá velmi dobře ;-)
    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Přípravky od Biodermy mám moc ráda a nový krém by mě rozhodně lákalo vyzkoušet.
    rehakova.jana@post.cz

    OdpovědětVymazat
  46. děkujeme za super soutěž :) tak že bych se konečně k té micelárce dostala? :D mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Biodermu jsem ještě nezkoušela a zajímalo by mě, jestli je opravdu tak skvělá, jak všichni tvrdí. :)
    lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Opět krasná soutěž :) langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. ta micka je prostě klasika, škoda jen té ceny, sice jsem si našla levnější náhrady, ale Biodermou bych znova nepohrdla :)

    OdpovědětVymazat
  50. Růžovou micelárku používám a je vážně dobrá, tak by mě zajímalo jaký je ten krém :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Kež by! :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Nerada se zapojuji do echto soutezi v pripade, ze me produkt nezaujme, at maji stesti dalsi, ale tohle bych si nerada nechala ujit. :-) Tak treba se prolomi me nevyherni stesti. tiny@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Biodermu používám velmi ráda. Poprvé jsem ji měla jako přílohu k časopisu a od té doby je mým favoritem!

    OdpovědětVymazat
  55. micelárku mám doma a jsem s ní spokojená a ten krém bych moc chtěla :-D

    OdpovědětVymazat
  56. Super soutěž, ráda se zapojím :).
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Parádní soutěž. Biodermu miluju :-) fanny.u (zavináč) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Jé tenhle krém jsem si zrovna chtěla koupit , tak počkám a třeba se poštěští !

    OdpovědětVymazat
  59. Od Biodermy jsem používala modrou řadu, ale tahle růžovka mě láká taky. :)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tak toto by som rada vyskúšala! :)
    alexandracapakova@hotmail.com
    http://burberrry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  61. Růžovou micelárku mám odzkoušenou, ale zajímal by mě ten krém :) vypadá to moc dobře :)
    vaculik.veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. ráda se zapojím :)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Zrovna mi dochazi micelarka :) jeste pouzivam serum hydrabio :)

    OdpovědětVymazat
  64. A zrovna růžovou řadu mám nejradši a nejvíce mi vyhovuje:) tak to si budu držet palce :D
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Bioderma mě láká dost, takže podle mě super soutěž. :)
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ještě jsem nevyzkoušela, ale ráda bych :)
    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. tak já taky zkusím štěstí :)
    JVernerova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Taky bych ráda vyzkoušela legendární Biodermu.
    hanyska98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. dřív jsem micelárku od Biodermy používala, ale jelikož jsem chudý student, musela jsem přejít na levnější :D takže by sa zase hodilo jednu vyhrát...
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Tak to vypadá úchvatně! Ráda bych vyzkoušela tuhle růžovou řadu Biodermy :)
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Ty máš vždy tak nádherné soutěže! :)
    kali.petra@seznam.cz
    timefor-pe.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Paráda, růžová řada je moje nejoblíbenější (a počítám, že asi tak další tisícovky lidí). Krém jsem ještě nezkoušela, z růžové používám Sensibio Eye, a ještě Dermální vodu, tak by se mi líbilo vyzkoušet něco nového :) Meggie
    ladiesfrombrno.blogspot.com
    ladiesfrombrno@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Super soutěž, pořád hledám nové výrobky pro svoji pleť a protože mi jen tak něco nesedí, snad bude tato řada to pravé ořechové :-)
    hermionka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. super soutěž :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Tento krém jsem ještě nevyzkoušela, ale vodu mám moc ráda. Byly doby, kdy jsem doma měla zásobu několika lahví nakoupených v různých 1+1 akcích :)

    OdpovědětVymazat
  76. Tú micelárku by som rada vyskúšala, tak uvidíme, či sa pošťastí. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Skvělá soutěž!! Biodermu mám hrozně ráda, používala jsem micelárku a byla skvělá.
    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Wau Bioderma :) Úžasné produkty :D katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Super, tu mam moc rada. Nika.cerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Super! Biodermi micelarky jsou nejlepsi! padivasarka@seznam.cz zkusim stesti :)

    OdpovědětVymazat
  81. Sleduji pravidelně jako Romana Lánská
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ráda vyzkouším, zkoušela jsem zatim jen sensibio a spokojenost.
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ještě nikdy jsem tuhle micelárku neměla, ale chci ji dlouho zkusit :)
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Biodermě začínám přicházet na chuť :)))

    OdpovědětVymazat
  85. Od Biodermy používám řadu Hydrabio, ale druhá priorita je pro mě citlivá pokožka, tím pádem růžová řada, což je super! :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Ja veľmi rada používam zelenú radu ale rada by som si vyskúšala aj túto červenú

    OdpovědětVymazat
  88. Ja veľmi rada používam zelenú radu ,ktorá mi vyhovuje ale láka ma aj červená rada.
    pilarovajanka@gmail.com
    jaja22éá@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  89. Na Biodermu se chystám už dlouho, takže super :))
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. Micelárku od Biodermy mám moc ráda :-)
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  91. Používám zelenou řadu. Teď jsem su koupila v akci už druhý čistící gel a jsem velmi spokojená. :)
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. pověstnou micelárku jsem vždy chtěla vyzkoušet:-)
    maruskasehnalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Krásná soutěž, děkujeme! Micelárku od Biodermy jsem ještě nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  94. Biodermu bych velice ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  95. túto sadu chcem vyskúšať už dlho zatiaľ som mala len zelenú :)

    OdpovědětVymazat
  96. Tak Bioderma je klasika, ale kremy z ruzove rady jsem nikdy nezkousela, jedine zelena, tim ze mam mastnoz plet. Hribovaolga@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Od Biodermy mám Hydrabio Brume a je super! Tím pádem bych ráda vyzkoušela i tyto produkty. Tak uvidíme třeba budu mít štěstí :)
    silonova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  98. Tak tomu říkám soutěž, jsi báječná, Rendy :)
    simona.spurna00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Velice ráda zkouším nové věci, navíc když je to značka Bioderma :) Velice ráda bych tuto sadu testovala :)
    Nikola.Robova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Momentálně používám micku od Uriage,ale moc ráda zkusím i Biodermu :)
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Taky bych konečně tu Biodermu ráda vyzkoušela, nikdy mě zatím nějak nezlákala, takže kupovat si ji asi nebudu, tak jedině, že by se štěstí usmálo:-) fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Růžová Bioderma je nejlepší :)
    Lolle2311@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Já chci Biodermu zkusit dlouho, ale nechce se mi utrácet za kosmetiku, většinou řeknu, co chci a nechám se k nějaký příležitosti obdarovat :D
    mirus.jindrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. K Biodermě jsem se dostala přes mamku, nemůže kvůli pleti používat téměř nic jiného :) samotný se mi do ní moc investovat nechce, kvůli vyšším cenám :/
    Do.horackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Hodila by se. Bioderma je má oblíbená. venice2011@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Bioderma, to je moje :)) Akorá mi jejich micelárka dochází :)

    OdpovědětVymazat
  107. Růžová bioderma je nejlepší :-)
    zuzana.rainkeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Právě dnes jsem si na zkoušku zakoupila 100ml micelární vodu- červenou, odlíčila se jednou a zatím jsem spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  109. Jee, teším sa :)
    pfujerikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. Biodermu miluju, takže soutěži rozhodně neodolám. radkakaluzna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Jeee to jsou krásné dárečky. Zkusim tentokrát štestí i já. Ten krém vypadá úžasne. :-) janka.mackovic49@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Super soutěž! :)
    Sleduji jako Miška
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  113. Používala jsem sebium a bylo by bezva vyzkoušet i jinou řadu ;)

    OdpovědětVymazat
  114. Bolo by pekné mať možnosť vyskúšať tú ich slávnu micelárku. Už by bolo aj na čase. :)

    OdpovědětVymazat
  115. siper soutěž:-) dendvo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. bioderma micelárka zatím chodila okolo mě...tak třeba je čas ji vyzkoušet :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Super soutěž! Stejně super jako ty ostatní, třeba se na mě konečně usměje štěstí :)
    kachenqa.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Bioderma je skvělá
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Zajimalo by me, jestli vubec nekdy vyhraju...
    HanczaL@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Biodermě jsem přišla na chuť asi před měsícem a bude to láska na celý život. Super soutěž!!
    we1si@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Tu červenou biodermu jsem ještě nezkoušela, ale ráda bych, zatím jsem doposud ujížděla na zelené ;)
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Zkusím štěstí... dagmar.ser@email.cz

    OdpovědětVymazat
  123. tak já taky zkusím štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  124. Výrobky z tejto rady som zatiaľ nemala, no určite by som ich rada vyskúšala. Doposiaľ som so všetkými ich výrobkami bola nadmieru spokojná - a tá ich krásna vôňa! :-)
    nsunderlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Zatím jsem ji nezkoušela, přesto, že o ní čtu léta.. Mě prostě zatím nic neoslovilo tolik abych za ní dala tolik :D
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Bioderma je moje srdeční záležitost. Krém bych ráda vyzkoušela.:)
    Kajka.W@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. Od biodermy som vždy chcela niečo vyskúšať :)
    alicien@email.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Růžovou řadu se chystam už dlouho vyzkouset, dostat se k ni prostrednictvim giveaway by nebylo vubec spatne ;D* andrea.simlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Růžovou Biodermu mám moc ráda. KataTTT@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Bioderma je moja najoblubenejsia znacka co sa tyka starostlivosti o plet, takze si drzim palce! :D
    elle.pomsar@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  131. Bioderma je super, od te doby co jsem ji vyzkousela, nepouzivam nic jineho. :)

    humlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Bioderma je super, od te doby co jsem ji vyzkousela, nepouzivam nic jineho. :)

    OdpovědětVymazat
  133. Biodermy není nikdy dost :)
    Krecek.jana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Super, ráda vyzkouším jakoukoli novinku od Biodermy.
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Super soutěž :) Biodermu jsem chtěla vždy zkusit tak třeba budu mít štěstí :) GFC Niki Majtanova Mail: Nniki13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Už jsem o ní hodně slyšela, ale ještě jsem neměla tu čest. Snad se teď poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  137. Zrovna mi tahle micelárka došla, velmi by se hodila :))
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Ahoj Rendy, jsem Tvá pravidelná čtenářka, tak doufám, že se na mě už konečně usměje štěstí, Biodermu bych chtěla vyzkoušet! :) thetalesofinvisible@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Biodermu mám celkem ráda, hlavně oceňuji jejich akci Bioderma for everyone, díky za tip na Instagramu na výrobek pro září.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Perfektní, biodermu používám dennodenně a nedám na ni dopustit:-) mail: naffka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Děkuji za soutěž.Ráda se zúčastním:). jessi1979@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Mám od Biodermy tu zelenou :) tuhle jsem ale nezkousela

    OdpovědětVymazat
  143. Biodermu jsem ještě nezkoušela, tak třeba budu mít štěstí :))
    email: gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. kosmetiku Biodermu jsem bohuželještě neměla čest vyzkošet, proto se ráda zúčastník tak skvělé soutěže

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. I ♥ bioderma! :)
    email: Domka.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Jé to je super giveaway, moc jsi mě potěšila :)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. biodermu mam rada, ale ne vsechna mi sedne... tak uvidime ale micelarka je super tu uz sem zkousela :-)
    croftik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Jéé, růžovou Biodermu chci vyzkoušet už dlouho, parádní soutěž! :))

    OdpovědětVymazat
  149. Tak to je vyzva...

    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Bioderma je skvělá, všechny výrobky, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet, byly bez chyby. Krém na citlivou pleť by se určitě hodil :) veru.hajkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Jsem blbec, nevim co je GFC a něco jsem teď udělala, tak doufám že sleduji tak jak mám :-) Micerálka je úžasná, těch není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  152. Biodermu miluju, zvlášť tu růžovou micelárku, tak snad budu mít štěstí:-)

    OdpovědětVymazat
  153. Biodermu mam rada :) momentalne použivam regeneračny krém na jazvy :) sima.bellova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Tuto micku pouzivam zas a znova! Uz mi aktualne balenie dochadza, takze by sa mi vazne hodilo dalsie ^^ Budem si drzat palce!
    peackapples zavinac gmail tecka com

    OdpovědětVymazat
  155. Hezká soutěž, třeba se na mě usměje štěstí, B.

    OdpovědětVymazat
  156. Růžová micelárka je asi nejlepší. majketka.bukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Bioderma je nejlepší :)
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Tak tahle soutěž je super, takový balíček by mě potěšil ohromně. :-) K Biodermě mám i své výhrady, ale zrovna jejich růžové micelárky není nikdy dost (micelárek jsem vyzkoušela už dost, ale této se prostě asi fakt nic nevyrovná) a krém tedy vypadá slibně.

    OdpovědětVymazat
  159. Začínám poznávat (kosmetický, lifestyle) blogový svět, v němž je růžová Bioderma snad nejdiskutovanější (a nejvychvalovanější) produkt. Tak by bylo moc fajn mít možnost jej taky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  160. Už jsem tuhle micelárku zkoušela, i tu zelenou a obě mi moc vyhovovaly :) Pak jsem kvůli ceně sáhla po L´oreal, nebyla špatná, ale není to ono..... A když došla i ta vyzkoušela jsem Garnier, po té bych už znovu nesáhla.... Takže se asi nedá svítit, cena necena, asi příště budu muset vzít tu od Biodermy :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Zrovna jsem přemýšlela, že by zase byla potřeba nějaké akce na Biodermu. :D
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Micerální vodu už jsem měla možnost vyzkoušet - ačkoli šlo o dar od jiné drogistické značky. Každopádně věřím, že Bioderma bude silným konkurentem, a hlavně argumentem, až budu v obchodě volit, kterou z nich koupit :-). lavlamy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Skúšam či vyhrám :)))).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Moc pěkná soutěž :)
    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. super soutěž, růžovou řadu jsem ještě nezkoušela:)

    OdpovědětVymazat
  166. Ahoj, sleduji už dlouho :)
    veronika.mala14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Má nejoblíbenější, tak to se musím zapojit :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. sleduji :)
    biodermu mám hrozně ráda ! :)
    Tereza.dr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Ahoj.

    Sleduji tě přes GFC i přes Facebook. :-) Moc chci vyzkoužet Biodermu! :-) Tak já si budu držet palce a ty se měj krásně!

    Dominika.

    Mail: angelical.face@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. sleduji přes GFC Lucy0077
    nic jsem od ní nezkoušela tak zkusím štěstí
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. rada by som sa zapojila
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  172. Jéé, už dlouho chci vyzkoušet micelárku i krém, zrovna jsem přemýšlela, že zakoupím. Tak kdyby vyšlo tohle, byl by to krásný dárek! :) Tobě přeji hezký den :). (petra-lorencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)