čtvrtek 4. září 2014

Core Collection sada štětců Real Techniques

Štětce Real Techniques jsou takové vděčné téma. Cenově dostupné a se spolehlivou kvalitou se určitě povalují na nejednom kosmetickém stolečku. Líbí se mi, že RT neusíná na vavřínech a pořád pro svoje fanynky připravuje novinky a svojí nabídku štětců stále rozšiřuje. Tato sada sice nepatří mezi ty nejnovější a pokud se o tuto značku zajímáte, tak jí určitě důvěrně znáte. Je zaměřená na líčení obličeje, takže zejména na nanášení make-upu, korektoru nebo pudru. Samozřejmě se ale nenechte omezovat oficiálními popisky a pokud se vám s tímto typem štětců dobře líčí třeba oči nebo rty, klidně v tom pokračujte dál :)





Core Collection - koupíte např. zde za 639 Kč

Jako plus je rozhodně to, že sada obsahuje i pouzdro na cestování, které se může proměnit ve stojánek na štětce. Doplnit ho můžete i dalšími oblíbenými tvary štětců, které jste zvyklé při líčení používat. Asi nemusím znovu opakovat, že jsou štětce jemňoučké a hebké a že mi nikdy ani z jednoho zatím nevypadl jediný chloupek. Mám už celkem dost RT štětců a některé už opravdu dlouho, takže můžu posoudit, že opravdu vydrží a jsou pořád v bezchybném stavu jako na začátku.








Sada obsahuje tyto štětce:




Buffing Brush - tento štětec jsem chtěla už dlouho a přijde mi škoda, že se dá sehnat pouze v sadě. Pro mě je to jeden z tvarově nejuniverzálnějších štětců, kterým člověk nanese od make-upu, po pudr, tvářenku nebo bronzer. Takový ten ideální štětec na cesty, když člověk nemá místo navíc a tímto se komplet nalíčí. Má takový akorát průměr, aby posloužil jak na pudr, tak třeba na nanesení tvářenky. Pro mě jasný favorit z celé sady.






Contour Brush - tvarově ideální štětec na nanášení rozjasňovače. Minimálně tedy pro mě rozhodně. Viděla jsem i videa, kde ho dotyčné používaly k zapudrování korektoru pod očima nebo konturování obličeje. Prostě každý ať ho používá podle libosti a chuti.




Detailer Brush - tímhle drobečkem perfektně zakamuflujete všechny pupínky a dostanete se i do špatně přístupných míst jako je třeba okolí nosu nebo rtů. Zvláště pokud jste zvyklé hodně zakrývat a korektor je váš nejlepší kamarád, tak budeš váš další dobrý kamarád i tenhle štětec. V některých video tutorialech jsem s ním viděla i líčit rty.






Pointed foundation Brush - pro mě je tohle takový typický tvar pro štětec na make-up. Já osobně dávám přednost nanášení make-upu spíše flat-top kabuki štětcem a tento mi příliš nevyhovuje. Beru to spíše jako takovou nouzovku na cestách, protože flat-top je pro mě trochu neskladná záležitost a většinou si ho s sebou nikam neberu. Pro mě sice nejslabší článek celé sady, ale ne co se kvality týče. Je to spíš o preferencích a co komu vyhovuje. Kdybych mohla, já osobně bych si do sady vybrala ještě jeden huňatý univerzální štětec.








Pouzdro připravené na cestování




Inspirace pro vás aneb další sady štětců v nabídce




Mini Brush Trio (ZDE)





Nic´s picks (ZDE) - brzy bude k dostání i tato limitovaná sada štětců





Duo-fiber collection (ZDE)

O těchto sadách se podle mě zatím tolik nemluví a mě osobně se nejvíce líbí Nic´picks. Jednak mi stříbrná barva štětců přijde originální a líbí se mi i výběr tvaru štětců. Každopádně můžu prozradit, že si některé z vás brzy o pěkné štětce RT zasoutěží a jako bonus navíc dostanou ještě jeden kosmetický dáreček :)

Máte zkušenost s některou sadou od Real Techniques? Máte v plánu některou například vyzkoušet? A jak se vám líbí chystaná limitka? :)



PS: děkuji eshopu paradise-of-beauty.cz za poskytnutí štětců k recenzi

47 komentářů:

  1. Stetce nemam, ale docela se mi libi :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Mám akorat jeden stetec od RT a jsem velmi spokojena :) ta limitka je vazne pekna a mozna bych do ni i sla :) ale stetcu uz mam az az

    OdpovědětVymazat
  3. zkušenost s těmito štětci nemám, ale líbí se mi, už jsem po nich pokukovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Štětce od RT jsou taková živoucí legenda, bohužel žádný nevlastním.. mám dva od Péti LovelyHair a jeden od Hakura, z těch jsem nadšená, na oči mám drogérkový od Essence a také mi vyhovuje, takže zatím nějak nemám potřebu je nakupovat, samozřejmě bych je vyzkoušela ráda, ale není to pro mě momentálně vyloženě nezbytné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Štětce vypadají moc dobře,ale nakoupila jsem si spoustu z ebay

    OdpovědětVymazat
  6. Nad Real Techniques a zvláště touto Core sadou stále přemýšlím. :) Asi si je někdy v budoucnu pořídím.
    W.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za recenzi, Rendy :). Já teď právě zvažuji jejich koupi, používám štětce od Zoevy, se kterými jsem spokojená, chtěla bych ale vyzkoušet také něco jiného, takže na ně mrknu.

    OdpovědětVymazat
  8. Já tuto sadu mám a používám uplne vsechny stetce :) jsou hrozne prijemne a kvalitni. Urcite planuju koupit jeste nejake!

    OdpovědětVymazat
  9. Mám od nich štětec na pudr a bezmezně ho miluju :) Jen se nemůžu rozhodnout, který bude další... když už mám pocit, že mám vybráno, jdu si ho koupit, vidím ho na živo a zas mi přijde buď moc malý nebo moc velký, tlustý, tenký... tak ho tam zas nechám. Jsem hrozná a prostě si nejsem schopná vybrat. Takže to asi vidím na nějakou sadu :D

    OdpovědětVymazat
  10. Štětce jsem nezkoušela, ale působí na mě, že budou velmi příjemné na obličeji :) Nová kolekce se mi líbí
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ještě žádný nemám, mohla bych je vyhrát hehe :))

    OdpovědětVymazat
  12. Chystaná limitka vypadá moc dobře. Od RT mám jeden štětec na makeup a jsem spokojená. Hodila by se mi mini sada.

    OdpovědětVymazat
  13. tyto štětce obdivuji, těším se, až si je jednou pořídím, ale zatím jsou pro mě dost drahé :/

    OdpovědětVymazat
  14. RT vie ako ma nalákať :) krasne kombinácie farieb a kvalita :)

    OdpovědětVymazat
  15. Zatím jsem vlastníkem jenom Expert face a Blush štětce, ale lepší jsem zatím neměla...hlavně za tu cenu jsou fakt kvalitní a i univerzální :-) a Nic's pics tedy vypadají hoodně lákavě a možná je načase v rámci podzimních nákupů svou sbírku rozšířit :-)

    OdpovědětVymazat
  16. já mám tu cestovní sadu a do kabelky nebo na cestování je to vážně poklad :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sadu mám a na Buffing Brush nedám dopustit.

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám od RT sady Starter set a i tuto Core collection a ještě samostatně blush brush a všechny jsou opravdu výborné :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám štětec na pudr a je fakt super, pořád jako nový :) Ale teď už mám štetců asi dostatek, takže další neplánuju :)

    OdpovědětVymazat
  20. RT štětce jsou nejvíc, zbožňuju je.

    Mám fialovou sadu na oči a teď nově Expert Face Brush a Buffing Brush - buffing jsem dostala jako dárek na setkání s Nic a Sam, takže jsem nemusela kvůli němu kupovat celou sadu, jupííí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Když jsem RT štětce viděla na internetu poprvé, zatoužila jsem okamžitě je mít. Zatím jsem ale se svými štětci spokojená (na make-up mám flat top Hakuro, který naprosto miluju, stejně skvělý je Hakuro na tvářenku, na pudr nedám dopustit na flat top ze Studio řady od elfu) a nákup RT odkládám na neurčito, přece jen rozpočet je omezený a vždycky se najdou jiné priority. Ale jednou o některý RT svoji sbírku určitě rozšířím. :-) Nic's pic sada vypadá hodně dobře.

    OdpovědětVymazat
  22. taky jich mám doma dost a ještě mi z žádného nevypadl ani chlup a jsou fakt heboučké. sadu mám Travel essentials, ale nakonec z ní používám jen pouzdro a jeden štětec, ty zbylé dva mi leží ladem, moc mi nesedly (ale to je spíš tím, že na ně moc nemám využití). můj oblíbený je právě z té sady, růžový multi-task

    OdpovědětVymazat
  23. zbožňujem štetce od tejto značky :) všetky vyzerajú tak luxusne a kvalitne :)

    OdpovědětVymazat
  24. Žadné štětce RT zatím nemám, přijdou mi celkem drahé.

    OdpovědětVymazat
  25. Štětce týhle značky se mi vždycky hodně líbily:) Teď bych je nepoužívala, ale až se začnu víc malovat, určitě si je koupím..:)

    OdpovědětVymazat
  26. Tuto sadu mam a neviem si ju vynchváliť :) Už vela krát som štetce umyla a nevypadol ani chlp a sú mäkkučké ako ked som ich dostala :) Ten posledný štetec tiež moc nevyužívam a radšej by som tam prijala nejaký iný :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tyhle štětce se mi moc líbí a ráda bych si nějaký pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělá recenze,jako vždy.Já mám právě tuto sadu jako jedinou.Mám totiž problém (stejně jako s paletkami stínů) totiž že se v sadě vždy najde nějaký který nakonec nepoužiju a je to škoda.Od RT doslova miluju Blush brush je dokonalý a používám ho denně.

    OdpovědětVymazat
  29. Tyhle jsou jedny z mých nejoblibenejsich z řady RT :)

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadají super, já si zatím vystačím s mou sadou od E.L.F.u, které jsou překvapivě dost fajn :-).

    OdpovědětVymazat
  31. OD RT zatím žádný štětec nemám, ale do budoucna bych si alespoň jednoho zástupce ráda pořídila. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Štětce vypadají dobře a pouzdro je taky super!;)

    OdpovědětVymazat
  33. Nevlastním žádné, tato sada se mi ale moc líbí :).

    OdpovědětVymazat
  34. Jee tenhle set mam a jeste k nemu i ten na oci :) a jen cekam na vhodnou chvili, abych se mohla odmenit tou Fibertech collection :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Zatim od RT zadny stetec nemam ale hrozne rada bych od nich vyzkousela ten "velky" hunaty stetec na tvarenku.

    OdpovědětVymazat
  36. Přemýšlím o nových štětcích už delší dobu, od RT mám zatím jen jeden na tvářenku. Asi se odměním po státnicích. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ta limitka vypadá vážně pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  38. Limitka je moc hezká:-) Prakticky sežarezé štětce.
    RT zatím nemám, ale o novince budu uvažovat:-)
    Nedám dopustit na štětce od Péti Lovely Hair- v bílém designu. Jsou jemné a hezky se s nimi pracuje:-)

    OdpovědětVymazat
  39. plánuju si je koupit a nejlíp s tím pouzdrem, protože cestuju docela dost..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Od RT mam stippling brush.. Je super, ale myslim ze na make-up je lepsi ten jejich expert face brush na ktery se chystam uz dlouho :D ta limitka vypada uzasne

    OdpovědětVymazat
  41. Štětce RT mám ráda, jsou kvalitní a za super cenu. A je velká škoda, že buffing a contour brush se nedají koupit samostatně. Na Nic´s picks si už brousím zuby! :D

    OdpovědětVymazat
  42. Používam štetce od Zoeva al tieto si plánujem objednať z iherb. Majú tam super ceny

    OdpovědětVymazat
  43. Moje recenze na RT Blush Brush thetalesofinvisible.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Zatim jeste zadne RT stetce nemam, ale chystam se na ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)