středa 24. září 2014

Co je nového u Inglotu?

Krásné ráno všem! Dneska bych vám chtěla ukázat pár novinek, které můžete sehnat u Inglotu. Kromě velké novinky v podobě otevření e-shopu se sortiment zase o něco rozrostl a pokud nemáte prodejnu někde po ruce, tak doufám, že se vám menší náhled do dovnitř bude líbit :)



První novinkou je konturovací HD pudr, který seženete v 5 odstínech. Některé vypadají sice trochu exoticky a na první pohled si asi neřeknete, že to je odstín na konturování, ale je potřeba myslet na všechny barevné typy a rasy, pro které jsou pudry určené :) Cena je 290 Kč a pudr si můžete vložit např. do vaší freedom paletky.




Fixační sprej na make-up zaujme spíše asi vizážisty a myslím, že tolik běžných kosmetických nadšenkyň podobné věci nepoužívá. Btw. používáte vůbec fixační spreje na make-up? :)



V nabídce jsou i nové podkladové báze:

- báze s SPF 20 
- klasická vyhlazující báze
- matující báze



Trochu nezvykle mě překvapily i nové tuhé parfémky z freedom systému. Speciálně kvůli vůním připravil Inglot i tyto bílé krabičky, do kterých se dají ukládat. Svého favorita jsem objevila ve vůni Mandarin Crush a docela mě překvapilo, že jsem vůni z kůže cítila ještě několik hodin po nanesení. Vůni koupíte za 200 Kč a obal je za 120 Kč.




Menší inovací prošlo i balení pudrů. Inglot myslí na přírodní prostředí a proto si teď svoje pudry budete kupovat jen v refilu a ukládat si je do jedné krabičky. Má to rozhodně své výhody a hlavně díky tomu klesla i cena pudru samotného.



Vybírat můžete celkem ze 3 typů balení pudrů - tento hranatý s průhledným víčkem a pak dva kulaté obaly - jeden v lesklé a jeden v matné povrchové úpravě.




V nabídce je několik nových kosmetických taštiček i tašek a můžu prozradit, že se sortiment brzy rozroste o další kousky.




Pokud až doteď čtete a říkáte si, že je to sice pěkné, ale jak si to sakra máte koupit, když v okolí žádný Inglot obchod nemáte? Tak vězte, že teď máte produkty dostupné i z vašeho obýváku, protože Inglot spustil svůj oficiální e-shop (KLIK). E-shop zasílá i na Slovensko a při objednávce nad 2000 Kč je poštovné zdarma (v ČR je zdarma nad 500 Kč). Těšit se můžete i na různé akce a info pro vizážisty - slevu bude možné uplatňovat i zde.





Doufám, že jsem potěšila všechny, co na e-shop už netrpělivě čekaly nebo ty, které rády sledují kosmetické novinky. Dejte mi vědět, co vás z kosmetických novinek zaujalo a jestli už jste třeba vyzkoušely nákup přes nový e-shop :)




Ráda bych ještě poděkovala Adéle z Inglotu za její milé přivítání a ukázku všech novinek :)

64 komentářů:

  1. Ty tuhé vůně mě zaujaly :) Zatím jsem něco podobného viděla jen u Lush, ale neočichávala jsem je.

    OdpovědětVymazat
  2. Novinky me nijak neuchvatily, nic me nezaujalo.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. ta taška vypadá dobře a líbí se mi to balení pudrů

    OdpovědětVymazat
  4. Já inglot moc nemusím, asi mě od něj odrazují ty jeho obaly, které jsou opravdu hrozné.

    OdpovědětVymazat
  5. Fixačné spreje na mejkap nepoužívam :). Inak ma tieto vecičky, snáď s výnimkou tuhých parfémov až tak nezaujali, ale of course každý nový e-shop len vítam! :)

    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  6. najviac ma zaujali tie vône a podkladové bázy :D

    OdpovědětVymazat
  7. No skvělé novinky a doprava zdarma při nákupu nad 500 zní super :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. pecka!! napad s obalem na pudr se mi libimoc!

    pokud bude pudr vyhovovat mym potrebam, pujdu do nej...

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujala mě jen taška na poslední fotce:))) Nevím proč, ale nějak mě inglot ani freedom systémy zatím nezaujaly, třeba to ještě přijde:)

    OdpovědětVymazat
  10. jediné co mě zaujalo je ta taška :-) Já používám fixační spraje od Urban Decay,ale velmi velmi zřídka :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí asi nejvíc ty pudry, a pak ty tuhé vůně vypadají hodně dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Najviac ma zaujala tá béžovo-oranžová taška, ale rada by som niečo od Inglotu vyskúšala. Možno si niekedy niečo z e-shopu objednám, lebo freedom systém sa mi páči.

    OdpovědětVymazat
  13. Inglot miluju v sekci stíny a rtěnky. Ale nemusím freedom system v klasický verzi, na stíny mám normálně zavírací trio, kde je i zrcátko. Fixační spray omrknu. Používám MUFE. Denně, musí mi vydržet omítka cca 12 hodin. V zásobě mám NYX, ale ještě jsem ho neotevřela.

    OdpovědětVymazat
  14. V Inglotu jsem párkrát byla. Popravdě nikdy se mi tam moc nelíbilo. Netradiční barvičky a obecně rozsah škály stínů, laků, rtěnek a všeho možnýho je super, ALE....snaží se to tvářit děsně profesionálně a to mi prostě nesedí, mám ráda hezké obaly, líbivé na pohled. Něco co si můžu vystavit na stůl aby to tam dělalo parádu a u Inglotu se dočkám jen a jen strohé účelnosti. Jedinou vyjímkou jsou asi lesky na rty v kostce.
    Od Inglotu vlastním dvě rtěnky, modrou a zelenou. Nepovažuju je za úplně levné a tak jsem od nich očekávala alespoň nějakou výdrž. Ta se prakticky nekonala. Jsou to rtěnky použitelné na nějaké focení, zvláště ta z freedom systému, ale rozhodně ne na denní nošení. No možná pro někoho koho baví po každém napití nebo kousnutí do jídla, případně každých 30min kontrolovat zda je všechno na svém místě a nepotřebuje doplnit. Na vnitřní straně rtů mi rtěnky prakticky nedrží. Hm koukám že tu trochu zabředávám do recenze, raději končím :D
    Možná ještě doplním, že fixátor na makeup začínám zkoušet od NYX a ačkoliv nemám moc problém se slejzáním, tak v letních nebo náročných dnech se fixátor přeci jen hodí.

    OdpovědětVymazat
  15. Inglot mám docela rada až na tie ich obaly, a tie bázy vyzerajú zaujímavo :)
    burberrry

    OdpovědětVymazat
  16. Otevření eshopu je super zpráva :-) fixační sprej používám v létě. Teda vloni jsem ho používala každý den, ale letos nebyl potřeba - měla jsem teď makeup Chanel Perfection Lumiére Velvet a ten je tak skvělý i držící, že nebyl sprej potřeba, nic nikde neteklo. Zajímají mě ty konturovací pudry, jen by to chtělo tutorial naživo a kvůli tomu musím do obchodu, což hned tak nebude.

    OdpovědětVymazat
  17. Eshop je super, nákup mám v plánu :) Mně se hrozně líbí Inglot obaly, takové velké, nemotorné a těžké.

    OdpovědětVymazat
  18. Zaujaly me baze pod makeup:) nic vic asi ani ne.. Fixacni sprej pouzivam od NYX.. A nevim.. Neprijde mi zas tak nezbytny

    OdpovědětVymazat
  19. Od Inglotu jsem zkoušela jen stíny a tvářenku z freedom systemu, které mě celkem zklamaly. Ale do budoucna bych chtěla otestova ještě nějakou rtěnku a pudr. Fixační sprej na make-up jsem nikdy neměla, protože nějak nevěřím tomu, že to fakt funguje.:)

    OdpovědětVymazat
  20. Fixační sprej od UD občas používám, ale pravidlem to není! Je super, že Inglot má i svůj e-shop, protože u nás (Vysočina) není dostupný...

    OdpovědětVymazat
  21. Moc mě zaujaly ty kosmetické taštičky a podkladové báze, ale nevím, jestli se někdy odhodlám koupit si něco od této značky.
    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Inglot mě láká už dlouho, takže ten e-shop se mi hodí. i když je samozřejmý, že bych si vše nejraději vyzkoušela osobně :)

    OdpovědětVymazat
  23. ako fixačný sprej používam Hydrabio Brume ak teda nezabudnem a neviem vôbec, či funguje :) a nezaujalo ma doteraz nič z inglotu :) je mi nesympatický ten spôsob ukladania do tých krabičiek

    OdpovědětVymazat
  24. Inglotu jsem si všimla u nás v Brně v Douglasu, nějak jsem ale neměla ani chuť blíže jejich stojan zkoumat. Nevím proč, ale vždycky jsem si myslela, že je to levnější značka, ceny mě docela překvapily. Ale jo, někdy aspoň z testerů něco vyzkouším, ale zatím mě ta značka prostě neoslovila a nevzbudila ve mně důvěru.

    OdpovědětVymazat
  25. Tak práve sa chystám popozerať sa po nejakom fixačnom spreji, takže ďakujem za tip.
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  26. Nesmím na to koukat! Už takhle jsem si usmyslela, že si musím nechat udělat inglotí paletku, to bude peněz :( :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  27. Ještě jsem nikdy nic nezkoušela, ale určitě k tomu brzy dojde, když už mají e-shop :) nejvíc mě zaujal konturovací pudr!
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Inglot mě zas tak moc nebere a jak ses ptala na ty fixační spreje, tak jdou taky mimo mě, strašně nerada si totiž stříkám cokoliv na obličej

    OdpovědětVymazat
  29. ty parfémy jsou zajímavý :)
    andyb92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ty parfémy jsou zajímavý :)
    andyb92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. tú matujúcu bázu by som si určite vyskúšala :) fixačný sprej som mala len jeden od avonu ale nejak nespĺňal moje očakávanie takže nepoužívam :)

    OdpovědětVymazat
  32. jelikož jsem minimalista, tak se mi obaly inglotu právě líbí :) akorát, nevím proč, jsou na Chodově exktrémně nepřijemní, ikdyž tam člověk ve výsledku nakoupí za x tisíc... takže eshop vítám a kamenné prodejny by mohli skoro zavřít :D

    OdpovědětVymazat
  33. Neviem prečo ale ten puder ma nejako zaujal a ani cena nie je najhoršia tak si niekedy asi objednám...Objednala som si fixačný sprej z Avonu ale nejak som sa ešte nedostala k jeho použitiu :)

    OdpovědětVymazat
  34. V neděli jsem byla na CČM s koupila si tam konečně freedom paletku na mou kosmetiku. Konturovací pudr mám v odstínu 504 a jsem s nim moc spokojená, takový odstín jsem hledala věky.

    OdpovědětVymazat
  35. Znám tuhle značku ale nic od ní zatím nemám :/ a při pohledu na tento článek mě to moc mrzí :-/

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Vcelku mě zaujaly jejich pudry..bohužel ho nemám nikde poblíž a bez otestování se bojím objednávat :/ ..tak snad na nějakém výletu do většího města :)

    OdpovědětVymazat
  37. Fixační spreje nepoužívám, ale už jsem o nějakém uvažovala...ale na poprvé asi ne o nějakém, co stojí skoro 500,-..:). Jinak ty tuhé parfémy mě zaujaly....:)

    OdpovědětVymazat
  38. Zajímavé novinky, nejspíš ale nic pořizovat nebudu :).

    OdpovědětVymazat
  39. Všechny novinky vypadají skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Jo Inglot =o) osobně tam už nepůjdu, ptž na prodejně byli pěkně hnusný, ale e-shop už jsem využila a paráda...
    Jinak ty Freedom paletky ty bílý se mi líběj moc a kdyby bylo možný ve všech velikostech mít bílou barvu, určitě bych do toho šla!

    Fixátor makeupu používám každej den od Alverde... to proto, že mi moje pleť prostě nenávidí...!

    OdpovědětVymazat
  41. jejééj, už imaginárně nakupuju...

    OdpovědětVymazat
  42. Musím říct, že mě dost zaujaly ty vůně, asi se na ně zajdu podívat ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  43. Tedy ten odstavec o e-shopu mě velice potěšil :) Už na něj koukám :)

    OdpovědětVymazat
  44. Mě Inglot nějak nebere. Přijde mi takovej nudnej, nic zajímavýho.

    OdpovědětVymazat
  45. Mně Inglot také docela láká, ale vždycky si v té prodejně přijdu tak nějak "nevítaně", a tak raději odejdu :D. Každopádně mám v plánu si pořídit nějaké jejich stíny :)

    OdpovědětVymazat
  46. Je super, že bude Inglot dostupný už aj na Slovensku! Ja fixačný sprej na makeup používam a je to dobrá pomôcka :)

    OdpovědětVymazat
  47. Ingolt mě moc nebere, nevím proč... a i tohle malé nakouknutí na novinky mě nachalo chladnou.

    OdpovědětVymazat
  48. Ještě bych chtěla ke svému komentáři doplnit - přemýšlela jsem tak o tom, proč mi Inglot vlastně není sympatický a proč jsem nikdy neměla chuť nic od nich vyzkoušet. Myslím, že jedním z důvodů je samotný název značky - slovo Inglot se mi prostě nelíbí a nezní mi hezky. :-D

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj, já mám od Inglotu tvářenku a je super pigmentovaná, Musím si dávat obrovský pozor, abych to nepřepískla .-)
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. ty parfémy mi nějak unikly, ty musím zajít vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  51. Tuhé parfémy se mi taky zdají fajn, jenom škoda, že je Inglot tak drahý :(

    OdpovědětVymazat
  52. to balení pudrů vypadá dobře x) a hrozně se mi líbí ta průhledná taštička xD
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. fixační sprej na make-up nepoužívám, stačí mi fixační pudr od Dermacolu:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Ty taštičky se mi moc líbí Inglot mám přímo u baráku tak se tam musím jít podívat

    OdpovědětVymazat
  55. Inglot je fajn. V tom smyslu "neurazí, ani nenadchne". Freedom systém = skvělá věc. Na cesty super. Výborná barevná škála pro vizážisty, ale stíny moc nedrží. Skvělé jsou pastelové rtěnky, lesky nelepí, make-up také super, podkladové báze nic moc, řasenky ještě větší nic moc, skvělá je vysouvací tužka na obočí. Každý si u nich najde to své. Ovšem pro ty, které to máme kousek do jejich prodejen za hranicemi, se neoplatí tuto kosmetiku kupovat u nás. Rabaty v ČR jsou dechberoucí....!

    OdpovědětVymazat
  56. Ty vůně mě hodně navnadily:)

    OdpovědětVymazat
  57. Mně se hodně líbí ty konturovací pudry, až budu mít cestu kolem jejich prodejny, určitě se stavím. Zajímavé jsou docela i vůně, ale radši mám ty normální - stříkací. :)

    Elysia | elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)