úterý 30. září 2014

Baby lips - nový doplněk do bytu i pěkná akce

O tom, že se tyhle barevné balzámky dostaly i do našich drogerií, nejspíš už víte. Minimálně pár z vás je mohlo před nedávnem vyhrát v soutěži, kterou jsem pro vás ve spolupráci s Maybelline připravila. A protože mi přišla spousta dotazů, ohledně ceny, dostupnosti balzámků apod., rozhodla jsem se v tomto článku pár detailů i shrnout a poukázat na probíhající akce. A jako bonus pár fotek z víkendové blogerské launch party :)


Launch party se nesla ve veselém a sladkém duchu. Voňavé balzámky, sladké zákusky a průhledné deštníky, díky kterým se už teď těším na nejbližší déšť :)



K dostání budou tyto varianty. Jeden balzám stojí 79 Kč

Intense Care - s vůní mandlí

Cherry Me  - voní po třešních *

Pink Punch  - voní po passion fruit *

Peach Kiss  - voní po broskvích *

Hydrate  - s citronovo-bazalkovou vůní a SPF 20

Mint Fresh  - s vůní máty


* značí tónované balzámy



Kromě klasické verze balzámu mám doma i jeden maxi Baby Lips který jsme si každá mohly na památku odnést. Schválně jestli uhádnete, kterou barvu jsem si vybrala? :)






A teď k té slibované akci. Okolo uvedení těchto barevných balzámků se roztrhl pytel s dotazy ohledně ceny, dostupnosti i typech, které se u nás prodávají. Momentálně probíhá akce v Rossmannu i DMku (u Tety se mi nepodařilo najít aktuální leták, takže pokud víte, podělte se prosím s námi). V Rossmannu teď stojí jeden balzámek 59 Kč a v DMku můžete využít akce 2+1 zdarma, kdy jeden balzámek vyjde na 53 Kč.




Baby lips se k nám dostaly sice trochu opožděně, nicméně už teď se jejich řada pěkně rozrůstá. Přišla mi spousta dotazů, zda se některé další řady u nás objeví, ale bohužel to netuším. Musíme se nechat překvapit :) Bohužel ani netuším, zda se u nás objeví báze Baby skin nebo další novinky. Žádné info momentálně nemám.





Otázka na konec je jasná - kdo z vás už Baby lips vyzkoušet a jaký na ně máte názor? :)



Ráda bych poděkovala Andrejce z L´Orealu za pozvání a uspořádní této milé akce a všem holkám za super společnost. Moc ráda jsem vás zase viděla a doufám, že brzy bude opět nějaká příležitost se s vámi potkat :)

68 komentářů:

  1. Ty babylips se mi takhle líbí, ale nevím, jestli mě nějak extra lákají nebo proč jsou jimi někteří tak posedlí :D Akce to musela být super a mít doma obří balzám musí být bezva :D.
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mam doma Pink Punch, ale zeby som z neho bola nejako mega nadsena to nie, takze dalsie si urcie zaobstaravat nebudem. ;)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Priznám sa, vďaka dizajnu ma vôbec nelákali /a ani nelákajú :)/, ale myslím, že aspoň jeden musím skúsiť ;).
    saveonbeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dva balzámky, ale ještě bych chtěla ten s vůní mandlí, mandle miluju :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ráda bych vyzkoušela jen Dr. Rescue, protože ty ostatní mi nepřipadají dost hydratační..

    OdpovědětVymazat
  6. Já nevím, Intense s vůní mandlí mě sice zaujal, ale ty obaly jsou prostě tak ošklivé :D asi bych to nemohla mít doma, ale uvidíme, třeba si ke mně nějaký přece jen cestu najde... :D

    OdpovědětVymazat
  7. Já je teda ještě nezkoušela, ale většinou jsem na ně nečetla úplně nadšené recenze (všichni si stěžovali, že nehydratují), takže po nich úplně moc nešílím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Akce byla určitě super a balzámky si koupím jeden barevný a jeden netónovaný

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě jsem nezkoušela, ale nejvíc mě láká Cherry me kvůli vůni :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty dortíčky jsou strašně roztomilý *_*

    OdpovědětVymazat
  11. ten deštník je krásný, ten ti závidím :D

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem na balzámky koukala v drogerce, ale nezaujaly mě natolik, abych si je koupila a navíc se mi hrozně nelíbí ty obaly. B)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem Baby lips mohla vyzkoušet díky tobě a moc se mi líbí, na rtech jsou příjemné :)

    OdpovědětVymazat
  14. No, moc to nadšení z nich nechápu, bude to obyčejný tónovaný balzám na rty, na druhou stranu za těch 59 Kč si ho asi stejně koupím:-)
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mela jsem baby lips - hydrate nez sem si ho vyprala omylem v pracce :D planuji se kouoit nejaky z tonovanych :) langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem si ho koupila už kdysi, když jsem něj natrefila v Anglii... nevím, jestli to bylo tím očekáváním, ale u mě to teda projel na plné čáře... za mě: moc nebarví, moc (hezky) nevoní, moc nehydratuje..

    OdpovědětVymazat
  17. Už vidím, jak domu člověk tahne obří balzám metrem...moc bych takovou věc chtěla mít doma:D

    OdpovědětVymazat
  18. Určitě si chci alespoň jeden koupit:)

    OdpovědětVymazat
  19. Já nevím, mě vůbec nelákají a tak nějak netušim, proč je z nich takovej hit. Na moje supersuchý rty by byly stejně krátký, takže jsem ráda, že po nich netoužím a tudíž nemusím kupovat :).

    OdpovědětVymazat
  20. Já je ještě nezkoušela, ale určitě se na ně chystám. Balzámy mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  21. mám doma dva, a ještě si určitě pořídím nějaký bezbarvý :)

    OdpovědětVymazat
  22. Po ošiali v Amerike to prichádza aj k nám. No neviem, mne neprídu ako niečo extra. A po prečítaní nie jednej recenzie som dospela k názoru, že ich oželiem. Určite mi nebudú v živote chýbať. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě žádný nemám...ale půjdu se na ně mrknout...ten děštník je však super!:)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem si koupila ten modrý a jsem spokojená :). Pod rtěnku je super.

    OdpovědětVymazat
  25. Od te doby co je uvedli jsem nemela cas se zastavit do drogerie a strasne me to stve.. Urcite si koupim vsechny co budou dostupne :) styleyourlife-my.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Určitě bych chtěla aspoň jeden vyzkoušet. Nebo nejlépe dva, kdybych stihla tu akci v dm! :D

    OdpovědětVymazat
  27. už jsem tomu booomu taky podlehla mam cherry me a jsem spokojena jako s balzamem na rty :) hydratuje a jeste trochu barvi :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám doma jeden, ale nemůžu si pomoct, přijde mi jak někde z poutě:D Znám mnohem lepší balzámy a jsem ráda, že poprvý nepropadám davovému šílenství:)

    OdpovědětVymazat
  29. No tak to je prima, musim si taky nejaky poridit:-), diky za tip!
    aknelka777@centrum

    OdpovědětVymazat
  30. Ještě jsem nevyzkoušela a asi ani nevyzkouším. Momentálně jsem podlehla kouzlu Nivea Lip Butter Raspberry a navíc u těchto balzámů se mi nelíbí obal - jak z hlediska designu, tak ve mně nebudí důvěru ani z hlediska výdrže. A není nic blbějšího než mít balzám s prasklým víčkem :)

    OdpovědětVymazat
  31. Já mám doma pink punch už delší dobu, nádherně voní, ale zase ho moc nepoužívám. Protože pokud chci hydratovat rty, šáhnu po něčem bezbarvém - a to po Carmexu či EOSu, což také splní svou službu. Takže max. možná vyzkouším nějaký bezbarvý babylips. Jinak je fajn, že balzámky nějak rty obarví, ale já jsem spíš už rtěnkový typ, a i když se mi obaly strašně líbí a hned bych vše chtěla mít doma, tak si fakt musím říct NE, protože bych je ani nepoužívala. Jó, kdyby jeden stál pět korun, tak je mám doma hned. :D Jen pro ten pocit prostě. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Já mám fialový, oranžový, modrý a 2 černé v retro vydání z Německa.. a nemůžu si je vynachválit :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. konečně Babylips u nás :) už nemusím jak blázen vykupovat německé Dmko :))

    OdpovědětVymazat
  34. já mám doma pink punch, ze začátku jsem k němu byla skeptická, ale oblíbila jsem si jej a ráda ho používám. Vůně i barva mi vyhovuje, hydratace mohla být sice lepší, ale je dostatečná

    OdpovědětVymazat
  35. Zkusila jsem 2, po týdnu letěly do koše - jsou to jedny z nejhorších balzámů, co jsem měla

    OdpovědětVymazat
  36. Akce musela být super,a ten průhledný deštník bych moc chtěla :D Balzám musím vyzkoušet,já nedám dopustit na Crazy Rummors

    OdpovědětVymazat
  37. Koupila jsem si dva včera. Peach kiss a Intese care, který si šetřím na zimu. Peach kiss krásně voní a udělá na rtech krásný nude povlak, ale celkem mi vadí, že dlouho nevydrží. Za hodinku je fuč. A to mě takový obyčejný balzám na rty za 14Kč vydrží skoro tři hodiny na rtech. Ale je pravda, že potom, co Baby lips zmizí mám ty rty hezky vláčné. No uvidím časem, jak se s nima skamarádím :-).
    monrevemi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Cakala som, ze budu viac pigmentovane. Ja mam fialovy a musim povedat ze je takmer uplne prehladny. Komicky tiez vyznieva upozornenie na skatulke, ze balzamy su iba pre dospelych...

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  39. Já měla Pink Punch, když byl k dostání s řasenkou, teď nedávno jsem vyhrála všechny v Giveaway u Klárky, tak se moc těším až dopotřebuji aktuální balzámy a začnu používat tyto :)

    Souboj řasenek: L´oréal vs. Maybelline

    OdpovědětVymazat
  40. Ty dortíčky :-O :-O :-O
    Přemýšlím, že Baby Lips vyzkouším, ale momentálně mám balzámků dost do zásoby :-)

    OdpovědětVymazat
  41. me to laka,ale nevim jestli je to fakt takovy zazrak :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ja mám doma 4 babylipsy ale chcem aj ten piaty a to je Cherry me . A neodniesla si si domov Cherry me ?

    OdpovědětVymazat
  43. Baby lips jsem strašně chtěla a koupila jsem si Pink punch.. za mě v pohodě normální tónovaný balzám, ale asi mám radši normální labella - ať už melounové, jahodové nebo třešňové :-) navíc jsem při Pink punch neměla úplně šťastnou ruku, barví rty do takové světlé barbie růžové, která mi úplně nesedí

    OdpovědětVymazat
  44. Já mám doma Hydrate (ten modrý) a je super. Krásně hydratuje a vydrží, takže moc nechápu názory těch, co tvrdí že ne. Navíc cena je přístupná :). Možná bych i řekla, že ty bezbarvé lépe hyratují, většinou to tak bývá :).
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Mám Cherry Me, Pink punch a z Elektro řady mám Pink shock a Strike a rose. Nejradši mám Cherry Me a pak ty Elektro, protože jsou pěkně pigmentované a dají se navrstvit, až to vypadá jako rtěnka :) A navíc i docela hydratují, takže já je zbožňuju!

    OdpovědětVymazat
  46. mám všetky a sú super ! :) jemne tónované sú najlepšie a spravia také šťavnaté sexi pery :)

    OdpovědětVymazat
  47. Na pohled jsou krásné, jsem zvědavá jaké budou :) nicméně láká mě to je zkusit.

    OdpovědětVymazat
  48. Už jsem nad tímto balzámem přemýšlela, ale tak nějak se bojím kupovat zbytečnosti, protože od té doby, co používám Carmex, tak nevěřím, že existuje něco lepšího. :D

    OdpovědětVymazat
  49. plánuji vlítnout do DM a akci 2+1 - láká me peach a cherry, k tomu bych si vzala bud mátový nebo intense care :) ne že bych balzímů na rty měla málo, ale hrozně ráda je střídám a ráda je mám po ruce všude - v autě, na stole, v kabelce, u postele, v koupelně.. sem tam něco poztrácím, něco zašantročí neno zničí dvouletá dcera.. takže hurá na ně :) těch cca 50 Kč se mi zdá přijetelných :)
    nejvíc bych si ale dala říct s nějakým z té nové řady, která se k nám nejspíš, pokud vůbec, dostane tak za dva - tři roky :)

    a jaký že velký baby lips nakonec skončil u tebe? :)

    OdpovědětVymazat
  50. Využila jsem akce v DM, ale ten boom kolem nich mi přijde úplně zbytečný. Znám tunu jiných balzámů, které udělají stejnou ba dokonce lepší službu. Nepřijdou mi až tak ničím výjimečné, ale hezky voní, to jo :-D

    A v Tetě bude akce také - od zítřka za 55,90 ,- .

    OdpovědětVymazat
  51. Akorát koukám do TETA letáku - BL budou od 2.10. za 56 Kč :) takže cca všude stejně :)

    OdpovědětVymazat
  52. Stála jsem nad nimi v pondělí v Rossmannovi (všechny varianty neměli) a nakonec jsem žádný nevzala. Ale jo, asi nakonec přece jen nějaký zakoupím, ať jsem "in" :-D ale prostě jim moc nevěřím. Často čtu, že hydratace nic extra a pohled na složení mě fakt nepřesvědčil. Mám hodně suché rty a jen tak něco mi nestačí Moje jednička je zatím balzám na rty Repair od Yves Rocher, to je moje stálice, ale samozřejmě i zkouším stále nové a nové. Jinak obří Baby lips jsou skvělé. Budeš ho mít doma jen jako dekoraci nebo jsi mu vymyslela i nějaké praktické využití? :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Ach, ty fotky z akce jsou výborně! Mám už delší dobu Pink Punch a brusím si zuby na Chery Me nebo Peach Kiss, ale vzhledem k tomu, že to není žádná extra bomba, nechám to :)

    OdpovědětVymazat
  54. vyskúšala a obyčajný jelení loj je na tom asi rovnako...:-)
    lenka.moravcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. ještě jsem je nevyzkoušela, ale asi si nějaký pořídím :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. mě třeba baby lips vůbec neberou, mám jeden doma a nepřijde mi to nic extra:D

    OdpovědětVymazat
  57. V létě jsem strávila nějaký čas v Německu a jelikož u nás tyto balzámy ještě neprodávaly, tak jsem si přivezla slušnou zásobu domů a také mým kamarádkám. Takže já mám na čas vystaráno, ale určitě jsem ráda, že už je můžu sehnat i u nás. U mě vede ten modrý. : - )))

    OdpovědětVymazat
  58. Akce moc pěkná. Chtěla bych poděkovat za balzámky, které jsem u tebe vyhrála. Nejsou špatné, ale to nadšení kolem nich moc nechápu. :)

    OdpovědětVymazat
  59. Koupila jsem si ten třešňový a jsem z něj nadšená x) Je fakt skvělý, moc se mi líbí... Už šetřím na další xD

    OdpovědětVymazat
  60. už sa teším jak si kupim dačo :)

    OdpovědětVymazat
  61. ten obří bych taky chtěla! :D
    lucie.hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)