pondělí 1. září 2014

Akce minulého týdne: Frey Wille a We Run Prague

Minulý týden jsem navštívila hned dvě akce, o kterých bych vám ráda něco málo řekla a hlavně se podělila o fotky z nich. Dneska to bude hlavně o fotkách, abych vás hned začátkem týdne neunavila :) Přece jen nám včera skončily "prázdniny" a pro mě začal podzim, tak aby toho nebylo příliš moc :)


První akcí, kterou jsem navštívila bylo setkání čtenářek blogu  Czech Chicks v pražském butiku Frey Wille. Pokud tuto značku šperků a doplňků znáte, jistě vám její výrazné a barevní vzory nejsou cizí. O zkrášlení zůčastněných se postaraly konzultantky Clarins a nebyla nouze ani o výborné drinky. Verča s Hankou prostě ví, co je dobré :)



Názorné ukázky, jak se dají vázat šátky. Mimochodem zrovna ty mě ze všeho nejvíc v butiku zaujaly a hned bych si jeden pořídila! Miluju barevné a výrazné doplňky a tohle je přesně šálek mé kávy.







I Hanka si vyzkoušela vázání šátků na všechny možné způsoby :)




Pár ukázek z podzimní kolekce, která se již během tohoto týdne objeví v parfumeriích. Rozhodně doporučuji omrknout nové pudrovo-krémové stíny, které jsou vážně BOŽÍ a taky nový rozjasňující make-up.







Milý Ježíšku, tenhle šátek bych prosím moc chtěla :)






Veronika a Hanka z blogu Czech Chicks a PR manažerka Clarins



Druhou akcí, na kterou jsem se minulý víkend podívala, byl We Run Prague. Ne, že bych si šla zaběhat, ale šla jsem podpořit své skvělé kolegyně z práce a kamarádky v jednom :) Můj velký obdiv má každý, kdo se běhu zúčastnil, vážně smekám! Při té příležitosti jsem nahlédla i do Nike Women´s zóny, která byla ve Žlutých lázních a kde se mohly všechny běžkyně nechat zkrášlit a trochu se před během odreagovat.

A že bylo co zkoušet!

- Clarins vás nalíčil a zásobil vzorečky na vyzkoušení pro vás i vašeho partnera
- Toni&Guy vás učesal, aby se vám pohodlně běželo
- O.P.I vám nalakoval nehty
- přečíst jste si mohly Elle a zároveň jí popřát něco pěkného k jejím narozeninám nebo se inspirovat modely z Nike kolekce




Počasí se myslím povedlo a i když bylo docela proměnlivé, déšť se nekonal. Žluté lázně postupně žloutly ještě více, jak běžci přicházeli a připravovali se na začátek běhu.






I muži si v dámské zóně přišli na své :)





Musím říct, že mě bavilo číst hesla, který si každý účastník běhu mohl nechat na tričko natisknout. Některá mě upřímně pobavila, ale fotit jsem je nestíhala :)






Pěkný a pohodlný účes před během chtělo hodně slečen. Později odpoledne byla fronta obrovská! Kadeřnic mi bylo upřímně líto, protože tolik drdolů nebo copů, co během té doby zapletly, by člověk na hlavě nestihl vytvořit za pár let :)







Co jste minulý týden stihly vy? Účastnily jste se We run Prague? :) Případně jiné zajímavé akce?

38 komentářů:

  1. mě lákaly obě akce, bohužel v tu dobu jsem mimo prahu a tak mi to vůbec nevyšlo se dostat ani na jednu :(

    OdpovědětVymazat
  2. Keby som niekde v okolí takéto niečo mala určite by som sa zúčatnila ale bohužial..

    OdpovědětVymazat
  3. Neúčastnila jsem se, ale vypadá to dobře :) obě akce.

    OdpovědětVymazat
  4. Hada tvořeného běžci na We run Prague jsem zahlédla ze zahrad Pražského hradu. Bylo to úžasné i z té dálky. Když se mi podaří do příštího roku trochu natrénovat, přihlásím se snad taky :). A ta hesla jsou vážně super. Spousta z nich se dá najít na Instagramu.

    OdpovědětVymazat
  5. Pani na tretej fotke nevyzera na to ze vie ze je fotena a ze bude zverejnena na blogu. Ja osobne by som taketo fotky nezverejnovala. Nie kazdy si to zela a mozu z toho by problemy ked sa ta pani najde. Mas dost inych dobrych fotiek a ta tretia fotka tam vobec nemusi byt.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  6. Té podzimní kolekce Clarins se nemůžu dočkat - hlavně paletka očních stínů mi podle obrázků přijde fantastická a chtěla bych ji omrknout. Zkoušelas ji, Rendy? Jak se Ti zdá?

    OdpovědětVymazat
  7. Téda, obě akce musely být úplně super :) We Run Prague jsem ještě nikdy neběžela, ale lákalo by mě to :). To je super, že každej si mohl vyrazit svoje vlastní heslo
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem byla na wrp. K těm doprovodným akcím jsme se bohužel moc nedostaly, protože jak říkáš, fronty byly obrovské a tlačil nás čas startu. Ale nechali jsme se aspoň otetovat ;) Bylo to moc fajn

    OdpovědětVymazat
  9. Mě hodne zaujalo We run Prague, musela to byt velmi pohodova akce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Akce s Czechchick byla super. Ty šátky jsou nádherné a zamilovala jsem se do těch nových krémových matných stínů od clarins, ty si budu muset pořídit.

    OdpovědětVymazat
  11. Byla jsem pryč, takže jsem tam bohužel nemohla. Ale jinak bych se klidně stavila, ikdyž bych asi také neběžela :D každopádně ty Clarins vzorečky bych klidně brala :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tie heslá su super :) Pre bežiacich bolo určite super ked sa o nich tak postarali. Bohužial my na Slovensku v okoli nič takého nemáme kedže bývam daleko od velkých miest.Tie tiene vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem sice neběžela na we run prague,ale ségra jo a říkala,že ta atmosféra při běhu,kde tě všichni povzbuzují,je úžasná.Přemýšlím,že se příští rok přihlásím taky,nebo aspoň bych tam chtěla pomáhat.:-)

    OdpovědětVymazat
  14. Chudiatko kaderníčky, ale aj ja by som využila ich služby :D

    OdpovědětVymazat
  15. akcia We run Prague je podľa mňa skvelá ! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já se nezúčastnila ani jedné akce, protože mám Prahu moc daleko:(

    OdpovědětVymazat
  17. Na běhu Prahou jsem bohužel nebyla, ale sestra běžela a má z toho úžasný zážitek, prý výborná "nakopávací" atmosféra :-) Pro mě byl minulý víkend ve znamení pro mě posledního festivalu a pak týden pracovní, jako každý jiný v létě :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Super akce a krásné fotky :) Stíny od Clarins mě zaujaly, tak jsem zvědavá jestli jim odolám :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  19. Obdivuju všechny, co běželi.. Já bych to zřejmě nedokázala .. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ta kolekce Clarins vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Obě akce musely být skvělé,syn běžel letos i loni :)

    OdpovědětVymazat
  22. Na WRP jsem byla taky, nejvíc mě pobavilo heslo, co měl nějaký pán přede mnou: Běhám, protože moc žeru :D

    OdpovědětVymazat
  23. Niceho z techto akci jsem se nezucastila :) Ja byla akorat na vystavach kvetin, zvirat a obrazu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nebyla jsem z toho důvodu, protože je to moc daleko, ale musely být obě akce fajn :).

    OdpovědětVymazat
  25. WRP je super akce:-) Dobrá výzva.
    Celý týden byl pro mě hodně pracovní, tak jsem nic moc jiného nestíhala.
    Vzhledem k tomu, že počasí nebyo nic moc, tak se to dalo přežít:-)

    OdpovědětVymazat
  26. obě akce vypadají super, ale mám to z ruky:(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Mně přijdou od Frey Wille nejkrásnější jejich náramky :-) ty jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
  28. Wow. Proč jsou takové akce až v Praze? Vypadá to úžasně

    OdpovědětVymazat
  29. Obě akce vypadají skvěle. Manažerka Clarins má krásné vlasy. :-) A ty matné stíny.... Ach! :-) Už mě zaujaly ve Tvém článku dřív a když teď potvrzuješ, že jsou skutečně tak skvělé, jak se tvářily... No určitě se na ně půjdu minimálně podívat. A Dny Marianne se blíží, tak uvidíme. ;-) Jo a ty šátky fakt vypadají nádherně.

    OdpovědětVymazat
  30. na tom běhu bych vypustila duši, ale muselo to být každopádně moc fajn!

    OdpovědětVymazat
  31. příští rok jdu taky na wrp! :)
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Stíny vypadají krásně už se těším až je vyzkouším. A na WRP musela být skvělá atmosféra, jak pro běžce, tak pro diváky :)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty Clarins stíny prostě potřebuju, jsou to přesně moje barvičky! :)

    OdpovědětVymazat
  34. Už dva roky se odhodlávám, že půjdu na We run Prague, ale nikdy nejsem schopná natrénovat kvůli zkouškám :(
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. CzechChicks me nazivo uplne ohromily. Jsou strasne mile

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)