sobota 13. září 2014

2x kosmetický propadák - micelárka a peeling s maskou

Dneska to nebude moc veselé. Protože ani moje zkušenost s těmito produkty není příliš veselá a spokojená. Možná víte, že miluju micelární vody a ráda zkouším nové a nové značky. Nebráním se téměř žádným experimentů, co se micelárek týče. Myslím, že jsem jich vyzkoušela už poměrně dost na to, abych měla porovnání. A to je možná právě ten problém, protože kdybych porovnání neměla, dneska to mohlo dopadnout úplně jinak...



Aqua Micelar (250 ml) - koupíte zde za 204 Kč

Ono toho není tolik co říct, snad jen to, že tuhle micelárku bych si už nikdy nekoupila. Důvod číslo jedna - po použití pleť lepí a to vážně dost. Skoro bych řekla, že v lepivosti jí zatím nepředčila žádná jiná značka micelárek. Opravdu je to takový až nepříjemný pocit, že má člověk chuť se jít znovu umýt a rychle něčím natřít. Je mi jasné, že míra "lepivosti" je značně individuální, ale vážně takhle nepříjemný pocit jsem s žádnou jinou micelárkou nezažila. Problém číslo dva - už jen když se blížím k očnímu okolí, oči mi začnou slzet. Neumím si tedy představit, že si s ní odličuji i oči, to bych asi nezvládla vůbec. Navíc z vody cítím i určitou parfemaci, kterou nemám u micelárních vod ráda a preferuji ty úplně bez "zápachu" a zanechání jakéhokoliv pocitu na pleti. Balení je celkem takové obyčejné a nezajímavé, ale dávkování micelárky je celkem v pohodě.

Bohužel za mě tedy jinak ale propadák a rozhodně nedoporučuji zkoušet. I za poloviční cenu sežente v drogerii mnohem lepší a výkonněší micelárky, to vám můžu zaručit.



Složení se mi nepodařilo vyfotit, protože jsem ho na lahvičce prostě neobjevila




3x1 - čištění, maska a peeling (250ml) - koupíte ZDE za 220 Kč

Lahvička toho slibuje poměrně dost, ale ve výsledku vlastně nic nepřinesla. Už konzistence je pro mě taková trochu nepříjemná, protože obsah je skoro jako mléko (hodně tekuté) s výraznými a hrubými zrníčky. Co se pleťových peelingů týče, mám rozhodně raději spíše hutnější, skoro až pastovité konzistence by se dalo říct. Rozhodně ne takto tekuté. Jako pleťovou masku se mi to opravdu nepodařilo použít a díky konzistenci je to podle mě prostě nemožné. Všechno okamžitě teče po obličeji dolů. A hlavně úplně asi nechápu, jak přesně by to mělo fungovat jako maska?! Navíc i nesympatická oldschoolová parfemace udělala své a z této lahvičky se stal v koupelně tak trochu vyvrhel. Na peeling obličeje je podle mě obsah lahvičky absolutně nevhodný a svou konzistencí a velikostí zrníček by se hodil možná tak na peeling nohou. Za mě znovu tedy ne.





Bohužel musím říct, že ani jeden z produktů mi nevyhovuje a rozhodně je nemůžu nikomu dalšímu doporučit. Docela by mě zajímalo, jestli někdo z vás má také osobní zkušenost s některým z nich? Vážně by mě to hodně zajímalo :)



PS: děkuji e-shopu pokladyzprirody.cz za poskytnutí produktů k recenzi

51 komentářů:

  1. Náštěstí s touhle značkou nemám žádné zkušenosti..

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel zkušenost nemám a teď spíše bohudík, protože to nevypadá jako nic pro mě.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle značku teda neznám, zatím jsem o ni neslyšela. Já zase tolik micelárek nezkoušela, většinou si koupím biodermu nebo Loreal, ale pokud lepí, tak to by mi taky asi nevyhovovala. A svůj oblíbený peeling jsem už našla :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak už aspoň vím, co si nekupovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkušenost mám s micelárkou, u očí mi slzí, ale nelepí mi. Peeling používám jen jako peeling a vyhovuje mi, ale to je na každém.
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Značku nepoznám ale vidím že radšej ani nehcem po tvojej recenzii.Ja mám doma Biodermu micelárnu vodu tú zelenú a peeling od Neutrogeny,ktoré mi absolutne vyhovujú :)

    OdpovědětVymazat
  7. O téhle značce slyším poprvé a díky tobě ji zkoušet rozhodně nebudu :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. O téhle značce slyším i poprvé, takže zkušenost žádná
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zkušenost s touhle značkou nemám a asi ji ani zkoušet nebudu.
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. V tomto som ako ty, tiez mam rada 'pastovite' peelingy. ;) Inak ja zvyknem mat ulepeny pocit po zelenej micelarke od Biodermy co je pre mna celkom sklamanie, kedze napriklad jej ruzova verzia je 100krat lepsia, pritom podla typu pleti by som mala pouzivat prave tu zelenu..
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. O téhle značce jsem díky bohu nikdy neslyšela. Ale i kdyby, stejně bych si nic nekoupila. Nelíbí se mi ani obaly, které ve mně evokují levnou kosmetiku a při tom to stojí tolik.

    OdpovědětVymazat
  12. Značku vůbec neznám, ale asi není oč stát :) jinak já teda micelárku vždy oplachuju, takže lepení bych ještě přežila, ale štípání v očích teda neee.

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzkoušela jsem peeling a vůbec mi nevyhovoval, byla jsem po něm dost červená a měla jsem pocit jako bych pleť měla spálenou. Za mě teda už rozhodně nikdy víc..
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak v e-shope teda nadsení nebudu z tvojej recenzie. Paradoxne mna si navnadila na kupu, pretoze neverim, ze to moze byt az take zle, ako si opisala.

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  15. No, podle toho obalu to vypadá slibně, škoda, že je to zklamání:(

    OdpovědětVymazat
  16. Díky, alepoň vím, čemu se vyhnout!:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Tuhle značku neznám.Zajímal by mě moc Tvůj názor na micelárku Lancome.Zkoušela jsi????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě The best po x baleních a x pokusech najít něco, co se aspoň přiblíží. Drahý, ale spotřeba mnohem menší než u jiných. Včetně Biodermy.

      Vymazat
  18. Vôbec nemam a ako čitam, tak chvalabohu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Nemám ráda moc peelingy na pleti a nemám ani ráda předražené produkty, které pak ještě zhorší pleť a služba žádná. Koupit si tohle a mět takovou zkušenost, tak budu vraždit. Na mou pleť věci jedině z lékárny a vy o kterých si přečtu na internetu. Vypadat totiž ještě hůř než teď, no tak to už bych asi nevyšla ani ven :D :)

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. zkušenost žádnou nemám s těmito konkrétními výrobky a díky tvé recenzi asi ani nebudu mít :-D

    OdpovědětVymazat
  21. tak toto vůbec neznám a ani mě to nenalákalo :) ale jsem ráda, že jsem se dozvěděla o nějaké nové kosmetice :))

    OdpovědětVymazat
  22. Měla jsem micelárku, nejhorší, co jsem kdy vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  23. Ufff tak teď se mi výrazně ulevilo několikrát jsem tyhle dva výrobyk měla na eshopu v košíku a zas je vyndala , teda ještě že jsem si je nakonec nekoupila, pěkný šmejdy bych si domů dotáhla :D Díky moc a moc za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  24. Pfu, a to som chcela peeling skúšať, ďakujem neprosím...:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  25. Souhlas! Micelárku jsem tedy neměla, ale peeling ano - vadila mi silná parfemace a jakožto peeling na obličej to bylo šíleně hrubé - rozdráždila jsem si tím obličej. Jako maska to bylo dobré, ale zase mi vadila parfemace v očích, takže bohužel šel peeling do koše :-/

    OdpovědětVymazat
  26. Tak s touto kosmetikou zkušenosti nemám, ale vidím, že toho litovat nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  27. značku vůbec neznám, docela by mě odradila i absence složení

    OdpovědětVymazat
  28. Já s touto značkou zkušenosti nemám ani jsem o ní neslyšela ještě.

    OdpovědětVymazat
  29. Značku vůbec neznám, a i když chápu, že je to dost individuální záležitost, nějak ani nemám chuť produkty zkoušet :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Žádnou zkušenost s touhle značkou nemám, jsem věrná svojí růžové Biodermě a peelingu od Freemana - tomu s meruňkou :) Nevím jak micelárka, ale tenhle typ pleťových peelingů(a i tělových, zdravím Yves Rocher atd) nesnáším, vždyť to má promasírovat, a ne polechtat :D! Jestli máš ráda hrubší peelingy s konzistencí pasty, doporučuju masku s černým uhlím a cukrem od Freemana - je to prakticky stejná konzistence, jako je jejich peeling na tělo s cukrem a granátovým jablkem (mimochodem taky skvělej), je to hustá, černá hmota z krystalků cukru, má hřejivé účinky - paráda na zimu a vymizely mi po ní černé tečky, nehledě na to, že mám potom pleť neuvěřitelně jemnou. Jediný mínus je dostupnost (viděla jsem ji zatím jen v Globusu) a obtížnost nanášení na obličej, občas má tendenci opadávat z tváře, takže to chce ležet pár minut ve vaně, a až pak promasírovat a smýt. Za 150 kaček je to jeden z nejlepších peelingů/masek, co jsem zatím vyzkoušela :)
    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. tak toto je ukazkovy poklad prirody, ci ako sa ta stranka vola :D vdaka za varovanie, produkty nepoznam a dufam, ze ani nikdy nebudem mat tu cest :D

    OdpovědětVymazat
  32. Naštěstí jsem ani jeden produkt nezkoušela:D

    OdpovědětVymazat
  33. Brr... s touhle značkou zkušenost nemám,vidím to poprvé... a vypadá teda docela strašidelně...

    OdpovědětVymazat
  34. No tak to je zklamani, nic od teto znacky si nekoupim..

    OdpovědětVymazat
  35. Hmm, peeling by mě zrovna docela zaujal.. škoda.. ale dobré upozornění :-))
    Hezkou neděli,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Zkušenost s nimi nemam.. Ale uplne nesnasim kdyz micelarka takhle lepi.. Zazila jsem to s jednou ..uz ani nevim jak se jmenovala hned letela do kose.. Aspon vim ze ji zkouset nebudu kdyz ji nekde uvidim :))

    OdpovědětVymazat
  37. Tak tuhle značku vidím poprvé a asi i teda naposled :D Zkušenosti s micelárkou mám zatím od Mixy, Loreálu a s klasickou růžovou Biodermou. Zatím vede Loreál, ale ještě mám v plánu vyzkoušet tu od Garnieru. Prý je to ale to samé, vzhledem k tomu, že Garnier spadá pod Loreál. Vážně v nich není rozdíl?

    ne.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Od téhle značky jsem nic nezkoušela a podle všeho jsem vůbec o nic nepřišla. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Naštěstí s touto kosmetikou zkušenosti nemám.

    OdpovědětVymazat
  40. O značce jako takové jsem ještě neslyšela, ale mám to s těmi peelingy stejně, jako ty: raději mám hustější, lépe se nanáší a obličej se s nimi krásně masíruje. :) Moje stálice je peeling All in one od Nivei - mám asi už páté balení a za mě je to tedy opravdu super peeling! Ale je to samozřejmě hrozně individuální.
    W.

    OdpovědětVymazat
  41. Značku nepoznám a som aj rada, že nie :)

    OdpovědětVymazat
  42. před nějakou dobou jsem o tomto peelingu přemýšlela, jelikož mi došel peeling a jsem teda ráda, že jsem si ho nekoupila :/ tak tekutý peeling mi také přijde prapodivný.

    OdpovědětVymazat
  43. Tak o této značce jsem neslyšela a je vidět,že jsem o nic nepřišla :) janeckovabarca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. peelingy preferuji enzymatické a micelárku biodermí:) takže asi nejsem cílová skupina. novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. neznám a zkoušet nebudu:D
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Značku sice tedy vůbec neznám, ale vůbec mě ani neláká...Jeden z tvých článků, kde člověk aspoň ušetří!:)

    OdpovědětVymazat
  47. Já mám v oblibě jen micelárku od Biodermy Sensibio H2O, občas mám ale pocit, že trošku lepí. Jinak bych chtěla zkusit micelárku od Lorealu.

    OdpovědětVymazat
  48. Tak o této značce jsem nikdy předtím neslyšela a po Tvé recenzi ani nemám zájem seznamovat se s ní....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)