pondělí 18. srpna 2014

Vyhraj pastelku na rty od Clarins

Krásné pondělní ráno všem. Doufám, že dneska udělám zase několika z vás alespoň trochu radost. Neskutečně mě totiž těší, že si 3 z vás zasoutěží o tyto Lip Balm Crayon od Clarins, kterým familiérně říkám pastelky na rty. Podle mě jsou totiž asi ty nejlepší ze všech, které jsem doteď vyzkoušela (a že jich bylo!). Bohužel je ale už v obchodě neseženete, protože se jednalo pouze o limitovanou edici. Jsem tedy opravdu moc ráda, že ještě někdo další budu moc vyzkoušet věc, kterou mám strašně ráda a kterou můžu doporučit z celého svého kosmetického srdce :)



Soutěžíte o pastelky v odstínu 04, 05 a 06. Vůbec se nelekejte barev, pastelky jsou na rtech decentní a opravdu přirozené. Psala
jsem vám o nich ZDE a po vyzkoušení jedné jsem si šla koupit další, takže mám teď celkem tři. Což myslím svědčí o mé oblibě :)


Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebooku Clarins (KLIK)

2) 
Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 18.8.- 24.8.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 24.8.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (18.8 je 1, 19.8 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)








Děkuji Clarins za poskytnutí dárků do soutěže

193 komentářů:

  1. Jéé ta 04 je pěkná :) ver.pelcova(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pastelky jsou překrásné, dosud mám zkušenosti pouze s pastelkou od Astoru a Max Factor. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pastelky na rty jsou super, ještě jsem neměla možnost vyzkoušet. Bylo by to fajn. :)
    e-mail: foxyhelenablogger@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, ty by byly do sbírky... hlavně delicious plum, mňamkový. :)
    zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jeste jsem je nezkousela :))
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Balzámky vypadají fakt krásně!

    OdpovědětVymazat
  7. óóóóó, tak toto by som fakt chcela vyskúšať ;)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Clarins mám moc ráda, ale pastelky jsem zatím nezkoušela, takže určitě skvělá příležitost! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. krasne farby :)

    martina.kudriova67@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně giveaway s nápadem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pastelky na rty jsem si obecně hodně oblíbila, ráda bych tak vyzkoušela i další značku:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Odstín 04 je parádní!

    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mám podobné od Astoru, ale tuším, že tyto budou o dost lepší:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jeste jsem nezkousela, ale vypadaji moc pekne, do kabelky by se urcite jedna hodila :)

    OdpovědětVymazat
  15. Táto verzia pasteliek od Clarins vyzerá naozaj luxusne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkná soutěž o ještě krásnější dárečky, pastelky vypadají nádherně ! :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Pastelky na rty mám moc ráda a tyhle odstíny jsou podle mě super na nadcházející podzim 😊 terkaa.kozakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. jeste mail: mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Krásná soutěž :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Nejsem vlastníkem ani jedné pastelky a hrozně bych je ráda vyzkoušela :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Moc pěkná soutěž :)!
    cumanelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nikdy jsem nezkoušela chubby stick od žádné značky, takže to zkusím :-)

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadají parádně. ;))
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Zatím mi ještě žádná pastelka nezkřížila cestu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Týjo,tak pastelka od Clarins by byla super, já jsem zatím žádnou nezkoušela, ani z těch levnější značek, ale tahle vypadá opravdu zajímavě :)
    onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Odstín 05 je jako stvořený pro mě :) zrovna jsem pátrala po něčem decentním na každodenní nošení
    kalca@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. vyzerajú super všetky, obal pôsobí tak luxusne

    OdpovědětVymazat
  28. sice moc nekomentuji, ale ráda tě čtu.. tohle bych ráda vyhrála takže komentovat budu
    martincoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tak tieto by som naozaj rada vyskúšala. Zatiaľ mám skúsenosť len s tými od Astor (veľká spokojnosť) a ešte od Gosh. =)
    veronaveroniq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Pastelku bych určitě ráda vyzkoušela :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Pastelku jeste nevlastnim a rada vyzkousim. Krasny den. nika.cerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Mne se libil uz ten prvni clanek.a ted jeste soutez,to je super:)
    michaela.jandlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Suprová soutěž, pastelky vypadají krásně a už hodně dlouho chci nějaké vyzkoušet, tak třeba se štěstí usměje. :) darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Vypadají moc skvěle :-).
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Snad nevadí, že nemám FB. :)
    Misa.Pavlikova@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  36. Tak ty vypdají nádherně!
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. skvělá soutěž :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. No teda, super soutěž! Tyhle pastelky se mi moc líbí ;)

    OdpovědětVymazat
  39. Ja mam noeco podobne od Astoru a som s tým veľmi spokojná :)
    mgallova12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. ta 05 mě láká, barvička vypadá pěkně :)...

    OdpovědětVymazat
  41. Tyhle pastelky jsou také mé nejoblíbenější, teď mě zpětně mrzí, že jsem si vzala jen jednu - soft coffee, úžasná barva! Doufám, že je Clarins bude ještě někdy mít... tak nějak Clarins splňuje vše, co od takové pastelky očekávám. :)

    OdpovědětVymazat
  42. jů, tak ty bych moc ráda vyzkoušela! :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Vypadají užasně, moc ráda bych je také vyzkoušela. Je škoda, źe je to pouze limitka :(.

    OdpovědětVymazat
  44. Hrozně se mi líbí tyhle pastelky.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Krásné odstíny, tak uvidíme, na který den se nakonec usměje štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  46. ty pastelky jsou nádherný, škoda, že je to limitka!
    bliss-jd@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Pěkné, ráda bych "pastelku" vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  49. Jeee strasne moooc rada bych chtela vyzkouset tyto pastelky!!)) pettpatty@gmail.com #milujukosmetiku 💘

    OdpovědětVymazat
  50. Jsem hrozně ráda, že tyhle pastely přišly na trh, protože třeba barevné rtěnky jsou na mě moc výrazné, ale v tyhle balzámky mi příjdou přirozenější a je to super volba pro někoho jako jsem já, kdo chce mít zabarvené rty ale nechce, aby to křičelo na dálku :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Všechno v pastelce mě ponouká k vyzkoušení :D

    OdpovědětVymazat
  52. Zajímalo by mě, jaké jsou ty od Clarins. Zatím mám zkušenost jen s levnějšími pastelkami :)
    Ingrid.Asenbrenerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Kraaasne...ja jsem ted sice zamilovana do Astorek ale neco noveho rada vyzkousim

    OdpovědětVymazat
  54. Pastelky jsou překrásný!! :)) a ty odstíny..ách :33
    misha.oswaldi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. mmm delicious plum je opravdu k nakousnutí!!! ♥ nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  56. Velmi lákavá výhra :-) sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Nádhera! Clarins prostě umí! A ty barvy :3

    OdpovědětVymazat
  58. krásné
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Jsou krásné ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Na podzim barvičky jako stvořený :)
    kakunka.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Škoda, že jsem je v parfumeriích propásla. :( Chtěla bych 05 i 06, jsou to přesně moje barvičky. :)

    OdpovědětVymazat
  62. Tak tohle bych vyzkoušela moc ráda :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. tyjo! musí být určitě skvělé :)
    obrova.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Bezva, ty bych určitě chtěla vyzkoušet..:)
    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. tak to bych teda hodně ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  66. Barborqaaa1@azet.sk
    ooo rada vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  67. Pastelky používám a jsem spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  68. Jůů, další pastelka.... Mám dvě od astoru (díky tobě, pěkně jsi to nafotila) a jednu avoňáckou.....

    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Pastelkama jsem posedla a obzvlaste originalnima od clinique:)

    OdpovědětVymazat
  70. Vypadají parádně, mám jenom levnější kousky, ale na léto neznám na rty nic lepšího.

    OdpovědětVymazat
  71. Jednu mám a je perfektní. Škoda, že nejsou součástí stálé kolekce :(

    OdpovědětVymazat
  72. Všechny odstíny jsou určitě využitelné a krásné, řekla bych, že ideál na nadcházející podzimní období, ale pořád tak nějak vnitřně bojuju s tím, že na nich neshledávám nic výjimečného oproti jejich levnějším kolegyním. Cenu, kterou stojí, by mi za ně bylo líto dát, ale celkem ráda bych vyzkoušela, jestli na nich je to " něco navíc" :-) Jinak fajn soutěž Rendy!:-)

    OdpovědětVymazat
  73. To jsou barvičky přesně pro mě. Bohužel u nás není jediná prodejna s Clarins :/ Třeba se tentokrát štěstí usměje.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Jé, tak ty bych velmi ráda vyzkoušela :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Nádherné barvy!
    schindlerova-anna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Jak uz jsem psala na insta, tahle pastelky jsou zkratka nej, velka skoda ze jde jen o limitku. Mam doma 05tku delicious plum a kdyz by se na me stesti usmalo s dalsim kouskem, vuuuubec bych se nezlobila :o)

    OdpovědětVymazat
  77. Páni, ty jsou nádherný. Já zatím měla vždy pastelky od Clinique, ale tuhle vypadají úžasné. Zvlášť 05,06.
    Michelle.Stephankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Odstín 05 je pohádkový :)
    gabolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. jeee skvela sutaz <3 najviac sa mi paci 05, tu by som si veeelmi priala vyhrat :) snad sa postasti :)
    peackapples zavinac gmail com

    OdpovědětVymazat
  80. Ještě jsem tyhle nezkoušela a ráda bych to napravila :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. jee tak ty jsou paárdní:33
    tu červenou bych teda moc nemusela, i když je to klasika, za mě určitě
    pětka a šestka jsou dokonalý <3
    moc bych si je přála, tak třeba se usměje štěstí:)
    lajkla jsem fb stránku a meil je zde: karolina.rucklova1@gmail.com
    :)

    OdpovědětVymazat
  82. pastelky miluju, škoda, že je to limitka :/ než jsem se rozhoupala ke koupi, tak už nejsou :P tak zkusím štěstí u tebe
    etsilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ty tmavé odstíny jsou super :) sandrasmejkalova113@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Clarins mam velmi rada,pouzivam jejich pecujici kosmetiku a ted mam i makeup..rada bych vyzkousela dalsi dekorativku;)

    OdpovědětVymazat
  85. Ja mám veľmi rada tieto pastelky/fixy/masielka na pery :)) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  86. Clarins produkty jsem ještě nikdy nezkoušela, o to víc mne láká je vyzkoušet. Moc krásné barvičky.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Skvělá soutěž!!!!!!!
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Vypadají suprově :-)
    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. S pastelkama furt váhám, chtěla bych je zkusit, ale nejsem si jistá, jestli je tak akutně potřebuju.
    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Parádní pastelka vypadají krásně :) Clarins jsem ještě nezkoušela tak snad budu mít štěstí :) děkujeme za soutěž

    OdpovědětVymazat
  91. Patelky miluju! On je někdo asi vymyslel právě po mně-lesky nesnáším, rtěnky mi na běžný den připadají moc výrazné a hrozí hlavně blbé nanesení, pokud není po ruce zrcadlo, ale s pastelkami se můžu nalíčit i za běhu a vypadají skvěle:-).

    OdpovědětVymazat
  92. Já se chystám vyzkoušet ty od Astoru, ale originál je originál. Tak třeba budu mít štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  93. Ahoj, na "pastelky" od všech možných značek slyším jen samou chválu, že se až divím, že jsem je prozatím nevyzkoušela :-). Třeba bych to mohla, touto soutěží, napravit :-)).

    petvit@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Vždycky , když je tu nějaká Giweaway , hrozně se mi ten produkt líbí a ani pastelka není vyjjímkou :)
    baruska31@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Krásné barvy...podzimní odstíny :)

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Tak tyhle pastelky se mi moc líbí a určitě by stály za vyzkoušení. Ani bych si nedovedla vybrat, který odstín se mi líbí nejvíc.:)
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. krásne odtiene :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  98. nevím jak je to možné, ale ještě jsem nevyzkoušela ani jednu takovou pastelku na rty, ale plánuju zkusit tu od Catrice, prý má být hodně podobná těmto :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Všechny barvy jsou parádní! Už dlouho si na nějakou pastelku brousím zuby, škoda že je má Clarins jen jako limitku :(
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  100. pastelky jsem si nakonec taky oblíbila a zatím u mě vede z těch co jsem vyzkoušela Loreal a Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  101. Ráda bych pastelku vyzkoušela, ta červená je strašně krásná!
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  102. Bože tie odtiene sú úžasné, vôbec by mi nevadilo keby boli rovnako sýte aj na perách :)
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Dalsia prilezitost skusit tieto pastelky na pery :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Úplně krásné dárečky jsi nám připravila :-). Všechny barvy jsou krásné, ale nejvíc se mi líbí ty dvě tmavé, já vím na rtech tmavé tak nebudou, když je to vlastně 'pastelka' :-), ale na podzimní období tyto barvy budou prostě boží.
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. To mě mrzí, že už nejsou v prodeji. Ten tvůj článek jsem četla a to jsem asi přehlédla a koupi odkládala.... Barvičky jsou moc hezké a nej je ta nejtmavší :)

    OdpovědětVymazat
  106. Vypadají skvěle!
    Kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Vypadají suprově, moc ráda bych je vyzkoušela (;
    zuzana.rainkeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. Like už dávno mají. :) dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Rendy to je úúúúúžasná soutěž :)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Pamatuji si na tvoji nadšenou recenzi, takže bych tyhle pastelky také ráda vyzkoušela :)

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  111. Ten odstín 04 je super :)
    dolezelova.aa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Vypadají moc hezky :)
    k.a.t.h.a.r.a@email.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Krásné rtěnky! Tedy pastelky!
    Ráda se zúčastním :o)
    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Odstín 06 je naprostá bomba :-)
    hel.vrab@email.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Pěkná soutěž :-) simackova.m@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  116. jůůů, takovou výhru bych si nechala líbit:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Ještě jsem žádnou "pastelku" nevyzkoušela a docela by mě to lákalo :)
    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Jůůů, překrásné barvy :) Dosud jsem ještě žádnou pastelku na rty nezkoušela.
    whitedog1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ahoj, mám ty Lip Color Butter od Astoru a jsem spokojená. Krásně vyživují a barva na rtech taky vydrží přiměřeně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  120. tomkmo@seznam.cz (na fb like jako Moni Tomková)

    OdpovědětVymazat
  121. kdy mě se konečně povede u tebe vyhrát! :-D nejvíce by se mi líbila asi ta 04 a clarins na fb mají ode mě like už dávno :)

    OdpovědětVymazat
  122. Třeba se poštěstí :-)
    katka.borikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. jůůů, ty jsou pěkné:-) fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Patselky na rty jsem vyzkoušela jedině od Clinique (příp. Catrice, Astor), a zatím mě žádné moc neuchvátily natolik, abych je častěji používala. Nicméně tyhle od Clarins bych ráda vyzkoušela :)
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Tie pastelky sú skvelé! Už som vyskúšala celkom dosť pasteliek od iných značiek, ale na tú od Clarins bohužiaľ ešte neprišlo...

    blog.papi.lapi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Čtyřka je krásná a za zkoušku nic nedám :) Hezký blog mimochodem! Andy

    OdpovědětVymazat
  127. A super barvy na podzim!
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. tyyyjo tak to bych fakt chtěla vyhrát:)))
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. ráda se zapojím :)
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Já jsem zatím vyzkoušela jen od Clinique a jsem velmi spokojená, na rtech mi nevadí jak většina věcí. A okolí si všímá a chválí.
    E-mail: ricciova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Od Clarins ešte nemám nič tak by som bola veľmi šťastná keby sa podarilo :)

    OdpovědětVymazat
  132. Kvůli ceně jsem dala předsnost levnější pastelce od Catrice, která je taktéž skvělá, ale pořád mám nutkání vyzkoušet i tu slavnou od Clarins :-D Snad se podaří :)

    OdpovědětVymazat
  133. 24. zrovna jedu na dovolenou, tak třeba budu mít dvojité štěstí haha!
    linnsway@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Ahoj! Ráda bych vyzkoušela :) petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Porovnání se slavnými chubby sticky, které mi celkem vyhovují, by mě zajímalo, tak zkusím štěstí.
    ewah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Jeee! Tak tu bych ráda vyzkoušela a v jakékoliv barvičce! Zatím jsem měla jedinou od Clinique a pro mě to must-have produkt úplně nebyl.

    OdpovědětVymazat
  137. Tak tyhle pastelky by se mi moc hodily :) vypadají krásně
    Jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. mám otestovanou Essence, catrice a i Clinique, tak ráda vyzkouším i tuto, aneta.valdhansova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Juuu, mit tak doma jednu... Zatim mam jen od Astoru.
    rorykstopka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Jeee pekna soutez:-)! Ja jsem zatim zkousela jen tu pastelku od Astoru, trebas se na me usmeje stesti:-).
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Ten delicious plum vypadá hodně dobře:)

    OdpovědětVymazat
  142. No nezlobila bych se :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Jsou opravdu kráásné. :) Pastelku jsem zkoušela zatím jen od Astoru a ta je super, tak by mě zajímalo, jaké jsou tyto.
    karolinasmolova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Pastelky jsem ještě nezkoušela,vypadají dobře:)
    elissdaneckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Odstiny 05 a 06 vypadaji dobre:) horakova.lena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. To jsou krásné barvy, musí na rtech vypadat úžasně. Bluemar@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Můžu napsat cokoli, tak píšu - Rendy mám ráda tvůj blog! :) rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Ach :( Není to tak dlouho, co jsem si ji uchváceně zkoušela na ruku ale řekla si, že to chvylku počká a že to ještě stihnu, než bude limitka fuč :( A nestihla. No nic, tak snad.

    vcabalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. zkusím štěstí :) lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. tak toto by som rada vyskúšala :)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Nadherne barvy, myslim ze to bude jina kvalita nez z drogerie...
    simona.spurna00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. Miluju červenou, natož na rtech. Snad se k ní jednou dostanu. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Pastelky mám nejraději. :) monika.drahotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Wau tak tuhle ˇˇpastelkuˇˇ bych moc chtěla vyzkoušet. Tak třeba budu mít štěstí a vyhraji ji. Hezký den
    jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. vyzkousela bych :-) andrea.zednickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Hodila by se pastelka :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Poslednú dobu som takýmito "pastelkami" na pery posadnutá, takže by mi urobili veľkú radosť :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. No tak ty odstíny me dostaly. Naprosto boží do toho našeho srpnového podzimu :)

    OdpovědětVymazat
  159. Super .) určitě bych ji ráda zkusila :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Skvělá soutěž! :)
    A přezdívka "pastelky" je parádní :)

    OdpovědětVymazat
  161. Pastelky <3 ... luciasuchanova12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Pastelky <3 ... luciasuchanova12@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Moc se mi to líbí. natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Strašně mě baví tyhle "pastelkovitý" věci.. Koukala jsem i na ty od Astoru, ale ráda bych vyzkoušela i věci na rty, co nejsou z drogerie:)
    Ivygomez52@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Nádherné barvičky :)
    thefashionrules@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. Značku Clarins miluji! Kdyby se mi poštěstilo, byla bych nadšená :-) sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  167. Skvělá soutěž!!! Pastelky se mi moc líbí a ráda bych je vyzkoušela. Snad se na mne usměje štěstí :) nosek.martik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. To jsou přesně barvy pro mě :)
    zuzaludacku@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)