pátek 29. srpna 2014

Vůně inspirované kostkami ledu

Na léto to venku sice už tolik nevypadá, ale tyhle vůně mi ho vyloženě evokují. Vůně Mexx jsou totiž inspirované kostkami ledu a slibují osvěžující požitek. Jestli té zimy venku nemáte dost, pojďte se ještě trochu ochladit :)


Tentokrát si přišel na své spíše přítel, protože jeho vůně je ve větším balení. Vtipné bylo, že když jsem mu vůni dala, přinesl mi všechny svoje předchozí voňavky vypotřebované do poslední kapky. Zdá se, že se voní víc jak já, nad čímž bych se měla asi zamyslet :) Každopádně dámská verze je super svěží záležitost a to já můžu! Ze všech vůní z drogerie, co jsem letos zkoušela, u mě tato jasně vede. Je příjemně svěží a není příliš citrusová (jako třeba Light Blue od D&G, která mi svou vůní vadí). Evokuje mi vůni naší matikářky na základní škole, která používala nějakou podobnou :) Což mě pokaždé fascinuje, protože třeba díky své angličtinářce jsem poznala vůni svého srdce, ale to bych se zase dostala k jinému příběhu :) 

Pánská verze mi ale svěží příliš nepřijde a evokuje mi dřevitou vůni smíchanou s vodou po holení. Myslím, že přítel měl i hezčí vůně, ale on je v tomhle ohledu poměrně nenáročný a jemu se líbí. Což je prostě hlavní, ale já sama bych mu tuto vůní znovu nekoupila a dala bych přednost jiným.

Každopádně se mi líbí i jednoduché a čisté provedení flakonků obou vůní a líbí se mi provedení krabiček. V tomhle ohledu si myslím, že se vůně rozhodně povedly.



Ice Touch woman


Srdce - nerol, bílý brambořík, peprmintové listy, semena koriandru

Základ - maliny, ambra, pižmo, cedrové dřevo

Hlava - růžový a černý pepř, citronový čaj, vodní akord, divoké ostružiny




Ice Touch man


Srdce - růže, jasmín, cedrové jehličí

Základ - ambra, pačuli, fazole tonka, pižmo, cedrové a santalové dřevo

Hlava - růžový grapefruit, mandarinka, zelené jablko, březové listy





Líbí se mi takový malý detail na krabičce vůní, který bohužel na fotce zachytit nelze. Nápis Mexx je jakoby trošku plastický a z jiného materiálu.



Dámská verze se mi rozhodně líbí a její svěží vůně mě strašně baví. Škoda, že je venku spíše podzimní počasí a člověk už pomýšlí na trochu silnější vůně. Ale každopádně pokud se vám hodně svěží vůně líbí a nechcete nebo nemůžete utrácet tisíce za voňavky, tak Ice Touche určitě doporučuji očichat :) Pánská verze mi do "ledového" konceptu až tak nezapadá a pro mě je spíše dřevitá a ne ledově svěží. Příteli se ale líbí a je spokojený, takže z jeho strany je vše v pořádku :)

Znáte tyto vůně? Preferujete spíše svěží nebo třeba raději sladší či těžší verze? Líbí se vám flakon obou vůní? :)



PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí vůní k recenzi

49 komentářů:

  1. Mají krásné balení a až budu shánět novou vůni tak se po ní podívám:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som kupovala túto vôňu frajerovi ešte v starom balení a to sa mi teda páčilo viac. Avšak vôňa je to fakt krásna =). (aspoň tá pánska, dámsku nemám vyskúšanú)

    OdpovědětVymazat
  3. Flakonek se mi líbí, krabička už tolik ne. Teď novou voňavku na léto nehledám, ale třeba napřesrok :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je přesně pro mě ledová svěží vůně, flakon se mi taky líbí protože zastavam v jednoduchosti je krasa zadne maslicky, zdobeni a ruzne blbinky :) palec nahoru

    OdpovědětVymazat
  5. Vůně Mexx měla vždycky ráda mamka, takže ji tahle novinka určitě potěší :) až ji někde uvidím, musím vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  6. Flakonky jsou opravdu nádherné, až na vůni někde natrefím, tak určitě otestuju. Mám ráda jak lehké vůně tak těžší dřevitější, prostě to ráda střídám, neřídím se striktně jen ročním obdobím, ale hlavně vlastní náladou.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tahle vůně mne velmi zaujala! Moc se mi líbí balení a musím si jít rozhodně očuchat!
    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají zajímavě :) Až je někde uvidím, určitě je očichám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Žádnou vůni od Mexx jsem zatím neměla, a tohle taky nejspíš nebude můj šálek čaje - preferuju výraznější, sladké a kořeněné vůně. Ani flakon mě nijak neokouzlil, asi jsem na trochu zdobnější a víc holčičí lahvičky :D Pánská už ale vypadá líp, tam se mi jednoduchost líbí moc :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Až na ně někde narazím, tak je očichám :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tý jo musím teda uznat, že vypadají dobře! :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerajú zaujímavo,určite aj voňajú:)

    OdpovědětVymazat
  13. Balení mají pěkné, až na ně narazím, tak je očichám :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě je omrknu ;-).
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. ja preferujem skôr sladké vône :) nemám rada vôňu citrusov a priam z duše neznášam korenisté vône, vždy ma z nich rozbolí hlava :) veľmi mi voňajú klasické Bruno Banani, najmä tá červená :)

    OdpovědětVymazat
  16. vůně mexx mám ráda a preferuji spíše svěží vůně. Flakonek je jednoduchý, ale sympaťák ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí složení dámského parfému, ale jak už mám u Mexek odzkoušené, lépe mi voní ty pánské :-)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerajú super, na leto by sa určite hodila. Na jeseň a zimu si však vyberám ťažšie sladké vône

    OdpovědětVymazat
  19. Moc mě tyhle vůně nelákají... pánská ani dámská verze. Na vonění na doma možná dobrý (ale já stejně upřednostňuju sladší)...

    OdpovědětVymazat
  20. Vůně se mi líbí vzhledově a doufám,že i tím jak voní. Možná na příští léto...:)
    fashionblogbymarie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Mne sa teda najviac páčia sladké vône, ale určite ich niekedy v budúcnosti skúsim :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Nádherný flakonek, opravdu jako kostka ledu :))

    OdpovědětVymazat
  23. Mexx vůni znám ale jinou. Nevím zda má nějaký název ale je v oválném flakónu v šedostříbrném balení :) a ta je úžasná...Tyhle dvě se mi moc líbí, balení je takové čisté. Na léto používám většinou spíš květinové vůně a na zimu těžší . Ale v obou případech jde většinou spíše o sladké vůně

    OdpovědětVymazat
  24. Flakonky jsou super a svěží vůně, to já můžu, tak asi hned naběhnu do drogerie :)

    OdpovědětVymazat
  25. Obecně preferuji spíše svěží vůně, mám ráda D@G Light blue a nevadí mi její výraznost, a jestli tahle voní podobně, určitě jí omrknu, díky za tip :-) jinak bych ji asi přehlédla, flakonek je sice opravdu ledový, ale asi by mě na první pohled neupoutal :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tahle vůně by mi nesedla,ani nemusím přivonět :) Mám ráda úplně jiný typ

    OdpovědětVymazat
  27. Ahojda,

    tak to půjdu očichat. Flakon mi nijak extra nezaujal, ale zase ani nepohoršil.

    Jinak já tyhle čistý vůně ráda. Moje Escada Into the blue už se neprodává, tak kdybych za ní našla náhradu v drogérce, tak bych se nezlobila.

    OdpovědětVymazat
  28. Flakon nic moc.Očichat si ji ale půjdu.Používám Mexx black

    OdpovědětVymazat
  29. ja vône veľmi rada striedam :) a voňavky od mexxu mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  30. Podle Tvého popisu to zní dobře. Už dlouho sháním nějakou svěží vůni, na tuhle jsem ale ještě nenarazila. Mohla bych vědět, ve který drogerii jsi je sehnala?

    OdpovědětVymazat
  31. Flakon je krasny, opravdu pripomina kostky ledu. Mam rada jak svezi tak sladke vune, nemusim korenene.

    OdpovědětVymazat
  32. Krásné flakonky, ale svěží vůně - to bohužel není nic pro mne :( Od Mexxu mám ale moc ráda takový ten žlutý úplně původní Mexx. To byl snad i jeden z mých prvním parfémů.

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadají pěkně. Já dávám většinou přednost svěžím vůním, ale někdy mám náladu i na sladší. Jo a chlapi vždycky všechno vyplácají 2x rychleji než my ženské, to je normálka. :-)) Můj muž taky vyšplíchá voňavky rychleji než já. A nejen voňavky - třeba onehdy jsem mu kupovala nový sprcháč a zrovna dnes jsem koukala, že je už skoro celý pryč, no nevím jak to dělá. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Já teda vlastně Mwxx vůně nikdy nezkoušela, takže zajdu ošuchat aspoň tuhle :). Ikdyž svěží vůně asi nebude nic pro mě..:/

    OdpovědětVymazat
  35. Prvá fotka palec hore. Vôňa by mi mohla sadnúť, takže určite si ňuchnem pri najbližšej návšteve DMka, ak ju tam teda nájdem...

    OdpovědětVymazat
  36. Vůně od Mexx mám hodně ráda, myslím, že jsou to takové vůně, se kterými člověk nešlápne vedle pokud ji kupuje jako dárek :)

    OdpovědětVymazat
  37. Balení vypadá opravdu skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  38. já mám nejradši marc jacobs daisy :)

    OdpovědětVymazat
  39. zkusím si v drogérce očuchat:) jinak mám ráda sladší vůně..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tuhle vůni má můj přítel a stříká jí na sebe o sto šest :D
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Super nápad i balení vypadá pěkně :).

    OdpovědětVymazat
  42. Mexx umí,
    čistý design a svěží vůně...takové to "vonět jako čerstvě vyprané prádlo"

    OdpovědětVymazat
  43. Tak jsem se dívala u nás v DM, hledala jsem... a nic, nemaj jí. Ale strašně moc mě láká, chci ji očuchat :D Tak se asi budu muset stavit ve Fann, tam by ji mohli třeba mít, teda doufám. V Marionnaudu jsem ji u nás neviděla.

    OdpovědětVymazat
  44. To si musím dojít očuchat, vypadá to podle popisu mooooc pěkně :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. přímo tuhle vůni jsem nezkoušela, ale Mexx má skvělé vůně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)