neděle 24. srpna 2014

Vichy naděluje dárky

Dneska mám pro vás takové rychlé info o plánované dárkové akci. Pokud během září přijdete do vybraných lékáren na diagnostiku pleti s Vichy a rozhodnete se nakoupit produkty v hodnotě nad 690 Kč, odnesete si domů pěkný dárek v podobě luxusní taštičky s vybranými produkty. Vybírat můžete ze 3 variant (viz.fotky níže). Myslím, že je to ideální příležitost vyzkoušet diagnostiku pleti a případně se poradit o vhodných přípravcích. Dárek si můžete nechat pro sebe nebo s ním potěšit třeba někoho o Vánocích :) Nejbližší lékárnu, kde vám provedou diagnostiku najdete na stránkách ZDE (sekce "diagnostika").

Slyšely jste už o této akci? Plánujete diagnostiku vyzkoušet nebo se vám líbí dárkové taštičky? :)











41 komentářů:

  1. Děkujeme za tip Rendy! :) ačkoliv jsem od vichy ještě nic nezkusila, teď mě to láká :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je velice zajímavá nabídka. Bohužel pro mě přišla v nevhodnou dobu, teď už se nikam nedostanu a přes školu to asi nebudu stíhat. Nicméně taštičky vypadají opravdu zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel mi kosmetika Vichi nějak nesedí. V péči o pleť jsem raději přesedlala na co nejpřírodnější produkty.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. O akci už jsem slyšela a přijde mi hodně lákavá.. :) Uvidíme, uvidíme.. :-) Hezkou neděli, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to zajímavě, já přemýšlím nad očním krémem Vichy, takže se tam možná zastavím :).

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si tak hodná, že nás takhle informujes o různých zajímavých akciích! Fakt děkuju, určitě si zajdu :-) petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. To je super, hned se jdu podívat, kde mám nejbližší prodejnu, protože tuto akci bych využila moc ráda :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. To zní skvěle..a do kdy je akce ? :)

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  9. Dárečky jsou moc pěkné, i když Vichy už moc nepoužívám, vlastně jsem si od ní nic nekoupila už několik let. Taková akce by se mi víc líbila od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  10. ty taštičky jsou fakt povedené a akce je lákavá :)

    OdpovědětVymazat
  11. kdyby tak měli řadu s Idealia.... =)

    OdpovědětVymazat
  12. No, asi je na čase doplnit zásoby :) Děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  13. Není to pro starší slečny?

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá to dobře, diagnostiku už delší dobu plánuji tak když se dokopu :D mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tá diagnostika znie dobre, ale od Vichy mi bohužiaľ zatiaľ nič nesadlo :(
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. O diagnostice uvažuju. Kdysi jsem četla pochvalou recenzi na jeden krem na akné, tam možná toho využije a konečně ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  17. to je paráda, ještě že jsem objevila tvůj blog, protože jinak by mi spousta věcí unikla:D
    nevím, jestli se do téhle akcičky zapojím, ale rozhodně to je nemálo lákavé!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Vichy nemám v oblibě, dávám přednost Uriage.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkná akce, ale uvidím jestli toho využiju, raději bych něco podbného na Biodermu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Díky za tip, jestli si na to cestou z práce vzpomenu, tak se určitě na diagnostice stavím :)

    OdpovědětVymazat
  21. Akce je skutečně lákavá a myslím, že neodolám. :)

    OdpovědětVymazat
  22. tak to mě bohužel moc nezaujalo..používala sem Normaderm, ale teď jedu s Sébiu:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Co vím tak Vichy je dost průměrná a její složení mě nikdy nepotěšilo tkž si akci nechám s klidem ujít

    OdpovědětVymazat
  24. Díky za tip :) Já mám od Vichy pouze mycí gel na obličej, který je perfektní, ale mamka má spoustu krémů a nemůže si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  25. vichy moc nemusím, nějak z té značky nemám dobrý pocit. Víc sympatická je mi Bioderma nebo Avéne. Tak doufám, že udělají taky nějakou takovou akci...

    OdpovědětVymazat
  26. Akce je zajímavá, nicméně Vichy moc nemusím, mám zkušenosti pouze s pár výrobky, ale příliš mi bohužel nevyhovovaly...

    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Dost zajímavá akce, taky přemýšlím, že si do naší lékárničky skočím :)

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuju za tip :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Pro mě to nějak není, Vichy nijak extra nemusím.

    OdpovědětVymazat
  30. Ani já Vichy ne vždy sede, ale rozhodně mě vždycky zaujme cokoli s dárečkem :D

    OdpovědětVymazat
  31. dáreček dobrý, ta stříbrná taštička vypadá moc hezky..:) jen teď teda nemám přebytečných 700,- na nákup přípravků, které mi nejsou dvakrát sympatické.. noo, asi si to nechám ujít..

    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. tyhle akce jsou skvělé! příležitost vyzkoušet nové produkty..

    OdpovědětVymazat
  33. taštičky jsou pěkné ,ale vichy není nic pro mě

    OdpovědětVymazat
  34. Od Vichy jsem měla akorát několik vzorečků a nějak mě to neoslovilo. Neurazí - nenadchne. A pokud jde o diagnostiku pleti obecně, před pár lety jsem ji zkusila v rámci akce Nivea a docela mi pomohla jejich diagnostika vlasová, ale z pleťové jsem byla na rozpacích. Bylo to zrovna v době, kdy jsem sama pořádně nevěděla, na jaký typ pleti kosmetiku vlastně vybírat, tak jsem se těšila a bohužel jsem se nic moc nedozvěděla, byly to spíš takové obecné řeči než pro mě na míru.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)