středa 6. srpna 2014

Tipy na tělové peelingy do sprchy

Dneska jsem si pro vás připravila pár tipů na tělové peelingy, které se během léta vyplatí používat. Zvlášť pokud se hojně opalujete, tak je žádoucí občas nějaký peeling použít a zbavit se přebytečné odumřelé pokožky. A hlavně nevěřte fámám, že vás peeling o vaše opálení připraví, protože je to úplný nesmysl :)



Balea tělový peeling s mandarinkou 200 ml(limitovaná edice) - 39 Kč

Co se vůně týče, je pro mě z těchto tří nejslabší článek. Vůně mandarinky sice vzdáleně připomíná, ale na můj vkus je docela chemická. Hrubost zrníček je hodně jemná, takže myslím, že není problém ho používat častěji, než hrubší verze. Je to spíš takový sprchový gel s mikro zrníčky. Pro rozhodně hraje jeho příznivá cena. Jelikož má Balea v nabídce často různé limitky a podobné peelingy, vybere si skoro každý. Je to spíše asi o preferencích vůní.




Yves Rocher tělový peeling s vůní ostružiny 200ml - 99 Kč

Yves Rocher nedávno uvedl tuto řadu tělových peelingů a vybírat můžete celkem z 5 parfemací (více info zde). Ostružina mě ze všech nadchla nejvíce a líbí se mi její příjemně ovocná vůně, která se mi k létu náramně hodí. Peeling obsahuje viditelná tmavá zrníčka, které mi evokují ovoce ještě více. Hrubost spíše slabší střední, určitě to není nic, co by vás sedřelo z kůže. Ze všech tří má pro mě nejpříjemnější gelovou konzistenci a nejpříjemnější parfemaci. Cenu berte s rezervou, u YR nikdy nevíte, s jakou akcí nebo kuponem se vytasí a jelikož během léta probíhají akce s jejich slevovými knížkami, je dost možné, že tohodle drobka můžete sehnat ještě výhodněji.




Avon Senses Garden of Eden 200ml - 129 Kč

Řada peelingů Senses se od katalogu 10 rozrostla o tři nové vůně - Garden of Eden, Lagoon a Citrus Zing. Hrubostí je na tom dost podobně jako peeling YR a je to také spíše gelový sprchový gel s velice jemnými zrníčky. Vůní příjemně květinově a této trojice je v tomto ohledu u mě na druhém místě. Cenu bych brala trochu s rezervou, katalog od katalogu se mění a je spíše orientační.



Peelingy zleva: Balea - Yves Rocher - Avon



Úplně na závěr mám pro vás ještě jeden tip, který by se vám během léta mohl hodit. Pokud jste si stejně jako já zamilovaly tělová mléka do sprchy od Nivei, zamilujete si možná i tuto nejnovější verzi. Mléko s příjemně okurkovou vůní po opalování hledejte v drogerii v regálech u poopalovací péče. Ještě jednou díky všem za pomoc s jeho hledáním, protože jsem ho marně hledala u jeho dalších kolegů mezi tělovými mléky. Bez vás bych ho hledala asi ještě teď :) Každopádně já si mléko velice oblíbila a hojně ho teď používám.




To by bylo z mých tipů vše :) Myslím, že každý peeling má své plusy i mínusy a je už na vás, jestli vás některý zaujme. Mému žebříčku peelingů i nadále dominuje olejový peeling Balea (psala jsem vám o něm ZDE) nicméně ten není vhodný úplně na každodenní používání a sprchový gel s ním těžko nahradíte. Na tyto účely jsou mnohem lepší všechny tři peelingy výše. U nich se nemusíte být ani častějšího používání, protože ani jeden z nich není super hrubý nebo drsný.

Jaký je váš momentální oblíbený peeling? Zkoušely jste některý z těchto? :)



35 komentářů:

  1. ten sprcháč od Yves rocher voní božsky, koupila bych si ho, kdybych neměla doma další tunu sprcháčů a peelingů :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mam ted od YR s vuni bile broskve a jsem vic nez spokojena

    OdpovědětVymazat
  3. Závisláčím podobne ako Ty na olejovom od Balea, alebo levanduľový od Mineral Beauty System. Teda skôr tie šmirgle :), ale občas nepohrdnem ani niečím jemnejším, trebárs ten Avon nie je problém...

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem nedávno spotřebovala peeling od Palmers, ale moc mě nevyhovoval. Asi zkusím ten YR, Avon jsem kdysi měla a přišlo mi, že všechny voní hrozně chemicky :).

    OdpovědětVymazat
  5. ten YR je úžasnej, taky ho mám doma a nemůžu si ho vynachválit :) miluju tyhle hrubší sprchové peelingy :) ale ta vůně je ze všeho nejlepší :) <3
    > GIVEAWAY <

    OdpovědětVymazat
  6. U mě už dlouho vedou Balea peelingy. Nejlepší byly limitky Indian Chai a Buttermilk&Lemon, ale globálně vzato mi vyhovují všecky. Naopak nejzklamanější jsem byla z peelingu od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja mám od Baley jablkovo-škoricový píling a tá vôňa mi tiež príde taká dosť chemická, ale ten od YR ma zaujal veľmi :) A Ďakujem za raduu s tým telovým mleikom do sprchy, ochvíľu odchádzam na dovču tak sa bude hodiť:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ten prostřední peeling vypadá hodně dobře, ty zrníčka se mi líbí :))) Na to tělové mléko se musím podívat, díky za tip :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten od Balea a YR voní nádherně!
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem peeling od Baley, ten z řady Indian Chai, ten byl super. Teď mám zálusk na ten od YR.
    >>>GIVEAWAY<<<

    OdpovědětVymazat
  11. Garden of Eden mám sprchový gel a musím říct, že krásně voní :)
    Momentálně je mým nejoblíbenějším peelingem nějaký dovezený z dovolené v Chorvatsku, tuším, že je to Adria Spa - voní krásně po citronech! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem měla peelingy z Avonu, s těmi jsem byla spokojené a jiné jsem nezkoušela .. musím se přiznat, že spíš ty peelingy flákám :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Tělové mléko do sprchy od Nivei jsem měla to klasické modré, ale teď mě v drogerii upoutala varianta s kakaem :) Asi příště neodolám!

    OdpovědětVymazat
  14. Super clanek, peelingy mam moc rada! Ted jeste dodelavam limitku Balea zelene jablko se skorici a jsem s hrubosti spokojena, tak snad tohle bude podobne a ta vune me snad neodradi :) Diky za super tip :)

    OdpovědětVymazat
  15. Používám tělový peeling od Dermacolu :) jsem spokojená krásně voní, ale co jsem ted videla ten od Yves Rocher - ostružina tak myslim že to bude pro mě číslo jedna :) vypadá nádherně :) už pro něj běžím :D

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna tenhle baleácký mám a poměr cena výkon je fajn. Docela mě obrušování baví, takže mi ani nevadí větší jemnost na častější použití. Jinak mě zaujal ten od YR. Tuhle řadu jsem někdy na jaře očichávala, ale nic jsem si tenkrát nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  17. Zaujal mě ten od YR, k sežrání!

    OdpovědětVymazat
  18. V YR jsem na ně koukala a ostružina mě lákala, ale v té době jsem měla peeling od Balea, tuším, s citrónem a rozmarýnem. Momentálně nemám žádný, ale za pár dní jedu do Švýcarska, tak doufám, že tam ulovím nějakou netradiční vůni. Naposledy jsem si přivezla sprchový gel s vůní cherry rajčat a bazalky ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  19. Doma mám od Oriflame (tuším, že je to SWEDISH SPA) a jsem s ním spokojená, z těchto bych se asi rozhodla pro YR, vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. Peeling od Yves Rocher vyzerá zaujímavo :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. já jsem moc spokojená s peelingy od značky Farmona :) skvěle voní a zatím to jsou nejlepší peelingy, které jsem měla :) ale s Baleou jsem také docela spokojená, mám nějakou litmitku s citronem a voní úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  22. Wow, ten od Avonu vypadá sladce :) Já mám od YR jahodu, ale ještě doplácávám taky od Avonu - malina s mátou :)
    Peelingy miluju!!

    OdpovědětVymazat
  23. s těmi cenami od YR jsi to vystihla

    OdpovědětVymazat
  24. Telové peelingy vůbec nepoužívám, ale celkem jsi mě nakopla k tomu, abych si před dovolenou jeden pořídila:) Ty od YR vypadají božsky!

    OdpovědětVymazat
  25. Pár let zpátky jsem si v Anglii v H&M koupila peeling s vůní růžového grepu.. Naprosto jsem si ho zamilovala, i díky krásnému balení - baby pink s bílýma puntíkama :D Teď jsem si celkem oblíbila peeling z Avonu - je sice hodně jemný, spíš takový krém, ale nádherně vanilkově voní a vanilku já můžu :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Používám levandulový saloos a jsem spokojená. Jinak baleu ale je dost jemnà.

    OdpovědětVymazat
  27. Vyzerá super ale keď mňa to v tej sprche ani nenapadne použiť. =D.

    OdpovědětVymazat
  28. Za mě jednoznačně vede Balea a to nejen kvůli ceně:)

    OdpovědětVymazat
  29. Zatím nepoužívám tělové peelingy,ale už minule v katalogu jsem koukala na ten růžový peeling a já blbá ji neobjednala a teď ji tam neumím najít:(

    OdpovědětVymazat
  30. miluju malinový peeling z Bodyshopu! voní tak nádherně, že bych ho nejraději snědla a obsahuje zrníčka z malin.. no boží věc :D

    OdpovědětVymazat
  31. přesně ten peeling z avonu jsem si nedávno pořídila a už se těším na vyzkoušení, teď mám peeling od freemanu a sním jsem v celku spokojená

    OdpovědětVymazat
  32. Tenhle Balea peeling jsem v drogerii čuchala, ale zatím jsem ho nechala v regálu. Balea peelingy mám ráda, ale tenhle mi od pohledu přišel jemnější než ostatní... :)

    OdpovědětVymazat
  33. YR mám v malinové verzi a miluju ho. Četla jsem negativní dojmy, že je moc jemný, ale já hrubé peelingy nevyhledávám, takže s tímto jsem spokojená. A voní jako červené bonpari! :-) Jo a tyto sprcháče spadají mezi výrobky se zeleným bodem, na které slevy uplatnit nelze. A ta tmavá zrníčka jsou semínka kivi.
    Mandarinkovou vůni v kosmetice naprosto miluju a moc často se nevyskytuje, takže Baleu očichám, ale tuším, že to nebude ono. Měla jsem tento peeling z loňské letní limitky, což bylo podmáslí a citron a byl docela příjemný.
    A ty od Avonu jsou pouze v novém balení. Verzi Lagoon jsem měla už kdysi dávno a byl fajn. Teď jsem onehdy měla od Avonu olivový peeling z řady Planet Spa, ten byl taky příjemný. A momentálně mám Planet Spa krémový peeling z té nové fialové řady a ten je teda super, miluju jeho barvu, vůni i krémovou konzistenci. Ale to teda není peeling a la sprchový gel.

    OdpovědětVymazat
  34. mám nakupovací stopku, takže smůla :D ale až uznám za vhodné, chtěla bych si koupit ten od YR! už po něm koukám pěknou dobu, ale stále nevím, kterou "příchuť" bych si vzala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)