pondělí 25. srpna 2014

Soutěž o nové balzámy BABY LIPS od Maybelline

Už je to potvrzené - oblíbené balzámy na rty Maybelline Baby lips budou konečně k dostání i u nás. Vybírat můžete z 6 voňavých tyčinek a pokud balzámy na rty tak jako já milujete, dnešní soutěž je přesně pro vás. Celkem 6 z vás může vyhrát sadu 2 libovolných balzámů na rty Baby lips!

Jaký se vám líbí nejvíc a který byste si hned vybraly vy? :)


Pravidla soutěže:


1) 
Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 25.8.- 7.9.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 7.9.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (25.8 je 1, 26.8 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



K dostání budou tyto varianty. Jeden balzám stojí 79 Kč

Intense Care - s vůní mandlí

Cherry Me  - voní po třešních *

Pink Punch  - voní po passion fruit *

Peach Kiss  - voní po broskvích *

Hydrate  - s citronovo-bazalkovou vůní a SPF 20

Mint Fresh  - s vůní máty


* značí tónované balzámy




Děkuji Maybelline za poskytnutí balzámků do soutěže

222 komentářů:

  1. tak to už se těším až je uvidím v drogerii pro mě je favorit cherry me, hydrate a pink punch :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak to mád radost, že budou k dostání a budu je moct konečně vyzkoušet :)! Ráda bych zkusila jeden tonovany a jeden obyč průhledný.

    OdpovědětVymazat
  3. Všecky bych je brala, ale dost mě překvapila citronovo-bazalková vůně :D Díky moc za další soutěž ;)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. já bych chtěla vyzkouset Pink Punch a Peach kiss :)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jééé, to je súťaž pre mňa!!! :D
    Vybrala by som si zrejme ten mandľový a citrónovo-bazalkový, tónované moc nemusím...

    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. krása
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Pokukuju po tom třešňovym, ale všechny mají krásné obaly! Myslím, že budou přiloženy ke Cosmopolitanu!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná soutěž, těším se, že už budou konečně i u nás.
    mspalenkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. za mě mandlový a broskvový :) pajushka3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Super soutěž :)
    Kler.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. me laka ten s vuni maty
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jsou boží!! ♥ jsi skvělá, že máš pořád nějaké nápady a soutěže! :-* Tobě patří mé každodenní sledování :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem zvědavá na ten růžový :) a citrón s bazalkou...zajímavá kombinace :)

    k.a.t.h.a.r.a@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Konečně budou i u nás!! Já mám doma dva z Anglie a jsou super, takže bych si strašně ráda pořídila i další!:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se asi nejvíce líbí ty nebarvící, kvůli každodennímu nošení do školy. A budou k dostání jako v drogériích? To je bomba! :D Jak dlouho jsme musely čekat?! :D

    email: klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Hydrate a Mint Fresh, páč jsou to nevšední "příchutě" a jejich barevné provedení se mi líbí nejvíc :-).

    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, nevieš či budú tie balzamy aj na Slovensku? :)
    adrianabaltova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Vybrala bych si nejspíš Intense Care a Pink Punch. Ale nejradši bych vyzkoušela všechny.
    inken@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. hmm, hydrate či passion fruit jsou lákavé:-) i když ěm na balzámy tedka v létě moc eužije..takže spíš an zimu;)
    aneta.valdhansova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Paráda:))
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. tak to je super, že baby lips budou konečně u nás :3 na první pohled mě zaujal Mint Fresh, který mám už doma :D
    vikihory@seznam.cz
    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Super soutěž. Já už jsem zkoušela ten modrý, mám ho z Rakouska a moc ráda bych vyzkoušela i ostatní.:)
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Woou, paráda, s těmito balzámy se teď roztrhl pytel a já netrpělivě čekám, až budou v drogerkách :)
    blueberrypink@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Už se těším až u nás budou :). Zkoušela jsem už 2 a jsou super ;)
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. super soutěž :) ten Intense Care vypadá dobře :)
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ešte som ich neskúšala, ale už len tie obaly sú tak krásne :) Vybrala by som si Cherry me
    denkkaa8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to sa poriadne teším, pretože Dermacol už prestal vyrábať tie ich balzámky, čo je celkom škoda, všade ich už len dopredávajú. Mna by potešil fialový a ružový. Ale ak by neboli tak mi je to jedno =)
    veronaveroniq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Nikdy jsem po nich příliš neprahla, ale když už jsou teda u nás.. tak bych je vyzkoušet mohla:) lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Wooow, vypadají náádherně :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Jé hned mám příjemnější pondělí! Mě se moc líbí Hydrate, protože miluju mátu a v zimě mi vždycky chybí čaj z čerstvě natrhané máty z naší zahrádky, takže bych si ho nechala na zimu :) Pink punch taky vypadá moc dobře a někde jsem slyšela, že voní jako žvýkačky, takže přesně pro mě ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Najviac sa mi páči Pink Punch :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Já bych vyzkoušela úplně všechny snad jen ten mátový mě neláká jinak óóóóch!
    ammalka(zavináč)email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Super súťaž :) Ja už jeden Baby Lips vlastním, konkrétne Hydrate (mám ho z Viedni, tam sa už BL dajú zohnať aj v iných kolekciách ako Electro či Crystal...). Určite by som si rada zaobstarala ešte aspoň jeden, najviac ma láka Pink Punch, Peach Kiss či Intense Care (ale najradšej by som brala všetky, vyzerajú tak roztomilo! :D).

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  34. JOOOOO! jsem hrozně moc nadšená , že budou konečně u nás :) mám již dva Cherry me a Passion Fruit a nemůžu si je vynachválit ,takže za mě peckaa !!

    OdpovědětVymazat
  35. Jednoznačne, aspoň podľa vône žltý a zelený :).
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Tak ten mandlovy musí byt můj :D jinak čtu pravidelně tvoje články a myslim si ze patříš k jedněm z nejlepších blogerek :)
    Nelafian@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Jůů uplně sem na ně dostala chuť! :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Ten mandlový a broskvový sú už dlho na mojom wishliste. Parádna súťaž :)
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Líbil by se mi pink punch :)
    veri.wi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Cherry me a Hydrate mě zaujaly nejvíc, tak si budu držet palce :))

    OdpovědětVymazat
  41. Tak to je super novinka, balzámy na rty mám moc ráda, chtěla bych vyzkoušet Cherry Me a Mint Fresh. :) darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Mě láká Hydrate a Mint Fresh
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Balzámky ozkoušené nemám, ale jinak jsem balzámový maniak a kam se podívám, tam nějaký najdu :)
    Osobně mám nejradši ty ovocné nebo neutrální vůně, chutě. Jediná, kterou bych asi nesnesla, je ta máta :) Mátu moc nemusím, a zvlášť teď v těhotenství nemůžu mátu a peprmint ani cítit, jedině kde mi nevadí je zubní pasta a ústní voda :)

    OdpovědětVymazat
  44. oni sú jednoducho dokonalé ! už len to balenie vyzerá skvelo :) najviac ma zaujal mint fresh a peach kiss, tie musia byť dokonalé :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Ten pink punch vypadá krásně:)

    OdpovědětVymazat
  46. Inu, zaujal mě růžový a fialový... tak jsem zvědavá, jakou cenu jim v drogériích dají a jak rychle se po nich zapráší...

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Musim říct že se těším na všechny ... jsou krásný .. :) ivetagresakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. super :) nejvíc mě zaujal peach kiss a bud ten hydrate nebo mandlový :)
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. tak to se mega těším! dobře vypadá ten třešňový, broskvový a mandlový! (mňam mandle,abych ho nesnědla :D)
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. za mňa určite mandlový ! :) aj keď zladenou farebnou kombináciu vyhráva posledný :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Nejvíce se mi líbí Peach kiss a Intense Care :)

    OdpovědětVymazat
  52. určitě bych si vybrala mandlový a třešňový :)

    OdpovědětVymazat
  53. Tak citron a bazalka mě hodně zaujal a mandlovému asi neodolám.. :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Jsem pro vůni s madlí a broskví. Ty budu muset vyzkoušet.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Zabarvené balzámy miluju, zajímalo by mě, jestli jsou lepší než love lips, které mám moc ráda :)

    zuzaludacku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Konečne sa budú po tolkom bojkotovaní Maybelline predávať :)) Mám ružový a milujem ho ale rada by som vyskúšala aj iné príchute a som zvedavá kedy sa budú predávať aj Dr. Rescue a Baby Lips Electro :)

    OdpovědětVymazat
  57. To jsou roztomilouši :)
    kakunka.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. cherry me alebo mint fresh :P j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Já bych šla asi po třešních :-D
    mery05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Jsem zvědavá na ten cherry me, který všichni doporučují a na ten broskvový.

    OdpovědětVymazat
  61. tak za mě určitě modrý a zelený, moc nemusím tónované balzámy..:) už mám doma Cherry Me a voní krásně a dodá šťavnatý lesk, ale jeden barevný stačí..:)
    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Jsou fakt boží! Já mám doma osobně Cherry me a je vážně super! Pokukovala jsem už po intense care, protože mandle vážně miluju :D , takže ten by se hodil do sbírky :) Fakt super soutěž!
    NELAADAM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. za mě ten zelený :)
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Vybrala bych si peach Kiss a Cherry me
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Za mě mint fresh a cherry me! :)

    tickerlocky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Ráda se zapojím, soutěž je lákavá a samozřejmě bych je brala všechny! :))
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. zbožňujem kozmetiku s vôňou čerešní, takže u mňa vedie jednoznačne cherry me :)
    miroslava.novackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Tak to jsem zvědavá, kdy se objeví u nás v drogerii :) Líbí se mi zelený a modrý.
    f.terka.f@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. pink punch už mám, ale ráda bych vyhrála hydrate a intense care :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Už si brousím zuby na peach kiss a hydrate :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Osobne by som siahla po pink punch a mint fresh :)
    kkopasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. bojím se, že to bude zase tak trošku "mnoho povyku pro nic", ale asi bych je taky vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  73. Určitě Hydrate s citronovo-bazalkovou vůní a Pink Punch. Balzámky vypadají fakt dobře!

    OdpovědětVymazat
  74. Vybrala by som si Peach kiss a Mint Fresh :)
    nikolastrakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Jů, tak ten mandlový zní obzvlášť skvěle!

    OdpovědětVymazat
  76. Už se těším na citrono -bazalkovou vůni!! :)
    katerapie@gmail.com¨
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  77. Jupí, konečně budou u nás :) Moc se na ně těším :) Vybrala bych si ten žlutý a fialový :-)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Já bych si vybrala Cherry Me a Pink Punch
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  79. Super soutěž, mě by asi nejvíc zajímal ten mandlový :).
    lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Jsem ráda, že bude baby lips už i u nás a ipřes to, že ty barven mám všechny :) va.viviann@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. To mám radost, že k nám konečně dorazí. Už mám Pink punch, když byl v sadě s řasenkou a mám ho fakt ráda. Určitě si hned poběžím pro fialový :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Rozhodne obycejnej zlutej a modrej, u kteryho se mi neskutecne libi baleni.. Konecne k nam taky neco prijde :))
    Julitka.horska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Tak to je bezva! Líbil by se mi Cherry me a Pink punch :)

    OdpovědětVymazat
  84. Jeee me se libi broskvovy tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Mátový a mandlový? Srdíčko mi zaplesalo!

    Michelle.Stephankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Wau skvela informacia dufam ze aj v SK, paci sa mi Peach Kiss a Cherry Me
    july.velkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Jo, balzámy miluju, takže bych jeden z nich ráda vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
  88. Ja by som si hneď vybrala Pink Punch.
    miselina.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Konečne prišli aj k nám! Teším sa. :)
    patricia.debnarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  90. jéé ty bych chtěla vyzkoušet :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Konečně i u nás? :D Mě se samozřejmě zamlouvají všechny, ale nejvíce se mi líbí Cherry me, protože miluju třešně. ;)

    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. rada by som ich vyskúšala všetkyy :D ale najradšej mám ak balzám farbí na ružovo prípadne vôbec :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  93. S citrusom a bazalkou to moze byt zaujimave.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Tyhle balzamy vubec neznam, určitě bych ráda vyzkoušela Hydrate. dagmar.gallyasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Teda musim rict ze tohle silenstvi kolem nich me vubec nebere...zajimalo by mne v cem maji byt tak super :-D

    OdpovědětVymazat
  96. Super! Za mě vedou ovocné vůňe.
    Jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Balzámy? To je něco pro mě, mám na ně trošku úchylku :)

    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Už se na ně moc těším :) Neví někdo, od kdy mají být v ČR?

    OdpovědětVymazat
  99. Vybrala bych si Peach Kiss s vůní broskví :) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Jé, moc ráda bych je vyzkoušela :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Už vidím tu cenu a zásobování u nás:/

    ivygomez52@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Třešeň a mátu musím mít;)
    AndyB92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Jsem ráda, že se dostaly Baby Lips i k nám. Nejspíš bych si vybrala ten s třešňovou vůní.
    reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  104. nejvíc mě zaujal Hydrate - s citronovo-bazalkovou vůní, to může být fakt zajímavé a Mint Fresh - s vůní máty, mám jeden balzám od Labela s vůní máty a je skvělí ;)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Ta bazalka zní dost zajímavě:)))

    Noogeta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Vau to je parádní soutěž, balzámků neni nikdy dost ;)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Citron-bazalka - to musím mít :D
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Mně by se asi nejvíc líbily Pink punch a Peach kiss, asi je pak půjdu do drogérky ormknout. Mám doma Revlon lip butter, tak mě zajímá srovnání :)

    OdpovědětVymazat
  109. Parada,ze budou u nas:-) urcite cherry me a pink punch:-)

    OdpovědětVymazat
  110. Zkoušela jsem ten žlutý a moc mě teda hydratací neoslnil :-/ možná jsou na tom ty barevné jinak.

    OdpovědětVymazat
  111. Na první pohled se mi nejvíce líbí Pink Punch a Peach kiss. :) patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Miluju mandle, takže můj TOP je jasný :D fanny.u@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Všechny vypadají moc krásně :)
    asmallmiraclecz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. já bych si vybrala radši mučenku, případně marakuju, než passion fruit. tak něja, pořád jsme češi... zatím. :-)

    OdpovědětVymazat
  115. chtěla bych všechny! mám pink punch a používám ho pořád! :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. jeee to se těším na Intense hydrate a na ten broskvový :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Tak to je super, už se na tyto novinky nenovinky těším :D bylo načase, aby dorazily do českých drogérií :) nejvíc se mi zamlouvá Pink Punch a Intense Care
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Ahoj :)

    Nejvíc se mi líbí ten Mint a Cherry, ale brala bych všechny :D

    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Krásné, nevěděla bych, který si vybrat :) všechny vypadají velice lákavě.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Vyskúšala by som hydrate a intense care :) balzámky sú super
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  121. Jééé tak to je moc krásná GA :)
    xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Jo to by se siklo, mam jich partu a kdyz ho akutne potrebuju, tak zadny po ruce nemam, a tak potrebuji asi do kazde kabelky jeden :-D
    i.cibikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Tak vyzkoušet bych chtěla určitě všechny,nejvíce hydrate a pink punch.
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Už minule som pokukovala po balzáme Cherry me a Pink Punch, takže ďakujem za súťaž. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Mně určitě nejvíc zaujaly ovocné, konkrétně asi Cherry me a pink punch.. balzámky jsem chtěla i když nebyly dostupné v ČR, tak jsem si koupila alespoň napodobeninu od Dermacolu, ale zklamání. Balzám krásně voněl a tónoval, ale hned mi prasklo víčko, divně se viklal v "pouzdře" a nakonec se zlomil :/ doufám, že Baby lips dostojí své pověsti :)

    OdpovědětVymazat
  126. Skvělé ja bych asi nejvíc chtěla Hydrate :)
    thefashionrules@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Konečně se knám dostaly :) kajja09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. To jsem na ně opravdu zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  129. Já bych nejradši melounový. Ale takový zatím nemají, jinak mám ráda ovocný vůně - ta třešňová bude zajímavá, a kdo ví jaký bude ten passion fruit. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj! Tady je to sama soutěž, to je super :-D petrikova.kat@seznam.cz jinak mě zaujal mint fresh a peach kiss

    OdpovědětVymazat
  131. jee, paráda, konečně je vyzkouším! těším se na broskvový a passion fruit :) i když citronovo bazalkový zní taky dobře :D holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. tak to se těším hned jak se objeví v drogériích půjdu si jeden nebo i dva koupit :D Hrozně bych chtěla zkusit cherry me a pink punch! Ale všechny vypadahí úžasně ♥ Nemám FB tak mně v případě výhry prosím informuj na emailu :)
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. Mě by se moc líbil třešňový a broskvový :)
    luciana.vesela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Určite niektorý vyskúšan!
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. moc ráda bych vyzkoušela pink punh :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. mm vůně mandlí to zní skvěle
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. juuu, to je boží:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  138. tak to všechno vykoupím :))) :D

    OdpovědětVymazat
  139. Jéva :). Nejvíce mě zaujal ten s vůní mandlí. laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Super, tak to si je konečně budu moct vyzkoušet x) Ten třešňový musí být skvělý!
    lufipeace@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Už se moc těším, až některý vyzkouším na vlastní rty. :D :)
    Nejvíce mě zaujal mátový, mám ráda svěžejší balzámky. :)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Nejvíce mě zaujaly balzámky Hydrate, Cherry Me a Pasion Fruit. Ještě jsem je neměla možnost vyzkoušet, ale moc se na ně těším. :)
    katerina.vonaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Balzámy vypadají krásně a je super, že jsou i u nás! Za mě teda mentolový a broskvový :) mamutsmasli@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Já bych si vybrala růžový a oranžový :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Cherry me a intense si koupím, i kdybych nevyhrála :-) zuzana.rainkeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  146. Jeee to je super
    Jurcikova14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Zaujal mě Cherry Me - višeň a třešeň nikdy nezklame :))

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Úžasné, líbí se mi s vůni mandlí a vůní máty!

    OdpovědětVymazat
  149. Já bych jako první, kdybych někde v drogerii potkala Baby Lips, si vybrala Cherry Me. :-).
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. zapajam sa :) mne sa paci ruzovy a modry
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  151. Konečně i u nás... :D Krásná soutěž Rendy :) langova.kat(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. cherry me a peach kiss musím mít do sbírky :) díky za soutěž :)
    ne.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. To je super, že budou i u nás já mďla zatím možnost vyzkoušet jen Hydrate dovezený od kamarádky z Francie, ale Intense care a Pink Punch vypadají skvěle :)!
    andrea.simlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. skvělé, určitě bych ozkoušela ten s vůní máty! :)

    OdpovědětVymazat
  155. V tom hnusným počasí mi nejvíc zajímavý, nevím proč, přijde mandlový. Doufám že tyhle jsou lepší než Love lips od Dermacolu.

    OdpovědětVymazat
  156. Ahoj, skvělá soutěž, takže se ráda připojím a kdo ví, třeba budu ta šťastná :-D Určitě potřebuju jeden z nich do sbírky!
    valouchovadagmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  157. Teda, ten bazalkový mě docela zaujal, ale asi bych po něm měla pořád hlad na caprese :D
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. Já bych určitě ráda vyzkoušela Cherry Me a Pink Punch :)
    JAna8J@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Mě by hrozně lákal Peach Kiss a Mint Fresh :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Juuu to je něco na mě,miluju balzámy a na tyhle jsem se moc těšila! :3 skvělá soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  161. Jeee já asi potřebuju ten mátový :-D A passion fruit mě taky hodně láká. Achjo, pěkně mě s těma novinkama všichni se*** :-D

    OdpovědětVymazat
  162. Konečně pro ně nemusím jezdit do Německa :)
    janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Moc mě zaujala citronovo-bazalková příchuť :-)

    Kveha@seznam.cz
    Měj se hezky,skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  164. Jééé :) Baby lips jsem ještě nikdy nezkoušela, určitě bych ráda :)
    v.stehlikova.1@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  165. Krásně voní. Snad první balzámy, kde necítím chemickou.. pachut :)

    OdpovědětVymazat
  166. mám růžový a zbožňuju ho! dál bych ráda vyzkoušela broskev a třešeň .)

    OdpovědětVymazat
  167. Ráda zkouším mentolový. :) Aktuálně mám SYX a Labelo.

    OdpovědětVymazat
  168. Fajn soutěž :) Mám ráda různé věci na rty a jelikož je mám citlivé,tak jsou balzámky u mě nutností :) Na první pohled mě zaujal Intense care a Pink Punch :) denisabrandejsova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  169. To je fajn že budou konečně u nás! :)
    Ráda bych vyzkoušela Pink Punch a Mint Fresh :)
    ClaireHesn@email.cz

    OdpovědětVymazat
  170. nejvíc mě láká ten modrý
    radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. Chci je všechny :D já si teď oblíbila carmex moisture plus :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  172. Protože pro mé suché rty je balzám na rty každodenní nutností, vyzkoušela bych kromě Pink punch ráda všechny. Více mě zaujaly netónované. Mandlový a mátový budou zřejmě prvními, které si pořídím. :-)

    OdpovědětVymazat
  173. Veľmi ma láka Cherry Me a Pink Punch ♥
    kopcova.dominika1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  174. Tak se konečně taky dočkáme:D ráda bych vyzkoušela Peach kiss a mandlový ale zatím mám doma jen Cherry me:33
    email: marketka.becvarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Měla jsem zatím jen modrý a je super! Ráda bych vyzkoušela i mandle:)
    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Miluju balzámy na rty a strašně se těším, až tyhle vyzkouším :)
    svorcovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Mě by se líbil broskvový a třešňový :) hrbackovaanna@dopskopl.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Jsem balzámový nadšenec a Baby lips chci už dlouho zkusit, ale pokaždé ho předběhne nějaký jiný balzám =). Mám raději tonované balzámy, jelikož ke rtěnkám jsem zatím nedošla, ale snad jednou se k nim dostanu =)

    OdpovědětVymazat
  179. Další parádní soutěž!
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  180. juu! fialovy Baby lips jsem si nedavno koupila ve Vidni a protoze je vazne skvelej, pujcuje si ho neustale segra a tak hrozne rychle ubyva. (fnuk) Konecne si bude moct koupit svuj! (cha cha)
    jaja.pliki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Super :) nejvíc mě zaujal ten s vůní mandlí a klasika třešeň :) hodulikova.katka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Super, těším se na ně :-) chci zkusit ten broskvový a passion fruit :-) s.lunickoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Jsi hodná, že se rozdělíš se čtenářkama, myslim, že hodně lidí by si je nechalo..obzvlášť když bude stát jeden 79 kč :D
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  184. Tyto balzámky jsem ještě nikdy nezkusila, tak se budu těšit až k nám dorazí. Lucik10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  185. :) Fuuu už nech sú v drogerkách :D
    katkamargitanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  186. Líbí se mi passion fruit :)) pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  187. Musím říct, že mám radost, že u nás budou konečně k dostání, už bylo na čase. Trvalo to celou věčnost :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

    OdpovědětVymazat
  188. Ach, ten mátovej <3
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  189. Už se těším až si nějaký pořídím :)
    sarajirkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)