pondělí 11. srpna 2014

Soutěž o balíčky novinek Gabriella Salvete

Se soutěžením vám jen tak pokoj nedám a strašně moc mě těší, že můžu pravidelně odměňovat alespoň část mých skvělých čtenářek :) V této soutěži si budou moci 4 z vás sestavit balíček novinek značky Gabriella Salvete. Otestovat můžete novou voděodolnou řasenku Infinite Waterproof Mascara, nové odstíny mono stínů a glitrové laky a holografickým efektem Glitter Enamel. Případně pokud jste hodně soutěživé, mrkněte na facebook GS (KLIK) a soutěžte i přímo tam :)


Nechtěla jsem předem sestavovat balíčky a ráda bych, aby si výherkyně pokud možno vybraly podle své libosti. Bohužel asi není možné 100% uspokojit všechny, ale až budu psát po skončení soutěže výherkyním, kdo se dříve ozve a vybere si, tak ten má samozřejmě výhodu prvního výběru :) Soutěží se o voděodolné řasenky (ty jsou všechny stejné) a pak o mix odstínů laků na nehty a mono očních stínů. Doporučuju všechny omrknout v drogerii naživo, protože některé odstíny mě chytly za srdce a na první pohled bych to do nich neřekla! Ale více vám o tom povím v samostatném článku s mými dojmy :)



Odstíny laků zleva: 


05 Di Miele
01 Diamonds
04 Levander
06 Blue Rebel



Odstíny zleva:


10 - 09 -08 -07






Pravidla soutěže:


1) 
Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 11.8.- 24.8.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 24.8.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (11.8 je 1, 12.8 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji zastoupení Gabriella Salvete za poskytnutí dárků do soutěže!

125 komentářů:

  1. Wow... super súťaž! :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Gabriellu mám moc ráda, pěkná GA. Mail je ver.pelcova(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekná súťaž :)

    romana.roznikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ty laky jsou nádherné, já na třpytkatých ujíždím, miluju aplikaci pouze na jeden nehet. :) A ta řasenka vypadá zajímavě, design na mě zapůsobil! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ervulenka@seznam.cz
    GS jsem si v poslední době oblíbila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. wow, krásná soutěž :-) zkusím štěstí ale každopádně i kdyby se nezadařilo v soutěži, tak určitě minimálně jeden lak a jeden stín u mě doma skončí, GS mám ráda

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je nádherná giveaway, tleskám;)

    kackasukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká GA, tyto laky jsou úžasné :)
    lucie.kovarova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nové odstíny monostínů mě moc nezaujaly, za to laky opět super :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ty laky vypadají moc dobře :-) simackova.m@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dneska mám svátek, tak by bylo super vyhrát nějaký dáreček :)

    ne.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Stíny už jsem okukovala, vypadají moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je pěkná soutěž.
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná soutěž :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju tvoje soutěže :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jů, tak tohle je super soutěž ^^
    believe.bitch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ty stíny vypadají moc hezky. Zvlášť ten tyrkysový:)

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za soutěž, tentokrát zkusím své štěstí, protože výhra je hodně lákavá :-)
    reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Jéé super soutěž a skvělé výrobky :). Já nedávno zkoušela jejich CC krém a moc mě zaujal!

    OdpovědětVymazat
  20. jéé Gabrielu mám poslední dobou hodně ráda, řasenka by mě zajímala :) tak si budu držet palce!

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná soutěž a oceňuji možnost si vybrat výhru sama :)
    v.stehlikova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásna súťaž, tie laky som už obzerala v drogérii, ale žiadny zatiaľ nemám...
    simakova.andrea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělá soutěž, nejvíc se mi líbí ty laky :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Super soutěž, Gabča má v poslední době moc fajn věci! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Super, ráda vyzkouším :)
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. hodně se mi líbí laky :) reginka.cieslarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Její laky jsou super a zrovna nedávno jsem chtěla vyzkoušet oční stíny, slyšela jsem na ně samou chválu, takže super soutěž ;-)

    OdpovědětVymazat
  28. Laky mě nezaujaly, ale pro ten poslední stín si asi poběžím do drogerky, vypadá úžasně.

    OdpovědětVymazat
  29. GabriellU Salvete mam moc ráda. O těchto lacích vždycky uvažuju, když je míjím v drogerii, tak proc ne :)

    OdpovědětVymazat
  30. ta barvička prvních stínů je nádherná! Jen ty laky mi přijdou až moc třpytivý, tak jsem zvědavá, jaká bude recenze...

    OdpovědětVymazat
  31. PARÁDNÍ SOUTĚŽ, moc ráda se zúčastním :) Mám moc ráda Gabriellu Salvete :) hlavně její laky :)

    OdpovědětVymazat
  32. Právě o lacích jsem nedávno přemýšlela :) Tak zkusím štěstí :) Myslím, že i mé čtenářky na blogu by tyto laky zajímaly :D :)
    Jinak super nápad nedělat balíčky a nechat si případné výherkyně vybrat :) Themagicalpixie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Skvělý balíček :))
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Od GS jsem měla všeho všudy dva laky na nehty, a proto bych moc ráda zkusila tyhle novinky :) terkaa.kozakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ooo ty laky jsou perfektní
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Ty odstíny laků na nehty jsou nádherné! :) mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Moc ráda bych tyhle novinky vyzkoušela :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tyhle novinky by mě zajímaly :)))

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Všechno to vypadá tak dobře a lákavě :) Ráda se zúčastním :)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Super priležitosť skusit nieco nove :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Oh, úžasné!! :))
    mafriily@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Super soutěž, ráda se zapojím :).
    laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Laky vypadají překrásně :)
    kakunka.cerna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. supr:)
    karolina.rucklova1(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. jejda jsem to ale popleta, myslela jsem, že se mi neodeslal koment a napsala jsem druhý!
    nechtěla jsem tím porušit pravidla, vážně to bylo omylem, omlouvám se

    OdpovědětVymazat
  46. GS laky jsou moje nejoblíbenější :) zatím žádný lak mi nevydržel tak dlouho

    veronicas.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Wow produkty vypadají vážně skvěle!
    NELAADAM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. GS, mám moc ráda! Přestože tyto úzké kartáčky od GS snad nikomu nevyhovují a strašně slepují, hrozně se mi líbí její balení, tak bych jí ráda vyzkoušela! :-)
    petulka.setinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  50. Ráda komentuji i čtu tvoje články :) účastním se všech tvých giveaway, tvůj blog je pro mě velkou inspirací :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. super soutěž, ráda se zúčastním :) Ty laky vypadají suprově :)
    beautymaty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Hezka soutěž. Asi s tim budes mit plno prace, kobouk dolu

    OdpovědětVymazat
  53. Láka ma tá špirála :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Novinky vypadají super :) hlavně ty stíny mě lákají.
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  55. ooo krásné krásné, Gabriellu mám moc ráda.:)
    simcaotypkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Skvělá soutěž, tuhle značku mám hrozně ráda :)

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Že bych někdy vyhrála?
    Miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Jůů, parádka, ty jaky jsou boží :-))
    smolkovamarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Super soutěž! Ráda bych novinky vyzkoušela, tak třeba se mi poštěstí ;)
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. tie laky sú nádherné! :))
    patricia.debnarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Super soutěž :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. krásne ceny , chcela by som vyskúšať určite tú riasenku :)

    OdpovědětVymazat
  63. Ty laky jsou parádní :) připadám si jak straka, ale všechny třpytivé věci mám taaaaak ráda :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. dayofowl@gmail.com
    ty laky jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  65. Zajímal by mě ten bílý stín, těším se na recenzi, potřebovala bych nějaký na rozjasnění do vnitřního koutku.. a voděodolná řasenka se hodí, chystám se na dovču až v září :) misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. GS jsem si v poslední době oblíbila. Např. pudr Matte od GS je mojim nejoblíbenějším pudrem a laky jsou taky skvělé. Ráda bych zkusila i tyto novinky :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. moc pěkná soutěž, GS mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  68. Už mam stříbrný třpytkáč a nutně potřebuju další! Dneska sem si chtěla v DM koupit nějaký ten monostín a on tam nebyl stojan GS :-( Tak třeba se mi poštěstí tady :-)

    OdpovědětVymazat
  69. Okamžitě mi padnul do oka Blue Rebel, určitě ho v drogerce omrknu. :) darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Jsi úžasná, jak děláš samé soutěže :)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Hezká soutěž :) Laky se mi moc líbí, u stínů už si nejsem úplně jistá, ty barvy mi moc nesedí, budu je muset omrknout :)

    vojackova.kristyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ty laky jsou krásné!
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  73. Moc by mě výhra potěšila!!!♥
    Blog ϐook of ϐeauty
    nikole.kach@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. kdyby ten bily stin byl dobry... mmmm :-)
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ty laky na nehty jsou úžasné! Mám jeden pískový od GS a jsem moc spokojená. Řasenku bych taky ráda vyzkoušela :)
    svorcovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Alenka-v-risi-divu@seznam.cz

    Mimochodem ten lak 05 mám, a je skvělej! :)

    OdpovědětVymazat
  77. Páni! Ty stíny vypadají moc dobře! Musím říct, že GS je má super kosmetiku a oblíbila jsem si hlavně jejich oční linky.
    mejsnarovamartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Krásná výhra!! :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Laky už mě lákají dlouho, ale glitry se špatně dávají dolů, tak vždycky odolám...

    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Gabriella Salvete mě poslední dobou zaujala svými novinkami:) Bylo by super je vyzkoušet!:)
    LucieVeisheiplova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Laky vypadají fakt báječně, kdybych nevyhrála, tak si asi budu muset pořídit ten modrý úplně vpravo, protože to je teda nádherná barvička. A jinak už dlouho sháním nějaký bílý stín na projasňování, tak snad se mi poštěstí!! :)
    kukolova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. jééé, laky a řasenky bych ráda zkusila! :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Wow, Gabriella Salvete jede! Dříve to byla značka, kterou jsem moc nemusela, ale teď? Parádní produkty :)

    zarovka20@gmail.com
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Barborqaaa1@azet.sk
    tie laky by sa mi hodily všetky :D a tiene som ešte neskúšala od GS

    OdpovědětVymazat
  85. Dekuju za prilezitost, ty stiny s rasenkou bych chtela odzkouset!
    sistershoods@gmail.com
    Diky moc ;-)

    OdpovědětVymazat
  86. moc hezké produkty, a ty laky zbožňuji :D jako všechny ostatní od GS. holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Laky sú fakt krásne :)
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Laky vypadají krásně :)
    lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. jej, další soutěž a ty laky vypadají dobře

    OdpovědětVymazat
  90. Do kosmeticke tasticky by se hodilo vsechno :) Simone

    OdpovědětVymazat
  91. Bože, proč se pořád objevují nějaké novinky, bez kterých nelze žít, když si zrovna naordinuji stop stav? :-D Laky vypadají naprosto úžasně, stejně tak stíny. Rozhodně jsou to barvičky, které se nevidí úplně běžně, třeba u stínů ta burgundy. Krása! Tuším, že neodolám...
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Nádherné, laky jednoznačne TOP . Škoda že pre mňa je to dosť cenovo drahé.
    livika25a@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  93. ty laky jsou nádherné :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. zkusím štěstí :) lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Na laky se dívám pravidelně už od té doby, co jsem je viděla poprvé v Tescu. Miluju tyhle třpytivý. Na stíny od GS se už nějaký čas dívám, ale váhám, mám dvě paletky Sleek, tak nějak mi to stačí ke štěstí a snažím se další nákupy omezovat.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Soutěž jako vždy paráda, už jsem něco omrkávala, ale ke koupi mě to zas tak netáhlo.
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Laky vypadají krásně, stíny mě moc nezaujaly, ale možná to bude tím, že ty předchozí mě zklamaly, vůbec nic nevydrží :(
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Tie laky vyzerajú prekrásne :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Krásná soutěž!! :)
    nelabarinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Ty laky jsou krásné :)
    thefashionrules@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)