čtvrtek 28. srpna 2014

Rtěnka Dior Addict Extreme

Dlouho jsme tu neměli žádnou rtěnku, tak si jednu dáme :) Tuto rtěnku jsem ukořistila během akce v parfumerii Fann a nutno dodat, že zas pár let tam asi nemusím. Nevím proč, ale to místní prostředí mi prostě nějak nesedí (i když výjimky jsou všude a třeba Fann na Floře se mi líbí). Každopádně touhle dobou má rtěnka už novou maminku, protože jsem trochu šlápla vedle a nevybrala jsem zrovna vhodný odstín.


Dior Addict Extreme rtěnka v odstínu 369 Mystic - původní cenu přesně nevím, ale odhaduji něco okolo 800 Kč

Stojan Dior většinou míjím a za celý rok mě dokáže zaujmout opravdu jen párkrát. Ale ten den jsem měla zrovna náladu na nějakou novou rtěnku a tahle se na první pohled tvářila tak pěkně. Začnu raději tím pozitivnějším :) Určitě musím poukázat na krásný obal. V tomhle ohledu rtěnka splňuje moje náročná očekávání a moc se mi líbí. Odstínově se pohybuje po mém jistém území a je to tedy klasicky neutrální a nenápadná barva. To je možná do jisté míry i kámen úrazu, protože kdybych si třeba vybrala výraznější a sytější odstín, moje hodnocení a celkový dojem byl úplně jiný. Mám jeden problém - rtěnka je totiž strašně průměrná a normální. To, co dokáže tato, umí i rtěnka z drogerie. Mám z ní naprosto stejný pocit, jako když jsem si před nějakým časem kupovala rtěnku Chanel Rouge Coco (článek ZDE). Balení krásné, fotogenické a vystavováníhodné, ale obsah prostě normální. Pigmentace je spíš lehoučká, hydratace nic extra a pokud nemáte rty v bezva stavu, má tendence zvýrazňovat sušší místa. A to jí prostě nemůžu odpustit. Kdyby to udělala rtěnka Essence, prostě jí hodím do koše, tohle je ale Dior a je to škoda. Víte, že nemám problém s utrácením i za dražší značky kosmetiky, ale pokaždé mě dost naštve, když si člověk koupí něco dražšího a pak je zklamaný. Přece jen od určitých značek má člověk určitá očekávání, ale musím říct, že Dior mě až na pár výjimek, spíše většinou zklamal. Samozřejmě co člověk, to jiný pohled i zkušenost, takže někdo další z rtěnky může být třeba nadšený, ale tohle je můj pohled.






Krásný obal holt není pokaždé to hlavní a já jsem čekala trochu víc. Stejně jako tenkrát s Rouge Coco, která už šla také o dům dál. Jak jsem psala, může to být třeba jen výběrem odstínu. Možná, kdybych zkusila rtěnku z jiné řady nebo sytější odstín, byla bych o dost nadšenější a spokojenější. Těžko se soudí celá řada rtěnek, pokud člověk vyzkoušel jen jednu, nicméně můj dojem je takový, že víc těchto rtěnek (ani těch Rouge Coco) prostě nepotřebuju. V tomhle ohledu si vystačím i s levnějšími kousky.

Jaký je váš názor na rtěnky Dior? Je nějaká řada rtěnek Dior, se kterou máte dobrou zkušenost? Vážně už bych ráda našla nějaký produkt, ze kterého bych povyskočila metr vysoko a nemusela mu pokaždé hledat nový domov :)

53 komentářů:

  1. Rtenku Dior jsem nemela, ani neplanuji. Nepotrpim si na drazsi kosmetiku a viditelne tahle ani za ty penize nestoji.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám teda tu s tím průhledným obalem a je super, vydrží dlouho, na rtech vypadá super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, já mám rtěnku od Diora už pár let a pořád v pohodě :-) Jsem s ní moc spokojená, díky ní jich nemusím mít 50. ale stačí mi asi 6 rtěnek, protože ona je stejně všechny v pohodě převýší :-) ... Jinak Diora mám celkem ráda, před pár dny jsem dostala od přítele parfém Pure Poison a ten je úžasnej!

    Hezký den,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Dior jde úplně mimo mě :) odstíny mám ráda hodně výrazné, nude používám minimálně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné balení, krásná nude barvička. Budu si takymuset nějakou pořídit. Ovšem otázka je, jestli je to za tu cenu bomba, podle mě ne :)) ale Dior jsem ještě nevyzkoušela a zkoušet nebudu, v tomhle jsem šetřivka :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda od Dior neměla ještě nic, a ani si nic kupovat neplánuju. Značky kosmetiky jako Chanel, Dior atd mě nelákají. Každopádně kdyby mi zvýrazňovala sušší místa, tak bych ji asi taky dala pryč, to mě vždycky štve.

    OdpovědětVymazat
  7. Rtěnku jsem od Dioru neměla, ale paletku lesků na rty ano. A stála za houby.

    OdpovědětVymazat
  8. Dior rtěnku doma jednu mám, myslím že Dior Addict Shine? A spokojená jsem maximálně, obal úžasný, rtěnka krásně voní a na rtech je příjemně lehoučká :) takže u mě se koupě, i přihlédnutím na nemalou cenu, určitě vyplatila :) u téhle se mi moc líbí barva, nude odstíny já můžu :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné balení :) Ale čekala jsem podle fotky větší pigmentaci :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Addictky jsou pro mě na prd, je to jen tónovanej balzám. Preferuji hydratační hodně pigmentované a krémové rtěnky. Nejlepší rtěnka tohoto typu je Rouge Dior. Nic lepšího pro sebe jsem nenašla, a to jsem rtěnkovej maniak a mmám toho vyzkoušeno fakt tuny.

    OdpovědětVymazat
  11. od dioru jsem ještě nic neměla, ale nějak mě neláká za tuhle značku utrácet tolik peněz

    OdpovědětVymazat
  12. Od Dioru nemám ještě nic a ani mě nějak neláká :). Ale obal je krásný, to musím uznat.

    OdpovědětVymazat
  13. Od Dioru jsem nic neměla a ani do budoucna neplánuju změnu, tahle kosmetika mě prostě vůbec neláká. Ale obaly má krásné, to se musí nechat. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Zatím jsem od Dioru nic neměla, ale obaly mají krásné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já nemám vůbec zkušenost s takovým značkami :) Obal je fakt hezký, ale vybrala bych si nějaký výraznější odstín
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Od Dioru mám rtěnku jen jednu. Z Nude kolekce - odstín Grege. Možná bych příště vybrala malinko jiný odstín, ale co se týče kvality, tak jsem moc spokojená :) Nádherně hydratuje a je příjemná. Musím říct, že Loreal Nude kolekce jí nesahá ani po paty :)

    OdpovědětVymazat
  17. teda vôbec ma neláka tento rúž a ani nemám s totuo značkou skúsenosť :) pre mňa zbytočné a určite by som si vystačila s lacnejšími rúžmi :)

    OdpovědětVymazat
  18. Od Dioru som ešte nič nemala a ani to nepotrebujem. Moje najoblúbenejšie sú revlon lip butter. Mám ich veľmi rada a nepotrebujem ich vymeniť :)

    OdpovědětVymazat
  19. Od Dioru nemám nic a myslím, že stejnou službu může udělat levnější produkt. :)
    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dior ma nikdy nelákal a uplne mi postačí rúž z drogérie :)) Obal krásny ale vybrala by som si nejaký výraznejší odtien :)

    OdpovědětVymazat
  21. Od Dioru nic nevlastním a po této recenzi mě ani neláká.
    Taky se mi moc líbí obal:)

    OdpovědětVymazat
  22. Dior mě absolutně vůbec neláká, nějak je mi ta značka prostě nesympatická, takže svoje peníze radši utrácím jinde :)

    OdpovědětVymazat
  23. Dior mě neláká a tak ušetřím. Poslední dobou utrácím spíše za sport a oblečky nejen na něj ;) Pokud bych ale investovala do kosmetiky, tak asi ne do rtěnky.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Barvou mi připomíná kate moss 07. Moc hezká barva! :-) petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Dior rtěnku jsem ještě nikdy neměla, ale ta barvička se mi líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Jediné čo ma na nej zaujalo je fakt ten krásny obal. Avšak toľko za rúž =/... Nie som ochotná investovať.

    OdpovědětVymazat
  27. Tak to by mě taky mrzelo, u dražších produktů bych čekala větší spokojenost :-(

    OdpovědětVymazat
  28. Rtěnku mám v odstínu 476 PLAZA a nemuzu si stezovat, jsem nadmiru spokojena a klidne bych do ni sla znovu.

    OdpovědětVymazat
  29. Obal je fakt krásný. Už jsem hodněkrát o ni přemýšlela, ale rozhodla jsem se, že do ni radši nepujdu, přeci jen bych od takového dražšího výrobku čekala více.

    OdpovědětVymazat
  30. Nevím proč, ale nijak mě Dior neláka :) tahle rtěnka mě nezaujala ani barvou ani balením ničím

    OdpovědětVymazat
  31. Nic, co bych potřebovala :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Pro mě je zbytečné kupovat si drahé rtěnky, moc je nevyužiji, ráda střídám barvy. Právě mám strach z toho, že by se mi stalo něco podobného, já si radši nakoupím barevnou škálu rtěnek od essence

    OdpovědětVymazat
  33. obal je moc krásný, ale já bych si vybrala jiný odstín, tohle mi spíš připomíná nějaký tonující balzám :)

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy nevím jestli se mi ten komentář odeslal, tak ho pro jistotu píšu ještě jednou :D obal je moc krásný, ale já bych si vybrala jiný odstín, tohle mi spíš připomíná nějaký tonující balzám :)

    OdpovědětVymazat
  35. Od Diora odporúčam makeup Diorskin Nude - skvelý!!
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  36. Dior mě nikdy moc neoslovoval, ani nevím proč. Nic jsem ale zatím nezkoušela, tak nemohu hodnotit. Měla bych omrknout tesetry, abych si udělala aspoň maličkou představu. Vyšší částky za dekorativku vydám s radostí, když jsem pak z produktu opravdu nadšená a s láskou ho používám. :-) Ale to člověk holt dopředu nikdy s jistotou nemůže vědět, no.

    OdpovědětVymazat
  37. Ta vypadá opravdu krásně :)

    keepingupwithfashionandcosmetics.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  38. Já Dior míjím, ani nevím proč... prostě mi ta značka není nějak sympatická.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Jéé, tak to je škoda, že jsi zklamaná, za tolik peněz.. obal je moc hezký, podobný těm bílým od Astoru, které se mi taky moc líbí :-) bohužel, náplň je přednější no, já osobně od Dioru nic nemám a když už byc investovala, tak asi po důkladném pročítání recenzí, i když vím, že i přes to se nemusím trefit :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Krásny odtieň rúžu:)Po tomto by som asi aj ja siahla:)

    OdpovědětVymazat
  41. Já bych taky sáhla radši po nějaké výraznější barvě.
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ja zadnou zkusenost s Diorem nemam, obal se mi moc nelibi, ale barvicka je to krasna.

    OdpovědětVymazat
  43. Odtieň sa mi celkom pozdáva /na ruke/, ale zarazilo ma, ako lacno na mňa pôsobí tá tyčinka... Obal tiež fajn, aj keď ja osobne uprednostňujem skôr tie jednoduchšie.

    OdpovědětVymazat
  44. Dekoratívku a parfémy Dior mám dosť rada, najmä paletky tieňov, i keď aj tam som raz narazila na slabší kúsok. Rúž mám len jeden, ten s dúhovým priesvitným obalom, ktorý je fajn, ale v mojej zbierke nie je top. Zato lesky sú skvelé! A ten najnovší hybrid "lesko-rúž" je senzačný.

    OdpovědětVymazat
  45. rtěnka mě nezaujala, ale barva se mi líbí..jinak jsem od Dioru nic neměla a asi ani mít nebudu ;)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. S Diorem zkušenosti nemám, zatím:-)
    Obal je úchvatný, elegantní:-)
    Barva mě moc nenadchla...ale určo si najde své příznivce:-)

    OdpovědětVymazat
  47. Dior mě jako značka vůbec neláká, jediné co mě zaujalo byly jakési rtěnkobalzámky, které se přizpůsobí barvě rtů, jen si už nepamatuji název.
    Lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Mám od Diora stíny a teda nepřesvědčily mě, že bych musela mít něco dalšího od této značky :/ Jediné, co by mě zajímalo by byl možná makeup :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Vzpada luxusne. To baleni je krasne

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)