sobota 30. srpna 2014

Rodina Simpsonových a jejich kolekce

Žlutá rodinka Simpsonových slaví letos 25.výročí a při té příležitosti si budete moci oslavy užít i s trochou těch líčidel. Od září by měla být tato kolekce dostupná i v českých pobočkách M.A.C. Jen škoda, že nemají i něco pěkného pro pány, protože moje drahá polovička tuhle rodinku miluje, ale lesk na rty by asi žádný chlap neocenil :)

Bohužel se mi před publikováním článku nepodařilo zjistit české ceny, ale pokud se je dozvím, doplním je sem později :)



Paletka očních stínů That Trillion Dollar Look quad

Stíny zleva:

Lisa´s spikes / Apple Squishee / 2 Dozen and One Greyhounds / Chalkboard Dreams








 Paletka očních stínů Marge´s Extra Ingredients quad


Stíny zleva:

Harpooned Heart / Sexy PB & J / Beehive Blue / Vivacious Vacuum Cleaner Bag




Pudrová tvářenka 

Tvářenky jsou většinou položka, která mě v limitkách nejvíc baví a často i zaujme. Podle fotek nevypadá ani jeden odstín úplně marně, ale na druhou stranu ani úplně výjimečně. A trochu mě matou ty dva odstíny, protože často se píše jen o jednom z nich a ten druhý bude s největší pravděpodobností dostupný jen online (nemám to ale bohužel potvrzené, jenom si to myslím)

Pink Sprinkles - cute blue pink

Side Spray - light peach coral






Lipglass – Lesk na rty


Nacho Cheese Explosionbright neon lime yellow

Grand Pumpkinbright creamy orange

Red Blazerbright fuchsia

Itchy n Scratchy n Sexyelectric blue violet

Z odstínů lesků bych si favorita asi taky nevybrala a na můj vkus jsou to hodně divoké a výrazné barvy. Každopádně ten žlutý lesk je tématicky zajímavý a zajímalo by mě, jak na rtech vypadá :)


Umělé řasy 

Líbí se mi vtipné provedení i balení, ale jinak umělé řasy nejsou položka, co by mě v limitované kolekci extra zaujala.



Nálepky na nehty 

Nálepky na nehty mě nikdy tolik nechytly, že bych je měla potřebu používat opakovaně. Tato položka mě nechává úplně chladnou a myslím, že kdyby místo samolepek na nehty vyrobili raději tužky na oči nebo řasenky, udělali by lépe.



Možná jste si všimly, že mám pro limitované kolekce M.A.C poměrně velkou slabost. Většinou se mi v každé líbí minimálně jedna věc. V tomhle případě to pro mě není zas taková bomba a upřímně jsem čekala, že v kolekci bude mnohem více věcí. A taky jsem čekala, že se na obalech objeví celá rodinka a ne jen Marge. Z celé kolekce se mi líbí tvářenka (jak jinak), ale jinak mě za srdce nic moc dalšího nevzalo. Tentokrát asi spíš vynechám. Jedině, že by mě extra oslovila ta tvářenka a měla nějakou výjimečnou barvu, ale spíš tyhle líčidla přenechám větším fandům žluté rodinky :)



Jak se kolekce líbí/nelíbí vám? Jste fandové žluté rodiny? :)

71 komentářů:

  1. Mě nic nezaujalo. Ale obaly mají pěkné :).

    OdpovědětVymazat
  2. Mocse mi líbí obaly a nejvíc mě asi také zaujala tvářenka:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u tohohle nevím, přijde mi to trochu jako pro děti, dětinská jsem sice dost, ale stejně bych asi nechtěla nikde na záchodech vytáhnout tvářenku s komiksovým obrázkem. I když mám Simpsonovy fakt moc ráda, tak v kosmetice teda za mě ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Pravda, že tvářenka je z nabídky určitě nejzajímavější, ostatní mě moc nezaujalo.. Jak píšeš, tužky na oči by se prodávaly určitě více.. :-)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ty obaly se vážně povedly, moc se mi libí:-) Vše vypadá tak originálně:-) Škoda, že ty ceny nebudou zase nejnižší:-(

    OdpovědětVymazat
  6. Moc mě to zaujalo! Vypadá to suprově :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je hodně vtipná kolekce! :)
    Akorát na mě jsou barvy dost výzrazné.
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nerikam, ze to nevypada zajimave, ale uz se vidim jak vytahnu z kabelky neco se Simpsonama, takze za me asi ne.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se kolekce líbí moc :) A jak jsi říkala, je škoda, že nemají něco pro pány, moje polovička je taky zbožňuje :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. tahle simpsonová kolekce vypadá skvěle :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je velká pecka! Simpsonovi miluju, takže téma této limitky se mi líbí moc. Produkty už o něco míň, ale tvářenky nevypadají marně, možná je zajdu omrknout, až budou na trhu :))
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám Simpsonovi ráda, ale kolekce mi přijde taková chudá, něco v ní chybí... Nic mě nezaujalo :/

    OdpovědětVymazat
  13. K Simpsonovic i MACu mám neutrální vztah, ale tahle kolekce mi přijde nepovedená. Odstíny jak do dětského makeup kufru a obaly taky. Swatche na rtech toho žlutého lesku jsou např. na Temptalii, vypadá to tedy podivné a nechtěla bych vidět, co to udělá se zuby.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je úžasné, tahle kolekce mě pobavila :) Hlavně ty stíny jsou úžasné :D

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Mě nezaujaly ani tak barvičky jako samotné originální a vtipné obaly :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jediný, co by pro mě bylo použitelný, je ta tvářenka, ale moc mě to nemrzí, stejně se do MACu nedostanu:)..

    OdpovědětVymazat
  17. Simpsony nemám ráda, ale tvářenka se mi docela líbí. Jinak ceny měla nějaká blogerka včera vypsané - tvářenka 889kč, paletka stínů 1349kč, lesk na rty 699kč, samolepky 444kč, řasy 499kč

    OdpovědětVymazat
  18. Tak určitě s Tebou souhlasím,nic moc tentokrát!

    OdpovědětVymazat
  19. Hoci mám rada simsonovcov, tak z tejto limitky by som si nič nekúpila...nič ma nezaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  20. Hezké obaly, ale barvičky mě nezaujaly.

    OdpovědětVymazat
  21. Ty obaly jsou teda super veselé, ale myslím si že zaujmou spíš mladší generace. Mě se líbí akorát ta paletka do fialova, ale jinak nic, co bych doma neměla. Odstíny takové tuctové, krom lesků na rty, které ale nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  22. Božííí! Já bych si koupila snad vše, moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  23. Tak kromě obalů mě nezaujalo asi nic. Kdyby mě někdo nutil násilím si vybrat, sáhla bych po tvářence nebo po lesku na rty, ty barvy se mi líbí všechny. Jak by mi slušely, to už je jiná věc :D A ten žlutý by mě fakt zajímal, jak vypadá na rtech.

    OdpovědětVymazat
  24. Očekávala jsem od této limitky víc :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak to je úžasné! Simpsonovi zbožňuji a mít s nimi něco ve své kosmetické sbírce by bylo poprvé,každopádně jak čtu ceny výše v komentáři, tak se obávám že všechny své úspory dávat nebudu :D.


    ___________________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  26. No tak to je super! Zpracování limitky se mi moc líbí, paletky se stíny jsou moc hezké:)

    OdpovědětVymazat
  27. Mne tentokrát nic nezaujalo, obaly mám raději minimalistické, ale zase proc ne, někomu se může líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  28. ,,Gratulujem" kazdemu, kto si kupi produkty v tak prisernych obaloch.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  29. Jak už jsem psala na blogu, nápad dobrý, ale produkty nic moc :-/.

    OdpovědětVymazat
  30. Tahle kolekce se mi strašně líbí, hlavně tvářenka. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  31. miluju simpsony! :D natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. já tu kolekci žeru :D jak píšeš o tom žlutém lesku - jednou jsem jeden žlutý měla, byl to ananasový od Oriflame a byl na rtech super, lehounce nádech, ale fakt lehounce, spíš byl třpytivý a průhledný. Pecka :)

    OdpovědětVymazat
  33. Pro mě teda nic moc, čekala jsem něco víc. Nejvíc mě zaujala tvářenka, ale žádná slááva. To je vyloženě pro fanatiky :D

    OdpovědětVymazat
  34. Me se ta tvářenka naopak líbí moc moc :)

    OdpovědětVymazat
  35. Simpsonovcov milujem,ale kozmetika M.A.C je pre mna drahá a na SK ťažko dostupná:/

    OdpovědětVymazat
  36. Simpsonovi jsou moje srdcovka, ale bohužel mi tahle řada přijde spíš jako designová záležitost, která pro mě ztrácí funkčnost kvůli odstínům. Ty jsou sice tematické, ale pro mě nevhodné. Škoda :/
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Jediné co mě zaujalo, tak jsou obaly :)

    OdpovědětVymazat
  38. Jé, to je skvělá kolekce, ta se mi líbí :). Já jsem se na Simpsonovi vždycky dívala moc ráda
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Na mně jsou ty obaly poněkud bláznivé..

    OdpovědětVymazat
  40. Docela se mi líbí obě paletky očních stínů, ale zase to není takové "must have" abych si je běžela hned koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  41. Mně se docela ty paletky... Ale moc nadšená nejsem, mohlo toho být víc x)

    OdpovědětVymazat
  42. Kolekce se jim vážně moc povedla, nejvíc mě zaujala ta pudrová tvářenka, ta je dokonalá :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  43. ježíš, to je super kolekce :-D

    OdpovědětVymazat
  44. Stíny se moc nelíbí, ale ty obaly jsou fakt krásné .)

    OdpovědětVymazat
  45. Simsponovcov milujem a kolekcia sa mi páči ale tiež by som tam dala nejaké užitočnejšie a lepšie veci :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ceny budou nejspíš podobné těm na tomto eshopu. :)
    Jinak Simpsony miluji a tu růžovou tvářenku musím mít :)

    OdpovědětVymazat
  47. Nejvíc mě zaujala ta tvářenka s Marge a nálepky na nehty, jak rozkošné :).

    OdpovědětVymazat
  48. Mě teda tato kolekce taky až tolik nezaujala, takže si nic kupovat neplánuju. Ale kdo ví, podívám se ještě v obchodě, možná ty lesky, pokud by nebyly příliš lepivé :)

    OdpovědětVymazat
  49. Nejsem žádný skalní fanda Simpsonových, ale baví mě a líbí se mi ty vtipné obaly produktů :) bohužel mě zas až tak žádný výrobek vyloženě nezaujal, ale určitě je omrknu a třeba si lesk na rty nakonec domů odnesu :)

    OdpovědětVymazat
  50. Simpsny miluju, ale nejsem si jistá, jestli něco z toho stojí za koupení... půjdu se ale každopádně podívat na Václavák na tu tvářenku :))

    OdpovědětVymazat
  51. ty obaly jsou boží:D
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. to ej roztomilý :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  53. Je to pecka! Strašne sa mi to páči. Určite by som si vybrala, len škoda, že u nás v SR sa MAC nedá zohnať a už vôbec nie a rozumný peniaz :(

    OdpovědětVymazat
  54. Velké zklamání. Jsem skalní fanoušek a mám Houmíka všude :D, cena je vyšší - ale do kombinace Mac a Simpson bych s radostí investovala - ale nic, vůbec nic mě nezaujalo + vizuální provedení je jak pro malé slečny...prostě obrovské zklamání :/
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Nápad super, líbí se mi ta tvářenka a stíny. Kdo ví, třeba přichystají ještě i Homera, pro pány :).

    OdpovědětVymazat
  56. Mě zaujalo snad všechno! :D Něco si musím pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  57. Tak tato kolekce vypadá bezesporu hodně dobře! Ty obaly jsou boží, ale opravdu jsem zklamaná z odstínů. Jsou takové hrozně zvláštní, možná trochu tuctové. Jediné, po čem bych se nejspíš podívala, je ten oranžový lesk. Jinak bohužel nic moc:(

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  58. Simpsonovcom vcelku fandím, ale zas tak ma tie farbičky nezaujali :) Možno ten žltý lesk :D

    OdpovědětVymazat
  59. Já mám Simpsonovi moc ráda... ALE MAC miluju kvůli krásným obalům... Ten žlutej je na můj vkus prostě vykřičenej a přijde mi to, jako by to bylo přiložený v časopisu...
    I když paletka se stínama vypadá hezky, ale asi do ní nepůjdu.

    OdpovědětVymazat
  60. No, motiv mě sice zujal, ale... :D :)

    OdpovědětVymazat
  61. The Simpsons jsou super.
    Oceňuji nápad, zapojit je do kosmetického světa.
    Obaly jsou vydařené.

    OdpovědětVymazat
  62. No, tak zrovna na dekorativce bych Simpsonovy teda fakt mít nemusela. Odstín tvářenky Pink Sprinkles vypadá krásně, ale ta Marge by mě iritovala. :-D Obal umělých řas je ovšem vtipný, to se musí nechat. A ty obtisky na nehty mi přijdou lehce úchylné. :-D

    OdpovědětVymazat
  63. Na prvý pohľad ma zaujali obaly, ale tu si celkom nechám zájsť chuť. Hoci paletka s tými zelenými tieňmi ma celkom láka, ale akosi neverím pigmentácii, neviem prečo. Lícenka nevyzerá márne, na ňu by som sa nalákať dala, no aj bez nej to zvládnem :)

    OdpovědětVymazat
  64. Vypadá to, že Simpsňáci jsou jen na Václaváku. Nezaujalo. Ty obaly pro mě už fakt nee:-). Ovšem kolekce Novel romance, která je od včerejška na pobočkách, je boží! Obě tvářenky, stíny, rtěnky...a mají nový gelový tužky na oči. Shrnuto, podtrženo - nechala jsem v Palladiu zas majlant...

    OdpovědětVymazat
  65. Mě tahle kolekce nějak extra nezaujala, takže si asi premiéru nákupu v MACu nechám na jiné produkty :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Me nejak tahle kolekce nechava chladnou

    OdpovědětVymazat
  67. Obaly jsou úžasné ale produkty mě moc nezaujaly :-/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)