čtvrtek 14. srpna 2014

Podzimní novinky Clarins

Mám pocit, že je to docela nedávno, co jsem vám psala o chystaných jarních a letních novinkách a najednou se všechno přehouplo a začínají se řešit podzimní trendy. Od září bude v parfumeriích k dostání kolekce Clarins Ladylike, ve které nečekejte žádné třpytky ani lesk, ale nahé, béžové a matné barvy. 
Taky cítíte, že nastal čas si odpočinou od všech korálových rtěnek, neonových laků a barevných linek a trochu zvážnět a uklidnit se?

Jestli to cítíte podobně, pohled na podzimní kolekci by vás mohl takhe při čtvrtku bavit :)





Ombre Matte oční stíny (7g) - 590 Kč

Nový typ očních stínů s krémově-pudrovou texturou mě zaujal hlavně odstíny. Co si budeme povídat, všechny ty Color tattoos jsou sice super, ale "normálních" a neutrálních odstínů moc nenabízejí. A tyhle se na první pohled zdají moc pěkné a všechny nositelné. Otázkou je samozřejmě jejich výdrž a odolnost, ale to člověk posoudí až po vyzkoušení. Stíny obsahují jemné pigmenty a bambusový prášek, díky kterému jsou ultra matné. Jediný stín č.05 má lehce třpytivý efekt.


Stíny budou dostupné v těchto odstínech:

01 Nude beige
02 Nude pink
03 Taupe
04 Rosewood
05 Sparle grey
06 Earth







Instant Light Eye perfecting Base (10ml) - 600 Kč

Tato nová báze má nejen prodloužit výdrž stínů, ale podpořit i jejich intenzitu. Díky speciálním 3D pigmentům oči projasňuje a díky zmatňujícím pudrům zaručí dlouhodržící výsledek.




Perfect Eyes & Brows palette (5,2g) - 1030 Kč

Nová paletka, díky které si budete moci dokonale upravit své obočí obsahuje 3 pudrové stíny, světle růžový pudrový stín pro projasnění očí, transparentní vosk pro zafixování tvaru obočí a aplikátor s kartáčkem a mini-pinzetou. Na první pohled se zdá set velice praktický. Škoda, že mám teď načaté další dva a jen tak je asi nevypotřebuju :)






3 Dot liner hnědá barva(limitovaná edice) - 600 Kč

Tenhle produkt asi není úplně must-have pro všechny. Trochu nezvyklý fix na oční linky se třemi hroty můžete použít pro optické zahuštění řas nebo tečky spojit do klasické linky. Zkoušela jsem klasickou černou verzi a pokud to s tím člověk umí, výsledek může být docela zajímavý, nicméně pro masy lidí to není :)








Make-up True Radiance - 1050 Kč


Tenhle nový drobeček slibuje zajímavé - sjednocenou a zářivou pleť a zároveň pocit absolutní lehkosti. Podle všeho ani nebudete vědět, že ho na pleti máte. K dostání bude v 10 odstínech, což zní celkem slušně a nadějně.




Be Long mascara (7ml) - 620 Kč

Trochu netypický kartáček a složení obohacené o "Be long lash" komplex, to je Be Long mascara. Za 4 týdny od používání této řasenky by vám řasy měly povyrůst díky Matrikinu, který obsahuje. Těžko říct, jestli to opravdu funguje, pokud máte vyzkoušeno (řasenka už se ve stálé kolekci objevila) tak dejte vědět, jaký na ní máte názor.



Eye Quartet Mineral palette (5,6g) - 1060 Kč

Paletka hnědých, béžových a tělových stínů je barevně podle mého gusta. Všechny barvy se zdají na první pohled použitelné a v paletce není žádná, kterou bych případně nevyužila. Paletek Clarins mám několik a se všemi jsem i po delším používání stále spokojená a můžu je doporučit vyzkoušet. Mě osobně se na nich strašně moc líbí i jejich vzhled a balení!






Rouge Eclat rtěnka - nové odstíny - 590 Kč

Řada rtěněk Rouge Eclat se rozrůstá o 5 nových odstínů. Vyživující textura rtěnky příjemně klouže po rtech a je až trochu gelová. A navíc příjemně ovocně voní.


Nové odstíny v nabídce:

16 Candy Rose
17 Pink Magnolia
18 Strawberry sorbet
19 Chestnut Brown
20 Red fuchsia


Blush Prodige tvářenka- nový odstín 07 Tawny Pink - 930 Kč

I řada tvářenek vítá jeden nový odstín, který mi barevně k podzimu pasuje. Barva pro mě to není, ale jestli se vám líbí  podobné vínovo-hnědé odstíny, můžete se inspirovat, kam pro takovou tvářenku zajít :)





Instant Light Brush-On Perfector - 690 Kč

Tento projasňovač v peru bude dostupný ve 3 odstínech a hodí se na partie, které si přejete opticky rozjasnit. Je to spíše napůl péče a napůl make-up. Obsahuje kyselinu hyaluronovou (hydratace), ovesné cukry (vyhlazující efekt) a Light-Optimizing+ complex, který zachycuje a odráží světlo od povrchu pleti.

Technická poznámka: obrázek chybí, protože mi Blogger stále zlobí a některé fotky mi prostě nahrát nechce. Pokusím se obrázek dodatečně nahrát, tak absenci fotky zatím prosím omluvte :)

UPDATE: na vaše žádosti ještě posílám seznam míst, kde sežente dekorativku Clarins:


Sephora: Praha Zličín, Praha Arkády Pankrác, Praha Nový Smíchov, Olympia BrnoDouglas: Praha Douglas Chodov, Praha Debenhams, Praha Centrum Černý Most, Praha Na Příkopě, Praha Arkády Pankrác, Plzeň Plaza, České Budějovice Mercury Centrum, Brno Olympia, Brno Galerie Vaňkovka, Ostrava Forum Nová Karolina
Marionnaud: Plzeň Borská Pole
Fann: Praha Kotva, Praha DBK, Praha Flora, Brno Kobližná



Tak jak se vám podzimní kolekce líbí? Mě nejvíce zaujala paletka stínů, nové oční stíny v kelímku a make-up. Na pudrovo-krémové stíny se půjdu rozhodně podívat hned, jak se v září v parfumeriích objeví. A jestli budou dobře držet, něco mi říká, že je budu nutně potřebovat :)

Co se vám z kolekce líbí nejvíce? Plánujete si něco pořídit? :)






56 komentářů:

  1. Je to sice asi už ohrané, ale i já se přidávám do skupiny všech lidí, kterým přijde, že čas ubíhá pořád rychleji! :) moc se mi líbí ta paletka na obočí a oči-jsou to krásné neutrální odstíny. Rtěnka v odstínu Candy Rose se mi taky zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  2. no, koukam, ze zase provetram penezenku :)

    Zajimavych kousku je tu vic. Ale nejvic me zaujali ty kremovo-pudrove stiny. Mas pravdu, ze matnych color tattoo u nas k dostani moc neni /ac v USA jich je cela rada/.

    OdpovědětVymazat
  3. Kolekce je naprosto úžasná, přesně podle mého gusta!

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi rtěnky, mono stíny i paletka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s tím, že odstíny jsou vážně hezke :). Nejvíc mě zaujaly mono stíny a paletka, tak se po nich určitě podívám. Ještě jsem neměla žádné stíny od Clarins, takže moc nevím jak jsou na tom s pigmentací a texturou, ale moc ráda bych je vyzkoušela :).

    OdpovědětVymazat
  6. Moc me zaujal set na obočí, a zjistila jsem že ho asi musím mít :-D chtěla jsem si podobný od Clarins koupit na letišti, ale nevyšlo to.
    Můžete mi prosím někdo poradit kde najdu stojan s dekorativní kosmetikou Clarins (největší šance bude asi ve středu Prahy, i když jsem z Liberce) ? Poslední měsíce hledám jen Clarins a ještě jsem na dekorativku nikde nenarazila.. V zahraničí je všude ale u nás je to oříšek..

    OdpovědětVymazat
  7. na ten hnedy liner se asi zajdu podivat - konecne hneda a ne porad cerna. Na mne (i kdyz jsem hnedovlasa) mi cerna prijde moc tvrda a hnedych rasenek nebo liquid lineru neni prave moc.

    OdpovědětVymazat
  8. tahle luxusní paráda trochu poleze do peněz, ale je to přesně moje gusto, takové lehké nude barvičky, příjemné, a do hněda:33
    úplně vidím jak se někdo prochází pod oranžovým podzimním listím a nalíčen těmito klenoty:33
    mě osobně se nejvíc líbí ta čtyřka stínů - paletka:33
    asi budu hledat něco podobného, jen trochu níž v mojí cenové relaci:D
    moc se mi líbil článek!:) tyhle mě moc baví, takže uplně paráda:)) jsem ráda že jsem nedávno objevila tvůj blog

    OdpovědětVymazat
  9. Už si brousim drápky a pak vezmu Douglas útokem ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm, tak z těchto novinek mě zaujalo snad všechno. :-D Na ty matné stíny se určitě půjdu podívat, ty teda vypadají hodně slibně. Paletka se stíny na obočí vypadá dokonale! I rtěnky jsou pěkné. Díky za tip, značce Clarins moc pozornosti nevěnuju, takže bych o těchto novinkách určitě nevěděla. Rozhodně omrknu a tuším, že některému z těch matných stínů neodolám. No už teď se těším. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten tříhrotý fix okopírovali od Benefitu?

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne odtiene, obzvlášť tá paletka. Clarins je ale bohužiaľ značka nad môj rozpočet :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Ach jo kdyby to tak drahé nebylo, tak bych si hned něco pořídila :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Vše vypadá nádherně, hlavně paletka na úpravu obočí a stíny samozřejmě :-))!

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá to všechno skvěle. Nejvíc mě zaujal set na obočí a paleka stínů.

    OdpovědětVymazat
  16. maskaru Be Long mam doma uz cca rok v cestovnej verzii, pouzivam ju - na cestovanie :) Daju sa s nou urobit pekne riasy, bohuzial, mne sa otlaca a maze. Inak kolekcia na jesen je velmi pekna, hlavne mi vyhovuje ta farebnost.

    OdpovědětVymazat
  17. Sakryš, líbí se mi všechno! To je za trest takové články :-D jdu si psát seznam... :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se toho líbí spousta! :D Nejvíc asi ty stíny v kelímku v odstínu Nude pink, pak paletka stínů a paletka na obočí. Navíc i ty balení vypadají hodně luxusně :-))Mě se toho líbí spousta! :D Nejvíc asi ty stíny v kelímku v odstínu Nude pink, pak paletka stínů a paletka na obočí. Navíc i ty balení vypadají hodně luxusně :-))

    OdpovědětVymazat
  19. Ten dot Liner bych ráda vyzkoušela :)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíc se mi líbí rtěnky a hodně zajímavě vypadá i ten "zubatý" linkovač, ale je mi jasné, že bych s ním určitě neuměla zacházet. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak toto ma položilo na kolená... Začínam škrečkovať a v deň, keď ich nájdem, nezostane kameň na kameni.. :D

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. jednoznacne make-up, s Clarinsom mam dobre skusenosti a ich odtien 103 mi sedel zatial najlepsie zo vsetkych make-upov ever.

    OdpovědětVymazat
  23. ta paletka je přesně podle mého gusta :))

    OdpovědětVymazat
  24. Ty rtěnky vypadají moc hezky, akorát ta cena..:(
    whitemarie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Naprosto nádherné odstíny a obaly! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Clarins má vždycky tak krásný novinky! :) Nejvíc mě zaujala sada na úpravu obočí, bylo by mi ji snad i líto používat, jak je hezká a luxusní .) pak rtěnky vypadají skvěle...

    OdpovědětVymazat
  27. nemám slov... krásne farby novej kolekcie :)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné odstíny rtěnek <3
    Ráda bych tě poznala k nám na blog kde právě probíhá GIVEAWAY
    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Nejvíc se mi líbí ta sada na obočí a rtěnky - líbil by se mi odstín Candy rose :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Paletka na obočí je úžasná! Je v ní vše co člověk k úpravě potřebuje :))

    OdpovědětVymazat
  31. nejvíc se mi líbí ty stíny, protože mám nejradši neutrální :)

    OdpovědětVymazat
  32. Od Clarins zatím nic nevlastním, ikdyž tyto novinky vypadají lákavě.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. moc se mi líbí ty stíny v neutrálních barvách:)

    STATEMENT NECKLACE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  34. Páči sa mi všetko, lebo nude farby milujem, len je to mega drahé...hold za kvalitu sa plati

    OdpovědětVymazat
  35. ta paletka na úpravu obočí vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  36. Přesně to co hledám!:) Chtěla bych nějaké oční stíny tmavé, které dobře kryjí nejlépe v hnědých barvách. Rtěnky vůbec nepoužívám, stíny teda taky ne, ale chtěla bych začít:)

    ________________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Vše vypadá velmi dobře až na ty ceny:(

    OdpovědětVymazat
  38. mě láká ten make-up, ale zřejmě nakonec sáhnu po nějakém levnějším :/

    OdpovědětVymazat
  39. Zajímavé věci, hlavně ty barvy ta podzim krásné, ale ty ceny jsou teda děsivé :(. A ta modelka nahoře je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  40. Zaujal ma rozjasňovač v pere, lícenka, rúže, paletky... skoro všetko :) Takéto farbičky ja môžem.

    OdpovědětVymazat
  41. Ach, ta paletka Eye Quartet Mineral palette a všechny rtěnky jsou úžasné! Brala bych to hned, ale momentálně mám tři paletky, které se snažím už tak dva roky vypotřebovat a vůbec neubývají, takže nemám na další nárok :-D

    OdpovědětVymazat
  42. Zaujaly mě ty linky, které už jsem viděla u jedné americké youtuberky (nepamatuju si ale značku). Zajímalo by mě, jak se s nimi pracuje a tak... Pak se mi líbí rtěnky, ale moc je nepoužívám a tvářenka! :)

    OdpovědětVymazat
  43. Som presne ten typ, ktorý už začína riešiť jesenné odtiene. Teším sa, ako sa začnem líčiť tlmenejšie (toto leto som si farby celkom užila) a práve limitka Clarins mi ulahodila. Mono tiene a lícenku budem určite v parfumérkach vyhľadávať :)

    OdpovědětVymazat
  44. Michaela Suková: seznam prodejen jsem doplnila do článku :)

    Deni: na high-end značku má ceny myslím velice dobré :) Pokud to budu porovnávat s jinými luxusními značkami...



    OdpovědětVymazat
  45. Zaujala mě ta paletka očních stínů a dot liner. Jsem zvyklá na gelové linky nebo linky ve fixu, tak by mě zajímalo, jak bych s tím uměla:D

    OdpovědětVymazat
  46. no tak ty stíny vypadají naprosto božsky! stejně tak paletka a nude rtěnky.. :)

    OdpovědětVymazat
  47. značku Clarins mám obecně ráda, má takové decentní obaly..a z novinek mě zaujaly oční stíny v kalíšku:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Uff, tak nevím. Čekala jsem víc.

    OdpovědětVymazat
  49. ta tvářenka!!! Ach jo, proč nevydělávám víc??? :D

    OdpovědětVymazat
  50. Pekná limitka, bohužiaľ mimo moje finančné možnosti.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)