úterý 19. srpna 2014

Pink Fatale parfém

Agent Provocateur je známý díky svému super sexy prádlu, které nenechává chladnou většinu žen (a ve výsledku ani mužů). Nově přichází i s parfémem Fatale Pink, který měl před pár dny svou premiéru. A pokud vás (stejně jako mě) zajímají voňavé kosmetické novinky, tohle je něco pro vás :)




U článků, které se týkají parfémů je vždycky trochu oříšek vyjádřit podstatu celé vůně. Nechtěla jsem vám tu vypisovat takové ty úsměvné citace z tiskové zprávy, které hovoří o 
femme fatale využívající opojnou návykovou vůni k okouzlení jejích milenců a podobně. Myslím, že by vás to akorát pobavilo a nic z toho. Vůně se samozřejmě strašně špatně popisují a co je pro někoho jemná vůně, je pro další těžký odér. Berte to tedy spíše jako inspiraci, co při příští návštěvě parfumerie vyzkoušet a zjistit, jestli se vám líbí. Nevím jak vy, ale já když vlezu do parfumerie, v záplavě vůní nikdy nevím, co vyzkoušet dříve. A proto jsem pokaždé ráda, když se někde objeví zmínka o nové vůni, kterou mám tak možnost vyzkoušet a vím, co v regálech hledat.

Vůně je oficiálně popsaná jako výrazně květinová s esencí pižma. No a já v ní cítím teda hlavně ovoce a něco jemně svěžího, takže se s popisem nemůžu úplně ztotožnit. Samozřejmě na to někdo jiný může mít opačný názor, ale pod výrazně květinovou vůní si představuju něco jiného. Jsem naopak ráda, že je spíše ovocná a jemná. Dokonce na mě působí spíše jako toaletní voda a ne parfém, protože mi přijde, že jí během dne musím použít několikrát, abych jí stále cítila (což je ale taky značně individuální záležitost)



Složení vůně:

Horní - zmrzlá středomořská mandarinka, květ hrušně, yuzu krém
Střední - noční květ datury, květ kamélie, asijský růžový lotus
Základní - bambus, pižmo, indický červený šafrán




Flakon parfému je moderně broušený a víčko má poměrně ostré hrany (tak pozor). Parfém je opravdu bytelný a poměrně těžký, takže na nošení po kabelkách to pro mě příliš není. Každopádně vzhledově se mi líbí, působí na mě elegantním dojmem a hlavně krásná je i  krabička s plastickým vzorem.

K dostání bude ve verzi 30, 50 a 100 ml EdP. K dostání je např. v síti parfumérií Sephora.



Z mého pomyslného voňavého žebříčku Fatale Pink sice žádného oblíbence nevyšoupla, nicméně vůně se mi líbí. Je mi něčím povědomá a známá, takže pro mě není extrémně jedinečná, protože podobný parfém jsem už někdy cítila, jen nejsem schopná definovat jeho jméno. Vůně je pro mě příjemná, plná ovoce a lehoučké svěžesti (sladkost je až někde hodně vzadu). Skoro bych řekla, že je vhodnější na teplejší část roku, ale tohle cítění je samozřejmě značně individuální. Líbí se mi i její obal, který mi ale paradoxně evokuje mnohem sladší vůni. Každopádně můj nos může doporučit vůni vyzkoušet při nejbližší zastávce v parfumerii :)

Byly jste už tento parfém vyzkoušet? Jak se vám líbí po vzhledové stránce? :)



PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí parfému k recenzi

68 komentářů:

  1. Vyzerá celkom pekne a aj vôňa by mi mohla sadnúť podľa Tvojho opisu, neznamená to ale že ho hneď poletím do parfumérky ňuchať - písať recenziu nejakej vône je vec dosť nevďačná, aspoň v mojich očiach, najmä pri tom, aké individuálne sú naše čuchové senzory :)...

    OdpovědětVymazat
  2. jo, v Sephoře mi ho vnutili, ale nijak mě nezaujal, vůně mi přišla hodně sladká a až laciná :( ale na každém působí jinak, já mám s parfémama problém, že se na mě rozkládají divně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hned jak půjdu okolo Sephory, tak ho musím očuchat :) Lahvičku má krásnou, ta mě zaujala moc i popis vůně
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ještě jsem k němu nečichala, ale vzhledově se mi líbí moc

    OdpovědětVymazat
  5. Flakónek je krásný a určitě bude i hezky vonět.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za inspiraci, při příští návštěvě parfumerky očuchám:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super príspevky máš,už dlhšie sledujem tvoj blog veľmi sa mi páči !! :) Bola by som rada ak by si ma aj ty podporila sledovaním !! :)
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna zvažuju koupi nového parfému :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě moc nazaujala, mám svou oblíbenou stálici-Euphorii..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá zajímavě, půjdu ji očuchnout.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá zajímavě, já teď šetřím na Roses de Chloe :-).

    OdpovědětVymazat
  12. Milujem parfémy, tento je krásny, ja by som chcela každý čo uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný flakonek...určitě ji při příští návštěvě parfumerie zkusím najít. A nebo obhlídnu prádélko, protože to bylo to, co mi celou dobu čtení recenze leželo v hlavě :D
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Teda abych pravdu rekla sem asi nevzdelanec :D ale znacku spodniho pradla agent provocateur vubec neznam :D petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ten popisek me docela nalákal :) Ale květinové vůně nejsou úplně mé nejoblibenější .. ale zase neni to jen o tom :)

    http://katlynsfashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já tě obdivuju, že tu vůni dokážeš nějak popsat, já bych asi skončila u voní mi/ nevoní mi :) Ale ovocná a svěží mi zní dost dobře, asi jí brzo vyrazím očuchat :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. No kdyz vidim ten flakonek, vzpomnela jsem si na Femme od Avonu.. ale za ocuchani to urcite stoji :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Má moc pěknou lahvičku, ale jinak mě asi moc neláká :)

    OdpovědětVymazat
  19. pobavilo mě to složení "zmrzlá středomořská mandarinka". Proč zrovna zmrzlá?
    Jinak super recenze, jen škoda, že ho prodávají zrovna v Sephoře, tam to nemám ráda, ty prodavačky jsou tam strašně vlezlé :-(
    bliss-jd@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě se stavim parfém očichat, díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  21. Flakonek se mi moc líbí :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Hmmm, vypadá velice lákavě. Ovocné vůně mám nejraději, takže se asi taky budu muset stavět přivonět ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. tak to je krásny flakónik :) a vôňa určite tiež! riadne provokuje :)

    OdpovědětVymazat
  24. má moc hezký flakonek, jestli si vzpomenu v parfumerce, tak určitě očichám :))

    OdpovědětVymazat
  25. Vuni jsou zkousela, ale na me je to moc sladke a bolehlav i kdyz design moc pekny. Mam doma sve 3 oblibence a vyber mi trval radove roky - i kdyz to asi bude znit divne, temer ze vsech parfemu me po par minutach zacne trestit hlava = nemozne tyto parfemy pouzivat.

    OdpovědětVymazat
  26. Podle flakonku me moc nezaujal, takze bych si k nemu asi sama od sebe privonet nesla, ale ovocna vune zni fain. rorykstopka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Vzhledově se mi líbí a podle složení bych řekla, že by mi mohla i vonět. Pokud se někde ochomítnu kolem parfumerky, tak ji určitě okouknu. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Diky za inspiraci, frcim do parfumerky:-)....

    OdpovědětVymazat
  29. Tak musím říct, že jsi mě docela zlákala a musím si k ní v Sephoře alespoň přivonět. Hledám teď nový parfém, ale trošku se obávám, že opět skončím u svého DKNY jablíčka :)

    OdpovědětVymazat
  30. Na mě je to až moc sladké...

    OdpovědětVymazat
  31. Určitě vůni vyzkouším :o)
    Já mám momentálně oblíbené KENZO Jungle a to je luxus.

    OdpovědětVymazat
  32. ty jo ta musí vonět!:) hodně se mi líbí ta krabička ..:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Mě dost zaujala, voní mi hodně příjemně a taková hezky letní ( ale já sem nevzdělanec parfémový).)

    OdpovědětVymazat
  34. po vzhledové stránce vypadá úžasně! a myslím, že tak bude i vonět :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já parfémy, voňavky většinou dostávám, takže jich momentálně mám doma tak na dobrých 5 let :D Což mě na jednu stranu těší, na druhou bych si už taky po dlouhé době vybrala nějakou sama, ale ne.. bylo by to zbytečné.
    Tahle se mi alespoň po vzhledové stránce líbí moc, vlastně i díky tvému popisu mi vůbec nezní špatně:)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to hned jak půjdu kolem parfumérie, tak budu čuchat :))
    Děkuji za typ!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Minimálně očichám :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Neznám, ale podle složení a popisu by se mi možná mohla strefit do vkusu :-)

    OdpovědětVymazat
  39. Parfémy mám velmi ráda, bohužel se mi cca po dvou měsícíh přestnou líbit a začnou mi tak trošku vadit, což mne mrzí. Takže je hodně střídám. Tento parfém musím někdy očichat :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Zajdu ho vyzkoušet :). Já právě hledám nový parfém, ale moc mi jich nevoní, takže tomu nedávám moc naděje, ale kdo ví :). Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  41. Vůbec nevím, jak parfémek voní, ještě jsem ho očichat nebyla. A ani se k tomu nechystám, držím se svých oblíbených značek a vůní :)

    OdpovědětVymazat
  42. Obal vypadá krásně :) jsem na ty flakonky celkem uchyl :) líbí líbí půjdu očichat :D

    OdpovědětVymazat
  43. Dobrý typ, já mám ovocné vůně docela ráda, určitě ji půjdu do Sephory očuchat ;)
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Šoda u nás ani poblíž Sephora není, takže si ji asi neočichám :'(.
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Vůbec jsem o tomto parfému neslyšela, ale určitě se zkusím mrknout, když budu mít možnost ji někde otestovat ! :)
    Vzhledově vypadá hezky, tak princeznovsky a hodila by se mi na stůl, mám ale pocit, že by mi voněla, mám ráda sladší vůně :)

    OdpovědětVymazat
  46. flakónek se jim tedy moc povedl :).

    OdpovědětVymazat
  47. Má krásný flakon a vypadá zajímavě, musím k ní přivonět a uvidím, co ve skutečnosti :)

    OdpovědětVymazat
  48. Flakonek je nádherný ! zítra si ho půjdu očuchnout :D

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  49. Škoda, že nemáme Sephoru ve městě, jinak bych si šla čuchnout :))

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  50. Jee, díky za tip Rendy :) mám strašně ráda ovocné vůně a schodou okolností i jednu hledám, tak doufám že me uchvátí tak jako její obal :)

    OdpovědětVymazat
  51. Já už na něj také čekám! Vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  52. Díky za inspiraci, hned zítra půjdu zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  53. claire clairmont: je to těžké a hrozně individuální a je to spíš jen inspirace, na co se v parfumerii jednou podívat :)

    Natálka - Little Gem: a já cítím jen ovoce a sladkost téměř žádnou, je to vážně vtipné, jak voní každému něco jiného :)

    Jana K.: a to kdybys tušila, že tam bylo i měsícem ozářený bambus, tak bys asi odpadla :) Já to tam nemohla prostě napsat, protože to by už útočilo na IQ mých čtenářek :)))

    OdpovědětVymazat
  54. Nejdřív jsem si říkala, že vzhledem k výrobci se bude jednat o nějakou svůdnou netradiční vůni, zatím to ale nevypadá, že by to tak bylo. určitě ji očichám, kdyby náhodou překvapila.

    OdpovědětVymazat
  55. líbí :) hlavně jak jsi říkala, jestli voní ovocně, to je něco pro mě :) // měsícem ozářený bambus :DDDD

    OdpovědětVymazat
  56. Baleni me moc neokouzlilo, ale vuni ocmucham, slozeni a popis me zase nalakalo :).

    OdpovědětVymazat
  57. Jestli voní ovocně,tak super:) A balení krásné:3

    OdpovědětVymazat
  58. Jestli voní ovocně,tak super:) A balení krásné:3

    OdpovědětVymazat
  59. Do prafumerií moc očuchávat nechodím, většinou se zaseknu někde u šminek. Vyrazím zase, až mi dojdou zásoby ;)

    OdpovědětVymazat
  60. Podľa zloženia vyzerá veľmi dobre, určite ho skúsim.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Tnehle typ parfému je mi velmi příjemný, uvažuji o jeho koupi, ale ta cena se mi zdá přeci jen dost přehnaná

    OdpovědětVymazat
  62. hmm... to složení vypadá zajímavě! jestli si vzpomenu, tak si příště v Sephoře pořádně "očmuchám" :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)