neděle 10. srpna 2014

Nový CC krém Oriflame a podkladová báze

Mám pocit, že mánie okolo BB a CC krémů trochu ustala, tak by to chtělo zase trochu rozvířit stojaté vody :) Oriflame nedávno představil svůj nový CC krém, o kterém se dneska dozvíte více a jako takový bonus mám pro vás ještě tip na jednu podkladovou bázi.


Giordani Gold CC cream (40ml) - koupíte v katalogu Oriflame za 399 Kč (cena se může samozřejmě v jednotlivých katalozích měnit)

Pořád sice pořádně nevím, jak odlišit na tváři BB od CC, ale to není asi to hlavní. CC krémy by měly podle všeho více krýt a pleť barevně sjednotit a BB zase více pečovat. No, pro mě je to  písmenkování zatím spíš jen marketingová záležitost a hodnotím obsah tubičky. Giordani Gold (dále jen GG) určitě patří mezi tu "lepší" a kvalitnější dekorativku z katalogu Oriflame a je cílená spíše na starší cílové skupiny (tím nechci říct na starší dámy a paní, ale spíš to není nic pro náctileté) a tomu odpovídá i cena produktů. Nové CCčko má SPF 35, což je podle mě v pohodě a není to úplně málo. Co se týče krycí schopnosti, je spíš taková lehká střední, což mi teď v létě maximálně vyhovuje. Nicméně od CC bych obecně očekávala krycí schopnost o něco vyšší (když to má v tom názvu, že). Pleť sjednotí moc pěkně a přirozeně, což je pro mě důležité. Nic maskoidního u mě neprojde a CCčko je navíc příjemně krémové, ale ne moc :) Po použití dávám ještě trochu pudru pro dokonalé zmatnění, ale kdybych ho nepoužila, myslím, že bych to taky zvládla. Musím moc pochválit skvělou výdrž, protože vydrží v dobrém stavu i v těch největších vedrech a neroztéká se ani neflekatí. S tím, že je teď léto a člověk je tak nějak trochu tmavší než obvykle se pojí i odstíny. V nabídce jsou jen dva a to je podle mě celkem kámen úrazu. Mám světlejší a třeba v zimě bych ho používat nemohla. Dva odstíny prostě nikdy neuspokojí desítky či stovky různých žen a je to podle mě prostě málo. Teď během léta je odstín ideální, ale jakmile vyblednu, mám smůlu. S tím se tak trochu pojí i můj další problém - jakmile vyhodíte krabičku, nevíte, jaký odstín CC máte. Na tubičce jsem název odstínu prostě nenašla (pokud jsem to přehlédla, tak se omlouvám, že mu křivdím, ale prostě ho tam nevidím). Je to maličkost, ale jsou lidi, co tohle řeší a všímají si toho. 



A jak jsem v úvodu slibovala, mám tu ještě jeden tip na podkladovou bázi. Vlastně on je to spíše podkladový krém, protože jako klasická silikonová báze to není. Pokud vám silikonová textura vadí a podobné báze nejsou nic pro vás, tahle by se vám mohla líbit. Je jako lehoučký krém a myslím, že by mohla sednout i starší pleti nebo sušším typům. Zvlášť pokud nejste zvyklé pod make-up používat pleťový krém a přesto bázi chcete nebo potřebujete používat, tahle báze by vám mohla sednout :) Plní svůj účel dobře a hlavně je na pleti příjemná a nijak mastná nebo silikonová (takový ten klouzavý pocit, které některé báze na tváři zanechávají). Se všemi make-upy, které momentálně používám se kamarádí dobře a s žádným necuckovala.



Nový CC krém není určitě zklamáním a v jeho prospěch hraje super výdrž, příjemná textura a výsledný přirozený efekt na tváři. Mínus je pro mě určitě výběr pouze ze 2 odstínů a tak trochu i krycí schopnost, kterou bych u CC krému čekala o něco větší. Pokud bude v katalogu za nějakou sympatickou cenu a vy věříte, že vám odstín sedne, proč ho nevyzkoušet. Pro mě to není must-have, nicméně je to velice příjemný a fajnový produkt.

Máte zkušenost s některým z těchto produktů? Máte také pocit, že BB a CC mánie poslední dobou trochu ustala? :)



PS: děkuji Oriflame za poskytnutí produktu k recenzi

21 komentářů:

  1. Já od Oriflame neměla nic už strašně dlouho, ale trn CC mě docela zaujal, jen se obávám, že by mi neseděl odstín. 2 odstíny jsou fakt málo :/. Báze taky nevypadá śpatně, mně vyhovují ty silikonové, ale tahle taky nevypadá špatně :).

    OdpovědětVymazat
  2. Super super super, na túto recenziu som čakala =). Ešte si mohla porovnať to CC s nejakým iným známym make upom. Na fotke mi ten svetlý odtieň pripadá svetlý a do žlta? Mala si od oriflamu krycí krém od Giordani gold? Vedela by si porovnať odtieň ? =)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja používam bázu od dermacol, klasickú silikonovú....doma mám BB krém od Garnier a Nivea ale ani jeden sa mi nepáči, neni nad klasický make-up

    OdpovědětVymazat
  4. Nenašli by sa nejaké fotky CCčka na tvári? :) Rozhodne skúsim nejakú vzorku, ak ich ponúkajú. Inak, tú bázu som mala aj ja a dodnes ju radím medzi top, čo som kedy vyskúšala. Jediné, čo by som jej vytkla je fakt, že hoci pekne prežiari a pomôže makeupu vyzerať lepšie, po takých 2 hodinách sa ten efekt stráca.

    http://nochokestroke.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Veronika Valašková: mě připomíná nejvíc CC od Max Factor :) Na ten se tu taky před nějakým časem objevil článek, tak se na něj můžeš podívat :) Ale od Oriflamu jsem žádný jiný make-up či podkladový krém neměla, takže nemám bohužel s čím srovnávat :(

    Olina Choke: pokusím se nějaké vytvořit a dodat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Celkově mě obešla celá mánie BB a CC :) a stále mě to neláká ikdyz se to trochu ustálilo :) nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá celkem hodně dobře :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Od Oriflame jsem ještě nikdy nic neměla, ale ani tohle mě moc nezaujalo :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy : Ja mám doma Max factor CC / 50 natural a ten podľa mňa je do rúžova. Preto som sa pýtala aký má podtón ten giordani gold CC. =)

    OdpovědětVymazat
  10. Báze mě hodně zaujala, asi se po ní někdy mrknu :) Jinak dva odstíny jsou opravdu málo, já potřebuji u všeho pořádný výběr takže to je docela škoda tohle :/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tohle by pro mě rozhodně nebylo, já vždycky potřebuju ten nejsvětlejší makeup :)

    OdpovědětVymazat
  12. Od Oriflame mám BB cream a super, takže věřím, že tento bude taky fajn. Dva odstíny jsou málo, to souhlasím. Bázi vlastním taky a nemůžu si ji vynachválit. Rozhodně lepší pro ty, které mají mastnější nebo smíšenou pleť :).

    OdpovědětVymazat
  13. Musím si pořídit nějakou podkladovou bázi, přemýšlím o téhle.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  14. Zaujala ma báza, keďže silikónový pocit na pleti naozaj nemám rada a zrejme preto vlastním iba jednu, ktorú nepoužívam..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  15. Já báze moc nepoužívám a když už jo, tak tu silikonovou od dermacolu..

    OdpovědětVymazat
  16. Já tu bázi mám a nějak mě moc nezaujala...

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna mi před pár dny donesla kamarádka CC krém. Zatím jsem nezkoušela, ale podle tvých dojmů se na něj těším. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. báza vyzerá super , ale cc creamy ma moc nedostali

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavý typ na produkty, sama bych si asi CCčko od Oriflamu objednat netroufla, ale jak vidím, tak si taky zaslouží šanci.

    OdpovědětVymazat
  20. CC vypadá docela lákavě, měla bych i chuť časem ho vyzkoušet. Teď jsem ale, pokud jde o make-upy a BB, ve fázi spotřebovávání zásob. S odstíny a la výběr light nebo medium to je hrůza, ale tak třeba zrovna u Oriflamu by neměl být problém obstarat si vzorečky. Měla jsem Giordani Gold make-up omlazující a ten byl dost dobrý. Akorát na mě moc silně parfémovaný, což mi nebylo zrovna dvakrát příjemné a kvůli tomu bych si ho už asi znovu nepořizovala. Škoda, jinak byl fajn, takový příjemně krémový, na sušší pleť super, a vypadal na pleti přirozeně. Tu podkladovou bázi mám, ale moc ji nepoužívám. Je sice příjemná, ale nevšimla jsem si žádného efektu. Takže občas ji na obličej mažu jen abych se jí zbavila. :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ještě jsem u Oriflame na cc krém nenarazila, ale i když bych ho ráda zkusila, tak vidím že je pro mě tmavý. Momentálně jsem si objednala svůj první cc krém, a tak jsem zvědavá na rozdíl mezi ním a bb, těch mám doma dost a jsou perfektní.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)