čtvrtek 7. srpna 2014

Novinky z kosmetického světa

Poslední dobou se nakupilo tolik kosmetických novinek, že mi to nedalo a musela jsem se s vámi podělit :) Nové make-upy, řasenky i rtěnky si zaslouží pozornost každé kosmetické nadšenkyně a moje složka s wishlistem se zase trochu zaplnila! Zdaleka to ale není všechno a o některých novinkách se dozvíte ještě více v samostatných článcích :)


Astor přichází s další verzí řasenky Seduction Codes a tentokrát se mi na první dojem kartáček pozdává mnohem více. První zlatá verze mi kartáčkem nesedla a nevyhovovala, ale tenhle kartáček vypadá o dost sympatičtěji a použitelněji. Plus se mi celkem líbí i ten kraječkový obal :)

M.A.C Viva Glam ohlásil další spolupráci s Rihannou. Pro podzimní kampaň si Rihanna vybrala tmavý metalický odstín rtěnky a lesku s fialovými odlesky zabalený v rudém sametovém balení. Každý cent z prodeje těchto produktů putuje na pomoc ženám, mužům a dětem postiženým virem HIV/AIDS. Rtěnka u nás bude v prodeji od 1.9 na všech prodejnách M.A.C a bude stát 550 Kč. No, jen škoda toho odstínu, protože tohle není nic pro mě.





Pokud byste rády vyzkoušely nějaké produkty z řady Hydrabio od Biodermy, není nic snadnějšího, než kliknout na stránky www.hydrabio.cz a zatočit si kolem štěstí. Pokud se na vás usměje štěstí, vyhrajete některý z oblíbených produktů této řady.




YSL make-up Le Teint Encre de Peau je ultralehký, jemně pleť zmatní a kryje nedokonalosti. Podle všeho ale na pleti není vůbec vidět. Možná vás zaujal i jeho nezvyklý aplikátor, který je inspirovaný způsobem, jakým mistři kaligrafie máčeli husí brk do kalamáře s inkoustem. Díky téhle vychytávce naberete přesně tolik množství, kolik potřebujete. No uznejte samy, už jen ten popis stojí za vyzkoušení make-upu. V prodejnách je od srpna za 1370 Kč.





Dermacol si připravil 2 novinky - řasenku Express Volume Party Mania Mascara a Zklidňující odličovač očí. Kartáček řasenky se podle fotek zdá takový normální a celkem OK. V drogerii jsem řasenku už potkala, tak jsem zvědavá i na vaše ohlasy, pokud jste řasenku či odličovač stihly vyzkoušet :)





Maybelline uvádí nový kompaktní pudr Affinimat, který doplňuje make-upy stejnojmenné řady. Pudr slibuje 100% matný efekt a obsahuje mikro-houbičky, které pohlcují mastnotu a pleť tak zůstane matná a zároveň přirozená. Na výběr bude ze 4 odstínů za 149 Kč. Poměrně mě zaujal ten slibovaný matující efekt, protože toho není nikdy dost :) I když tedy make-up z této řady nemusím a nesedí mi, pudr by na tom mohl být o něco lépe.




Clarins obohatí své stojany o několik novinek, ale vybrala jsem zatím jen jednu a o dalších vám povím někdy příště :) Zaujal mě nový make-up True Radiance, který se bude prodávat od září v 10 odstínech za 1050 Kč. Make-up slibuje díky dvojitému prosvětlovacímu účinku krásnou a bezchybnou pleť. A to není všechno - díky extraktu ze semen Moringa působí jako štít proti mdlé pleti. No už jen kvůli té zmínce o Moringa ho musím v parfumerii vyzkoušet :)




Lancome uvádí novou řasenku Grandiose, která je zcela výjimečná od balení po kartáček. Plánuju o ní samostatný článek, tak zatím nebudu prozrazovat více. Máte se ale na co těšit :) Zatím můžete sledovat Instagram Lancome USA, kde je o uvedení řasenky spousta zmínek, fotek i videí :)
I Balea zase o něco obohatila výběr svou letní limitovanou řadou.  Pro ten rozkošný krém na ruce s pumpičkou si ještě asi skočím, protože je vážně sladký (a i tak voní). Najdete v ní třeba višňovou pěnu na holení, jablečný sprcháč, mýdlo s vůní šípkové růže a tělový krém s broskví a tuším, že bazalkou? Klidně mě opravte, regál jsem přelétla vážně jen letmo :)






Zaujala vás některá z novinek? Co máte na svém wislistu momentálně vy? :)



PS: fotky jsou z tiskových zpráv

34 komentářů:

  1. Zaujal mně docela ten pudr od Maybelline a řasenka Dermacol.. Já bych si teď moc ráda pořídila Lorac Pro paletku nebo rtěnku MAC v nějakém pěkném odstínu :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jediné čo ma naozaj zaujalo je Balea. Od Dermacolu som sa ulakomila vždy na noovú riasenku a totálna katastrofa. Už im neverím.

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa zaujala riasenka od DERMACOL jdnu už vlastním a je vynikajúca...krémy na ruky od Balea sa mi páčia iba balením ale nie konzistenciou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě nejvíc zaujala asi ta Balea limitka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ja som svoj wishlist už trošku poriešila :) a hááádaj u koho som sa trošku poinšpirovala?! ;) http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/08/in-news-made-in-us-alebo-ako-som.html
    ... ale samozrejme ešte sú nejaké veci v pláne, trebárs ten rozjasňujúci fluid Dermacol, ten jednoducho MUSÍM vyskúšať, nech si každý hovorí čo chce :). Z Tvojho článku ma zaujali najviac asi Balea novinky... No a točím samozrejme každý deň! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujala me řasenka Astor..ehm kvůli obalu :-D a pak makeup Clarins. Balea je jistota :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem limitky od Balei, ale kto nie?! :)
    Zaujal ma púder od Maybelline, najmä vďaka tomu, že momentálne z tejto rady používam make-up a ten mi sedí... uvidím, možno vyskúšam aj púder. :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Me zaujal Dermacol odlicovac oci a Balea

    OdpovědětVymazat
  9. supr článek :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ta řasenka od Lancome vypadá fakt zajímavě. Takový hádě:)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě zaujala ta řasenka od Astoru i od Dermacolu :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Baleácké novinky jistě vyzkouším :) jinak pro mě nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  13. zaujal mě pudr a řasenky Dermacol. rtěnka MAC je v naprosto úchylném odstínu, docela by mě zajímala naživo :D

    OdpovědětVymazat
  14. Už si brúsim zúbky na ten mejkap od YSL, to balenie mi už dávno nedá spávať :) Ale aj mejkap od Clarins nevyzerá zle. No a Balea zasa "válí" svojimi netradičnými vôňami.
    Inak, nestačím sa diviť, koľko noviniek sa na nás túto jeseň chystá z každej strany...

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi jak Balea vytváří nové a nové výrobky a vždy mají tak krásné obaly a jiné vůně:)

    OdpovědětVymazat
  16. Mě zaujala hned ta první řasenka od Astoru, zahnuté kartáčky já můžu. :) A teda ta Lancome vypadá vážně šíleně, jsem zvědavá na článek. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Docela mě zaujala řasenka od Lancome, ale tu si nikdy z finančních důvodů nekoupím. Jinak řasenku od Dernacol jsem u nás už viděla a tápu zda ji mám vyzkoušet nebo ne.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc zajímavě vypadá ta řasenka od Lancome :)

    OdpovědětVymazat
  19. Divím se, že tu nemáš Catrice, ta teď totiž přišla se skvělýma novinkama, hlavně rozjasňujícíma tyčinkama a korektorama :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Pravda, Rihanna to barevně trochu (hodně) nevychytala a jsem moc zvědavá, komu z naší zeměpisné šířky by ten odstín sedl :D Hodí se podle mě spíš pro snědší typy jako je ona. Jinak mě zaujal ten pudr od Maybelline a Baleu si taky nemůžu nechat ujít :)

    OdpovědětVymazat
  21. Lancomka vypadá luxusně =o)

    OdpovědětVymazat
  22. Zaujala mě řasenka od Astoru - asi poprvé ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. V tom obřím tělovém mléku je skutečně bazalka. Voní moc příjemně, tak čistě. A vlastnosti stejné jako všechna ostatní baleácká, takže za mě velká spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  24. Ten pudr od Maybelline jsem si zrovna objednala z Asosu, tak uvidíme :)
    A krém na ruce z DM jsem si též stihla koupit :)

    Sororessa

    A.

    OdpovědětVymazat
  25. Ta rasenka s krajickou vypada chutne :-)

    OdpovědětVymazat
  26. s biodermou soutěžím a zatím štěstí není na mé straně- chtěla bych to sérum :-D dermální vodu mám a stále k těmto vodám mám taký neutrální postoj, není to nic, co bych nutně potřebovala, když ji mám, tak ji občas použiji, když ji nemám, tak se bez problému obejdu bez ní

    OdpovědětVymazat
  27. Do té řasenky od Lancome jsem se asi právě zamilovala :D Parádní obal, už dlouho mě žádný kosmetický výrobek (z pohledu balení) tak nezaujal :))
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Dermacol riasenka a určite produkty Baleaa ktoré si musím ísť už kúpiť! :))

    OdpovědětVymazat
  29. Hmm, oba zmiňované make-upy vypadají hodně lákavě, píšu si! (A přestávám sledovat Tvůj blog, protože chci šetřit finance a spotřebovávat zásoby, aniž bych si domů nosila další hromady nové kosmetiky! :-D :-D)

    OdpovědětVymazat
  30. já mám tu řasenku a odličovák od Dermacolu. Řasenka je super, ale odličovací voda mi přijde, že zase tak moc oči neodlíčí. Je pravda, že neštípe, nemá žádnou výraznou vůni, ale nějak mi přijde, že i když "šudlím" oko tampónkem pět minut, tak pořád tam je nějaká ta řasenka. Což mi předchozí odličovací vody nedělaly. Takže odlíčí, ale trvá to moc dlouho.

    OdpovědětVymazat
  31. Riri se s tím novým odstínem moc nevytáhla, velmi zvláštní barva :/ na pudr AffiniMat jsem moooc zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ta nová řasenka od Astor vypadá moc zajímavě :) a tu řasenku od Dermacolu Party mám a není úplně špatná :)

    OdpovědětVymazat
  33. Z novinek mě nejvíce zaujala ta Lancome řasenka Grandiose!! :)) Vypadá opravdu zajímavě - snad bude i super ;)

    michkasparova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)