sobota 2. srpna 2014

Nová řasenka Big Daring a její kouzlo

Tuto novou řasenku Big Daring od Avonu mám doma už docela dlouho, ale zatím jsem se o ní nemohla zmínit nebo vám jí ukázat. Jelikož už ale nastal její čas a brzy bude v katalogu k dostání, ráda bych vám jí ukázala trochu blíže. A prozradila vám, jakou zvláštní vlastnost tato řasenka má :)



Kartáček je spíš klasický, masivnější a lehce zahnutý. Nemám s ním problém a pracuje se mi s ním dobře. Poměrně dost mě překvapila i jedna vlastnost řasenky. Nejedná se vyloženě o voděodolnou řasenku, ale trochu se tak chová. Respektive třeba ve sprše se neroztéká a netvoří tmavé kruhy pod očima, ale z řas jakoby zmizí. Nevím, jak lépe bych to popsala a nikdy jsem se s tím u žádné řasenky nesetkala. Přes den drží skvěle a ani se nehne. Jako bonus se teda nehne ani ve vlhkém prostředí nebo ve sprpše. Nechápu, jak to dělá, že z řas jakoby zmizí a zároveň se nerozmaže pod očima. Trochu magic, no :)

Ze začátku jsem se trochu bála, protože je řasenka docela "mokrá" a úplně jsem jí nedůvěřovala, že nebude slepovat řasy, ale po pár použitích má ideální konzistenci. Líbí se mi, že řasy pročeše a lehce zvýrazní, ale neslepí. Respektive když to s ní nepřeženete, tak vám řasy neslepí, ale v mém případě měla při druhé vrstvě tendence slepovat. Samozřejmě je to značně individuální a nemůžu říct, že to samé bude dělat i vám (a jak zjišťuju, někomu se slepené řasy i líbí). Nemůžu sice říct, že by to byla nejlepší řasenka, co jsem kdy vyzkoušela, ale pro mě se řadí k mírnému nadprůměru z těch, co jsem kdy vyzkoušela. Na škále od 1-10 (10 = nejlepší), bych jí dala tak 7 bodů :)







Zatím bohužel nemám informace o její ceně nebo dostupnosti v katalogu, ale podle všeho by to mělo být co nejdříve :)


Řasenky je bohužel velice těžké doporučovat a pokaždé je třeba se  spíš řídit tím, jestli vám obecně sednou podobné řasenky jako dotyčné nebo ne. Případně pokud máte dobrou zkušenost s řasenkami od Avonu, novinka by vás mohla zaujmout. Přiznám se, že víc jak její efekt na řasách se mi líbí její záhadná vlastnost a výdrž. Nevím, jestli se mi to jen zdá a vážně by mě zajímaly postřehy i někoho dalšího. Ale celkem se dá říct, že u mě dobrý :) Ne skvělý a úchvatný, ale zajímavý rozhodně...

Co na řasenku říkáte? Setkaly jste se už někdy s tím, že se nějaká řasenka chovala podobně jako tato? :)



PS: Děkuji Avonu za poskytnutí řasenky k recenzi

34 komentářů:

  1. Mě není vůbec sympatický ten štěteček..

    OdpovědětVymazat
  2. Mně podobně zatočené kartáčky moc nevyhovují, tak ji asi nevyzkouším :/

    OdpovědětVymazat
  3. Když jsem kdysi občas měla řasenku Avon, tak mi vždy vyhovovala, řasenky asi docela umí :-) mizení řasenky jsem ještě nezažila :-D

    OdpovědětVymazat
  4. taky jsem s ní spokojená (zázrak, shodly jsme se na řasence :-D) a je škoda, že ji vydají až na podzim, protože mně to přijde jako ideální letní řasenka. Na mě dělá prostě takový nenáročný průměrný efekt, který je ale na léto ideální. Navíc fakt skvěle drží a zvládne jak třicítky, tak letní deštíky. jinak by měla být dostupná v katalogu 13, který vyjde 11.září.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím že zůstanu u svých oblíbených Maybellinek a Rimmelek :) vyhovují mě rovné velké plastové kartáčky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, řasenky od Avonu mi vyhovují, hlavně Mega Effects mascara, která má velice zajímavý aplikátor ;) Jinak mě tato novinka moc neláká, nemusím totiž tyto zakřivené kartáčky, ale nemusí být špatná ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Mě taky odrazuje ten štěteček, ale podobnou vlastnost "mizení ve vodě z řas" měla ještě jedna řasenka od avonu kterou jsem vlastnila.. Fajn vlastnost :D

    OdpovědětVymazat
  8. řasenka mě nějak neoslovila, tak ještě uvidím:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. mě se nelíbí ten její štěteček, ale mizející vlastnost je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  10. hehe, taky mám nachystanou recenzi, na zítra :) mně nepřijde špatná, ale jak už jsem psala, je málo černá, málo výrazná, i po dvou měsících mokrá a trochu mi teda řasy slepuje. ale strašně se mi líbí obal :D

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi obal, ale na řasach se mi nelíbí. Z A voní mám ráda rasenku big and stock :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc mě nezaujala, mám radši rovné kartáčky.

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá moc dobře, tak až mi dojde zásoba, tak si jí asi objednám:)

    OdpovědětVymazat
  14. Chystám se na ní :-) jinak tu magic vlastnost má i tygřice od HR

    OdpovědětVymazat
  15. Mně přesně tenhle tvar kartáčků vyhovuje, takže by mi mohla sedět.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak zajímavá tedy je, ale ten kartáček by mi bohužel neseděl :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Jako nevypadá zas tak špatně :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. ráda bych vyzkoušela řasenky od Avonu, ale vždycky mi po jejich řasenkách vypadaly skoro všechny řasy a touž nikdy v životě znovu nerisknu :(

    OdpovědětVymazat
  19. ta vypadá zajímavě! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. no máš pravdu docela dost slepuje

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkny design, ale jinak Avon moc rada nemam..

    OdpovědětVymazat
  22. Avon není moje krevní skupina a tahle řasenka to, jak tak koukám, nezmění :)

    OdpovědětVymazat
  23. Přesně tenhle typ kartáčků mám ráda, podobné řasenky si kupuju už dlouho. Z Avonu jsem snad nikdy žádnou nevyzkoušela, takže jestli bude za nějakou dobrou cenu, možná do ní půjdu :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám s řasenkami od Avonu vcelku dobré zkušenosti, ale raději jsem se vrátila k osvědčenému Dermacolu. Nad Avonem jsem trošku zanevřela po tom, co mi po delším používání jejich šamponů začaly šíleně padat vlasy.

    Hezký den,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá dobře..nejspíš vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  26. krásné balení, řasenky od Avonu mám ráda, obzvlášť Diamante :-)

    OdpovědětVymazat
  27. S podobným efektem jsem se u řasenky ještě nikdy nesetkala, tak už proto mě láká jí zkusit. Navíc obecně mám s řasenkami od Avonu dobrou zkušenost a na prostřídání je používám ráda. Díky za tip, zkusím si na ní v katalogu počíhat.

    OdpovědětVymazat
  28. Mě tato řasenka moc slepuje řasy, nemám jí moc ráda. Ale tak každý má svůj názor.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  29. Ja riasenky z Avonu teda moc nemusím. =/ Kedysi som jednu/dve používala ale radšej kupujem z drogérie.

    OdpovědětVymazat
  30. Kartáček se mi líbí, tyto zahnuté mám ráda. Ale řasenky z Avonu mi bohužel nesedí, podle mě Avon prostě řasenky neumí.....

    OdpovědětVymazat
  31. Zaujala mě už včea při shlédnutí Terezčina videa nákupů, taky z její recenze vyplynula jako dost zajímavá věc.. takže určitě do katalogu kouknu, jsem zvědavá, jaká bude cena :)

    OdpovědětVymazat
  32. Nádherný obal, skvelá kefka, ale na riasach vyzerá dosť nezaujímavo, obyčajne :/


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  33. fotka na řasách mě teda vůbec nepřesvědčila :/ moje stálice asi vždycky zůstane Super Shock od Avonu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)