neděle 31. srpna 2014

Nová máslíčka od Alverde

Dneska mám pro vás takový malý nákupní tip. Pamatujete si ještě na vánoční kolekci úžasně voňavých máslíček Alverde? Tak tahle nová limitovaná kolekce je podobná mňamka! A protože minule se po těch vánočních v obchodech jen zaprášilo, není důvod čekat a co nejdříve jsem vám o nich chtěla říct. Jsou tak super, že jsem hned ten den, co mi jedno balení přišlo od DMka, šla do drogerie a koupila ještě jeden set pro kamarádku, která vím, že si je zamiluje. Tentokrát se myslím DMko poučilo a na prodejny dá více kusů než minule. Na Florenci v DM jich měli min. 20 dalších, takže bych řekla, že tentokrát se snad dostane na všechny zájemce :)





Sada obsahuje 3 másla po 50ml a stojí 99 Kč

- máslo s vůní granátového jablka a kakaového másla
- máslo s vůní ibišku a bambuckého másla
- máslo s vůní aloe vera a manga

Parfemace másel mi přijde spíše decentní, což mi v tomhle případě vyhovuje, protože na můj vkus jsou to trochu divoké kombinace surovin. Konzistence je hodně příjemná, másla nejsou přehnaně tuhá nebo příliš mastná, takže jsou i tak nějak uživatelsky příjemná :)





Balení se vážně povedlo a myslím, že jako dárek je to super Případně jako odměna k poslednímu dni prázdnin a začátku školy :) Já si máslíčka dám do kabelky a budu je používat hlavně jako krém na ruce, protože s nástupem chladnějšího počasí potřebují trochu více té péče a mazání.

Tak a schválně kolik z vás je bude chtít nebo si je už stihlo koupit? :)

72 komentářů:

  1. Jj, i u nás v DM mají slušnou zásobu:-) Zatím jsem odolala, ale asi je opět nakoupím jako malé pozornosti pro kolegyně v práci. Prakticky každý měsíc někdo slaví narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  2. Vánoční mi unikly, na tyhle jsem chtěla mrknout, ale vůně asi nebudou úplně pro mě, ne takový, že bych je musela mít.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci :D Musím se k nim tentokrát dostat včas.
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! ty jsou hrozně super!

    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Musim je stihnout. Kdyz jsi se o nich zminovala tehda, obehala jsem drogerky a nikde nic ;( tak tentokrat snad!

    OdpovědětVymazat
  6. Já už jsem se po nich v jednom DM dívala, ale nenašla jsem je. Dnes jdu zrovna taky do DM, zase do jiného, tak se tam po nich mrknu - ty chci :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Hned zítra si pro ně jdu :)). Vůbec jsem nevěděla, že se budou prodávat, takže díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem o nich uvažovala. Chtěla bych jedny pro sebe a pak minimálně jednu sadu jako dárek. Mám do DM nějakou slevu, takže asi neodolám :) Minulé Vánoce jsem je prošvihla, tak sebou tentokrát radši hodím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta vypadají suprově, musím se po nich podívat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem je nikde nezahlédla což je jedině dobře, určitě bych si je koupila a nevím co bych dělala s tou mou mazací zásobou :D !
    Vypadají ale moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kúpiť som chcela ale už neboli :(

    OdpovědětVymazat
  12. Máš pravdu v tom, že to balení je prostě krásné :) sáhla bych po nich už jenom kvůli té kazetce a krásnému růžovému víčku :))) Snad je u nás v déemku ještě budou mít :)
    Poslední den soutěže o paletku Catrice

    OdpovědětVymazat
  13. Jakmile jsem je zahlédla hned jsem po nich šáhla :) Balení je určitě hezčí než předešlé a i vůně jsou mi daleko bližší :)

    OdpovědětVymazat
  14. vypadají skvěle!

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Ted o nich čtu všude, lákají mě hlavně ty obaly, ale asi bych je nestihla všechny spotřebovat:D
    V mazání jsem velký lajdák a jsem ráda jak vypotřebuji jedno mazadlo za rok!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Kedže som u nás nenašla tie vianočné dúfam že kúpim aspon tieto :)

    OdpovědětVymazat
  17. Super typ! Určitě se po nich v DM podívám ;)
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzerajú naozaj úúúúžasne! Musím pzrieť, či sú aj u nás :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vánoční vydání jsem neměla, ale tentokrát bych máslíčka docela ráda vyzkoušela, pokud teda nebudou vyprodaná, než se dostanu do DM. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Jsou super budu na ně muset mrknout :P
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Zaujimava ponuka, ale na vyskusanie by mi stacilo iba jedno. Nemusia byt hned tri naraz. Vyhybam sa hromadeniu kozmetiky v mojej policke.
    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
  22. Jé, tak z máslíček mám vážně radost, vánoční kolekci jsem prošvihla, ale tuhle si určitě ulovím! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já se stále přesvědčuji, že mám másel a tělových produktů hodně a další nepotřebuji, ale když vidím to krásné balení, asi začnu hledat důvody, proč je potřebuji :D
    www.blueberrypink.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Máslíčka jsou sice krásné, ale já si teď naprosto zamilovala mléka od Victoria´s Secret, takže používám už jen ty :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Škoda, že nejsou i ve velkém balení :(

    OdpovědětVymazat
  26. Chtěla bych je vyzjoušet ale momentálně mám těch mazadel moc:)

    OdpovědětVymazat
  27. Asi se tam po nich zítra podívám, díky za tip!! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Moc jsem chtěla tu vánoční limitku a nesehnala jsem ji.Tyhle mě nelákají,navíc mám velkou zásobu ještě ze slev v Body shop jejich úžasný ovocný másla...

    OdpovědětVymazat
  29. Musím mít! Vánoční limitka se na mě nedostala, tak snad tahle vyjde.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Už je mám. Nejvíc mi voní ty s mangem a ibiškem.

    OdpovědětVymazat
  31. Zkusím si zítra jedny pro sebe ulovit :)

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadají moc krásně, dělám si na ně zálusk, snad na mě ještě nějaká zbydou než se dostanu do DMka :D

    OdpovědětVymazat
  33. Na to budu muset do DM kouknout :). Líbí se mi, že dělají máslička v menším balení, hodí se tak i do kabelky, jak píšeš :).

    OdpovědětVymazat
  34. Hneď ako mi bude lepšie (som chorá) utekám do Dm! Alebo tam vyšlem môjho milovaného :)

    OdpovědětVymazat
  35. Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
    Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

    OdpovědětVymazat
  36. musím si pro ně dojít, pže jsme měla ty minulý a byly boží:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Parfemace mě osobně moc nelákají, ale jako dárek určitě super :)

    OdpovědětVymazat
  38. Mám doma strašně moc krémů, tělovejch mlík a takhle, takže bych to nestihla vypotřebovat:) Teď v létě jsem se k tomu opravdu nutit nemohla.. Snad bude vánoční kolekce:)

    OdpovědětVymazat
  39. Super, tu loňskou limitku jsem prošvihla, tak letos snad budu rychlejší :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Vyzerajú super,predávajú ich aj na SK?)

    OdpovědětVymazat
  41. Já mám mazadel nadbytek takže si nechám ujít, ale mamka má brzy narozeniny tak jestli je u nás ještě budou mít tak je jí vezmu.

    OdpovědětVymazat
  42. vyzerajú veľmi dobre :) dúfam, že si ich stihnem kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ty v zimě jsem nesehnala,tak snad tyhle budou mít

    OdpovědětVymazat
  44. Doufám, že je ulovím, vypadají báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  45. No budu se muset po nich podívat tý jo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  46. Moc bych je chtěla, ale jak jsem psala u Moory, pokud budou na Brno jen 3 ks na každou prodejnu jako v případě vánoční limitky, nemáme moc šancí. :(

    OdpovědětVymazat
  47. Zrovna dnes jsem pro něj byla a brala jsem dvě balení :) jedno pro kámošku :) zatim jsem nezkousela ale vune jsou mi prijemne

    OdpovědětVymazat
  48. Mňam mňam!!!
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. A vie sa odkedy budu v predajniach, aby som sa k nim vobec dostala

    OdpovědětVymazat
  50. Ja som ich v Dm nikdy nevidela, ani tie vianočné. =(

    OdpovědětVymazat
  51. Ha! Vánoce na krku, to je super nápad! Kouknu na ně a nahamouním jich pár - ženský kolektívy jsou mor :-) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  52. já ještě na nákupech nebyla, ale chystám se na ně a potěšila mě dle tebe ta decentní vůně, někdy mám ráda,když výrobek není příliš navoňaný :)

    OdpovědětVymazat
  53. Na Vánoce jsem je stihla pořídit, ale popravdě mě trochu zklamala konzistence :( Vůně byly ale úžasné

    OdpovědětVymazat
  54. Vyzerajú taaak rozkošne, zrejme by som si dala povedať, kebyže ich v DMku objavím, Alverde maslá mám veľmi rada...

    OdpovědětVymazat
  55. Jedu tam!!!
    Minulej rok jsem koupila poslední a dala je tetě k vánocům, která je po rozbalení ani neotevřela a odložila se suchým hm, díky... K...a půl Prahy jsem objela, abych ty krasavce sehnala a ona se nad tím otlemila? Nejradši bych jí je vyškubla a vzala si je dom.

    Né, už je to rok, jedu si koupit jinýýý, hurá!

    OdpovědětVymazat
  56. vypadají skvěle, doufám že je u nás ve Zlíně ještě seženu. u těch minulých vážně nebyla šance :/

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/s-yves-rocher-u-stredozemniho-more.html

    OdpovědětVymazat
  57. Jak já bych je chtěla.. ale u nás je nemají :(

    OdpovědětVymazat
  58. taky už je mám doma! :) měla jsem strach, že to právě bude jako s tou vánoční limitku, takže jsem neváhala ani vteřinu. voní nádherně <3

    OdpovědětVymazat
  59. Fíky za dopručení, Rendy:-)
    do kabelky to bude super. Jak je chladněji, tak mám ruce pořád suché akůže mi snadno praská :-)
    Alverde začínám mít čím dál více ráda.

    OdpovědětVymazat
  60. No vypadají samozřejmě krásně, jako dárek super věc. A másla od Alverde obecně mám ráda (nejlepší je to na nohy - na té vůni jsem závislá a neumím si bez ní představit léto :-)), ale momentálně mám tak nechutně velkou zásobu mazadel na tělo i ruce, že ji prostě rozšiřovat nemůžu a nesmím, takže kolem této krabičky půjdu v dm raději velkým obloukem. :-D A ani jako dárek to kupovat nebudu, protože bych si to pak stejně určitě nechala pro sebe. :-D

    OdpovědětVymazat
  61. Vypadají krááásně, určitě se po nich podívám. :)
    Lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. asi půjdu očuchat :D
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Jééé to hned zítra běžim nakoupit do DM :D
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Tieto masielka som u nas na slovensku v dmke vobec nevidela...to som po nich pozerala....neviem či u nas neboli, alebo som si ich fakt len nevsimla skoda.. no

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)