středa 13. srpna 2014

Nová limitka Alverde a dárečky pro vás

DMko mě před několika dny trochu šokovalo velkým balíčkem. Poslalo mi nejnovější limitovanou kolekci Alverde - Colourful Paradise. A protože si takovou štědrost nemůžu nechat jen pro sebe, rozhodla jsem se s vámi podělit. Jedná se o limitku a dá se tedy očekávat, že se po některých věcech zapráší rychlostí blesku. Nemá tedy cenu zbytečně čekat a napínat vás. Podle všeho by měla být kolekce k prodeji ode dneška v síti drogerií DM. Nemám bohužel žádné podrobnější informace o cenách, ale Alverde určitě nepatří mezi drahé značky, takže se nemusíte obávat. Rozhodla jsem si nechat a vyzkoušet pár produktů a zbytek rozdělím mezi 2 z vás. Přišlo mi líto a hlavně škoda, abych jen kvůli swatchům načala všechny produkty, i když se mi barevně nelíbí nebo ke mě nehodí a produkty by mi pak jen ležely v šuplíku. Budu ráda, pokud potěší některou z vás :)

Samozřejmě po několika dnech používání nechci produkty sáhodlouze hodnotit, spíš vám říct své první dojmy a ukázat vám je blíže :)






Jungle Fever shimmering Bronzer (23g)

Můj osobní tip je, že tenhle drobeček zmizí z regálů jako první. Mě z celé kolekce upoutal rozhodně nejvíce. Možná i díky absenci zvířecích potisků se mi také nejvíce líbí jeho balení. Bronzery sice nejsou má silná stránka a těch pár kusů, co doma mám, mi vystačí asi do smrti, ale to neznamená, že nějaký pěkný nedokážu ocenit :) Tento bych díky mikro třpytečkám klidně spíše používala jako tvářenku, než vyloženě jako bronzer. Jeho výsledný odstín záleží spíše na tom, jakou jeho část použijete, ale celkově bych neřekla, že je tmavý. Balení je bytelné a bronzeru je pěkný kus, takže se s někým o něj můžete v pohodě podělit :)






Colourful Lip Laquer odst.10 Exotic Coral (6ml)

Tahle barva na rty se mi nejdříve příliš nezdála svým odstínem, ale něco uvnitř mi říkalo, ať se chvíli odprostím od nude a zkusím ho. Dobře, že jsem tak udělala, protože má úplně skvělou konzistenci! Vážně strašně příjemnou, absolutně nelepivou a skoro ani necítíte, že ho na rtech máte! Má stainující vlastnosti, takže se jeho barva do rtů lehce vpije a i když se lesk ze rtů otře, rty zůstanou lehounce natónované. Jen ta jeho vůně je mi trochu záhadou, kterou nedokážu rozluštit. Každopádně jestli něco z kolekce vyzkoušet, tak právě tohle!






Řasenka Colorful Paradise mascara - 10 Black spider (9 ml)

Řasenky Alverde osobně nevyhledávám, protože jsem před nějakou dobou jednu měla a hrozně se mi rozmazávala. Tato má jednoduchý a poměrně drobný kartáček, který se na špičce mírně zužuje a má pravidelné výstupky. Barva je intenzivně černá a mě osobně se s tímto kartáčkem lépe pročasávají spodní, než horní řasy. Bohužel se ale opět rozmazává (po celý den), takže za sebe bych řasenku nedoporučila.






Tužky na oči Jungle Fever kajal

Už je to dlouho, co jsem si oblíbila nějakou tužku na oči z drogerie. Na první pohled se mi barevně líbí nejvíce odstíny 10 a 20, ale bohužel jsem všechny tužky poměrně tvrdé. To je pro mě osobně kámen úrazu většiny podobných tužek z drogerie. Tvrdou tužkou nikdy nenakreslíte pohodlně linku a budete muset oko přejíždět 10x, než dosáhnete požadované barvy. Na spodní linku se mi tužky nakreslit nepodařilo vůbec. Je to docela škoda, zvlášť 20tka je povedená, taková trochu nazrzlá champagne, která by byla moc pěkná do koutku oka. Bohužel tužky mi přijdou po "designové" stránce nejméně líbivé a zvířecí vzor vyvedený v zelené barvě se třpytkami není šálek mého čaje.

10 Violett Cassis
20 Golden Sand
30 Jungle Fever



Tužky zleva: odstíny 30 - 20 - 10


Barva na rty + tužky na oči




Rtěnky zleva: 20 - 30



Barvy na rty zleva: 20  - 10



Krémové tvářenky zleva: 20 - 10



Paletky stínů zleva - 30 Blue Lagoon  - 20 Coral Beach



Řasenky jsou v odstínu 10 a 20 (modro-šedá barva)


A teď tedy k soutěži samotné. Složila jsem 2 balíčky ze zbývajících produktů:


Balíček číslo 1 obsahuje:

- paletku stínů č.20
- krémovou tvářenku č.10
- rtěnku č.20
- lesk č.20




Balíček č.2 obsahuje:

- paletku stínů č.30
- řasenku č.20
- krémovou tvářenku č.20
- rtěnku č.30





Co udělat pro výhru jednoho z balíčků?

1) Buďte pravidelní čtenáři blogu přes GFC
2) Do komentářů pod tento článek napište, který produkt z kolekce se vám nejvíce líbí a proč (+ ideálně připište i váš kontaktní mail)

Bude to spíše taková rychlá soutěž, takže během čtvrtka vyberu 2 z vás, které balíčky získají. Ráda bych, aby se dostaly do rukou někomu, kdo je bude opravdu chtít, takže se pokusím vybrat na základě vašich komentářů :)


Těším se na vaše dojmy z této kolekce :)

145 komentářů:

  1. Mě se asi nejvíc líbí ten bronzer. Sice je to macek,ale na cesty mi jako bronzer a tvářenka přijde fajn :-) barunka00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Strasne se mi libi rtenka, hlavne ta ruzova, na rtenky jsem ted ujeta :D A zajimave vypadaji i tvarenky. S Alverde zkusenost vubec nemam, ale tahle limitka me zaujala.
    Charmedka92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce mě zaujala krémová tvářenka, jelikož jsem ještě krémovou nikdy neměla, tak by mě zajímalo, jaká je. Líbí se mi i její balení.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tato limitka se mi hrozně moc líbí, nejvíce asi ty tvářenky, protože doma nic takového nemám a tak bych něco podobného moc ráda vyzkoušela. A taky ty lesky na rty vypadají super, hlavně ta pigmentace! Vlastně i balení se mi líbí více, než běžná zelená klasika :). A oceňuji, že si se o většinu produktů rozhodla podělit se čtenáři, což jsem si u žádné jiné blogerky nevšimla :)!
    Můj email je therainbower@gmail.com.
    Sasha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PetraLovelyHair se rozhodla nadělovat asi jako první, co jsem si tak všimla :)

      Vymazat
  5. Zaujaly mě barvy na rty, protože mě poslední dobou tenhle typ výrobků na rty přitahuje a sedí mi :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznám se, že od Alverde jsem dosud žádný výrobek nezkoušela, tak by mně vážně zajímalo, jaká kosmetika je, hlavně z toho důvodů, že se řadí mezi spíše ty nature - friendly. Nejsem úplný zastánce čistě přírodní kosmetiky, ale právě proto by mě zajímalo, zda je poznat nějaký rozdíl při líčení vůči té 'klasické'. Z produktů mě nejvíce zaujala asi lesk, ten vypadá fajn, líbí se mi balíček č. 1 :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Paráda skvělá soutěž, koukkala jsem na to už u jiných blogerek a myslím, že tentokrát dekorativku alverde jen tak nepřejdu. Líbí se mi nejvíc asi rtěnka a krémová tvářenka. mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Limitka se mi líbí, ráda bych zkusila barvy na rty, protože mě u Tebe i u Moory zaujaly, navíc mám ráda produkty na rty, které stainují a tak je s nimi méně starostí. A krémovou tvářenku v tyčince jsem taky ještě neměla, zajímalo by mě, zda by se mi s tím pracovalo dobře. :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tak úplně nejvíce mě na první pohled zaujaly tužky na oči - skvělý obal a hlavně krásné barvičky, ale trochu mě mrzí, že, jak píšeš, jsou tvrdé - takových se mi doma válí dost a obávám se, že tyhle by se k nim přidaly :/ A vzhledem k tomu, že bych z této kolekce něco ráda vyzkoušela, tak to budou asi lesky na rty, které se zařadily hned na druhé místo mého co-chci žebříčku. Láká mě na nich hlavně to, že se vpíjí do rtů :)
    knihy.pise@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se nejvíc líbí ty paletky, a možná proto, že doma žádné podobné nemám :)
    m.kacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1) Sleduji už dlouho :)
    2)Nejvíce mě zaujaly krémové tvářenky, protože s nimi ještě nemám zkušenost, tak bych je chtěla ozkoušet. A vzor bronzeru se jim povedl taky :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Pravidelný čtenář jsem a nejvíce mě zaujala šedomodrá řasenka, protože nějakou šedou už delší dobu marně sháním :-)
    Z.Repanova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ta limitka je úžasná !!! moc se mi líbí ty barvy na rty :-)
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já osobně bych raději volila balíček č.2, protože (nevím proč) nemám vůbec ráda mít něco napatlané na puse, snad jen jelení lůj :D Hodně mě zaujaly ty stíny, oboje:) Já je moc nepoužívám, jsem sama o sobě tmavý typ a tak mě nějaké výrazné líčení moc nesedí, ale chtěla jsem zkusit si právě nějaké pořídit (a zvlášť ted co půjdu do tanečních) a nějak využít:-) A co se týče tvářenky, je to to samé jako se stíny, vždycky jsem o chtěla zkusit, s tvářenkou vypadám líp, takže mít svoji vlastní by bylo bomba! A řasenku tu používám pořád! Takže za tu bych byla jedině ráda! Mám sice dlouhé husté řasy( říkají všichni kolem) ale já si ji zkrátka nikdy neodpustím :D do školy nebo jen ven chodím třeba jen s řasenkou a to je všechno, takže řasenek doma není nikdy dost! A ten bronzer asi jako tobě, mi padl jako první do oka, miluji bronzery a zvlášť tenhle vypadá úžasně!:-))
    GDenisa@seznam.cz

    _________________________________
    http://deny-garnet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Líbí se mi tvářenky, rtěnky a ten bronzer. Obávám se že ho budu mít doma velmi brzy.
    eliska.pejchaorva@tiscsali.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Terka Černá, sleduji už déle :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nejvíce mě láká ta řasenka, od Alverde jsem ještě žádnou neměla a ráda zkouším další a další :), vypadá moc dobře jako ty dvě paletky stínů :).

    OdpovědětVymazat
  17. na bronzer se asi zajdu podivat. jinak me nic moc neoslovilo. Lesky vypadaji dobre a vsichni je chvali, ale ja leskova vubec nejsem :) Mozna vezmu jen ten cerveny pro segru k Vanocum :)

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi balíček 2, nejvíc paletka stínů. Jsem teď docela hezky opálená a myslím, že by mi tyto stíny slušely (i k barvě očí). Dekorativku Alverde jsem vždycky přehlížela, ale za poslední cca rok se mi už pár kousků nastřádalo a vesměs jsem spokojená.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nejvíc se mi líbí ty tvářenky v tubě, protože se mi s takovými typy dobře pracuje a hezky se rozmazávají. Navíc mám tak trochu tvářenkovou posedlost, takže ráda zkouším nové odstíny a tyhle se mi zamlouvají moc! :) taky se mi hodně líbí ty tekuté rtěnky-ráda je nosím a cítím se v nich dobře., no celá tahle kolekce je podle mě hodně povedená, takže je opravdu těžké říct, co se mi líbí nejvíc :) opravdu hezká soutěž :) terkaa.kozakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. mna najviac zaujal bronzer :) ale vlastne pekne veci doniesli
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. Najviac ma zaujala špirála, pretože takéto typy kartáčkov mi sedia :) aj kremova tvarenka, pretože kedysi som mala jednu od oriflame a bola super, viac mi vyhovuje ten spôsob nanášania a tie rúže - neuveriteľné krásne odtiene :) naozaj podarená limitka, keby tuto niekde bola DM čo neni, tak po ňu bežím :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Mě zaujaly ty tvářenky - ještě jsem krémovou tvářenku neměla, jen pudrové, tak by mě zajímalo, jak se s nima pracuje a tak :). Ty barvy na rty a oční stíny taky nevypadají špatně :).
    lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Mě se nejvíc líbí stíny. Hlavně paletka stínů č.20. Určitě si je pořídím :-) Cathia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Ten bronzer vypadá opravdu skvěle :) Krémovou tvářenku zatím žádnou nemám, ale chci nějakou vyzkoušet :) Rtěnky i ty lip laquery vypadají taky skvěle :)) Moc pěkná GA :) Mě oslovily ty barvy spíše do červena :)
    mazlimachova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Neviem neviem, mňa teda nič nejak nezaujalo =/ .

    OdpovědětVymazat
  26. Strašně se mi líbí ten bronzer, právě jelikož by se dal použít i jako tvářenka a některé částí jako rozjasňovač, takže kdyby mi nevyhovovala jedna z částí, mám další dvě použití :D Pak taky tužky na oči č. 30 a 20!
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Od Alverde som zatiaľ nič neskúsila, ale počula som na ňu veľa pozitívnych ohlasov tak by som ju chcela skúsiť ;) najviac sa mi páči ten bronzer, veľmi sa mi páči obal aj celkové prevedenie.
    barbora.peskova24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji za článek, nejvíce mě zaujala paletka, který je v druhém balíčku :). Je krásná a hodila by se mi přesně na dovolenou, kam plánujeme s přítelem jet. Také mě moc zajímá krémová tvářenka, přiznám se, že jsem nikdy neměla odvahu ji vyzkoušet :/. Jsi moc hodná, že se s námi takto podělíš ! :)

    kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. GFC: Miss Cat
    Mňa najviac zaujala bronzero-tvárenka :) Určite sa po nej popozerám v drogérke pretože vyzerá úžasne ;) Sice u nás nejak Alverde zaostáva :D stále je vybrakovaný ten malilinký stojánok, čo tam máme. Preto tam máme aj minimum produktov :DD Pekná limitka :))

    OdpovědětVymazat
  30. Nejvíc se mi zalíbil asi bronzer, protože mi přijde takový multifunkční :) Pak bych zkusila ještě paletku a barvu na rty.
    meimei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ten pudr vypadá jako sympaťák, ale ta velikost mě po pravdě trochu děsí :-D.
    Líbí se mi, jak si namíchala druhý balíček, ráda bych v rámci terapie "přestaň se bát modré na očích" vyzkoušela kombinaci modrého stínu a modré řasenky :-) a ta rtěnka v balíčku už by byla jen třešnička na dortu
    kubackova.v(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda bych vyhrála balíček číslo 2. Limitky od Alverde nebývají často, a o to rychleji se po nich jen zapráší.

    Poslední dobou jsem zvolila jinou cestu,
    najela jsem na péči přírodní cestou.
    I v líčení bych přírodu ocenila,
    o to více by mě limitka od Alverde potěšila.
    Balíček číslo dva do studena laděn je,
    zimním typům jako já jistě prospěje.
    Chytré quatro důmyslně barvy kombinuje,
    od ranní fasády až po večerní look s ním namalujete.
    sl.jahodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Nejvíc mě zaujaly barvy na rty, protože jsou přesně v odstínech, které nosím nejčastěji a jednou za čas vyměnit "umělá" mazadla na rty za přírodní verzi taky není od věci. :)

    OdpovědětVymazat
  34. mně nejvíc zaujal ten bronzer, už dlouho nějaký hledám :) veronicas.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Mne sa asi najviac páčia tie rúže a špirály.
    rajanka444@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Teda musím říct, že mě ani jedna věc nezaujala. Nevím co se mnou v poslední době je ale už se mi líbí jen drahá kosmetika... Přijde mi zábavnější, kvalitnější a takhle..:( http://whitemarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Mně se nejvíc líbily ty tužky, ale jen do chvíle, než jsem si pročetla recenzi. Jestli něco nesnáším, tak tužky na oči, co nemalujou, člověk pak oko masakruje zoufalým přejížděním hrotem a stejně nic! Přesně to se mi stalo u alverde tužky na oči z té obyč kolekce, kajalová Grau tužka, prostě ona nepíše, což je dost blbý na tužku na oči :( A tak má pěknou barvu, ale prostě ne ne ne nepíše.
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Moc mě láká lak na rty a tvářenka. Nebaví mě nosit/vozit s sebou štětce, takže pokud bude dobrá, jeví se to jako ideální řešení. Tvářenka č. 10 a lesk č. 20 vypadají parádně.

    Veru.Ly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Nejvíce mě zaujala krémová tvářenka v odstínu 20, je to moc krásný odstín. Ráda bych vyhrála, protože DMko u nás nikde poblíž není :( a kdybych vyhrála, napsala bych na produkty recenzi, abych i mým čtenářům konečně mohla přiblížit nějaké produkty z DMka :)
    monika.chrastilova@seznam.cz
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Mě se nejvíce líbí ta paletka, která Ti zde chybí :D Hlavně ten fialkovo-růžový odstín <3

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Páčia sa mi ceruzky na oči, hnedú si určite kúpim, kedže mi dochádza.
    romana.roznikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Moc se mi líbí bronzer, ta jeho multifunkčnost, a taky tužka č.30 na oči :-) simackova.m@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Moc se mi líbí barvy tužek na oči, hlavně mintová a šedomodrá? :) jen škoda té tvrdosti,jak píšeš. Jinak mě z produktů, podle tvé recenze, zaujala barva na rty a krémová tvářenka v růžovějším odstínu. Jen jestli není tvářenka moc tuhá a jde pěkně nanášet tak, aby to nebyl barevný pruh na tváři :) Také se mi líbí odstín růžovější rtěnky.
    Zdravím tě :)

    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Sleduji přes GFC jako Miška
    Balíček Číslo 1
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    No jako značku Alverde jsem ještě nezkoušela, ale tady v téhle limitce mě popravdě hodně zaujaly ty tužky na oči. :))) A Ten bronzer vypadá teda skvěle! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  45. Nejvíc mě zaujal lak na rty
    beatabilaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Nejvíc se mi líbí bronzer, protože jsem ujetá na všechny věci na tváře (bronzery, tvářenky, rozjasňovače) :) a potom Lip Laquer u kterého se mi líbí jak barva tak i popisovaná konzistence :)

    va.viviann@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. mě úplně nejvíc zaujala asi ta krémová tvářenka, vždycky jsem ji chtěla zkusit :-)
    hrosik381@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. mně se velmi líbí bronzer, ale i ty paletky vypadají super :)
    kaca.ziakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Me nejvic zaujala barva na rty a pokud je opravdu takova jak ji popisujes, tak ji musim mit :) A potom jeste tuzky na oci, tech podle me neni nikdy dost a tyhle vypadaji moc pekne :)
    vrrrtule@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. dělám si zálusk na ten bronzer, ten se mi líbí moc.. a taky se mi líbí ta paletka stínů číslo 20
    martincoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Mňa zaujala ta farba na pery a, samozrejme, bronzer. Dúfam, že sa to dostane aj k nám, nech to omrknem naživo.
    olina.choke@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Mě se nejvíce líbí bronzer a paletka stínů č.20! :) I krémová tvářenka by stála za vyzkoušení:) Moc pěkná limitka:))
    mafriily@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Nejvíc se mi líbí ten bronzer a taky ta paletka stínů č. 30, ty barvy jsou super! :)
    dolezelova.aa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. No kdyby ten bronzer neměl třpytky, tak řeknu, že nejvíc mě zaujal ten. Kdyby ty tužky na oči měly jiný desing, tak řeknu je, protože mají krásné barvy :) Takhle ale řeknu, že se mi nejvíce zamlouvá balení stínů, konkrétně ty laděné do modra :) holcova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Na bronzery ani tužky na oči mě neužije, ani jedno nepoužívám. Nejvíc se mi ale líbí lip laquer a pak ty krémové tvářenky, zvlášť ta růžová. Limitky Alverde bývají dost různoodé, málokdy si něco vyberu, ale třeba krémovou tvářenku Winter rose používám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  56. Tyto produkty se mi moc líbí, navíc od značky Alverde ještě nic nemám. Ráda bych vyzkoušela barvy na rty a zajímají mě i stíny na oči, protože těch není nikdy dost :-) Škoda těch tužek na oči, nemám ráda, když jsou tak šíleně tvrdé a navíc ještě nekreslí. To se pak člověk bojí, aby si do víčka nevyryl kráter. Jednu špatnou zkušenost mám teď s gelovými linkami od Essence, každý je vychvaloval, ale mi osobně nekreslí absolutně vůbec..

    reno.rejnz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. vážně dobře vypadá ten bronzer a pak bych byla zvědavá na ty lesko-lako-barvy na rty :-)
    kaisa.b()centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Kolem Alverde jsem vždycky jen procházela, ale nikdy mě nic nezaujalo. Možná to bylo i těmi jejich obaly evokujícími svou zelenou přírodní look. Už jsem začala uvažovat nad nějakou jejich pečující kosmetikou, nad dekorativkou nikdy. Ale co se objevila tahle limitka a vídám ji na stále více blozích, rozhodně už značku nebudu přehlížet. Nejvíc se mi líbí barva na rty, protože nic podobného ještě doma nemám. Paletka stínů vede ta "studená", protože jsem zimní typ a rozhodně se ke mně hodí víc jak ta korálová. Bronzer vypadá taky fajnově, hlavně možnost míchat si odstíny, takže by našel využití i jako tvářenka nebo rozjasňovač. A krémová tvářenka mě fascinuje svou konzistencí. Sice mám pleť někdy mastnější a sem tam i nějaký pupínek, ale slyšela jsem dost názorů, že to zas tolik nevadí :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Zaujal samozrejme najviac bronzer - ako inak ;) - ale ani tie tiene na oči či lesky nevyzerajú na zahodenie... Som zvedavá, či sa limitka dostane aj do SVK drogérií...
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. bronzer, jednoznacne bronzer! je obrovskej, ale stejne ho chci. m.radkovicova(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Mně se líbí ten bronzer :-) thessa@email.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Moc se mi líbí ten bronzer, ale asi bych si ho nekoupila, protože bronzery zas tak nepoužívám a tvářenek mám až až :D Moc se mi taky líbí paletka očních stínů s tím fialovým a žlutým stínem, celkově mi ty paletky barevně příjdou hodně povedené. nikolik.v@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  63. zaujal ma ten lip laquer aj ked je tam napísané exotik coral myslím, že to bude dobrá farba na každý deň :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  64. Jednoznačné mě nejvíce zaujal bronzer doufam, že si ještě nějaký ulovím.. :) i paletky stínu a laky na rty nevypadají vůbec špatně :)
    langova.kat(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Nejvíc se mi líbí bronzer. ver.pelcova(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Nevím proč, ale osobně nejsem fanda limitek.. Nesnáším, když si něco koupím, to mi vyhovuje a když to dopotřebuju a chci to koupit znova, hle - můj miláášek nikde:D...
    Ale zkusit se má všechno a protože jsem totálně zblázněná do zvířecích vzorů, zrovna tahle limitka by pro mě mohla bejt tím zlomem ve své nenávisti k limitovaným edicím:D
    Nu a co se týče produktů, líbí se mi bronzer - nic takového zatím nevlastním a tenhle nevypadá vůbec špatně:) a pak řasenka s roztomilým obalem:) Kdysi jsem si od maminky "vypůjčila" (no dobře, možná tak trošku šlohla:D) řasenku od Alverde a moc mi vyhovovala, příjemně voněla a krásně prodlužovala a natáčela řasy:) U nás ve městě ji už v DMku nemají, tak bych chtěla zkusit své štěstí s jinou:) - možná právě s touhle:D

    karolina.rucklova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Tahle Alverde limitka mě zaujala a určitě se chystám omrknout ty lesky na rty (nebo spíš tekuté rtěnky bych to nazvala). Zaujaly mě proto, že v drogeriích podle mě moc produktů na rty těchto vlastností a konzistence na výběr není. Takže honem se zásobit! ;-) A z toho, co jsi "nabalíčkovala", tak ta druhá nadílka je jako pro mě na míru. :-D Moc se mi líbí odstín té rtěnky i tvářenky a pokud se na mě štěstí neusměje u Tebe, určitě je v dm taky omrknu a tipuju, že skončí v košíku. :-) Kromě toho je teď zrovna v dm akce 25% na jejich vlastní značky (při nákupu alespoň 5ks), no tak je to jasný. :-)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. táto kolekcia vyzerá super, je od teba veľmi pekné, že posunieš produkty aj ďalej, ale keď vidim, koľko je tu komentárov:) najviac ma zaujal bronzer a krémová tvárenka, s ňou som ešte nemala skúsenosť, aj ma láka aj dlho rozmýšľam :D rúž č. 30 má krásnu farbu :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Na první pohled mě zaujal ten bronzer, líbí se mi nápad mozaiky, jeho barvy i to, jak je obří, to se snad nedá za celý život vypotřebovat :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Sleduji :)
    Mě nejvíce zaujaly barvy na rty,protože tyhle věci na rty mám hrozně ráda! A navíc mají neskutečně nádherné odstíny :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Najviac ma zaujali bronzer pre nádherné odtiene a taktiež aj rúž a očné tiene č.20 :)
    patricia.debnarova@gmail.com :))

    OdpovědětVymazat
  72. Sleduji Tě jako Šálek snů......a obdivuji Tvoji energii a denně "čerstvé vydání" :)
    Od Alverde žádnou dekorativku nemám - ojojojoooj - . Tvoje recenze mě ale utvrdila v tom, že i po ní sáhnu :). Určitě sáhnu po bronzeru a po paletce stínů Coral Beach. Jsem teplý typ - no jo, vím, jak to zní :) - tak mi barvičky sednou. A pokud je lesk tak fajnový jak píšeš, zařadí se mezi armádu lesků v kabelce i ten. Lesků a patlátek na pusu není nikdy dost :). S krémovou tvářenkou nemám zkušenosti - no vážně ne.
    Děkuji za recenzi a parádní soutěž :).
    katerapie@gmail.com
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  73. Mám pocit, že ten pudr nutně potřebuju, vypadá perfektně.
    kajja09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Nejvíce mě zaujal bronzer, protože těch nemám nikdy dost :D Vypadá krásně a od Alverde jsem ještě nic nezkusila :-)
    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Moc se mi mi líbí ten bronzer. Tvářenku používám každý den a odstín tohoto bronzeru bych ráda vyzkoušela :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. já chci strašně moc ten bronzer (bude za 169), ale dneska v Palladiu jsem ho neviděla. tak zkusím ještě jedno DM, které mám po cestě a kdyžtak o víkendu Kladno, tam mají vždycky všechno :D

    OdpovědětVymazat
  77. Nejvíce mě zaujal bronzer.
    Škoda že tady v okolí nikde není dmko s do žádného většího města se ještě chvilku nedostanu, takže při mem štěstí neuvidím z limitky ani zbytky :( :D
    Odebírám přes Facebook a Bloglovin, ale můj účet Google je nejakulace zablokovaný vůči GFC a ani kámoš ajťák si s tím neví rady. Tak třeba mi to bude odpuštěno :)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. Z kolekce mě chytly za srdíčko laky na rty. Když jsem viděla že je chválí i Moora, bylo jasno, že je musím mít. Navíc ty barvičky, aaaach! A stíny z druhého balíčku vypadají taky moc skvěle, určitě bych je využila. Alverde a přírodní kosmetiku obecně miluju, bohužel k nám na maloměsto se tyhle limitky buď ani nedostanou, nebo jenom v hodně omezeném množství a jsou hned pryč :( A proto slavnostně slibuju, že bych výhře byla dobrou kamarádkou :)

    dybovamanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  80. najviac sa mi páči krémová tvárenka :) nikdy som nemala možnosť žiadnu vyskúšať a tieto vyzerajú naozaj sľubne :) taktiež ma zaujal aj bronzer, takéto mozaikové veci sa mi veľmi páčia :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Růžový lesk na rty vypadá skvěle. Alverde kosmetiku mám moc ráda a lesk na rty bych zvolila proto, že obzvláště u něčeho, co se může dostat do úst, je potřeba dbát na (přírodní) složení :-)

    jedikats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Tato limitka mě velmi zaujala, ale u nás v drogérii ještě není a docela mě to štve.. :) Nejvíce se mi líbí asi krémové tvářenky, protože mají skvělé odstíny.. Ale určitě půjdu omrknout i bronzer a rtěnky :)
    petullka.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Nejvíce se mi líbí rtěnky ;) mojekosmetika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Wau tak táto limitka sa Alverde vydarila úplne dokonalé a mne ulahodili asi všetkým čo vidím na obrázkoch a už sa neviem dočkať až dané produkty objavím v regáloch DM :) Najviac ma očarili tiene, pretože majú krásnu farbu a najmä paletka č. 20- presne podľa môjho gusta a samozrejme aj rúže sú nádherné a o bronzeroch ani radšej nepíšem, pretože už len vzhľadovo vyzerajú super.
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Dnes jsem byla v DM a na limitku koukala a asi nejvíc jsem se zamilovala do bronzeru a tvářenky č.010!! Krásné barvy i pigmentace se zdá slušná. Jen cena by mohla být o kousíček nižší. Ale určitě pro ně poběžím :)
    bdratvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Nejvice se mi libi bronzer, protoze si myslim, ze jeho odstin je pro me jako delany, jakozto pro vlastnika velmi blede a anti-opalujici se pleti.Dale se mi pak velmi libi odstiny rtenek a rada bych take zkusila kremove tvarenky.Mam hodne suchou plet, takze by mi mely delat mensi "neplechu" nez pudrove tvarenky, ale pres to vsechno jeste zadnou kremovou tvarenku nevlastnim...Barevna tvarenka je dle meho nazoru take vec, ktera se doma nestrati, jelikoz dokaze ozivit i velmi obycejne liceni.
    Balicek by me velmi potesil, protoze mam ve ctvrtek narozeniny, tak by to byl hezky darecek...:-)
    Mej se hezky a uzivej leta.
    Petra

    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Mně nejvíce zaujala ta tekutá rtěnka/lak na rty. :) Zkoušela jsem podobný od Rimmelu, je super a hlavně mi vyhovuje svou výdrží. Docela ráda bych tedy tyto dva porovnala. Navíc neustále piju nebo si nešikovně otírám rty, takže je vždycky lepší mít něco, co i tohle vydrží. :) Lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Mně se nejvíce líbí krémové tvářenky a ty teplé stíny do hněda :)
    schabik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Ahoj Rendy, moc děkuji za možnost vyhrát tak skvělé dárečky, koukala jsem na rozbalovací video právě těchto produktů od Hanny Brokolice a vážně mě moc zaujaly, hlavně ten bronzer, protože doma mám kupu bronzerů se shimmerem a ani jeden matný, takže bych ho moc chtěla vyzkoušet, jenže se aspoň měsíc do DMka nedostanu, jsem totiž u rodičů na vesnici a je tady jenom Teta. Vidím že sis bronzer nechala, dobře si udělala, vypadá skvělě :) Ale ani ty tvářenky nevypadají zle, nemám moc v oblibě klasické pudrové, mám špatné zkušenosti s tím, že to hodně hodně přeženu, ke vší smůle mám doma krémovku jen jednu od Essence a ta je už na dně a Essence krémovky stahuje z prodeje, takže bych byla moc ráda za tyhlety..

    Krásně si užívej prázdniny!
    Jo a ještě email: teria@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Od alverde jsem toho zatím moc nevyzkoušela, ale určitě bych chtěla ;)
    Nejvíce mě zaujal bronzer svým vzhledem, má podle mě nejen zajímavý vzhled, ale i sympatické balení ;) A taky by mě zajímala krémová tvářenka, zatím jsem tohle skupenství tvářenek pořádně neozkoušela :)
    allen24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. mam rada alverdi rtenky a tvarenky, jsou super... lakaji me ty barvy na rty...
    majikh@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Produkty vypadají velmi lákavě. Ještě nic od Alverde nemám a ten bronzer a tvářenka mne okouzlily na první pohled. Zatím jsem na Alverde slyšela samou chválu, ale vlastní zkušenost nemám.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Všechny výrobky mi přijdou skvělé, ten bronzer vypadá moc hezky, připomíná mi letní opálenou pleť :). Tužky na oči mě taky zaujaly, hlavně ta temně fialová. Balíčky jsou úžasné, kéž by se mi poštěstilo, zatím jsem žádnou blogerskou soutěž nevyhrála :D. Největší radost by mi udělala krémová tvářenka, velmi jsem si je teď v létě oblíbila. Taky mini paletka očních stínů vypadá moc dobře, moc se mi líbí obě barevné kombinace. Řasenka vypadá, že by mohla řasy pěkně pročesávat a barvy na rty mají skvělé odstíny, a to obě :). Lesk by se mi určitě hodil do kabelky! :) Moc pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
  94. Nejvíce se mi líbí rtěnka č. 30, proto bych chtěla balíček 2
    odstín rtěnky je božský a určit bych ho ihned unosila samozdřejmně jako zbytek balíčku
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. nejvíc mě zaujal ten mozaikový bronzer, ten vypadá fakt úžasně, a pak ty "lesky" na rty by vůbec nemuseli být špatný, limitka má ještě design zvířecích vzorů, na kterých si fakt ujíždim :D :)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Moc se mi líbí ty krémové rtěnky, mohly by být fajn :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. z celé kolekce mě jednoznačně nejvíce zaujal ten bronzer :) sice mám podobný z jedné letní limitky od P2 a mám pocit, že vůbec neubývá, mám takovéto bronzery na léto moc ráda :) A ty maličké třpytečky by mi teď na léto vůbec nevadily, ba naopak :))
    A z balíčků se mi více líbí ten první, protože obsahuje paletku očních stínů, ve které jsou odstíny, které vyhledávám a líčím se s nimi takřka denně :))
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Mně se teda zamlouvá celá kolekce a už se těším až se dostanu do dmka abych si pořídila ten bronzer a tu paletku číslo 20 ta je boží. Od alverde jsem zkoušela zatím jenom pudrovou tvářenku ze stálé nabídky, která je super, protože ji používám tehdy když nevím jakou si mám dát :D
    angiedotsdiary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Nejvíce mě zaujal Jungle Fever shimmering Bronzer a pak také tužky na oči. Bronzer má velké balení, což se musí ocenit a oceňuji i možnost si " namíchat " odstín podle nálady :) A Tužky na oči mají krásné barvy a já sama žádnou barevnou tužku nemám :)
    v.stehlikova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Limitka sa mi páči najmä farebne, dokonca ma tu mimoriadne zaujali ceruzky. Paletky sú obidve nádherné a podľa mňa aj dosť využiteľné. Jediné, čoho by som sa vedela vzdať, je práve ten obrovský bronzer. Nepáčia sa mi na ňom tie trblietky a jeho veľkosť. Veľkú kozmetiku fakt nemusím :D
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Sleduji :) Hodně mě zaujal bronzer, protože žádný ještě nemám, a líbí se mi odstíny těch tužek, ale odrazuje mě, že píšeš, že jsou příliš tvrdé, což je škoda...

    kaca.vyslouzilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Tak na limitku jsem koukala dnes asi pět minut, prošla dm a pak zas pět minut, nějak jsem se pořád nemohla rozhodnout co potřebuju :D Až si security dm myslel že rozhodně musím bejt zloděj a držel se v těsném závěsu :D Nejvíc se mi líbila právě paletka v balíčku číslo jedna o který bych si ráda zasoutěžila a pak ten korálový lesk. Jsem ráda, že jsem nekoupila řasenku ,když se ti nelíbí nad tou jsem přemýšlela nejvíc.
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Mně se moc líbí ty tvářenky, jsou v takových krásných barvičkách :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Tak mě zaujal brozen a krémová tvářenka. Dnes jsem to byla občíhnout na vlastní kůži.

    Blinkovave@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Mě se nejvíc líbí ten bronzer, ale jak se tak koukám na ty komentáře tak to asi většině holek :-)) A je fajn, že bude v drogérkách zase nějaká krémová tvářenka, zajímalo by mě jaká je :-)
    smolkovamarketa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Nejvíce se mi líbí lip laquer, který jistě půjdu do drogerie omrknout. Líbí se mi popisované stainující vlastnosti - mám ráda, když jsou rty ještě nějakou dobu po použití lehce tónované. :)
    ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Najzaujimavejsi mi pride bronzer- ma krasne odtiene a tiez krasne odtiene ruzov. Co sa tyka alverde riaseniek, tiez s nimi nemam dobru skusenost, boli asi jedny z najhorsich, naopak ceruzky na oci boli jedny z naj co sa vydrze tyka.
    majka.matova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. mna zaujal cely balicek c. 1 :D
    nakolko som teraz zmenila farbu vlasov z blond na taku gastanovu rysavu a som majitelkou svetlej pleti a modrych oci, tak som momentalne v stadiu testovania pre mna novych farieb..doteraz som sa licila studenymi odtienmi ale mam pocit, ze teple mi teraz viac pristanu...preto by ma potesilo, keby tento balicek skoncil u mna, zmena kozmetickej vybavy dava totiz penazenke dost zabrat :)..a to este nehovorim o tom, ze v oktobri sa vydavam a dovtedy musim najst vhodny ruz a lesk :)
    wolferin6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Barevně se mi líbily nejvíc ty tužky, škoda, že nejsou moc kvalitní.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Mně se asi nejvíc líbí bronzer, protože je krásně barevný :)
    luzzie.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Balíček číslo jedna je perfektní, přesně pro mě :) Na ten bronzer se půjdu v páek podívat..
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Ahoj:-) Z limitky me nejvice zaujal ten bronzer a pak ty barvy na rty:-) Vice se mi libi balicek cislo dva...
    petulka.setinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Značka Alverde je moja srdcovka a to znamená že sa mi páči všetko :D Ale veľmi by som chcela vyskúšať od nich nejakú špirálu. A z týchto vecí sa mi asi najviac páčia tiene na oči...
    plejadiangirl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. Nejvíce se mi líbí paletky, protože už jednu doma mám ze stále kolekce a je fajn. Ale nejvíce zvědavá bych byla na krémovou tvarenku, už jsem měla jednou z.jedné kolekce a nebyla nic moc, ale tahle vypadá o podstatně lépe :)
    Jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Celá kolekcia mi uplne pripomína kozmetiku, aku si predstavujem na ryšavovláskach :) Hned sa mi pred očami zjavila moja sestra s červenno-oranžovými vlasmi a že by s pár vecami z novej kolekcie vyzerala skvoste, tak by som ju asi obdarovala ak by sa na mna obratilo štasie :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Nejvíce mě zaujal bronzer, protože se mi líbí ten potisk. Budu muset na to kouknout v DMku :)
    Líbil by se mi víc asi balíček č.1

    Misiiinecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Nejvíc se mi líbí bronzer, dnes mě v drogérce přímo praštil do očí. a z balíčků bych si vybrala č.1 (moc se mi líbí tvářenka v odstínu 010)
    bdratvova()seznam.cz
    (vůbec nevím, co je gfc! tak se omlouvám, pokud přes to nesleduji)

    OdpovědětVymazat
  118. Sleduji! :)
    Nejvíce mě zaujaly oční stíny, mají (alespoň pro mne) velmi lákavé odstíny a jsem na ně opravdu moc zvědavá! Ty tužky mě ale nadchly také, co se mi na nich líbí moc, je právě zmíněný obal :D
    kukolova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Rtěnky, lesky a krémové tvářenky jsou bomba! O tvářence budu přemýšlet... hlavně v zimě mám krémové radši...
    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Už to že má Alverde limitku je pro mě moc zajímavé:)...sice tygří vzor mi moc nejede, ale na ty produkty bych byla moc zvědavá. Nejvíce mě zaujal asi bronzr, jelikož jsem nedávno začala používat ten od NYC který je fajn, ale příjde mi že je na mě trošku oranžový. Bronzr(alverde)je hezky nahnědlý, ale je zase pravda že je se šimerem, a to já moc nemusím.
    Na recenzi na řasenku jsem byla tk zvědavá, jelikož řasenky obecně ráda zkouším, ale podle tvé recenze asi nebude nejlepší.
    Lesk bych taky v nějakém hezkém odstínu vyzkoušela, jelikož mě zaujalo že nelepí a za to má můj (y) :D. Nesnášim lepivé lesky:P
    Co se týče balíčku nejvíce mě zaujal asi balíček č.2. Stíny v této barevné kombinaci ještě nemám, a už vůbec nemám barevnou řasenku. Vlna barevných řasenek mě po pozdějších recenzích nevzala. A rtěnka s tvářenkou se určitě neztratí;)
    ClaireHesn@email.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Ahoj Rendi, nejvíce mě zaujaly ty krémové tvářenky, protože jsem ještě žádné takhle v tubičce nevyzkoušela. A tyhle vypadají jako o hodně levnější NARS Multiples, tak by mi třeba pomohly se rozhodnout, jestli mám zainvestovat:) Dál se mi moc líbí ta červená paletka stínů, protože právě nemám nic kompaktního do kabelky a tohle bych mohla používat na celý obličej (tvářenka, rozjasňovač, stíny:)) A navíc jsem od Alverde nikdy nevyzkoušela nic jiného než tekutou tvářenku v tubě, která nádherně voněla p růžích, ale na použití to byl největší děs. Tak třeba by případná výhra zvedla Alverde reputaci:D
    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Ahojky, zaujal mě bronzer a řasenky:) s Alverde moc zkušenosti nemám, s dekorativkou vůbec, spíš s produkty pro tělo a vlasy, a s těmi bývám spokojená. Takže bych ráda vyzkoušela.
    Magda
    smichule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Moc se mi líbí balíček č.1 kvůli bronzové paletce na oči a krémové tvářence kterou bych ráda vyzkoušela.
    peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Nejvíc se mi líbí bronzer. Má prostě skvelej název.

    OdpovědětVymazat
  125. Moc se mi líbí bronzová paletka na oči :) Ty barvy mi připomínají šelmy! :)
    risky.gull@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Líbí se mi nejvíc asi bronzer, ale ani rtěnky nejsou k zahození, jednu jsem od alverde měla a její konzistence byla super :-)
    aprincesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. GFC Denisa Slobodová
    Najviac sa mi páči ružová rtenka a bronzer
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  128. Nejvíce se mi líbí asi tužky, jinak mě za srdce nic extra nechytlo. Možná ještě ta růžovoučká rtěnka, pro ty já mám trošku slabost. ;))
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Líbí se mi rtěnka 30, protože růžovou barvu mám ráda připadá mi taková letní a veselá :)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj :)
    Moc se mi líbí mozaikový bronzer, takový jsem ještě nikdy neměla a ráda bych ho vyzkoušela. A ty krémové tvářenky jsou nádherné, poslední měsíce mi vyhovují více než ty pudrové.
    ZeldaMartina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. doufám, že už není pozdě :-D nejvíce mě zaujal lesk na rty exotic coral a taky mozaikový bronzer (brozery jsem ještě nepoužívala, ale čím jsem starší, tím si myslím, že bych se to měla naučit :-D )
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Páči sa mi riasenka, balíček č. 2. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Nejvíce se mi líbí krémové tvářenky, už jsem si strašně dlouho žádnou novou nepořídila a tyhle odstíny mi fakt padly do oka, jen nevím, jestli bych se to s nimi naučila, ale určitě na ně v drogerii mrknu :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Na plné čáře u mě zvítězil bronzer. Možná to bude tím, že se mi podařilo rozbít právě tento výrobek společně i s pudrem. Jsem vážně od přírody holka šikovná :-D. Balení Jungle Fever shimmering mě zaujalo hned na první pohled, možná svou jednoduchostí či možností využít ho i jako tvářenku, což jsi zde také zmínila, jinak ostatní výrobky jsou též moc povedené. Tahle limitka se dle mého názoru vážně vyvedla :-).
    vendulpopelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Nejvíc se mi líbí bronzer, ale krémové tvářenky taky vypadaj moc dobře :)
    no.vakova.ppetra@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. limitka mě moc nezaulaja, ale třeba tu rtěnku bych testla..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Jéé pro ten bronzer si určitě poběžím :)Je velmi zajímavý :) tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Nejvíce se mi líbí ty tužky na oči a bronzer :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. nejvíc se mi líbí asi bronzer a ty tužky ( ty tužky mají nádherné odstíny :)
    sigisramkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Zaujal mě bronzer, krásný odsstín a teď na konci léta na zvýraznění opálení :)
    veronika.moravcova@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Najviac sa mi páči balíček číslo 2 - milujem tyrkysové tiene :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. mě nejvíce zaujala řasenka /vyhovují mi/ a taky stíny :)

    krisjanku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. z celé kolekce mě zaujal asi jen bronzer, ten je opravdu moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  144. Moc se mi líbí ta paletka s modrým stínem,tu prostě budu muset mít, protože je úžasně skombinovaná :) Ty tužky na oči si ještě proklepnu (sympatické odstíny) :)
    simurdova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)