středa 20. srpna 2014

My hair care routine

Říkala jsem si, že by to po čase chtělo zase trochu updatovat produkty na vlasy, které používám a na které mi chodí různé dotazy. Jsem momentálně ve fázi, kdy jsem se svými vlasy spokojená, ale cítím, že to tak dlouho nebude a bude to chtít změnu. Moje vlasy jsou totiž trochu problémové, protože se jednak rychle mastí a také trpí dermatitidou. Čili si musím vybírat, co si na hlavu dám, protože moje vlasy to umí náležitě oplatit, když se jim něco nelíbí :) Ještě pár faktů na úvod - mám vlasy dlouhé zhruba pod lopatky, poměrně husté a těžké. Barvím je tak max. 3x do roka a nechávám je pravidelně zastřihovat. Myju je většinou ob den, když se zadaří, tak jednou za 3 dny :)


Šampony střídám asi nejčastěji, protože si na ně moje vlasy začnou rychle zvykat. Většinou s každou vypotřebovanou lahvičkou měním i šampon, protože jinak by si vlasy zvykly a jeho pozitivní účinky by se vytratily. Mám několik oblíbenců, ke kterým se ráda vracím a zároveň ráda zkouším další nové, protože mi to tak vyhovuje. Jestli mi šampon vyhovuje, poznám s jistotou většinou po 1-2 umytích a pokud mi jednou nesedne, jde o dům dál a další šance jsou zbytečné. Osvědčilo se mi vybírat šampony bez silikonů, protože mi vlasy vydrží déle nadýchané a lehčí a nemastí se tak rychle. Většinou mi sedí gelová konzistence a většina krémových testem neprojde. Z drogerie jsem si oblíbila např. Pantene Pro-V z řady Aqua Light (kupuju pravidelně to největší balení, článek byl ZDE) a Oil-control shampoo od O´Right. Ten navíc i úžasně voní a vlasy mi po něm vydrží dlouho nadýchané a svěží. Má jen jednu nevýhodu - víčko není šroubovací, ale jen nasazovací, takže na cesty nejde brát s sebou. Další sázkou na jistotu je pro mě i tuhý šampon alias šampuk Jumping Juniper od Lush. Ten je naopak na cestování úplně skvělý, protože nezabere téměř žádné místo a mým vlasům také skvěle vyhovuje. Navíc si ho oblíbil i přítel a jeho pravidelné kupování doslova vyžaduje :)



Kondicionér & maska na vlasy jsou momentálně velmi otevřená kategorie. Maska na vlasy mi pomalu a jistě dochází a jsem teď ve fázi, kdy přemýšlím, jestli jít do osvědčené Macadamie nebo zkusit něco nového. Nemám nějak brutálně poničené nebo suché či lámavé vlasy a masku beru jako takový lepší kondicionér a nečekám od ní hotové zázraky. Hlavně zjemnění a jakoby uhlazení spodní části vlasů. Kondicionér používám momentálně tento od Garnieru, který jsem si kupovala v Londýně a vlastně ani nevím, jestli ho prodávají i u nás. Jako s 99% kondicionéry z drogerie z něj nejsem bůhví jak nadšená a většina jeho konkurence mi přijde stejně průměrná. Uvítám vaše tipy na dobré kondicionéry, které nejsou tekuté jak břečka a vlasy dokážou trochu uhladit a zjemnit. Ke kondicionérům se vlastně ani moc nevracím a pokaždé zkouším nějaký jiný.



Suché šampony jsou moji nezbytní pomocníci, protože pokud máte taky ofinu, jistě mi dáte za pravdu, jak je její úprava někdy otravná a mě strašně nebaví. Suchý šampon dokáže tuhle nudu alespoň trochu vylepšit a zachránit mě od nošení čepice po celý den :) Můj úplně top a nejoblíbenější je od Batiste, který se prodává v mnoha provedeních, včetně voňavých verzí nebo těch pro brunety. Cena mi ze všech pořád přijde tak nějak nejvíce příznivá a osobně nevidím důvod, proč utrácet za "značkové" a mnohem dražší, když tenhel skvěle funguje. Zkouším teď i tento jahodový od Balei, který vážně pěkně voní a zatím se také nezdá vůbec špatný. Minimálně narozdíl od toho předchozího, který měli v nabídce už dříve, nenechává brutální bílé stopy ve vlasech :)




Stylingovým přípravkům vážně moc nedám a prakticky nejvíc používám lak na vlasy. Momentálně mám tento od Schwarzkopf a předtím jsem měla fialový od Toni&Guy. Upřímně mezi laky až takové rozdíly nepociťuji, ale je to asi spíš tím, že je používám vážně hodně málo. Obecně mi používání různých stylingových přípravků nedělá dobře a vlasy mi po nich hodně plihnou a rychle se mastí. Snažím se to tedy omezovat na minimum :) Docela nově mám i tvarující pudr od T&G, o kterém jsem vám už něco málo psala. Vypadá spíše jako chmýří a vlasy vůbec neslepí, jako podobné pudry z drogerie. Využívám ho hlavně na ofinu, když má trochu horší dny a nechce moc držet. Na zbytek vlasů je to celkem zbytečné, protože jich mám hodně a jsou těžké a nějaký pudříček je na ně krátký :)



Když je chuť a čas, zkouším to s kónickou kulmou Remington. Dříve jsem měla takovou klasickou, do které se vlasy "zaklaply", ale kónická mi přijde mnohem lepší. Jednak je to s ní rychlejší a výsledek se mi líbí více. Kulma je lehoučká jako pírko, takže mě z ní za chvíli nebolí ruce a má otočný kabel, takže se do ní nezamotám. A je k ní i taková speciální rukavice, aby si člověk nespálil prsty, což je v mém případě super vychytávka :)



Kromě kulmy používám i žehličku na vlasy Braun (psala jsem vám o ní ZDE) a samozřejmě i ochranný sprej na vlasy (momentálně Toni&Guy). Bohužel jsem oboje neměla v době focení u sebe, tak tady chybí.



Nakonec trocha té olejové a peelingové péče. Tubička od Redkenu obsahuje  peeling na vlasy z vulkanické pemzy, jehož pomocí se zbavíte všech nežádoucích nečistot. Konzistencí vypadá jako velice jemný mořský písek ve vodě a myslím, že kdyby si člověk vážně trochu toho písku do vlasů prsknul, bude to mít naprosto stejný efekt. Upřímně trochu zklamání a čekala jsem od Redkenu víc, nutno dodat, že pořizovací cena byla vážně malá, takže mě to až tak netrápí (ať žijou výprodeje na parfums.cz). Každopádně oba olejíčky jsou už jiné kafe a oba mám moc ráda a střídám je. O arganovém jsem vám psala ZDE a o L´Oreal Total Repair 5 ZDE. Díky olejíčkům, které používám pouze na konečky vlasů, se mi podařilo téměř odbourat třepení konečků. Jestli na ně trpíte, vřele doporučuji olejíčky do vaší pravidelné péče zařadit. Pravidelná starost nese po čase své pozitivní výsledky :)



To by bylo ve zkratce asi vše, co si momentálně dávám do vlasů nebo čím si je myju :) Někdy to mám trochu složité a vlasy mě potrápí, když jim něco vyloženě nesedne. I tak ale ráda zkouším nové přípravky a hodlám v tom pokračovat i nadále. Bohužel třeba u šampónů musím pořád hledat něco nového, které střídám s již osvědčeným. Určitě budu ráda za vaše tipy a vaše oblíbené produkty. Nebráním se zkoušet téměř cokoliv, jen u těch šampónů musím být trochu víc obezřetná :)

75 komentářů:

  1. Nad tou lahvičkou od šamponu moje srdce plesa, i když logicky vím, že další ozdobu na vaně nepotřebuju :D Kulma mi teď zrovna přišla od Remingtonu z jejich Silk řady a už nechápu jak jsem mohla vlnit žehličkou. Strašně teď zrovna chci zkusit vše od TonyandGuy cos ukázala a s tím teda už asi moc otálet nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušela jsem spoustu masek a to včetně Macadamie (účinek jsem teda nezaznamenala) ale teď jsem naprosto hotová z obyčejné avokádové řady od Alverde. Myslela jsem se, jak mé vlasy silikony potřebují, protože je mám docela hrubé a krepaté, ale z tohohle jsem prostě na větvi, co to s mými vlasy dělá a to pouze na přírodní bázi. Tak na to Rendy koukni, je tam maska i máslo (zázrak!) fluid na konečky a tak navíc za pár kaček :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja v podstate pouzivam jen sampon, balzam a masku, jo a jeden sprej na konecky. Mam je hodne dlouhy, vlnity, husty, jedinej problem s koneckama, ktere se mi trepi.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. já teď používám fialový šampon od Gliss Kuru, je taky bez silikonu a vlasy mám krásně lehoučký..a masku jsem objevila od Pantene-nějakou intense repair a vlasy jsou po ní fakt krásně jemný..a posledním důležitým krokem je olej-mám LuxeOil od Welly a je nejlepší:) jemňoučkej a nááádherně voní(na rozdíl od štiplavého Mythic Oilu:D)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se vlasy také mastí. Myla jsem si je denně a teď 3.-4. den a vydrží hezké 2-3 dny. Nepoužívám vůbec nic speciálního, někdy si říkám, že čím méně tím lépe. Takže si vlasy myju jen šampónem, je celkem jedno jakým. Vlasy si nebarvím, nežehlím ani nefénuji. Občas použiju lak od Taftu.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc dobrý článek! Mé vlasy jsou jemné a každý den je musím umývat takže taky musím vybírat co mi na vlasy sedne. Momentálně jsem si oblíbila šampón od Yes To Tomatoes, který je na objem a potom kondicionér pro mastící se vlasy od Garnieru Ultra Doux Citrus+kaolin který je naprosto úchvatný, na to že jde o kondicionér z drogérie. Vlasy jsou po něm hezké, lesklé, nadýchané a vydrží dýl nemastné. Můj oblíbený olejíček na vlasy je od Gliss Kuru, je totiž stejný jako BC oil no a suchý šampón zbožňuji od Dove, nebo Timotei, ale Dove je o něco lepší :). Na kónickou kulmu se chystám už hodně dlouho, ale pořád mě odrazuje cena.. Mohu se zeptat, kolik stála ta tvoje? :)

    OdpovědětVymazat
  7. teď mám nově taky ofinu a bála jsem se, jak se bude mastit a zatím to vypadá, že cajk :) já šampony a kondicionéry taky střídám, momentálně se těším až přijde řada na duo od Aussie, protože z testovacích balení z Elle jsem pochopila, že mi asi budou vyhovovat :D dále používám suchý šampon od Batiste, který je vážně nejlepší, olejíček Balea (ale dochází a budu hledat náhradu), živé vitamíny od Natury Sibericy a občas lak... brousím si zuby na ten šampuk od Lushe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš toho dost :))) Já používám šampon, někdy kondicionér a někdy i nějaký olejíček na vlasy :) Masku si chci nějakou pořídit, ale nevím jakou no :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. O peelingu na vlasy slyším poprvé, asi mám značné mezery :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Poslední dobou se články o vlasové péči nějak množí... tak se nad sebou budu muset zamyslet, proto tu péči docela šidím :(
    Zaujal mě ten peeling na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mam vlasy vlnite, velmi suche az krepate, myju cca po 5-6 dnech, takze se ve vlasove kosmetice asi moc neshodneme, ale po letech pouzivani vsemoznych pripravku Kerastase, ktere uz naprosto nic nedelaly jsem si koupila v lidlu sampon a kondicioner Cien a? bingo :o) nemuzu si ho vynachvalit. Dal u me vede Chi silk infusion a dal Schwarzkopf Professional Osis+ Sleek - sérum pro narovnání vlasů, pomaha i proti krepateni.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem teda ráda, že mě se vlasy nemastí a kdyby se mi nechtělo stačí je umývat 1x za týden :D. Já mám teď moc ráda masku Honey and Milk z Oriflamu, ta na moje vlasy fakt sedí. Vlasy mám taky jak ty pod lopatky a husté :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Teda o peelingu jsem ještě v životě neslyšela, ale zní to dost zajímavě :) A ten šampon mě dost zaujal, teď mám nějaký od Herbal Essences, ale asi pak půjdu pro ten Pantene :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já se s tím moc nepářu :D Šampon a kondicionér mi vždycky stačily. Konečky extrémně přesušené nemám, jen se mi tedy občas třepí. Tak možná bych se mohla poohlédnout ještě po nějakém olejíčku:)

    OdpovědětVymazat
  15. Peeling na vlasy vidím asi poprvé! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já momentálně používám šampon a kondicionér od Aussie, ale taky je hodně střídám. Vlasy mám suché, takže potřebuju spíše výživu, normálně se mi vůbec nemastí. Masku mám teď od Alverde a vzhledem k ceně je opravdu super a funguje. Fajn je taky od Lee St. Olejíčky používám každý den, momentálně mám Balea a moc hezky. Jinak mi většinou přijdou prakticky stejné. Na upravu mám ráda různé krémy nebo vosky, nejlepší je od Missha. Vlasy vůbec nezatěžuje a je skvělý. Ochranu před žehlením používám od Syoss :). A zaujal mě ten tvarující pudr, možná ho vyzkouším :)!

    OdpovědětVymazat
  17. Co se vlasů týče, ráda zkouším nové přípravky a jsem ráda, že jsem ve tvém článku našla novou inspiraci :) Mám dva hodně oblíbené kondicionéry. První je do značky Dusy Professional a jmenuje se 2-Phasen-Kur. Je to bezoplachový kondicionér s vůní broskví, se kterým se mi vždycky podaří vlasy krásně rozčesat. Dokonce má kouzelnou vlastnost-skoro neubýva :) No a druhý je od Body Basic Cactus fruit and pistachio, voní opět nádherně, je takový našlehaný, ale trošku tekutý. Mě osobně dělá příjemně hebké vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsem musela pořád měnit šampóny a žádný nebyl úžasný, až jsem se jednou dostala k šamponu právě od Redkenu z té řady, z které je i tvůj peeling a stal se mojí láskou. Střídám ho už jenom s Kerastase Bain de Force Architecte a nic lepšího pro moje vlasy neznám.

    OdpovědětVymazat
  19. S šampony mám taky dost problém, vlasy i pokožku mám hodně suché, takže se mi snadno pokožka přesuší a mám lupy :( A nebo pokud jde o moc hydratační šampon, tak mi je zase nehezky zatíží. Ověřený mám už šampon od Baley z černé řady a líbí se mi i kondicionér. Za mě rozhodně lepší než modrý šampon od Redken :D Ale spočívá to hlavně v tom, že tenhle šampon mi pokožku hlavy nepřesuší a ani nezatíží vlasy. Žádných extra výsledků si vědoma nejsem... :)
    A od kadeřnice jsem si oblíbila masku Schwarzkopf Professional BC Bonacure Fibreforce ;) Pro mě nádherně voní a dokonce na parfums.cz a ještě jednom eshopu (možná i více) mají balení á 750ml za bombastickou cenu okolo 300-400Kč ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Já teda péči dlouho šidila, taky tomu ty vlasy odpovídaly :-( U Kořínků se rychle mastily, konečky úplně suché...začínám se jim teď hodně intenzivně věnovat a pomalu se to lepší :-) a zbožňuju šampon Big od Lush :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Batiste vážně nejlepší, bohužel jeho dostuponost je slabší, ale teď jsem ho pořídila na dovolené za 2 libry, krása :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já používám šampon a kondicioner od Alverde, recenzi jsem psala na blogu. Tím, že jsem začala používat slabší pěnidla, se mi prodloužil interval mytí vlasů z obden na jednou za 4 dny a nesvědí mě hlava. Z kondicionérů z drogérky mám ještě ráda Garnier Fructis na objem, je pěkně hustý, bez silikonů a vlasy jdou pak perfektně rozčesat.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  23. Já nejraději používám šampony od Lush (Daddy O a Juicy), ale obvykle je průběžně střídám s borůvkovou Baleou, která je fajn a hlavně voní jako Haribo medvídci. :D Jinak jsem si nedávno pořídila kokosový olej na vlasy a je to fakt bomba. :) Z olejů jsem zkoušela Isanu z Rosmanna a je taky fajn. :) Kondicionery jsou i u mě stále nekončícím hledáním, momentálně používám Timotei Precious Oils a prostě mi přijde, že to s vlasy nic nedělá... nezbývá než zkoušet dál. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Šampón ( garnier fructis maracuja+kokos) a kondicioner ( oranžový googbye damage) sú momentálne u mňa top!! Hlavne ten kondicioner :) olej používam gliss kur, ďalší od avonu a aj tak je top kvalitný olivový :)

    OdpovědětVymazat
  25. článek se mi líbí, také střídám šampony a musím si vlasy mít ob den. Já mám bohužel vlasů pomíň a jemné, tak s tím stále bojuji. A o peelingu slyším poprvé

    OdpovědětVymazat
  26. Mně v poslední době docela vyhovuje šampon na barvené vlasy od Natury Sibericy, zdá se mi, že se mi po něm vlasy mastí trochu méně. Ale možná je to i tím, že jsem po delší době změnila šampon.:) Hodně mě zaujal olejíček od Lorealu, na roztřepené konečky bych něco potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  27. U mě je top růžový šampón od Lorealu..Ten je úžasný:) A kondicionér od Philip B :3 Dobrý článek)

    OdpovědětVymazat
  28. Já teď ujíždím na Aussie šamponech a maskách. Teď nově testuji suchý šampon od Batiste a zdá se moc fajn. Olejíček používám od gliss kur na barvené vlasy, také jsem si teď oblíbila zábaly s kokosovým olejem :-).

    OdpovědětVymazat
  29. Já mám teď oblíbence: vanilkový šampon z DM, maska s arganovým olejem pro lesk vlasů i na suché vlasy; a nakonec stříkací péče na vlhké vlasy od Glis Kur - řada 19 olejů nebo tak nějak. Rozčesat, nechat uschnout nebo vyfénovat. Mám pár dní nový sestřih a ještě chvilku potrvá než si vlasy zvyknout. Pak většinou nefénuji.

    OdpovědětVymazat
  30. Ten šampon od Pantene vypadá dobře, asi vyzkouším :).

    OdpovědětVymazat
  31. Skvělí článek :)!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. U mňa nesmie chýbať sichý šampón, bohužial batiste som ešte nemala možnosť vyskúšať, nemám nablízku nič, kde by som ich vedela kúpiť. Vlasy si umývam každý druhý deň, rýchlo sa mi mastia, vlasy mám dlhé skoro po zadok. používam rôzne oleje, šampóny striedam aj ja.

    OdpovědětVymazat
  33. Peeling na vlasy, to znie zaujímavo :)
    Mám tú nelimitkovú verziu Balea suchého šampónu a teda súhlas, ten biely povlak na vlasoch je fakt divný :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ja jedine co si robim s vlasmi je ze si ich vysamponujem a necham uschnut. :D

    OdpovědětVymazat
  35. ten, kdo vymyslel suchý šampon od batiste, by měl dostat nobelovku! Jinak Macadamii jsem si na základě tvé recenze koupila a je vážně skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já se to snazim hodne stridat, moje vlasy na to pak nereagují kdyz to pouzivam dlouho :) Ted mam vetsinu veci na vlasy od Alverde aby si taky oddechly chudinky :D

    OdpovědětVymazat
  37. Rendy maly tip kup si dva tri sampony a stridej je 2 umyti jeden dalsi 2 umyti jiny..je to mnohem lepsi

    OdpovědětVymazat
  38. Musím říct, že se mi vlasy také dříve hodně mastily, ale pak jsem začala používat šampony aussie a už jsou v pohodě.. Do toho občas suchý šampon od bastiste a jsem nanejvíc spokojená!

    OdpovědětVymazat
  39. Doporučila bych ti kondicionér od Natura Siberica, ale když změnili to složení :D Skvělý kondicionér má Organix, ale jsou tam silicony, ač tam jsou, moje 70 cm dlouhé vlasy nijak nezatížil a zplihlé nebyly (psala jsem na něj u sebe recenzi, kdyby sis chtěla počíst ;)). Dobré kondicionéry (a šampony) má i lékárenský Klorane. Milovala jsem Lush American Cream, ale jeho cena byla vražedná, vzhledem k tomu, že mi to střední balení moc dlouho nevydrželo, ale mě žádné klasické balení dlouho nevydrží :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ten šampon od Pantene mi moc vyhovoval a teď se snažím přijít na chuť tomu červenému Tafťáku :D
    Jinak, od suchých šamponů od Batiste jsem po tom obrovském haló čekala trochu víc a tak jsem byla trošinku zklamaná, protože až na bílé stopy mi přišlo, že funguje skoro stejně jako ten Balea-ckej :(

    OdpovědětVymazat
  41. Díky za typ na olejíček do vlasů. Kadeřnice mi neustále vytýká suché konečky, ale já jsem hroznej lenoch s tím něco udělat. Takže to cestou do drogerie vezmu kolem a poohlídnu se konečně po nějaké péči :)

    OdpovědětVymazat
  42. Strašně ráda zkouším nové šampony a kondicionery, a protože mám taky rychle mastící tak tohle vypadá jako pár tipů pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  43. Ahojky, mam taky dermatitidu a stale nemohu najit ten pravy ci aspon dca sampony na stridacku. Jakpak jsi spokojena s tim od Kapyderm po case, pouzivas, funguje? Mam jej zkusit? Diky za info.

    OdpovědětVymazat
  44. Ja asi před měsícem najela na mytí sodou a zatím spokojenost:)

    OdpovědětVymazat
  45. Me vyhovuje na uhlazeni vlasu Aussie 3minute,ale tusim, ze si jednou psala, ze ti nevyhovuje... Tou zaklapovaci kulmou myslis tu trojkulmu ? Rikala jsem si jestli by to s ni nebylo jednodussi nez s tou konickou...

    OdpovědětVymazat
  46. Já naštěstí problém s vlasy nemám, mám je dlouhé po pas, husté, zdravé, ale taky je fakt, že se o ně dost (ne)starám :) Starám ve smyslu, že používám kvalitní profesionální kosmetiku od šamponu, přes masky až po olejíčky. A nestarám ve smyslu, že je nemyju moc často, rozčesávám taky poměrně málo a v podstatě nežehlím, nefénuju a nekulmuju. A jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  47. Moc moc moc doporučuju značku La petit marseillais, má super masky/kondicionéry na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  48. Teď střídám Aussie volume a Timotei pure. Mamka si dneska koupila tri různá balení Elseve, tak jsem zvědavá. :) Asi si umyju vlasy jen proto, abych jeden otestovala. :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Docela jsi mě nalákala na ten suchý šampon od balei, asi si pro něj skočím:)

    OdpovědětVymazat
  50. se svojí vlasovou kosmetikou se pořád peru. Respektivě hlavně s jeho úpravou. Vlasy mám husté, zdravé, mírně vlnité. Nedávno jsem navštívila pořádnou kadeřnici a odcházela jsem poprvé v životě nadšená. Prohlédla mi pokožku hlavy a zjistila mi zvýšenou citlivost a výskyt mastných lupů. Takže když už šampon, tak něco pořádného. Zkuším od Loreal, co mi kadeřnice doporučila a uvidíme. Kondicionér zatím dopoužívávám z Oriflame. Následně použiji olejíček z Avonu s arganovým olejem. Ten je docela fajn, ale zatím jsem moc olejíčků nevyzkoušela. Vlasy nebarvím ani je nijak extra nezatěžuji, tak zas tolik hydratace nepotřebují. Jinak je ze mě mastňák. Vlasy si nejčastěji upravuji pomocí difuzéru a s tužidlem nebo krémem do vlasů. Vyhovoval mi krém od Balei, nyní mám tužidlo od Taftu v tom růžovém balení a když se to s ním nepřežene, tak je docela fajn. Občas vlasy prostříknu kondicionérem ve spreji, pokud mám pocit, že jsou suché nebo potřebují dodat tvar (hlavně druhý den)
    Chtěla bych vyzkoušet i takové značky jako je Kerastase a tak.

    OdpovědětVymazat
  51. Šampony můžu jakékoli, ale Lush šampuky jsou fakt nej :) Olejíčky na vlasy mi taky hodně pomáhají. Mám jich doma asi 5 a střídám podle nálady (každý voní jinak a má trochu jinou konzistenci), a sem tam na vlásky masku, ale ne moc často, protože mi přijde, že se mi pak vlasy víc mastí.

    OdpovědětVymazat
  52. Ahoj. Já si ted moc oblíbila šampon od Khadi. účinkuje super, vlasy krásně voní, jsou nadýchané, mastí se mi mín a navíc je zcela přírodní, takže žádné silikony a jiné fujky. :)

    OdpovědětVymazat
  53. Díky tobě Reni, jsem objevila zázrak Batiste, takže moc díky, občas mi vlasy přijdou ještě lepší než po normálním umytí :)
    A mě se docela osvědčil kodicionér Pantene Full repair, pěkně mi vlasy uhladí ;)
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Na konickou kulmu máme uplně stejný názor .)

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj. Mně se ted osvědčil šampon od Khadi. Krásně voní, super účinkuje, vlasy se mastí mín a navíc je čistě přírodní, takže fujky jako silikony se nekonají :) Maťa

    OdpovědětVymazat
  56. Peeling na vlasy? To slyším poprvé - budu to muset prostudovat :D
    Já mám úchylku na olejíčky na vlasy - mám jich tolik, že do konce života nespotřebuju
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Tiež teraz používam O´right šampón a je to asi najlepší aký som kedy mala. Mám verziu s čajovníkom proti lupinám. Len ho akosi už na slovenských eshopoch neviem zohnať :/

    OdpovědětVymazat
  58. Ten Pantene šampon mě zaujal, musím se na něho mrknout :)

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat
  59. Tak o peelingu na vlasy nic nevím:D
    Se střídáním šamponů to mám podobné, ted jsem zrovna měla syoss oleo intense a ten moc nedoporučuju..
    zrova jsem koupila aussie, takjsem zvědavá:)
    co se kondišů týče, slušnej je elseve total repair.. fialovočervená řada, ten mi vyhovoval a mám druhé balení:)
    u tebe mě zaujaly to olejíčky, to budu muset prubnout:33

    OdpovědětVymazat
  60. Arganový olej je nejlepší :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. mi se teď tak poslední dva týdny vlasy děsně mastí, myju denně :( a teď testuju Orofluido Sahara, jsem u moře, tak jsem zvědavá na výsledky, ale hlavně jsem ráda, že ty pitomé vlasy teď nějakou dobu nemusím řešit :D prostě hodím drdol a je to!

    OdpovědětVymazat
  62. Teď jsem si koupila nově ten suchý šampon od Balea značky :-) a je dobrý, ale těším se na tvůj článek o něm nebo aspoň názor za delší dobu na něj, jaký je v porovnání s Batiste :-).
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Jestli máš problémy s vlasovou pokožkou, zkus šampon z lékárny BlueCap nebo SkinCap (oba stejné složení), jsou skvělé. Drogerka ti bohužel nepomůže...

    OdpovědětVymazat
  64. Kulma vypadá dobře. By mne zajímalo, zda by mi s ní vlny držely, s klasickou plechovou je mám na hlavě tak půl hoďky, bohužel. A jako bonus k tomu spálené ucho, čelo a prsty.

    OdpovědětVymazat
  65. Ten šampón od Pantene budu muset vyzkoušet. Jinak maska od Macadamia je zatím ta nej kterou jsem vyzkoušela :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/spotrebovano-july-2014.html

    OdpovědětVymazat
  66. T&G maska vypadá dobře. Já mám nejosvědčenější produkt na vlasy Gestil Wonder :)

    OdpovědětVymazat
  67. Ja momentálne používam masku od Kallos Keratin a musím povedať, že sa mi podstatne zlepšila kvalita vlasov.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Bastie dry šampon je ta nejlepší věc, kterou jsem kdy viděla!

    OdpovědětVymazat
  69. Zjišťuji, že jsem asi barbar co se vlasů týče. :D
    Skvělý článek! :)

    OdpovědětVymazat
  70. Díky! moc mi to pomohlo :)
    nelabarinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Suchý šampón Batiste musím rozhodně vyzkoušet! Já používám už delší dobu péči od Alverde a musím říct, že jsem s ní moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  72. Oil kontrol šampon mě tedy zaujal, mám pocit, že s vlasy jsem na tom stejně jako ty, špatně se shání nějaký po jehož použití můžu vylézt druhý den z baráku, takže super tip! :)

    OdpovědětVymazat
  73. Ten Batiste suchý šampon má snad každá blogerka, asi bych si ho měla taky pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  74. Značku O'right neznám, ale balení vypadá super, zkusím se po něm mrknout, jinak já taky používám bezsilikonové a suchý jsem si oblíbila od timotei, přijde mi, že vydrží hrozně dlouho :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)