čtvrtek 21. srpna 2014

Max Factor kolekce nových barevných CC korektorů

Když jsem poprvé uviděla tyto nové korektory, byla jsem z nich nadšená. Možná to bylo způsobené tím, že mi evokují pastelky, možná mě nadchlo to, že si s jejich pomocí skryju všechno nepěkné. I když je jejich společné foto hodno umístění na plochu monitoru každé beauty milovnice, jejich využití v praxi ve mě bohužel tolik nadšení nevyvovalo...



Nových korektorů je 5 a k tomu jedna rozjasňující tyčinka navíc. Každý korektor řeší různé barevné nedokonalosti pleti a rozjasňovač je určený k nanášení na make-up pro projasnění určitých částí obličeje. Musím říct, že celkové provedení i balení korektorů mě baví. Mě na první pohled upoutalo rozhodně :) Většina mých korektorů je buď v kalíšku nebo tubičce, "pastelku" jsem dosud měla jen jednu jedinou. Plus je určitě i to, že jsou jednotlivé korektory zatavené ve fólii a jen tak se do nich někdo nedostane, takže v obchodě máte jistotu, že je nikdo další nepoužije :) Víčko drží pevně a nemá tendenci padat, takže po technické a vzhledové stránce jsou podle mě korektory povedené. 

Nicmémě dál mi to tak růžové nepřijde. Pro mě je celkem "problém" jejich cena. Poměr cena-výkon mi nepřijde adekvátní a pro mě by byla asi v pohodě poloviční cena. Víte, že nemám problém utrácet i větší peníze za kosmetiku, ale od určité investice člověk očekává i určité výsledky a kvalitu. A já mám bohužel pár zásadních problémů se všemi korektory:

1) korektory nejsou příliš krémové a pokud je použiju na pleť bez make-upu, je jejich aplikace náročná a nepříjemná (kůži musím trochu tahat, abych korektor zapracovala)

2) korektory mi vydrží v koukatelném stavu max. 2 hodiny a to je podle mě hodně málo

3) na mé tváři jsou pár hodinách jakoby "sražené" a na nedokonalosti spíše upozorní

4) pod očima se mi hrozně slévají do vrásek 

5) krycí schopnost mi přijde spíše slabší a na větší nedokonalostmi nebo kruhy pod očima nejsou podle mě dostatečné

6) rozjasňující tyčinka mi přijde úplně k ničemu a bez efektu


Cena každého korektoru je 334 Kč (obsah 3g) - oficiální informace ZDE



Jednotlivé korektory:


Zelený Corrects redness 

- neutralizuje zarudnutí 
- maskuje popraskané žilky
- vhodný pro všechny, kteří trpí akné nebo rosaceou


Hodnocení: jeho odstín je poměrně světle zelený a nenápadný, narozdíl od jiných podobných korektorů. V mém případě se tento korektor hodí sem tam k neutralizaci červených skvrnek po pupíncích, ale hlavně k neutralizaci červených žilek pod nosem (holt roky alergie s rýmou se někde projevily). Zelený korektor se poté ještě překryje klasickým béžovým korektorem. Je to spíše taková dočasná záležitost a protože mi ani jeden z korektorů na tváři moc dlouho nevydrží, výsledný efekt a kamufláž si moc dlouho neužiju. Pokud jste zelené korektory zvyklé používat, klidně ho vyzkoušejte. V případě, že jste ho nepotřebovaly doteď, pochybuju, že zrovna tenhle vás zláká k vyzkoušení.





Fialový Corrects Dullness

- neutralizuje žlutý nádech pleti
- u celkově nažloutlé pleti se doporučuje korektor nanést plošně před nanesením make-upu

Hodnocení: jelikož si nemyslím, že bych měla nažloutlý odstín pleti, špatně se hodnotí něco, co má tento nešvar odstraňovat. Praktické využití jsem pro korektor zatím nenašla a nemůžu ho posoudit.




Rozjasňovač 

- má perleťovou champagne barvu
- používá se na make-up na vybrané části obličeje - hrana nosu, kolem rtů, oblast lícních kostí apod.

Hodnocení: Mě osobně tato pastelka přijde jako nejslabší článek. Na první pohled jeho barva není vidět, rozjasnění je na můj vkus slabé a nevýrazné. Výdrž je na mé pleti téměř nulová a konzistence je poměrně tuhá a připomíná mi voskovku. Pro mě je toto bohužel absolutně zbytečný produkt a pudrovým rozjasňovačům se nemůže vyrovnat ani ve snu.



Růžový Dark Spots - Light

- rozjasňuje
- potlačuje modré tóny
- vyrovnává tmavé skvrny (pihy, znaménka) u světlejších typů pleti

Hodnocení: Zkoušela jsem ho hlavně na kruhy pod očima, protože na obličeji pihy ani znaménka nemám. V testu dopadl stejně jako žlutý a broskvový - u mě bohužel strašně špatná výdrž a po pár hodinách se mi pod očima jakoby srazil a byl velice nápadný a nepřirozený.







Žlutý Under Eye circles

- neutralizuje modré a fialové tóny
- vhodný na zakrytí tmavých kruhů pod očima

Hodnocení: Vyfotila jsem vám ho v akci na fotkách níže. Ze všech korektorů mi přijde odstínově asi nejvhodnější na můj "odstín" kruhů pod očima. Kdyby měl lepší výdrž a o něco větší krytí, asi by patřil mezi favority.





Broskvový Dark spots - Dark

- eliminuje modré tóny a rozjasňuje
- vyrovnává tmavé skvrny

Hodnocení: Opět jsem zkoušela hlavně na kruhy pod očima a stejný výsledek jako v předchozích případech.




Žlutý korektor v akci







Návod k aplikaci & tipy vizážistky

CC korektory se krásně vstřebávají do pleti. S výjimkou rozjasňovače je aplikujte před použitím make-upu nebo CC krému na čistou pleť ošetřenou hydratačním krémem.
  1. Korektor zlehka naneste na oblasti, které vyžadují korekci.
  2. Velmi jemně rozetřete pomocí prstů nebo štětce.
  3. Zopakujte aplikaci, pokud je to potřeba. Příliš velká vrstva však bude působit nepřirozeně.
  4. Na pleť naneste make-up nebo CC krém.
  5. Na závěr můžete použít rozjasňovač. Bříšky prstů ho jemně vklepejte do pleti.
Tip vizážistky Max Factor Lenky Smrčkové: „Máte světlou pleť a tmavé vnitřní koutky oka? Pak určitě vyzkoušejte CC korektor v růžovém odstínu. Naneste jej do vnitřních koutků oka a mírně vklepejte prstem. Efekt bude dokonalý, oční okolí se krásně prosvětlí a Vy budete vypadat svěže.“


(web Max factor)
Asi to vypadá, že mám pifku na všechny korektory, ale víte, že nechválím, když si nemyslím, že produkt stojí za to. I když teda po přečtení několika článků na toto téma jsem asi jediná, kdo z korektorů není nadšený a neskáče metr vysoko. Nars mě vážně asi rozmazlil, ale říkám si, jestli není někdy lepší investovat trochu víc peněz najednou do produktu, který opravdu funguje a který navíc vydrží neskutečně dlouho. Kdyby tyto nové korekční pastelky stály třeba polovinu, řekla bych si, že je to OK a že cena výkonu odpovídá. Ale za více než 300 Kč bych bohužel očekávala něco více. Samozřejmě nemůžu říct, že můj názor je jediný správný a že to samé si budou myslet i další. Co nevyhovuje jedné, dalších 10 miluje, to doufám chápete. Proto jsem zjevně v menšině při hodnocení a nejsem spokojená. Kdybych vám měla doporučit korektor od MF, řeknu, ať zkusíte raději Pan Stik, který mě osobně přijde mnohem lepší a funkčnější. Kdokoliv se na mě teď může zlobit, ale korektor, který stojí tolik peněz a z kůže mi za dvě hodiny sleze, je vidět a bez make-upu je pro mě nepoužitelný, bohužel nemůžu doporučit.

Korektory jsou již dostupné v drogeriích, stihl je někdo už vyzkoušet? Co říkáte obecně na barevné korektory? Používáte je? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí korektorů k recenzi

78 komentářů:

  1. Hodně se mi líbí ten broskvový a žlutý, ale po tvé recenzi s jejich koupí radši počkám :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to je škoda...to balení je totiž tak roztomilé, že jsem o ně chtěla poprosit jako dárek:(

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledově mě lákají. Čtu o nich už po několikáté, ta cena už mě tolik neláká. Myslím, že jiné korektory poslouží stejně líp. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Me se hrozne libi baleni, jinak korektory ale nepouzivam, takze uz vubec ne za tyhle penize.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Líbí se mi ten nápad, design a celkově bych je vítala, ale jak píšeš.. ta cena je na drogerii trochu moc, navíc pokud bych potřebovala třeba tři tak jsem na tisícovce..

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný článok, skvelá detailná recenzia, perfektné fotky :) podľa posledných fotiek sa mi ten korektor tiež nepáči, takých, ktoré zaliezajú do vrások máme na trhu až až, nepotrebujeme ďalší .. i keď práve na tieto som už videla niekoľko pozitívnych článkov, ale zase koľko ľudí toľko chutí :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Skusala som ich v drogerii a teda..nic moc. Nedala by som za ne ani polovicu ich ceny. Ja pouzivam pod oci tiez Nars a na ine nedokonalosti Catrice.

    OdpovědětVymazat
  8. Aj mňa tieto korektory po vizuálnej stránke pomerne dosť zaujali, ale zatiaľ som odolala, zrejme kvôli tomu, že momentálne ulietavam na Radiant Creamy Concealere. A aj keď som zelený korektor používala, momentálne nepotrebujem ani ten :)
    No cena je prehnaná aj podľa mňa...

    OdpovědětVymazat
  9. Máš to krásny vyfocený, takže vypadají vážně lákavě :) Ale ta cena...

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerajú veľmi zaujímavo, ale mňa takisto neoslnili :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla jsem vyzkoušet žlutý a broskvový, ale když jsem viděla tu cenu tak mě přešla chuť. Ne, že bych na to neměla, ale za drogerkový korektor se mi to zdá až příliš přehnaná cena.

    OdpovědětVymazat
  12. tak tvoje recenze mě docela mrzí, ale jsem ráda, že jsem si ji přečetla ještě před tím, než jsem letěla do drogerky. Korektory se mi totiž vzhledově velice líbí, ale takto si ten nákup ještě rozmyslím

    OdpovědětVymazat
  13. Zkoušela jsem ten na kruhy pod očima v drogerce na ruku a za ty peníze jsem nehodlala testovat jeho krycí schopnost na vlastní kůži. Raději jsem šla do HD korektoru od NYX, který teď nepustím z ruky. Na pastelky od Max Factor jsem tedy rázem zapomněla :)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Před tvou recenzí mě příliš nelákaly, ale zbývalo promile zvědavosti. Po přečtení článku zmizela i ta. Ale vypadají hezky, to zas jo :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já právě ty barevné korektory nikdy moc ráda neměla, tak si myslím, že by mně taky nesěděly. Každopádně mě zaujal ten rozjasňovać, když jsem ho zkoušela poprvé v drogerii, tak jsem byla nadšená. Byl jemný a hodně pigmentovaný. Potom jsem ho za nějaký čas vyzkoušela jinde, a přišel mi hrozně tvrdý. Tak nevím, čím to bylo :).

    OdpovědětVymazat
  16. Mám dojem, že tyhle barevné korektory obecně trpí na slaboučkou pigmentaci. Ale jo, ono na zakrytí sem tam pupínku je to asi docela dobrý. Před časem jsem měla sadu barevných korektorů v paletce a když se mi občas udělal před menstruací pupínek, maskovalo to docela schopně. Mojí pleti ovšem postupně začaly víc vyhovovat tekuté korektory, takže to není nic pro mě. Oceňuju balení v pastelce, šmrdlat prstem v paletkách mě fakt nebaví (prstem se podle mě nanášejí nejlíp, protože právě po kontaktu s kůží trošku změknou, přilnou a dají se líp zapracovat). Navíc jsem líná a zvítězila volba jednoho univerzálního korektoru, co vyhovuje odstínu mé pleti, abych ráno nemusela pracně přebírat barvičky a patlat si na každou část obličeje něco jiného (nehledě na to, že tyhle tužky jsou ve více odstínech opravdu trochu drahá sranda, za tu cenu s přehledem seženete kvalitní univerzální korektor).

    OdpovědětVymazat
  17. Korektory vypadaji moc hezky, chut zkouset je ale nemam, spis me laka tolik opevovany Nars. Aktualne mam doma ale 3 korektory, tak musim alespon 2 spotrebovat a pak do nej jdu! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Chtěla jsem původně vyzkoušet růžový, ale musím přiznat, že cena mě odradila a při zkoušení v drogerce se mi moc nezdála ani konzistence. Takže když to shrnu, tak tuhle novinku si klidně nechám ujít.

    OdpovědětVymazat
  19. Tuhle jsem na ně koukala, docela se mi líbil ten růžový, tím, že by mohl být ba kruhy pod očima... Mám teda pleť spíš suchou, tak by se třeba tak nesléval, ale po Tvé recenzi se mi to tak nějak nechce pokoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Souhlasím, že obaly a design korektorů vypadá úžasně, ale cena mě dost šokovala :) Představa,že má člověk více nedostatků k zamaskování a měl by si pořídit všechny barvičky je šílená :)

    OdpovědětVymazat
  21. Za 330 Kč je nehodlám vyzkoušet ani v drogerce na ruce, natož je kupovat. Za drogérkový korektor jsem ochotná dát do dvou stovek. Víc ne. Ale obal mají krásný, přesně, jasný tah na zákazníka v období oblíbenosti pastelek. Obecně mám s tuhými korektory špatné zkušenosti, holt už je mi 30+, takže na kruhy pod očima mi nic tuhého nesmí. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Hodně jsem o jejich koupi přemýšlela, ale jejich cena mě trochu odrazovala, když jsem netušila, jestli za to stojí, ale teď mám jasno a nekoupím si ani jeden a je opravdu lepší investovat do dražších korektorů, u kterých máme ověřeno, že za to stojí, když př. Nars korektor všichni tak vychvalují, tak si myslím, že za ty prachy opravdu stát bude :-)!
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Konečne niekto napísal aj negatívnu verziu na tieto najnovšie výrobky od MF.
    MF používam pravidelne, ale po tejto recenzii som usúdila, že môj Panstick meniť nebudem a zostanem pri ňom. A na kruhy pod očami, resp. rozjasňovač, má MF oveľa lepší výrobok v tyčinke.

    OdpovědětVymazat
  24. tak to je škoda, trápí mě hrozné kruhy pod očima a těšila jsem se na ten broskvový, že bych ho konečně vyzkoušela, ale za tu cenu a pokud nic nevydrží teda neee...

    OdpovědětVymazat
  25. balení se jim povedlo, na poličce na zrcadle by to vypadalo jako úžasná dekorace :D
    ale za jeden bych dala maximálně 150 Kč, víc fakt nee

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem ráda, že tenhle článek čtu, protože jsem se vážně chystala si nějaký z nich pořídit (i za tu neuvěřitelnou pálku). Po tomhle ale radši znovu koupím korektor od Catrice, ten mi zakryje jakkoli barevné nedokonalosti :)

    bloggopis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  27. Já teda tušila že to budou takový sranda pastelky ale že až tak? Ale vypadají hezky, to se jim musí nechat ;).

    OdpovědětVymazat
  28. Mně vůbec nelákají a jsem ráda za tvůj názor :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tohle je na mě asi moc. Dobře krycí korektor v barvě pleti udělá službu dobrou, ne-lepší, dávat si na obličej zelenou nebo modrou mi přijde už moc

    OdpovědětVymazat
  30. Škoda, protože vypadají hodně zajímavě. :)
    http://whitemarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Popravdě mě ta cena taky trošku překvapila, i když jsem schopná za kosmetiku utratit ledasco ...

    OdpovědětVymazat
  32. Vypadají roztomile, ale asi zůstanu u svého Catrice :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/spotrebovano-july-2014.html

    OdpovědětVymazat
  33. Korektory mě popravdě nikdy nelákaly. A ani je neplánuji vyzkoušet. Na začervenalá místa doma mám jeden zelený od Biodermy a moc jej nepoužívám, nepřijde mi to praktické a zdá se mi, že make-up vydrží kratší dobu než bez něj.

    OdpovědětVymazat
  34. Ten žlutý Under Eye circles se chystám si pořídit v nejbližší době, úplně jsem se zamilovala! :)

    OdpovědětVymazat
  35. První dojem byl: jé to je krásný, to chci a potřebuju! To zkazila jako první cena... jako to je teda fakt dost :/ a navíc když účinky jsou tak špatné. Škoda, potenciál by byl.

    OdpovědětVymazat
  36. Mě teda tyhle korektory nějak nezaujaly. :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Já je využívala při líčení na foceni a opravdu jsem z nich rostla..:/ zlatý korektory od MAC :D

    OdpovědětVymazat
  38. Dělám si na ně zálusk, hlavně na ten zelený a nějaký co by zakrýval moje tmavé kruhy pod očima... Nevím pro který se rozhodnout, stejně si myslím že mým kruhům pod očima už nic nepomůže :D.

    OdpovědětVymazat
  39. Zkoušela jsem ten na kruhy a konzistenčně mi pod oči přišel dost nevhodný. Možná ho časem zkusím, ale za plnou cenu rozhodně ne... A ty dark spots korektory - to si fakt někdo matlá znaménka a pihy korektorem? Já jich mám dost a přijde mi to trochu zvláštní, něco ztlumí make-up, ale to snad není věc, která by se měla zakrývat, jako třeba pupínky, ne?!

    OdpovědětVymazat
  40. Mňa tieto korektory absolútne nezaujaly, hlavne kvôli ich cene. Mám radšej tekuté korektory

    OdpovědětVymazat
  41. Zkoušela jsem ale nesedly tak abych byla ochotná dát za 3g tolik penízek :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Provedení parádní, ale pokud opravdu moc dlouho nevydrží, tak mi cena přijde docela přehnaná...¨
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Na pohled vypadají opravdu krásně,ale není to nic, po čem bych toužila a nutně to musela mít.

    OdpovědětVymazat
  44. Tak já o nich neuvažovala vůec a asi jsem dobře udělala, protože ta cena je dost velká:(
    a hlavně, jediné, co se mi líbí je jak vypadají dohromady, jak ty pastelové barvičky hezky hrají k sobě, takže ledatak vystavit do vitrínky ne mazat na obličej:D

    OdpovědětVymazat
  45. No barvičky jsou to moc hezké, ale pokud za tu cenu mají tolik negativ, tak je asi zkoušet nebudu a budu pokračovat v tom osvědčeném...

    OdpovědětVymazat
  46. Okolo těchhle korektorů už jsem v drogerii několikrát kroužila, ale nikdy jsem se nemohla rozhodnout mezi růžovým a broskvovým. Tak teď jsem si dost jistá, že nechci ani jeden :D
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Zkoušela jsem je jen v drogerii a rozhodně bych po nich v žádném případě nesáhla :)

    OdpovědětVymazat
  48. Zatím jsem barevné korektory nepoužila, ale líbí se mi :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  49. ráda bych ho zkusila, ale za tu cenu fakt ne :/

    OdpovědětVymazat
  50. já si pamatuji ještě, jak byla jenom zelená tyčinka a ted jsou všechny barvy, jsem zvědavá, co lidi vymyslí příště :D

    OdpovědětVymazat
  51. Skúšala som ich v drogérii a za tú cenu teda dosť hrúza, predstavovala som si niečo podstatne lepšie.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Mě se moc líbí ten nápad že jsou takto v pastelce, ale jednu pastelku bych za 300 Kč nekoupila, tudíž určitě nevyzkouším. Já teď plánuji koupit tekutý korektor od Rimellu, už jsem na něj četla více pozitivních recenzí.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  53. no mne sa nepozdávajú už takto, hoci vyzerajú fajn, ale nejako extra ma nezaujali, aby som si ich kúpila :)

    OdpovědětVymazat
  54. no mne sa nepozdávajú už takto, hoci vyzerajú fajn, ale nejako extra ma nezaujali, aby som si ich kúpila :)

    OdpovědětVymazat
  55. No tak nevím teda, vypadají krásně všechny pohromadě, ale ta cena? To se mi zdá na drogerku trochu moc :)

    OdpovědětVymazat
  56. dneska jsem se koukala v dm na ně a nejvíc mě láká ten zelený :)

    OdpovědětVymazat
  57. Mně to přijde jako super nápad, ale ta cena je teda pekelně nadsazená a velmi mě od toho odrazuje...

    OdpovědětVymazat
  58. No krásný obal, ale obsah zklamání, je to škoda. Jinak mě barevné korektory baví, ale tahle cena je na mě vysoká když zvážím, že bych měla každou pastelku koupit zvlášť, to už vyjde levněji nějaká profi paletka a kvalitou nesrovnatelné. Jinam mám max factor ráda, jejich CC Cream v odstínu medium je mým oblíbeným letním společníkem.

    OdpovědětVymazat
  59. Nevím no, zatim sem barevným korektorum na chuť neprisla. Ať žije dermacol cover. petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Mno tak to je teda zklamání...já jsem zvažovala koupi, ale velká cena mě docela odrazuje - raději se poohlédnu po něčem jiném :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Já jsem si je chtěla pořídit, ale vzhledem k ceně už vůbec. To si radši pořídím další MACovský

    OdpovědětVymazat
  62. Krásné a k ničemu. Taky jsem je vyzkoušela... :/

    OdpovědětVymazat
  63. Nesnasim,kdyz to zaleza do vrasek, mela jsem na jednu zalusk, no ted uz vim, ze nemam :-)

    OdpovědětVymazat
  64. Ta cena je opravdu vysoká asi zůstanu u starého dobrého make-upu Cover od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  65. Děkuji za recenzi. Chtěla jsem si je koupit, ale vidím že bych jen vyhodla peníze z okna :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Kedže ja mám kruhy pod očami žlto hnedo oranžové? a nie modré, tak by som potrebovala dáky ružovo-fialový na neutralizáciu, ale rozhodne nie takýto tuhý, takže ja budem dúfať, že niekto niekedy príde s krémovým korektorom vhodný aj na moje kruhy :-/

    OdpovědětVymazat
  67. Díky, nevěděla jsem jestli koupit nebo ne, ale tvůj článek mi pomohl, takže to nekupuji...díky ;)

    OdpovědětVymazat
  68. Díky, nevěděla jsem jestli koupit nebo ne, ale tvůj článek mi pomohl, takže to nekupuji...díky ;)
    nelabarinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. překvapivá recenze :) jsem rada za tvé kritiky :) a můžu říct že se většinou neliší od mého názoru na některé produkty :)

    OdpovědětVymazat
  70. vůbec mě tyto pastelky nelákají, ačkoliv jsi asi opravdu jediná, které nevyhovují :D

    OdpovědětVymazat
  71. mají hezké balení, ale cena je na vyzkoušení opravdu vysoká..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ty pastelové barvičky jsou krásné! I balení je super, ale asi bych je nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  73. Tyto korektory mě zaujaly, jenže ta cena :(

    OdpovědětVymazat
  74. Už jsem byla i rozhodnutá si je koupit. Ale po této recenzi jsem změnila názor. Děkuji ti za podrobný článek :-)

    OdpovědětVymazat
  75. Mně to bylo hned jasné, že pro tebe to nebude, když jsem si přečetla že ti nevyhovuje Catrice camouflage cream. Ono je to totiž principelně dost podobné, hutnější a mastné, takže na mastnější pleti to prostě nefunguje dobře. Na druhou stranu pro mě, suchou plet, je to super, konečně korektor, který mě nevysušuje. Spolu s Catrice camouflage cream jednoznačně jedny z mých nejoblíbenějších :). Je třeba je pod okem trochu zapudrovat, ale pak vypadají a drží mi moc hezky. Heled, asi to bude chtít trochu zestárnout a vysušit pleť a pak jsou super :D!

    OdpovědětVymazat
  76. Týjo, sem chtěla zkusit, ale teda jak říkáš, asi poptám radši NARS :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)