neděle 17. srpna 2014

Master sada štětců na oči Petra LovelyHair

Dneska jsem si pro vás připravila článek o štětcích naší milé Péti Lovely Hair. Předpokládám, že pokud sledujete pravidelně její videa, štětce vám neunikly a některé je už máte i samy vyzkoušené. Nejen já tak budu ráda, když se s námi podělíte o své zkušenosti se štětci nebo případně prozradíte, které tvary štětců při líčení očí samy preferujete :)


Celá sada včetně pouzdra v bílém provedení - stejně vypadá i sada štětců na tvář, o které jsem vám také před nějakým časem psala. Péťa byla tak moc hodná a sadu mi poslala, čímž mi udělala neskutečnou radost a ještě jednou bych jí za to ráda poděkovala :)


Sadu štětců s pouzdrem koupíte ZDE za 899 Kč, sadu bez pouzdra koupíte ZDE za 799 Kč



Sada obsahuje tyto štětce:


M 71 - štětec z přírodních štětin, vhodný na nanášení očních stínů na celé víčko, na větší oblasti i k jejich rozmazání do ztracena, nebo k zapudrování oblasti pod očima

M 72 - štětec z přírodních štětin, vhodný na blending, tedy rozmazání přechodů mezi stíny na víčku, nebo směrem k obočí, vhodný také na nanášení stínů na větší plochy, nebo k zapudrování oblasti pod očima

M 73 - štětec z přírodních štětin, vhodný na rozjasnění, tedy na nanášení stínů pod obočí a do vnitřního koutku, ale také do ohybu očního víčka a na jejich rozmazání

M 74 - štětec z přírodních štětin, štětec s krátkými štětinami pro precizní nanáčení barev na menší části na víčku

M 75 - štětec z přírodních štětin, tužkový štětec, špičatý tvar, vhodný na přesné nanášení stínů do ohybu víčka, nebo na linku stíny a jejich případné rozmazání

M 76 - štětec z přírodních štětin, malý precizní štětec na rozmazání očních linek na horním i spodním víčku, ale také k přesnému nanášení rozjasňujícího očního stínu do vnitřního koutku

M 77 - štětec ze syntetických štětin, vhodný pro precizní nanášení očních linek

M 78 - štětec ze syntetických štětin, zkosený tvar zaručuje přesnou aplikaci gelových očních linek a je také vhodný na dokreslení obočí stínem, nebo gelem


(oficiální popis ze stránek e-shopu Lovely Hair)




M 71 tohle je asi největší klasika a základ každé štětcové výbavy. Ideální štětec k nanášení stínů na větší plochu víčka. S nákupem dalších tvarů můžete klidně počkat, ale těchto základních štětců mějte doma několik. V případě nouze s ním zvládnete kompletní líčení očí (možná i nanést tvářenku nebo pudr :)


M 72 je blendící štětec, kterým barvy rozmazáváte a zjemňujete přechody. Psala jsem to už několikrát, protože ten nejlepší blending brush stále hledám a zatím jsem měla ke všem nějaké výhrady. Tenhle mi vyhovuje v tom, že je jemný a do očního víčka mě nepíchá (jako mi to někdy dělá můj blending brush od Sephory) a zároveň není přehnaně jemný a rozčepýřený jako třeba Sigma, kterou mám a se kterou nejsem spokojená ani trochu. Zatím jsem s ním spokojená a svůj účel plní na jedničku. Jestli je to ten nej blending brush zatím tvrdit nechci, na to jsem jich vyzkoušela ještě málo, ale má k tomu dobře našlápnuto.



M 73 je typ štětce, který osobně při líčení očí ani nepotřebuji. Obecně podobné tvary štětců na oči nevyhledávám a nepoužívám je. Dávám přednost jiným tvarům, ale to předpokládám, že má tak většina a každému vyhovuje něco jiného.


M 76 (vlevo) a M 74 jsou smudge štětce ve dvou velikostech. Malý mi chyběl a měla jsem jen větší, takže jsem ráda, že se sbírka štětců obohatila. Já tento tvar štětce nejraději používám na nanášení a rozmazávání stínů na spodní víčko.



M 77 používám k nanášení gelových linek. Mě osobně vyhovuje víc, než štětce typu M 78. Líbí se mi, že se díky jeho kulatějšímu tvaru lépe linky kreslí (na víčko ho můžu jakoby položit a linka se mi tak kreslí pohodlněji a mám jistější ruku). Pro mě značka ideál.



M 75 je drobnější pencil brush a přesně takový mi scházel. Mě osobně tento tvar štětce vyhovuje pro nanášení stínů do ohybu oka nebo naopak pro nanášení světlého rozjasňujícího stínu do vnitřního koutku oka.





M 78 asi nejvíce lidí používá na nanášení gelových očních linek, ale jak jsem psala výše, já ho k tomuto účelu až tolik nepoužívám. Prakticky všechny štětce tohoto tvaru, co jsem kdy měla, byly téměř totožné a nikdy jsem mezi nimi nepocítila jediný rozdíl. Tento štětec používám převážně na nanášení vosku na fixaci obočí. 






Chtěla jsem trochu počkat, až se uklidní emoce okolo uvedení štětců a až si je pořádně osahám. Sice mi stále uniká důvod, proč někomu tak leží v žaludku, když si blogerka "dovolí" navrhnout svojí sadu štětců, ale člověk holt asi nemůže chápat všechno :) Každopádně já proti kvalitě štětců nemůžu říct křivé slovo a všechny jsou zatím super. Z žádného mi zatím nevypadl ani chloupek, pravidelné mytí snáší dobře a jsou vážně měkké a nepichlavé. Sada mi přijde vhodná i pro začátečníky, protože obsahuje všechny základní tvary štětců a pokud někdo uvažuje, že si chce pořídit svoje první štětce, tak tato sada mu bude jistě stačit. Můžete se rozhodnout i pro verzi bez pouzdra, pokud štětce neopustí váš domov a je to pro vás zbytečné. Při líčení očí najdu využité téměř pro všechny a v sadě mi žádný tvar štětce nechybí. A samozřejmě se řiďte tím, co vyhovuje vám a štětce používejte podle své libosti a neohlížejte se na popisy a doporučení :)

37 komentářů:

  1. V poslední době přemýšlím, že bych si konečně nějaké štětce pořídila. Už jsem u Peti na ně koukala a pořád se ale nerozhodla. Tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají moc hezky, navíc si myslím, že bych je využila všechny do jednoho, což se mi u takovýchto sad moc nestává:) Asi o nich popřemýšlím.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek, moc se mi líbí, jak jsi štetce nafotila s tou paletkou :) Díky za super tip, jednou bych chtěla ty Pétiny štětce vyzkoušet
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ještě žádný stětec od Petry neměla, zatím to ani neplánuji. Všechny štětce, které potřebuji už mám, a více bych už asi nevyužila :).

    OdpovědětVymazat
  5. Prevední vypadá dobře, možná jednou o nich uvažovat budu, ale malinko více mne lákají štětce Hakuro na oči.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají dobře, ale já mám toho už dost :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já si říkám, že bude na čase pořídit si štětce :D zatím vlastním jen dva a tohle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí design štětců, ten je krásný a věřím, že i ta kvalita musí být super :).

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí a chtěla bych si je pořídit, teď už se jen "rozhoupat" :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem možnost štětce vyzkoušet u kamarádky a musím říct že ačkoli mě štětce vůbec nelákali, tak po vyzkoušení o nich začínám přemýšlet :D akorát bych preferovala i kdyby byly v černým provedení :)

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda, že se to prodává jen jako sada :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Štětce vypadají moc pěkně, já mám od Péti už jeden z té starší kolekce a je super a na oči už bych taky nějaké lepší štětce potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  13. Diky za tip, zrovna přemýšlím nad svou prvni komplet sadou štětců :-)

    OdpovědětVymazat
  14. vyzerajú super, len často sa nelíčim, čiže mi to príde ako drahá investícia :/ možno v budúcnosti :)

    OdpovědětVymazat
  15. já mám doma jenom nekvalitní štětce, takže možná taky někdy vyzkouším něco takového...
    jediný štětec, který mám a je slušný je na gelové linky má ten klasický tvar, ty "zkosené" štětce jsem nezkoušela tak nevím, ale asi zůstanu u kulatých, protože jak na to koukám, neumím si představit že bych se s tím nalíčila:D
    moc se mi líbí pozadí fotek, ta paletka je moc pěkná:)))

    OdpovědětVymazat
  16. Renčo, nádherně zpracovaná recenze, překrásně nafocené na pozadí barevné paletky, to je geniální!! Také budu brzy recezi zveřejňovat a musím s tebou naprosto souhlasit, štětce jsou perfektní, drobné a precizně provedené. Ten M73 používám namísto blendícího a nejvíce miluji M 75, pencil brush. Sada určitě obsahuje vše, co k nalíčení potřebuje profesionál i začátečník. Za sebe bych uvítala určitě i možnost dokoupit některé štětce zvlášť, abych je nemusela pořád prát :-)))).

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem ráda, že se Petře povedly:)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou to krasavcí :-). Já bych si ráda pořídila smudge brush a ten zkosený na linky. Ale nechce se mi kupovat celá sada když zbytek doma (v nějaké kvalitní verzi) doma mám, nebo je nepotřebuju (aspoň si to myslim :-D). Takže bych taky uvítala prodej i po kusech. A nebo si budu přát sadu k Vánocům :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadají pěkně a kvalitně, jenom mě to k nim z nějakého důvodu vůbec netáhne, nevím proč :-/ Navíc mám už slušnou hromádku štětců převážně od Hakura a Real Techniques, takže momentálně sadu štětců kupovat ani nehodlám :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Časen bych si nějaké chtěla také pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tady u nás je to strašné a hanebné, když se někdo o něco pokusí, když se dívám na americká youtuberky a blogerky, jaké mají shopy a není vidět, že by někdo něco řešil. Takže hurá do podobných aktivit!!!!!!!!!!!!!!!!§

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám nejraději Hakuro a Real Techniques, ale tyhle vypadají taky fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Štětců na oči mám dost, ale chystám se na Master sadu štětců na pleť do Péti:)

    OdpovědětVymazat
  24. Veru: moc děkuju, jsem ráda, že se ti líbí i provedení článku :)

    Magda Kunešová: mám prakticky všechny štětce černé, takže jsem na ně asi zvyklejší, na druhou stranu mají bílé výhodu, protože je snadněji v kelímku se štětci najdu, takže mě to nevadí vůbec :)

    IvanaC.: tak zkus Pétě napsat, jestli není možné, že by prodala i jednotlivé kusy. Neříkám, že to půjde, ale za snahu to stojí :)

    AjaBeautypedia A.: moc děkuju Ájo :) Těším se na tvůj článek a tvoje postřehy a souhlasím, že si na své přijde jak začátečník, tak i pokročilý uživatel :)

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych tyhle štěce moc chtěla, tak snad se mi v budoucnu poštěstí :)

    OdpovědětVymazat
  26. Štětce od Péti jsou super. Mám sadu na obličej i na oči a pravda, jsou to moje první štětce, takže nemám úplně moc srovnání, ale jsou moc fajn. Pracuje se s nimi dobře. Jsou měkké, elegantní a kvalitní. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj. O štětcích od Petra pořád přemýšlím, ale podle mě je má drahé. Nevím proč se mi to zdá. Já toužím po sadě od Zoeva :)
    Olgalifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  28. škoda,že nejdou koupit samostatně..vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat
  29. to balení je nádherné, ale asi bych všechny štětce stejně nepoužívala, přijde mi to jako hrozná věda :D
    ale aspoň jeden nebo dva štětce od Péťi mám v plánu si pořídit
    bliss-jd@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Už mám napsané štětce na Wishlistu, ale dočkám se jich asi až na Vánoce, ale už se na ně moc těším. Mam štětce od Mary Kay, ale nemají jich tolik a nějaké mi právě chybí...

    OdpovědětVymazat
  31. Úžasné fotky na tom paletkovém pozadí! :)

    OdpovědětVymazat
  32. mají pěkný design, ale využila bych jen pár z nich..jinak Péťe fandím, je super:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Štětce od Petry jsem nezkoušela, prozatím mám nejradši ty z Hakura. A, světe div se, z Marks & Spencer.

    OdpovědětVymazat
  34. Štetce mi prídu vkusné, elegantné a využiteľné. Už dosť dlho nad nimi rozmýšľam a asi nastal čas si ich kúpiť :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. také nechápu všechny ty nevraživé reakce na Pétinu řadu štětců... nevypadají sice vůbec špatně, ale nechávají mě úplně chladnou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)