úterý 5. srpna 2014

Lush a jeho nová opalovací řada

Dnešní článek neberte jako recenzi, ale spíš jako upozornění na novinku, která se poměrně nedávno objevila ve známém voňavém obchůdku. A protože se jedná o ryze letní zboží, nechtěla jsem zbytečně čekat a článek odkládat. Jsou to tedy spíše jen první dojmy a informace o produktech jako takových. Lush uvedl svou sluneční řadu na můj vkus trochu "pozdě" a u podobných přípravků bych očekávala uvedení třeba už v květnu. Každopádně pro všechny, které by zajímalo, jak produkty vypadají trochu blíže, tak čtěte dál :)


Téměř kompletní složení nové opalovací řady. Chybí jen tělový pudr s ochranou proti slunci (info zde)



Sesame Suntan Lotion - více info zde

- 100 ml - 365 Kč / 250 ml - 665 Kč
- mě osobně voní jako arašídové máslo (a to nemám ráda ani trochu)
- vůně se na těle udrží na můj vkus až moc dlouho (ale to samozřejmě neberu jako mínus, jen protože mi obsah lahvičky nevoní)
- je skvěle hydratační a kůže je po něm božsky hebká a jemná
- na kůži není zbytečně mastný, ale příjemný a dobře se rozmazává
- má SPF 10, což na dovolenou k moři moc není









Million Dollar Moisturiser - více info zde

- 50 ml - 1395 Kč
- Bionický krém na obličej, který obsahuje med, bambucké máslo a jojobový olej
- má SPF 30
- obsah kelímku má takovou "měňavou" barvu - od zlaté po růžovou
- krém je poměrně hutný a mastný, ale na obličeji se dá snést. Řekla bych, že je to maximum, co je moje pleť ochotná přijmout, aniž bych pak měla nepříjemný pocit na tváři
- zdá se mi, že pleť vypadá opticky jakoby hezčí, po použití krému (možná za to může právě trochu měnící se barva krému)
- na můj vkus je cena krému dost vysoká (pokud bych ho brala ryze jako krém na opalování)








The Sunblock - více info zde

- 100g - 395 Kč
- tuhá opalovací péče do sprchy - ulomíte si kousek a už ve sprše nanesete ochranu proti slunci
- jeden dílek je doporučená dávka na ochranu celého těla (což mi přijde trochu finančně nákladné)
- i když jsem jako kosmetický nadšenec pro zkoušení veškeré neobvyklé kosmetiky, v tomhle ohledu mi trochu uniká význam podobného produktu. Neumím si představit, jaká cílová skupina si podobný produkt kupuje.
- umím si představit, že s jednou kostičkou odjedu na dovolenou k moři a tam jí vypotřebuju, ale jinak nevidím příliš smysl v tom, abych si natírala ochranu proti slunci už ve sprše
- má SPF 30
- vypadá jako tabulka čokolády a připomíná mi masážítka, jen je trochu více mazlavěnší a mastnější







Jak jsem psala, přijde mi, že je v poslední části léta trochu pozdě na uvedení opalovací řady, ale možná to zvláštní přijde jenom mě. Upřímně mě nemile překvapily ceny jednotlivých produktů a vzhledem k velikosti balení mi to přijde jako opravdu drahý špás. Navíc mi všechno přijde tak na pár dní používání, vzhledem k tomu, že krémem se má člověk natírat každé dvě hodiny, tak by jedna lahvička nestačila ani na jednu dovolenou u moře. Nejvíce zajímavý mě osobně přijde tělový pudr, škoda, že nebyl součástí balení třeba místo tuhé kostičky.

No, každopádně posuďte samy, jak se vám novinky líbí a dejte mi vědět vaše dojmy a názory :)

20 komentářů:

  1. to vypadá zajímavě!! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě, ale ty ceny jsou vážně docela vysoké :(. Mně naopak zaujala ta tuhá opalovací péče do sprchy, je to něco o čem jsem ještě neslyšela, ale ta cena taky nic moc teda. No uvidím, asi to příště omrknu v obchodě :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tentokrat v Lushi popustili uzdu fantazie asi az prilis.... Myslim, ze se to moc prodavat nebude. Je to predrazene a vyznam kostky mi taky unika. Navic faktor u mleka je malo a byva standard mit UVA i UVB (ale tomu ja moc nerozumim, jen vim, ze byva oboje). Taky myslim, ze to uvedli docela pozde. Musim rict, ze z Lushe jsem uz trochu vystrizlivela :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musí to krásně vonět a být příjemný, ale cena teda příšerná... By mi snad bylo líto placat to na sebe :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Lush mě teda nikdy nelákal a ani tomu teď není jinak, jsem ráda, že mě tato mánie vynechala jinak bych byla chudá :D

    OdpovědětVymazat
  6. hmm, taky mě to až tak nenadchlo, maximálně to sezamové, ale SPF 10 je strašně málo. ten pudr vypadá taky zajímavě, ale zase - jenom 15 :(

    OdpovědětVymazat
  7. Už bych se konečně mohla rozhoupat a něco si od Lushe koupit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jako všechno vypadá tak lákavě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Teda maj to drahý jako prase :D Nejvíc mně zaujal ten krém na obličej ale ta cena je fakt přemrštěná....

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to skvěle ale zase jako vždycky - drahé jak _ . Ach jo. :(
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem LUSH nějak nepřišla na chuť. Mám scrub na rty, po kterém jsem toužila a leží mi ve skříni. Nevím... podle mě za moc peněz málo muziky, ale je fakt, že jsem nic nevyzkoušela a soudím jen podle článků :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ani by mi nenapadlo ísť hľadať ochranu proti slnku do Lush, ale zasa som o kúsok múdrejšia.
    Nechápem ale, prečo s výrobkami prišli v polovici leta? Vizuálne by ma lákalo to sezamové mlieko, ale kupovať ho nebudem. SPF 10 je fakt dosť málo. Nápad s tým mazátkom do sprchy je okej, ale jeho využiteľnosť si viem predstaviť len v prípade, že stále žijem na jednom tropickom ostrove, kde som sa sprchovala aj 5-krát denne, čiže by som pri rannej sprche zabila dve muchy jednou ranou. Inak ani nie.

    OdpovědětVymazat
  13. také se mi zdá, že na trh to uvedli poněkud pozdě, Sesame Suntan Lotion má opravdu nízký faktor- já u opalováku se nejčastěji kamarádím s 50tkou :-D a i co se týče financí, tak mě to docela dostalo. Sem tam, když jsem v Praze, tak si v lushu něco koupím, ale tato opalovací sada mě vůbec neoslovila

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já bych šla asi do toho posledního produktu, láká mě nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ježiši vomdlim! Ty ceny? No sakra, to je přehnaně moc!
    Jako já si ráda zaplatím třeba Clarins, ale tam prostě značka a krásnej obal...
    Ale dát 13 stovek za krém v shitovní černý krabce? Ani náhodou...
    600 za 10 SPF 250 ml? No děs, tohle fakt není nic pro mne...
    Ne, Lush jsem kdysi měla ráda, dnes už ne.

    OdpovědětVymazat
  16. Když se má ten krém natírat dvě hodiny, to bych nedělala celý den ani nic jiného :D

    OdpovědětVymazat
  17. Všechno, co voní jako peanut butter, ke mně! :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tak já bych sunblock zkusila. Ale ty ceny..děs.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak tohle mi připadá jako fakt hloupůstka ten blok:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)