sobota 23. srpna 2014

Krém, který udělal víc zla než dobra

S francouzskou značkou Payot jsem až donedávna neměla žádnou velkou zkušenost. To se změnilo, ale nejsem si jistá, zda jsem za to vlastně ráda. Bohužel používání tohoto krému mi způsobilo menší potíže, které bych očekávala spíše od no name krému ze zapadlé drogerie. Tenhle týden se tu sice objevilo trochu více negace, než bych sama čekala, ale když není co chválit, tak se holt nedá nic dělat.




Payot Anti-imperfections purifying care (50ml) - koupíte např. zde za 955 Kč

Vzhledem k tomu, že Payot se řadí mezi luxusní značky kosmetiky, odpovídá jeho produktům i cena. Po mnoha vyzkoušených pleťových krémech jsem se utvrdila v tom, že mi vyhovují spíše ty dražší a v drogerii si příliš nevyberu. Proto jsem se na vyzkoušené tohoto krému těšila. Je určený na problematickou pleť a měl by redukovat pupínky a další nedokonalosti pleti a redukovat tvorbu mazu. Na letní období se tedy zdál jako ideální pomocník. Krém má poměrně hodně lehkou krémovou až fluidní texturu a během chladnější části roku by mi určitě nedostačoval. Krém se rychle vsákne, na pleti nesedí a není nijak mastný. Má poměrně intenzivní parfemaci, která se bohužel jeví jako zásadní problém. Pokud bych si obecně měla vybrat, jestli chci krém, který voní nebo je bez parfemace, vyberu si raději ten voňavý. Ovšem čeho je moc, toho je moc a vůně tohoto krému na pro mě příliš intenzivní a trochu otravná (i když ze své podstaty je příjemná, trochu jak svěží aviváž). Z obličeje jí navíc cítím poměrně dlouho a to mi vadí. Možná je to parfemací, možná je to některou složkou v krému, ale mě na obličeji udělal takovou paseku, že mu to mám za zlé ještě teď. Neřekla bych, že mám pleť přehnaně reaktivní a myslím, že toho snese docela dost, ale tento krém mi způsobil nepěknou nálož pupínků po celém obličeji, včetně takových těch zanícených boláků, které se špatně hojí a nejde s nimi nic moc dělat, dokud samy nezmizí. A jsem si jistá, že to způsobil tento krém, protože jsem v péči nic jiného neměnila a tato reakce nastala pokaždé, když jsem krém použila. Zkoušela jsem několikrát vynechat, pleť se uklidnila, pupínky zahojily, pak jsem krému dala další šanci a ten samý scénář. Jsem si tedy jistá, že mé pleti nedělá dobře a něčím jí strašně dráždí a irituje. Krém jsem bohužel musela zavrhnout a používat ho dál odmítám. 







Bohužel musím krém označit za propadák měsíce (možná i roku), protože takovou paseku mi dlouho nic nezpůsobilo. A po dlouhé době mi navíc vadí i intenzivní parfemace krému, kterou beru též jako velký problém. Péče je samozřejmě velice subjektivní záležitost a nemůžu říct, že když se po krému osypu já nebo mi nevoní, že to tak bude u každého. Bohužel moje zkušenost je taková a to nezměním. Rozhodně teď dlouho nemám chuť cokoliv od této značky zkoušet, což je podle mě pochopitelné. Jelikož si na přehnanou parfemaci podobného krému stěžovala i Škodulka ZDE, tak nejsem jediná, komu nepřijde úplně košer. Bohužel tedy tento krém nemůžu doporučit a jsem z něj upřímně zklamaná.

Máte vyzkoušenou kosmetiku Payot? Je nějaký produkt, který samy používáte? :)



PS: děkuji eshopu payot-kosmetika.cz za poskytnutí krému k recenzi

48 komentářů:

  1. Kosmetiku Payot jsem ještě nezkoušela, jen jsem u ní četla u Klárky právě :) Tak to je blbý, že Ti nadělal takovou paseku
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nic jsem od této značky nezkoušela, popravdě mě vůbec neláká. No, teď se navíc i bojím, co by mi to udělalo s citlivým obličejem...

    OdpovědětVymazat
  3. Payot jako značku samozřejmě znám, ale zatím je na mě pořád moc drahá, takže ji ani vyzkoušet nechci.. zatím. A možná ani nebudu chtít. Od tak drahého krému bych čekala, že bude dělat zázraky. Ovšem v pozitivním slova smyslu, ne tohle.. Vůbec se nedivím, že už ho dál používat nehodláš, já bych s ním asi mrštila z okna, kdybych za něj dala tolik peněz a udělal by mi to samé :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skoda. Tuto kosmetiku jsem ještě nikdy nezkoušela. Kremy moc nepouzivam, mam z nich celkem strach potom, co jsem jednu dobu měla kopřivku na obličeji.

    OdpovědětVymazat
  5. Celkově Payot nemám ráda, dělala jsem s ním a celou dobu mého fungování v salonu kde ho měli jako hlavní firmu jsem bojovala za výměnu kosmetiky,ale marně tak jsem odešla, tahle kosmetika podle buď nic nedělá nebo nevyhovuje!:/

    OdpovědětVymazat
  6. uff, to je docela síla! já s Payot zkušenost nemám, nabídka mi od nich přišla taky, ale značka mě teda vůbec neláká, tak jsem ji nevzala. a asi ani o moc nepřicházím!

    OdpovědětVymazat
  7. O téhle značce slyším poprvé, ale já si většinou vybírám krémy v drogérii :) první trošku dražší krém jsem si nedávno koupila od La Roche Posay-Effaclar Duo a jsem s ním víc než spokojená. Pupínky mám sice pořád, ale pleť celkově vypadá lépe :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tento krém měla - teda myslím, má jinej obal, ale byl to Creme purifiante. Měla jsem ho hodně ráda a vůně se mi líbila, ale je to už několik let, možná jsem o něm i někdy historicky psala na blogu :-) Těžko říct, jestli by mi seděl i teď, kdy se přeci jen snažím používat přípravky spíše přírodnějšího složení....Nebo jestli třeba neměnili složení...

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy, jedna známá si taky koupila nějaký krém od Payot plus oční a ještě nějaké tonikum. Dala za to skoro 3 tisíce, prý chtěla zkusit něco luxusnějšího, do té doby kupovala jen krémy z drogerie. No sice se neosypala, ale říkala, že používání krému bylo nepříjemné, pleť jí zčervenala a velice litovala koupě. Přitom po něm tak dlouho toužila a chtělav se zhýčkat.... no bohužel přišlo zklamání :(
    Já osobně Payot nikdy nezkoušela ani to neplánuju. Používám to co mi vyhovuje, i když mě občas něco mile překvapí, jako vzorek krému od Matis, který jsem dostala k nákupu a vůbec jsem nečekala, jak příjemný krém to bude :)

    OdpovědětVymazat
  10. Od této značky nic nemám a po přečtení recenze u toho asi setrvám. Alespoň ušetřím ;)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Jejda, tak to naštve. Mně se stalo to stejné s krémem Ziaja, ale ten stál pár korun a ne 900. No myslím, že po této recenzi mě tahle značka už lákat bohužel nebude :/.

    OdpovědětVymazat
  12. Týjo, to bych byla asi pěkně naštvaná :D. Přesně tohle se mi stalo po Dermacolu Aqua Creamu.. Pupínky, boláky a jakmile jsem ho přestala používat, měla jsem zase normální pleť.. Akorát že ten nestál 1000 kč..

    OdpovědětVymazat
  13. Od Payot jsem zatím nic nezkoušela, je to na mě jednak docela drahá kosmetika, ale hlavně se v pečující kosmetice snažím používat spíš přírodní věci.

    OdpovědětVymazat
  14. Mamka má jeden hydratační krém Payot a samozřejmě jsem ho ze zvědavosti musela vyzkoušet a taky jsem se úplně osypala bolákama :( myslím si, že je to právě tou parfemací, já jsem alergická na parfemace a konzervanty.

    OdpovědětVymazat
  15. To je opravdu děs..krém který je určený proti pupínkům a na problematickou pleť a právě tohle ti způsobí..to je opravdu ironie osudu :/

    OdpovědětVymazat
  16. Nemám od tejto značky nič a ako čítam, ani mať nebudem :) maximálne mi vyhovujú krémy od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to ještě štěstí, že si ten krém dostala! Mně by dost, s odpustenim, sralo, kdybych zaplatila takove penize a udelalo m ito zlo :/
    petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. kosmetiku payot vyzkoušenou nemám, ale za ty prachy bych čekala na něj jinou recenzi. Já parfemované krémy ráda moc nemám a raději sahám po krémech bez parfemace

    OdpovědětVymazat
  19. Tvoj blog sledujem už dávnejšie !! Strašne sa mi páčia tvoje príspevky :)
    Bola by som rada ak by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥
    ✝ http://eeverywomen.blogspot.sk ✝

    OdpovědětVymazat
  20. Tuhle kosmetiku jsem nezkoušela a asi ani nechci :) Je na mé poměry moc drahá.

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Páni, tak to je mazec... Kor za ty prachy!

    OdpovědětVymazat
  22. Souhlasím s ostatními tato kosmetika mě nijak neláká.

    OdpovědětVymazat
  23. Ještě jsem od této značky nic nezkoušela a asi ani brzy nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Téda, čtu, čtu říkám si super mastnou pleť mám, akné také, mimochodem trápí mě už od 9 let a je mi 15 let. Tak to vypadá jako krém pro mě. Asi ho raději nebudu zkoušet po přečtení tvé recenze, ale může bát dobrý to neříkám, ale radši to nerisknu :).
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. To bych asi nerozdejchala, kdybych si ho za tu cenu koupila a tohle by mi udělal... Od Payotu jsem nikdy nic nezkoušela, ale vždycky mě zajímalo, proč je to tak drahé a jestli je to lepší než to, co používám. Tak teda ne :-D Vím, že by mi to třeba mohlo sedět, protože jsme jiné, ale jak se tak koukám na složení, vůbec bych do toho nešla :-/

    OdpovědětVymazat
  26. Nikdy jsem nic nezkoušela a myslim ze ani za ty penize a recenze nevyzkouším :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tuhle značku já ani neznám, ale když jsem viděla nadpis tvého článku, tak jsem si vzpomněla na Vichy, kosmetika, která mi vůbec nepasuje.

    OdpovědětVymazat
  28. Mám doma kopu vzorků Payot....tak nevím, jestli to vůbec zkoušet.

    OdpovědětVymazat
  29. Nemám zkušenosti a očividně i kdyby mi to nutili násilím zkušenost mít nechci :D

    OdpovědětVymazat
  30. Nic od Payot jsem nezkousela, nelaka me to. Ale vubec. Sice se honosi tim, ze je luxusni, ale to baleni je odpuzujici. Kdyz to srovnam treba s Benefiti peci, tam ke kvalite (pro mou plet) se snoubi i krasne baleni, nebo Lancome.. Holt nakupuju ocima :). A za tohle bych teda na krem byla fakt nacurena! :))

    OdpovědětVymazat
  31. S touto značkou kozmetiky nemám žiadne skúsonosti, no prednedávnom som tiež narazila na veľkého prepadáka, teda aspoň pre mňa :) Kúpila som si zmatňujúci krém od balei, a pleť som mala hroznú...už nikdy viac :/

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY!!

    OdpovědětVymazat
  32. Od Payotu mám vyzkoušený krém Les Hydro-Nutritives na suchou pleť, odličovací vodu a něco jako peeling. První dvě bych označila za průměr - krém byl fajn, ale podobné krémy jde pořídit za mnohem menší peníz (totéž platí o odličovací vodě). Co se týče Payot doux gommage, tak podobný produkt jsem bohužel u jiné značky neobjevila. Jde v podstatě o peeling bez zrníček, takže supr pro citlivky. Konzistence je taková hustá a táhlá, jako tekutá guma nebo tak. Krouživě se masíruje po obličeji až dokud se nepromění v olej, který se pak smyje. Pleť je potom jemná a hladká. Cena vyšší - kolem 650,-, ale já měla vše v dárkovém balíčku, takže to vyšlo levněji.

    OdpovědětVymazat
  33. S touto značkou ještě zkšenosti nemám, nicméně podobnou paseku mi na pleti dělá kosmetika od Dermacol, hlavně teda pěčujicí, s dekorativkou problém nemám. Obdivuju, že ses odvážila znovu riskovat takové zhoršení pleti.

    OdpovědětVymazat
  34. Tak za tú cenu to fakt poteší. Nečakala by som, že krém takej známej značky spôsobí takú paseku.
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. wow, tak to se mi ještě nestalo, abych kupovala drahý krém a jak mám já ve zvyku - čekala zázrak a on to byl spíš opak:(
    já payot ještě nezkoušela a nějak to nemám v plánu, nemám na to penízky a po tvém článku ani odvahu:)
    no, tak snad se ti už něco podobného znovu nestane:)

    OdpovědětVymazat
  36. Payot jsem teda nikdy nezkoušela, ale ani mě to moc nelákalo, takže tím spíš od nich nic ani nevyzkouším.
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. já jsem měla jen vzorečky a tonikum z té zelené řady a je fakt, že ta parfemace je výraznější..ale pro mě nic nepřekonatelného..
    mně naposled udělala na obličeji paseku OCM, ze které léčím následky doteď:(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. No, za tu cenu teda nic moc zkušenost

    OdpovědětVymazat
  39. Tak o této značce slyším prvně :)

    OdpovědětVymazat
  40. já mám od payotu noční krém, ale nějaký pečující (ne na mastnou pleť) a ten je fakt super - voní jemně a pleť je po něm hebounká... takže asi ne všechny výrobky mají špatné...ale to, co se stalo tobě, by mě teda fakt naštvalo...

    OdpovědětVymazat
  41. Payot používá moje kosmetička a nikdy nebyl problém - nicméně tohle nikdy zkoušet nebudu :D :D
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Od tejto značky som ešte nič nemala, tento produkt ale asi nerisknem :)

    OdpovědětVymazat
  43. Já od nich nikdy nic nezkoušela a asi ani nebudu, parfemace moc nemusím.. ale podobnou reakci jsem měla na ziaju, na olivovou i kozí řadu.

    OdpovědětVymazat
  44. :D nerisknem , ale nejako ma to nikdy ani nelakalo :D

    OdpovědětVymazat
  45. Payot jsem nezkoušela a asi ani hned tak nebudu, nijak mne neláká.

    OdpovědětVymazat
  46. Tak ta parfemace by mi taky vadila. Mě vadí i slabá a musim si na to vždycky zvyknout že mi to neublíží :-D. Tohle bych teda u krému za litr nečekala :-o Mě přesně tuhle reakci dělá ta nová podkladová baze od Max Factor a jsem z toho dost nešťastná, páč jinak bych jí milovala. Achjo :-(

    OdpovědětVymazat
  47. Zatím jsem od nich nic nezkoušela...Nikdy mě to moc nelákalo.

    http://keepingupwithfashionandcosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  48. Pane jo, tak tohle se Payotu teda nepovedlo. Kdybych se rozhodla investovat tisícovku do krému na obličej a pak by se dostavilo tohle, chtěla bych snad peníze zpátky. I když bez předchozího otestování vzorečku bych si tak drahý krém určitě nekoupila...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)