středa 27. srpna 2014

Grandiose aneb neobyčejná řasenka od Lancome

Když jsem tuto řasenku uviděla poprvé, zcela úplně jsem nedokázala pochopit, proč má tak zvláštně pokroucený aplikátor. Brala jsem to spíš jako výstřelek, možnost jak na řasenku za každou cenu upoutat pozornost, protože nikdo další nic podobného nemá :) Když jsem se ale o řasence dočetla více, začala jsem více chápat, proč má takový nezvyklý tvar. Ráda bych vám tuto krásku ukázala více zblízka, protože je opravdu trochu netradiční a od jiných řasenek se v mnohém liší.






Lancome řasenka Grandiose - koupíte v parfumeriích za 850 Kč

Začala bych balením řasenky, protože i tím se značně liší od všech ostatních řasenek. Nebojím se tvrdit, že Grandiose má asi nejhezčí obal ze všech mých dosavadních řasenek. A to jsem si říkala, že se Hypnose Star jen tak něco nevyrovná :) Krásné poloprůhledné balení, které odhaluje typickou Lancome růžičku je pro mě vážně okouzlující a noblesní. Tohle se těžko vyhazuje po vypotřebování, tohle se prostě nechá někde vystavené :) Teď se přes takovou menší technickou anabázi dostaneme k podstatě netypického kartáčku. Pro někoho to možná nebude podstatné, ale mě to přišlo zajímavé a jen tak někde se o tom nedočtete :)






Přestože je řasenka nejoblíbenější a nejpoužívanější kosmetický produkt, je velmi obtížné se naučit využít její celkový potenciál. Proč? Okrouhlý tvar oka je prostorově nejsložitější rys obličeje a navíc má mnoho špatně dosažitelných míst. Experti v Lancôme studovali komplexní formu oka, pozorovali nositelky řasenek, aby odhalili jejich potíže a nabídli jim nebývalé řešení. 





První problém: ženám připadá snazší nalíčit si oko, které se nachází na stejné straně jako je ruka, která nanáší řasenku. Značka Lancôme zpozorovala, že k nalíčení druhého oka ženy používají 3 různé techniky, avšak žádná z nich nepřináší zcela uspokojivé výsledky:

-          překřížení kartáčku pod nos
-          zkroucení zápěstí pro dosažení druhého oka
-          aplikace druhou rukou



Druhý problém: vzhledem k oblému tvaru oka, existují 2 sady křivek, ztěžující přístup k určitým oblastem oka (viz.obrázky níže).

Lancôme přináší řešení k výše uvedeným problémům ve formě řasenky nové generace kombinující kartáček s technologicky vyspělými štětinkami a revoluční zakřivenou rukojetí



Lancôme zcela přetváří vzhled řasenky s rukojetí ve tvaru labutího krku. S krátkou a zakroucenou rukojetí získává řasenka ideální tvar. Kartáček je umístěn tak, aby se přizpůsobil přirozenému tvaru oka a aby dosáhl na všechny řasy od kořínků až po konečky.



Rukojeť, která je zakřivená kolem své osy při 25°, se intuitivně adaptuje tvarům obličeje, a tím se vyhýbá lícním kostem, nosu a obočí.

Když se nad tím zamyslíte, je fakt, že líčení levého oka, v případě, že jste pravák, je někdy obtížnější (a samozřejmě i naopak pro leváky). Jo, samozřejmě je pro většinu lidí hlavní a zásadní, jak řasenka vypadá na oku a jestli drží tam, kde má, ale na druhou stranu mám asi poprvé pocit, že výstřední kartáček k něčemu je a není to jen nesmyslně pokroucená věc, která má přilákat pozornost nakupujících. Když odhlédnu od krásného obalu a netradičního kartáčku, musím pochválit i "náplň" jako takovou. Řasenka není ani příliš mokrá ani suchá, má takovou ideální konzistenci. Nerozmazává se, neobtiskává a celý den vydrží na svém místě. Kartáček řasy pěkně pročeše a řekla bych, že i mírně prodlouží. Mě se její efekt moc líbí a vyhovuje mi. S řasenkou se mi dobře pracuje a musím uznat, že teď už se mi nestává, že se omylem čárnu na nos nebo pod oko. Otáčením řasenky dostanu kartáček přesně tam, kam potřebuju. Samozřejmě je řasenka velice individuální věc, tak to neberte tak, že pokud se vám nelíbí na něčích řasách, že jí odsoudíte. Na vašem oku může vypadat úplně jinak a třeba mnohem lépe :) Podle mě si pozornost rozhodně zaslouží a po delší době mám opět velkého řasenkového favorita!

Myslím, že spousta potencionálních zákaznic může řasenku odsoudit pouze na základě prvního dojmu z netradičního kartáčku a pokud jim někdo nevysvětlí, proč má právě takový tvar, můžou řasenku snadno přehlédnout. Pokud se vám ale líbí třeba i balení, kartáček se vám po technické anabázi zdá jako praktický a obecně máte třeba dobrou zkušenost s Lancome řasenkami, tato vás určitě nezklame. Pro mě trumfla i dosud nejoblíbenější Doll Eyes, kterou jsem měla už asi ve 4 baleních. A nutno dodat, že Lancome řasenky mi pokaždé vydržely poměrně dost dlouho funkční a použitelné, takže ani investice do nich není tak bolestná, jak by se mohlo zdát. Co vydrží jedna Lancome, to nedají skoro ani 3 řasenky z drogerie, takže pro mě je cena vs. výkon adekvátní. Ale jako vždy samozřejmě nemůžu říct, že je obecně jakákoliv řasenka skvělá a bude se líbit všem. Řasenky jsou o zkoušení přímo na vašich řasách a bohužel je nejde univerzálně doporučit.

Jestli jste dočetly poctivě až sem, tak vám moc děkuji za pozornost. Někdo možná je zkoukne fotky a nic si z toho nevezme, ale pro ty z vás, které to zajímá, tak jsem chtěla sepsat i informace, které se jinak v parfumerii u stojanu nebo v časopise nedozvíte. Jestli je to alespoň pro jednu z vás užitečné, tak budu moc ráda :) Můj verdikt je rozhodně spokojený, na řasence neshledávám nic špatného a rozhodně bych si koupila další balení.

A jak se řasenka líbí/nelíbí vám? Stihnul jí někdo z vás třeba už vyzkoušet nebo řasenku v parfumeriích omrknout? Co na její netradiční kartáček říkáte? :)



PS: děkuji Lancome za poskytnutí řasenky k recenzi

84 komentářů:

  1. Pekná recenzia, Rendy. Musím povedať, že mne sa celkovo ten nápad so zahnutou kefkou páči a a ako používateľ ho oceňujem :D Na druhej strane sa mi štetinky zdajú dosť krátke a s tým ja pri špirálach dobre skúsenosti nemám, takže než by som si ju sama kúpila asi by som ju musela niekde skúsiť. Inak aj ten obal má veľmi pekný, naozaj elegantný a luxusný a po vzhľadovej stránke sa určite podarila!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak baleni je nadherny. Rukojet je zajimava a mozna i prakticka. I kdyz me tedy nedela problem licit se levou.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dost zvláštně, koukala jsem v parfumerce pouze na obal a kartáček a nenapadlo mě si vyzkoušet držení :D Nijak mě nezaujala nemám potřebu si ji koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. No na tvých řasích vypadá moc pěkně, nikde žádné žmolky, jsou krásně rozdělené a jde vidět, že jsou všechny pokryté :) Vypadá to jako řasenka pro mě. Mám řasy jemné a když je řasenka moc mokrá tak mi je poslepuje. Navíc levý oko se mi nikdy nepodaří tak hezky jako pravý, myslím, že jsem jasná cílovka :D Cena mi přijde vpohodě, ale obal mi teda do oka moc nepadl, tak uvidím jaká bude naživo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Řasenka vypadá zajímavě, možná vyzkouším!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá skvěle, určitě ji vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  7. Do teď jsem nepřemýšlela nad nanášením řasenky, ani jsem nechápala, když jsem četla nebo slyšela, že se dá řasenka nanášet 15 minut. Za tu dobu mám snad hotové komplet líčení. :D Jsem zvědavá, jak rychle tuhle začnou kopírovat ostatní značky.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za recenzí! Řasenky jsem si všimla už dříve díky krásnému balení, ale netušila jsem, jak je to s kartáčkem. Zaujala mě a budu o ní uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Asi bych si sama od sebe takovou řasenku nekoupila, ale teď když čtu ty výhody... hlavně ti udělala krásné přirozené a neslepené řasy! A obal je opravdu jedinečný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezký článek :) Po této řasence jsem už pokukovala, takže přemýšlím, že si jí koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Má krásné balení a kartáček taky vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Teď ji chci ještě víc než předtím. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Balení krásné, ten nápad taktéž. Až přečtením tohoto článku jsem začala přemýšlet o tom nanášení... jo, taky kroutím ruku když nanáším na levé oko :-D Ale do teď mi to nevadilo takže si asi tuto řasenku nechám klidně ujít.... nejsem příznivcem tak drahých řasenek když mi stejnou službu ( i když si zkroutím ruku :-D) udělá jiná o pět stovek levnější.

    OdpovědětVymazat
  14. Řasenka mě zaujala právě tím jak je zahlá. často se mi právě stává že si tu "tyčinku" obtisknu o nos :D Ale zase kartáček mě celkem odpuzuje.. Tak nevím :/

    OdpovědětVymazat
  15. téda to je ale věda :D hrozně se mi líbí ten obal, je jak flakonek parfému, nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  16. Je zaujímavo riešená, len mne bohužiaľ takýto typ kefiek nevyhovuje :( ale balenie je nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jako správná milovnice Lancome mám tuto řasenku na wish listu od momentu, kdy mi zastoupení Lancome poslalo newsletter a lákalo mě k její koupi. Určitě si ji plánuju koupit, akorát mám doma ještě v zásobě jednu celou Doll Eyes a pár miniatur řasenek od Lancome co jsem dostala k nákupům. A to než vypotřebuju :) Přesně jak píšeš, Lancome řasenka vydrží fakt dlouho.
    No nechce se mi kupovat zbytečně do zásoby, koupím si čerstvou jak budu řasenku potřebovat. Ale určitě koupi plánuju a jsem na ni moc zvědavá :)
    No a když píšeš že je ještě lepší než Doll Eyes? Co může být lepší než Doll Eyes? Jedině další řasenka od Lancome :)

    OdpovědětVymazat
  18. Musím říct, že takhle jsem nad líčením řas nikdy nepřemýšlela. Jsem pravák a levé oko si vždy líčím levou rukou a nijak mě to neomezovalo. Ale pokud by to s touto řasenkou šlo ještě lépe, tak určitě stojí za vyzkoušení. Jen mě odrazuje ta cena, pro mě je to za řasenku docela hodně, vzhledem k tomu, že né každá mi sedí a když mi nevytvoří takové řasy, jaké chci tak ji většinou nepoužívám :(. Tak uvidím, jestli třeba nenatrefím na nějakou akci :)

    OdpovědětVymazat
  19. No obal má sice pěkný, ale ten kartáček mě teda nezaujal :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Řasenka vypadá skvěle! Ale nějak mě odrazuje ten obal...

    http://keepingupwithfashionandcosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto vyčerpávající náklad informací. Vážně moc zajímavá recenze, teď jen vybrat jestli jít do této nebo do Doll eyes ;)
    snesek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Obal je nádherný a docela by mě lákalo vyzkoušet i to zvláštní zakřivení, ale problém je v kartáčku, tyhle krátké zoubky mi totiž vůbec nevyhovují. :(

    OdpovědětVymazat
  23. Asi je to s ní o zvyku, mně ale dost zaujala a to i svým kartáčkem. Určitě se na ni musím podívat! :)

    OdpovědětVymazat
  24. to je dobrý, jak na to jde Lancome vědecky... ale až budu mít příležitost, tak řasenku určitě vyzkouším, Lancome řasenka mne nikdy nezklamala...

    OdpovědětVymazat
  25. Mě už zaujal jen ten obal, máš pravdu, že toto se prostě po vypotřebování nevyhodí.. Stejně tak to mám u parfémů :-D .. (se mnou už je to ale tak špatné, že od těch drahých nevyhodím ani krásnou krabičku :D) ... mě určitě zaujala, jak tedy designem, tak tím kartáčkem.. Musím říct, že celkem věda! :-) Ta cena je vyšší, ale myslím si, že kvalitě odpovídá :-)

    Hezký den,
    http://skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. Musím povedať, že ma táto recenzia fakt potešila, lebo som na ňu robila zálusk, len som nevedela či áné- či nie :) teraz som už presvedčená, že ju predsa len vyskúšam :) Ďakujem Rendy :)

    OdpovědětVymazat
  27. Je to zajímavé ale ještě furt je mi za rasenku líto zaplatit přes 200. Možná časem :-) petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tak táto špirála ma neskutočne zaujala :O vyrobili ju fakt pre ženy,ktoré majú problém nalíčiť si riasy a musia pritom klbiť ruky aby sa dostali všade.Ked som ju videla v Elle na pomaly každej strane nechápala som prečo a vidím že je asi naozaj skvelá :)

    OdpovědětVymazat
  29. Namalovat si levy oko je pro me orisek :D. Navic na levym mam i rovny rasy a tak se mi nikdy nepovede udelat si krasny rasy, spis rovny trcici draty obaleny barvou :D. Takze se na novinku pujdu podivat :).

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá to zajímavě, ale asi zůstanu u těch normálních.

    OdpovědětVymazat
  31. Mňa tá maskara absolútne nezaujala. Je mi ľúto dať za maskaru viac ako 10 €. Má veľmi pekný obal avšak ten kartáčik ma nenadchol, ja nepotrebujem zvláštne ohnutú riasenku aby som si vedela namaľovať ľavé oko. Neviem ako ostatní ale ja si pravé oko maľujem pravou rukou a ľavé ľavou a čudujem sa práve tím, ktorí to zvládnu jednou =D.

    OdpovědětVymazat
  32. Rukojeť mě zaujala, asi by se mi s ní pracovalo lépe, navíc má krásný obal, ale plastové kartáčky mi nikdy nevyhovovaly, potřebuju normální štětinky do oblouku. Takže ta investice by se mi asi nevyplatila, protože by mi nenatočila řasy. :(

    OdpovědětVymazat
  33. Mě moc nezaujala, nevím .... Navíc je na mě moc drahá

    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Já mám teď astor big boom a jsem celkem spokojená, i když na spodní řasy má moc velký kartáček, tak to dopoužívám skoro vyschlou rocketku:)
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ten kartáček je až děsivej :D Balení krásný... osobně se taky líčím levou rukou a nepřijde mi, že bych měla levé oko hůř nalíčené...Mám řasenku od Oriflame z řady Giordani Gold a drží už skoro rok, takže spokojenost :) Kartáčky mam radši klasické...

    OdpovědětVymazat
  36. A mne sa práce jej netypické zahnutie páči. Ja by som ju veľmi rada vyskúšala. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Tak to je hodně zajímavé.. já se osobně líčím oběma rukama a nepřipadá mí, že bych si jedno oko nalíčila méně zručně, ale je pravda, že mám řasenku často i tam, kde ji nechci, omylem se opřu o tvář nebo mi ujede ruka a mám jí pod obočím.. a celkově upřednostňuji spíš přirozený efekt, takže bych s ní mohla být spokojená.. možná si napíšu Ježíškovi..:) a ten design je překrásný!

    misscukrik(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. To jsem netušila, že je řasenka až taková věda :) Ale jak píšeš, docela věřím tomu, že ten tvar může mít něco do sebe. Jo a to balení je vážně super!

    OdpovědětVymazat
  39. Nedávno jsem zrovna na tuhle řasenku koukala v Sephoře, ale nelíbí se mi tvar kartáčku. Bojím se, že by slepoval řasy, ale třeba jí někdy vyzkouším a změním názor :-).

    OdpovědětVymazat
  40. já nevím no musela bych si to sama zkusit, jak se s tím pracuje mám pocit totiž, že tvar kartáčku neovlivní techniku líčení

    OdpovědětVymazat
  41. Obal vypadá opravdu krásně, ale nevím jestli bych se s tím tvarem dokázala nalíčit :D

    OdpovědětVymazat
  42. Když se nad tím zamyslím, není to špatný nápad. Já osobně mám problém nalíčit levé oko bez toho, aniž bych si nečárla někam vedle oka. Uvidíme, třeba si ji časem pořídim. Ale vůbec by mne nenapadlo, proč má takový tvar, nebýt tvého článku :) zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  43. Už dlhšiu dobu sa snažím sama seba presvedčiť, že nepotrebujem žiadnu riasenku od Lancome, ale tejto asi fakt neodolám :)
    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Už jsem s napětím čekala kdo přijde s recenzím na tuhle zajímavou řasenku jako první. Celkově mám Hypnose ráda a tahle vypadá moc dobře :) A díky tobě si jí asi koupím k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  45. Noo, všetko to znie úžasne, tie štúdie a pozorovania, fázy a zakrivenia, ale ja si tiež myslím, že je to hlavne o zručnosti, kvalitnom tuši, správnych štetinách, no v neposlednom rade aj o riasach majiteľky. Mňa napríklad ten efekt nezaujal, pretože mám riasy dlhé, ale chcem, aby vyzerali husto, no zároveň riasenka netvorila hrudky. Celkom ťažký úkol, pretože predĺžiť dokáže asi každá riasenka, zahustiť nie.
    Obal sa mi tu veľmi páči, ale tie krátke a riedke štetinky vôbec :(

    OdpovědětVymazat
  46. Super recenze Rendy. Musím říct, že ta řasenka je vážně vychytaná, určitě stojí za vyzkoušení :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/omamena-fifty-shades.html

    OdpovědětVymazat
  47. Obal je nádherný,mě osobně se jejich obaly strašně líbí. Řasenky Lancome jsou skvělé,roky jsem je používala.

    OdpovědětVymazat
  48. Řasenka mě celkem zaujala, ale zdá se mi, že nedělá nějaké extra řasy na to, že je tak drahá :)

    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  49. Měla jsem doll eyes a ta byla skvělá, takže možná vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  50. Vypadá dobře, jen trošku škoda té vyšší ceny, jinak bych určitě vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  51. Řasenka má moc krásný obal to v první řadě, kartáček je zajímavý, ale moc hezky jsi to popsala, proč tak zakroucený je :). Já jsem pravák a fakt mám problém líčit si levé oko, vždycky se zamatlám na nose a oko mám nalíčené hůř než to pravé :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  52. zajímavá řasenka, kartáčky mám nejraději klasické, ale tato řasenka je docela výzva a rozhodně nad ní budu uvažovat

    OdpovědětVymazat
  53. Dala sis s přípravou článku opravdu práci, to také jako blogerka ocením. Moc se mi nelíbí jinde odfláknuté články, kdy tam holky dají jednu fotku a napíšou pět vět. To za článek ani nepovažuji. Ale touhle podrobnou dokumentací jsi mě moc potěšila, i když o řasence neuvažuji, tak jsem si to ráda přečetla ;)

    OdpovědětVymazat
  54. Je to veľmi zaujímavý nápad, ak s tým prídu aj lacnejšie drogérkové značky tak určite vyskúšam.

    OdpovědětVymazat
  55. Moc se mi líbí, jak je tenhle článek dobře zpracovaný :)

    OdpovědětVymazat
  56. Tak já jsem milovnice řasenek od Lancome, i tahle se mi moc líbí!♥

    OdpovědětVymazat
  57. Je tedy pravda, že se levé oko líčí hůř, ale mě osobně by nikdy nenapadlo si líčit oko přes nos:D vždycky si jen překroutím zápěstí.. i tak dobrý nápad)

    OdpovědětVymazat
  58. Určitě to je super nápad, ale takovou sumu bych za řasenku určitě nedala. Ovšem kdyby mi ji někdo věnoval, určitě bych ji rada zkusila =) Ale zatím zůstanu u řasenky od Rimmelu =).

    OdpovědětVymazat
  59. Děkuji za pěkný článek, pro mě to bylo zajímavé. Řasenka je pěkná po všech směrech. Libí se mi balení, kartáček i skroucený aplikátor. Bohužel si jí kvůli ceně nekoupím, ledaže by vydržela déle než 3 měsíce, což je výdrž mých dosavadních řasenek.

    OdpovědětVymazat
  60. Docela mě to zaujalo, ale tolik peněz bych za rasenku asi nedala :)

    OdpovědětVymazat
  61. Řasenka vypadá rozhodně zajímavě, ale určitě bych brala nějakou miniaturu na vyzkoušení, než bych do ní investovala :-) s řasenkami obecně jsem nikdy neměla žádný větší problém, většinou mi vystačí obyčejná do dvou stovek z drogerie a ráda zkouším jiné a jiné - značky, tvary apod. a když náhodou nesedí, tak to za ten peníz tak nebolí :-)

    OdpovědětVymazat
  62. Osobně mě velmi zaujala, ještě si musím prohlédnout pořádně kartáček osobně na prodejně (bohužel mi vyhovují zatím jen 2 typy kartáčků). Ale už jen to balení je přenádherné a asi ji velmi nutně potřebuji :D

    OdpovědětVymazat
  63. aj mne sa páči predovšetkým obal :) ale ja radšej ostanem pri klasických :)

    OdpovědětVymazat
  64. vypadá zajímavě :)
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Woow, na tuhle řasenku jsem extra zvědavá :) Stejně jako ty jsem se zamilovala do obalu :D a to co je uvnitř mě překvapilo, netušila jsem, že Lancome takhle podrobně zkoumá :) kdybych na řasenku narazila někdy v akci, asi bych neváhala vyzkoušet, i když mám svoje oblíbené řasenky, vždyť člověk si občas musí udělat radost.. :))
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Je to zajímavé a líbí se mi, že to neudělali jen pro upozornění, ale vážně to zkoumali a přemýšleli o tom. Za to palec nahoru + za design samozřejmě :).

    OdpovědětVymazat
  67. Skvělá recenze. Vůbec by mě nenapadlo proč má ta řasenka takový tvar. A hodně mě láká jí vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  68. Řasenka je krásná a vypadá lákavě, zajímavý tvar mě neodradí. Jen cena je možná trochu vysoká, zdá se mi, že vyšší, než u ostatních Lancome řasenek.

    OdpovědětVymazat
  69. Opravdu profesionální recenze Rendy :) Radost číst ;)

    OdpovědětVymazat
  70. Nejsem si jistá, jestli bych s takovým kartáčkem uměla zacházet :D
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Noo, zajímavé to je každopádně. Obal je nádherný, to je fakt luxus. A ten tvar kartáčku... Zajímavý nápad to je určitě, ale já nevím no, nikdy jsem neměla problém s líčením levého oka... Jako jo, pravé oko pravou rukou jde líp, vždycky mi přijde, že to druhé se mi nikdy nepovede tak dobře, jak řasenka tak třeba linka. Ale nějak si nemyslím, že by mi s tím pomohl zrovna takovýhle tvar kartáčku. Protože to je prostě o té šikovnější ruce a druhé straně obličeje. Že bych se čárla pod oko nebo na nos, se mi teda nestává, ale prostě ten celkový výsledek není tak dokonalý jako na té pravé straně. Nicméně řasenka je krásná, elegantní a i štětinky jako takové se mi líbí, věřím že může být dobrá. Investovat do ní ale nebudu.

    OdpovědětVymazat
  72. Já musím říct, že se mi obal hrozně moc líbí, i ten prohnutý kartáček...bohužel mi nesedí umělé kartáčky - takže asi nic pro mě, ale ten obal je fakt náhderný :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Vypadá fakt skvěle a ten tvar kartáčku je docela dobrý nápad x)

    OdpovědětVymazat
  74. Haha,vážne zaujímavý tvar riasenky,podľa mňa až vtipný :)

    OdpovědětVymazat
  75. Krásný obal a moc zajímavé provedení!
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. díky za vysvětlení tvaru řasenky, je vidět, že se výzkumu dost věnovali..řasenka mě zaujala, tak až bude nějaká akce..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Řasenka vypadá zajímavě, ale asi by si mi nechtělo dávat moc peněz do řasenky. Stejně se vždycky vrátím k žluté Maybellline :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Řasenka vypadá zajímavě, ale asi by si mi nechtělo dávat moc peněz do řasenky. Stejně se vždycky vrátím k žluté Maybellline :)
    Lucie_Trautnerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Já už nad ní přemýšlela, ale pořád čekám až bude více recenzí, přece jen není nejlevnější.

    OdpovědětVymazat
  80. Ahojky, děkuji za moc hezkou recenzi .-)) S Lancomem má sama jen dobrou zkušenost, konkrétně s touto: http://eshop.marionnaud.cz/lancome-hypnose-noir-01-rasenka.html
    Zkoušela jsem i jiné značky, ale musím uznat, že za tu investici opravdu stojí!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)