úterý 12. srpna 2014

Catrice Camouflage cream aneb zklamání roku


Jak už to tak bývá, neexistuje kosmetika, která by se líbila a vyhovovala všem. Je spousta produktů, které jsou už tak trochu jako blogové svaté grály a které mívá půlka téhle země ve své kosmetické taštičce. Jedním z těch grálů je bezpochyby i tento korektor od Catrice. Jako vážně dlouho jsem odolávala a úplně něvěřila tomu, že tohle bude tak boží korektor, jak se všude píše. Nars Radiant Creamy concealer mě zřejmě rozmazlil do konce života a chuť ho měnit nemám. Ale znáte to, když se objeví 158. pozitivní recenze na něco, co nestojí ani stovku, tak si říkáte, že to ze srandy vyzkoušíte. Když už jsem se dostala do této fáze, začal problém s výběrem odstínu. Asi jako většina jsem chtěla nejsvětlejší 010, který je ale samozřejmě pořád všude vyprodaný. Takže zase hon na správný odstín, který se mi až po několika týdnech podařilo sehnat. A umíte si představit to napětí, před prvním vyzkoušením....


Všude dokola čtu, jak je tenhle korektor úžasně krémový, super krycí a vlastně naprosto dokonalý. Teď se na mě asi spousta lidí bude zlobit, ale tohle prostě není krémová textura. A jestli si to myslíte, nikdy jste krémový korektor asi nevyzkoušely. Na můj vkus je obsah korektoru dost tuhý a hutný. Při doteku prstu s korektorem sice trochu pookře, ale pořád to prostě není krémové. Korektor kryje poměrně dost, ale na oční okolí se nehodí ani trochu. Spíše maskování pupínků nebo nějakých barevných nedokonalostí, ale pod očima bych si asi dříve vyryla brázdu, než tam tenhle korektor nenápadně rozprostřela. Největší problém mám právě s texturou, která se do pleti nevpije, ale leží na povrchu jak nějaká omítka. Ve větší vrstvě tak i vypadá a o nějaké přirozenosti se mi mohlo jen zdát. To už mi přirozenější přijde Make-up Cover od Dermacolu (který je 100x krémovější a lépe se s ním pracuje). Zkoušela jsem to prsty i štětcem, ale ani jednou to nedopadlo, tak jak bych si to představovala. Pod očima zalézal do vrásek, při krytí nedokonalostí byl vidět víc než pupínek samotný. Navíc i výdrž byla velice slabá a nepomohlo ani zapudrování. Jediný pozitivní v mých očních je odstín, který je poměrně světlý a sedí mi. Zbytek je podle mě prostě propadák.








Je mi jasné, že se co nelíbí nebo nevyhovuje mě, miluje jiných 100 lidí, to doufám všichni chápou :) Já osobně bych ale tento korektor nikdy nedoporučila ani svému nepříteli a už vůbec bych ho nenazývala svatým grálem. Zjevně jsem v tomhle ohledu menšina - soudím tak podle vybrakovaných regálů, kde se často korektor vyskytuje jen v nejtmavším prodevedení :) Bohužel v mých očích tohle není kvalitní korektor a jeho textura je nepřirozená a s mou pletí se prostě absolutně nekamarádí. Možná ve chvílích, kdy bych si přála obličej pokrýt omítkou, jistě po něm ráda znovu sáhnu. Do té doby bude ale vyhnívat na dně šuplíku a Nars Radiant Creamy concealer se mu bude nahlas smát...

Tak co vy a tenhle korektor? Kdo ho miluje a kdo to cítí stejně jako já? :)

79 komentářů:

  1. Já ho ještě nezkoušela a pravděpodobně ani nebudu. Tyhle tuhé korektory příliš nemusím, tak si myslím, že by mi nevyhovoval také. Navíc pokud se nehodí na oči, tak bych ho měla doma zbytečně, nic jiného než kruhy pod očima korektorem nezakrývám. A nedávno jsem našla výborný korektor - MAC Pro Longwear Concealer! Je užasný :).

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasim. des a hruza. hlavne na mastnou plet naprosto nevhodny.

    OdpovědětVymazat
  3. To je zvláštní, já všude četla jak je super, ale pořád mě to k němu nějak netáhlo a říkala jsem si, jestli nepřicházím o nějakou senzaci. No po přečtení tvého článku už vím že nepřicházím :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si jeden takový chtěla pořídit, ale asi od jiné značky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento korektor jsem zatím nezkoušela a je jasný, že každýmu vyhovuje něco jiného :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Pořídila jsem si ho někdy na jaře, odstín ivory sháněla snad měsíc, než jsem na něj narazila, ale jsem spokojená :) v okolí očí ho nepoužívám, tak mi to přijde jak pěst na oko, ale jinak na zakrytí pupínků, červených flíčků mi přijde fajn :) hlavně mi krásně zakrývá můj červený nos :D

    OdpovědětVymazat
  7. Zatím mu už dlouho odolávám a stejně jako ty jsem nemohla uvěřit, že tak zázračná věc jak se všude píše stojí jenom stovku. Ale jak to tak vidím, tak budu odolávat dál a zůstanu u svého Artdeco Camouflage Cream :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jáááá :)! Taky mi od doby koupě leží v koutě a naprosto se ztotožˇuju s tvou recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto souhlasím. Je to spíš na pupínky, než pod oči, kde to asi problém dost zhorší, protože dlouhodobě to bude jemnou pleť dusit. U mě je bohužel zklamání roku(ů) i Nars, dělá mi pod očima maltu a nesedí mi 100% žádný odstín, takže jsem své 3 (Vanilla, Custard, Honey - ani jeden mi nesedí) dala pryč a používám ted jen rozjasňující korektory YSL, By Terry a Clarins a kašlu na to, že kruhy jsou mega vidět. v létě je to o něco lepší a na zimu snad něco najdu. Hrozně moc mi vyhovuje Bare Minerals korektor pod oči, ale vadí mi v něm až příliš velké třpytky a Clinique All About Eyes Concealer byl taky z lepších. každopádně svůj HG jsem zatím nenašla.

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem ztroskotala už na tom, že odstín 01 pro mě stále není dostatečně světlý, takže ho ani zkoušet nemůžu.

    OdpovědětVymazat
  11. Musím naprosto souhlasit. Pořídila jsem si ho jelikož všichni na blozích ochali jak je skvělej. Musím přiznat, že za ty peníze je to pořád lepší než co člověk čeká a rozhodně je lepší než korektor od Etude House a Skin Food co se mi tu válí, ale pod oči to moc není. Zvýrazní i ty vrásky co tam nejsou a dost pod očním okolím tahá při nanášení. Poslední co potřebuju je, si pod očima vytahat pytle. Rozhodně až budu mít peníze, pořídím raději Nars o kterém jsem toho taky hodně slyšela a rozhodně se mi při zkoušení rozmazával miliónkrát líp.

    OdpovědětVymazat
  12. Já korektory nějak vůbec nepoužívám. Měla jsem Garnier roll-on a po roce jsem ho skoro nepoužitý vyhodila. Nedávno jsem koupila paletku Dermacol, kde je zelený korektor, žlutý, béžový a rozjasňovač a použila jsem ho asi jednou. Takže i když mě Catrtice lákala, zatím jsem nepořídila a radši to nebudu ani zkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky o tomhle korektoru pořád čtu a většinou jenom chválu, jsem ráda, že má konečně někdo i jiný názor :) (trochu to vypadalo, jako by ho ti lidi už chtěli mít rádi, protože ho používá nějaká známá blogerka/youtuberka). Já ho ale nevyzkoušela a asi zkoušet ani nebudu. Tuhé korektory moc nemusím, zvlášť na kruhy pod očima, které chci většinou hlavně zakrýt...

    OdpovědětVymazat
  14. Mala som v pláne si ho kúpiť na základe pozitívnych recenzií a chcela som ho používať práve pod oči, tak som rada, že si ma vyviedla z omylu :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já teda patřím k těm, kteří si ho oblíbili. Ze začátku mi neseděla ta textura, ani nevím jak, ale postupem času jsem jí přišla na chuť :D. Kryje super a to je pro mě důležité. Ale že bych z něho byla úplně odvařená, to se taky říct nedá, asi si tuto možnost schovávám na něco, co mě více oslní :).

    OdpovědětVymazat
  16. Sice sama jsem nezkoušela, ale podle kámošky, která mu neodolala zase tak báječnej není a ve většině souhlasí s tvou recenzí :)

    OdpovědětVymazat
  17. já ho poslední dobu používám hlavně na dočištění okolí u obočí (díky němu vždycky docílím super tvaru obočí). jinak jsem ho ale také teď nějak přestalo používat, i když teda zklamaná jsem z něj vůbec nebyla, mně dokonce vyhovoval i na ty kruhy
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  18. Mám to úplně stejně! Koupila jsem si Catrice po přečtení milionu kladných recenzí, které ho vychvalovaly až do nebe. Bohužel opak byl pravdou. Na zimu docela jde, ale jak přijde léto, leží nedotčený v šuplíku a šoupe nohama :) Taky mám Nars Rad. Cr. Conc. a ten miluju. Je úžasný a nedokážu si bez něj představit moje denní líčení

    OdpovědětVymazat
  19. Já ho používala hodně v zimě, kdy mně jeho textura vyhovovala i odstín. Ted v lete bych po nem nesahla je moc tezky na mou plet a ani mi nesedi odstin, vim ze se k nemu zase v prosinci vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  20. Zatím jsem na něj četla jen samou chválu, a tak jsem ho také chtěla vyzkoušet, ale zatím jsem ho nikde nesehnala. No, možná mi to ani nemusí být líto :)

    OdpovědětVymazat
  21. Naprosto souhlasím, koupila jsem si ho na doporučení několika blogerek, ale nevyhovuje mi ze stejných důvodů, které tu popisuješ.

    OdpovědětVymazat
  22. Myslim, ze kolem nej je dost velka bublina. Asi kvuli pomeru cena/vykon, coz je docela fajn. ale za me ne, vvadi mi ta viditelnost.

    OdpovědětVymazat
  23. Tenhle korektor jsem kupovala nějak v březnu, možná v dubnu. Mám totiž velký problém s kruhy pod očima, mám tmavé, rozlezlé, všudypřítomné... Nalákaly mě na něj ochající a jochající recenze napříč blogosférou, hlavně jak skvěle kryje. Nejdřív jsem z něj byla celkem v rozpacích, hůř se mi rozmazával, byl dost vidět, zalézal do vrásek... Ale jakmile přišlo teplejší počasí, nemůžu si ho vynachválit. V kalíšku jako by roztál, je mnohem měkčí, lépe se nabírá a i rozmazává... No rozmazává, já ho vklepávám, protože rozmazávání mi přijde jako sebevražda... Mě vyhovuje ho na určené místo nanést lehounkými krátkými tahy nějakým malým štětcem a potom ho rozťupkat do ztracena prsty, když postupuji takhle, nemám sebemenší problém nosím ho i samotný jen pod oči, bez makeupu. Pokud ho chci klasicky rozmazat, to opravdu prosím ne, to si vytaháte oči až k uším... Nicméně jsem zvědavá, jak to s ním bude, až se zase ochladí, to si budu buď muset najít buď jiný nebo si brát na pomoc třeba fén =D

    OdpovědětVymazat
  24. Úplně s tebou souhlasím, na pupínky ujde, ale na kruhy pod očima katastrofa.

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem s ním tedy maximálně spokojená, mám světlou smíšenou pleť s drobnými nedokonalostmi (sem tam pupínek, nebo začervenání) se silně žlutým podtónem, používám ho v kombinaci s Revlonem Color Stay a sedí mi perfektně :) Je ale fakt, že jsem ho nikdy nepoužila na kruhy pod očima, protože na to netrpím..

    OdpovědětVymazat
  26. mně stačilo zabořit prst do testeru a bylo mi jasné, že tohle pod oči nepatří. takže ho nemám a ani mít nebudu, chci opravdu krémové korektory, což tenhle není, naprosto s tebou souhlasím!

    OdpovědětVymazat
  27. Tenhle korektor jsem chtěla vyzkoušet už hrozně dlouho, ale měla jsem stejný problém-nikde neměli nejsvětlejší odstín. Jelikož mám rossmann docela z ruky, spokojila jsem se s 020 a hned jsem si ho zamilovala. Potom jsem měla takové období, že mi přestal vyhovovat, ale teď jsem se k němu znovu vrátila. Mám celkem problematickou pleť, takže mám co zakrývat a na to se podle mě skvěle hodí :) v budoucnu bych moc ráda vyzkoušela tvůj oblíbený Nars Radiant Creamy concealer, ale jelikož je mi 15, uplně se mi nechce dát 1000 nebo kolik za korektor., takže asi napíšu Ježíškovi :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem si ho taky pořídila a taky z něj nejsem příliš nadšená. Používám ho na zakrytí červených míst a nedokonalostí. Pod oči se nehodí. Abych řekla pravdu, ještě jsem nenašla dobrý korektor...nejspíš proto, že za něj nejsem ochotná dávat spostu peněz...asi to budu muset přehodnotit :)

    OdpovědětVymazat
  29. Na podzim jsem si tenhle korektor koupila a byla jsem z něj nadšená. Používala jsem ho na kruhy pod očima a čím víc ho používám, tím jsem méně spokojenější. Vadí mi, jak je hutný. Ať ho zapudruju sebevíc, tak lepí, sedí na té pleti a celkově je nepříjemný. A když jsem zkusila Chanel long lasting concealer, tak mi došlo, že tudy cesta nevede:D Takže teď hledám nějaký příjemný krycí korektor na kruhy pod očima... Nějaký tip?:)

    OdpovědětVymazat
  30. zas na akné, kterým trpím, je dokonalý....na pupínku dlouho vydrží, kryje a vypadá přirozeně ;) já na něj nedám dopustit

    OdpovědětVymazat
  31. A to jsem ho chtěla nedávno kupovat. :D Tak to asi ještě zvážím. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Já tuhle kamufláž ještě nezkoušela, mám jinačí vyzkoušené :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. uvažovala jsem nad ním, ale takhle jsi mi ušetřila práci a zůstanu radši u make up coveru + pod oči budu muset teprve něco vymyslet :)

    OdpovědětVymazat
  34. Úplne s tebou súhlasím. Síce som tento korektor nemala ale používala ho moja kamarátka a naozaj vyzerá ako omietka a preto som si ho ani nikdy nekupovala aj keď Catrice je jedna z mojich obľúbených značiek. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Po celou dobu čtení článku jsem přemýšlela, kde jsem podobný názor četla, bylo to totiž nedávno, a už to mám, u Moory. Má naprosto stejný názor. Já osobně ho používám pouze na zakrytí nedokonalostí, na které je perfektní, ale stačí ho troška, takže budu mít to jedno, první, balení asi do konce života :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  36. KONEČNĚ to někdo vystihl!! já jsem taky nechápala jak můžou všichni říkat, že je to nejlepší korektor (a ještě k tomu na kruhy pod očima) mám ho v nejsvětlejším odstínu a pupínky sice docela zakryje, ale na oční okolí teda vůbec není tak super! zalézá do vrásek jak prase a vypadá nepřirozeně...na obličeji je i docela žlutý, ale dá se to překousnout..ale už do něj znova rozhodně nepujdu :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Mám bohužel podobnou zkušenost, nesehnala jsem nejsvětlejší odstín, což by ještě nebyla taková tragédie, ale zarazila mě právě ta podivná hutná konzistence. Říkala jsem si, že s ním asi neumím zacházet, tak jsem ráda, že problém není na mém příjímači. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Dlouhou dobu přemýšlím o vyzkoušení,protože hodně lidí si ho chválilo :) ale stále váhám :)

    OdpovědětVymazat
  39. Tak krémový fakt není a pod oči se nehodí, já ho používám na červené tváře v hodně slaboučké vrstvičce a je to ok.

    OdpovědětVymazat
  40. Asi mám hezčí pleť než většina blogerek, protože oceňuju spíš menší nános, krytí, ale zato přirozenější vzhled. Vychvalování tohohle produktu mi zůstává trochu záhadou, ani z fotek u těch nadšených recenzí mě nezaujal natolik, aby mě mrzelo, že v drogerkách v mém okolí není Catrice stojan a toužila ho urputně sehnat.

    OdpovědětVymazat
  41. Já si ho kupuji na internetu, takže se sháněním nejsvětlejšího odstínu problém nemám. Vyzkoušela jsem ho ze stejného důvodu jako ty, všude se o něm psalo, mluvilo, tak proč ho nezkusit.když jsem ho pár dní zkoušela, vůbec jsem si ho nezamilovala! Špatně se mi s ním pracovalo a jelikož jsem v té době měla dost těžké akné, tak jsem chtěla fakt velké krytí a to nesplnil. Až když jsem vypotřebovala asi polovinu produktu, tak jsem ho začala milovat! Už mám asi 3.balení a je to jeden z nejlepších korektorů, které jsem zatím vyzkoušela :) Ale samozřejmě 100 lidí - 100 chutí :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Po oci urcite nie je..aspon pre mna nie. Mam uz trochu mimicke vrasky a nepotrebujem si ich zvyraznovat. V tomto mi najviac vyhovuje Nars, i ked krytie ma Catrice o malicko lepsie.
    Catrice teda pouzivam len na pupinky a ine nedokonalosti na tvari a spolu s Narsom su moja korektorova dvojka :))

    OdpovědětVymazat
  43. Taky je pro mě pod oči nepoužitelný...ale dobře kryje jemné barevné nedokonalosti pleti...

    OdpovědětVymazat
  44. Tak to já na něj zase nedám dopustit. Díky němu nevypadám jako panda a moc dobře se mi s ním pracuje, i když to taky chtělo nějakou chvilku, aby se to člověk naučil. :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tak teď jsem ráda, že když jsem se rozhodovala mezi tímhle korektorem, a Affinitonem od Maybelline, tak jsem nakonec vybrala Affinitone :D Těch pozitivních recenzí na Camouflage jsem četla plno, ale i kdyby jen jedna negativní mě vždycky trochu nahlodá..
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tento korektor jsem chtěla už mnohokrát vyzkoušet, ale vzhledem k tomu, že v okolí Catrice neprodávají,tak se to odkládá na dobu neurčitou. Také jsem na něj slyšela samou chválu, ale po Tvém článku ho asi až tak nutně nepotřebuji :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. já si ho koupila předevčírem, ale světlý odstín, tak čekám na zimu, až ho pořádně vyzkouším. na ruce se mi líbí, takový korektory mě naopak sedí.

    OdpovědětVymazat
  48. Ja ho mam rada ;) používám ho ale hlavně za červena mista okolo nosu, na taje proste bezkonkurenční :)

    OdpovědětVymazat
  49. Uvažovala jsem, že bych ho vyzkoušela, i když se sháněním odstínu bych určit měla stejný problém:)
    Po tvém článku nevím, opravdu nevypadá tak vymazleně jak spousta lidí tvrdilo:)
    Spíš počkám až najdu nějaký super produkt přesně pro mě:D

    OdpovědětVymazat
  50. Musím s tebou ve všem souhlasit. Korektor je tuhý, nesplyne s pletí, pleť pod očima vysušuje a zmizí hned po pár hodinách. Mě osobně nevyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  51. Tak po Mooře další nenadšený názor. Na ruce se mi zdál taky hodně hutný a ne krémový. Tak hold budu šetřit na Nars.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  52. Je strašný!!!! Mě zklamal totálně.Na Nars nedám dopustit,a Bobbi Brown také super

    OdpovědětVymazat
  53. Jako - pro mladou studentku s malým kapesným za stovku dobrý...kdybych teď byla 16 letá holka, která si musí koupit nějakou kosmetiku z kapesnýho, rozhodně je to lepší, než to, co to bylo za nás, ty šílený korektory v tyčince :-)

    Ale s dražšími korektory se to prostě nedá srovnat ani omylem...

    OdpovědětVymazat
  54. Moje kamarádka to používala ale ona byla spokojená :)

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  55. Úplne s tebou súhlasím. Všade som čítala o tomto korektoré samú chválu , tak som si ho objednala pretože som bola šťastná že som objavila super mega krycí korektor, ktorým som chcela zakryť svoje červené líčka :) zakryl mi ich celkom slušne , ale po pár hodinách som si všimla že je to ako omietka a začalo mi to zliezať dole aj ked som si to zafixovala pudrom aj fixom na makeup

    OdpovědětVymazat
  56. mně pod očima sedí dobře, takže já jsem s ním spokojená moc :))

    OdpovědětVymazat
  57. Nezkoušela jsem ho, ale podle těch super recenzí na něj jsem už téměř byla odhodlaná ke koupi ...

    OdpovědětVymazat
  58. Za mě je to nejlepší korektor co jsem zkusila, určitě není dokonalej, ale na lepší jsem nenarazila.

    OdpovědětVymazat
  59. Já se na něj pořád chystám ale zatím když už se dostanu ke Catrice stojanu, tak vezmu něco jinýho (většinou rtěnku :-D ).Tak ale nevim jestli ho teda brát nebo ne...asi ho stejně na pupínky prubnu :-)

    OdpovědětVymazat
  60. Já tento korektor mám ráda, ale každému vyhovuje něco jinéhp a to je v naprostém pořádku. Mně na něm vadi jen to, že do něho musím šahat prsty :)

    OdpovědětVymazat
  61. Mně přijde taky hroznej... hutnej jako omítka a hrozně jakoby suchej a nepříjemnej, no pod oči katastrofa. A to nejsem žádná vrásčitá babička..
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. To sa teda divím, ale na skúšku si ho aj tak kúpim a som zvedavá ako sadne mne. Mám teraz Max factor pan stik, nevieš porovnať konzistenciu? =)

    OdpovědětVymazat
  63. za mě to je taky propadák. Na kruhy pod očima jsem se vykašlala - prostě je neřešim, ale tenhle korektor mi nezakryje ani pupínek, takže souhlasim s tebou :)

    OdpovědětVymazat
  64. Ja jsem s korektorem spokojená, ale naprosto souhlasím že na oční okolí není, na zakrytí pupínku však skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  65. od catrice jsem nikdy nic nezkoušela a myslím, že to tak asi zůstane i dál :D

    OdpovědětVymazat
  66. Nezkoušela jsem ho a i přes tu spoustu pozitivních ohlasů mě nikdy nelákal. Korektory používám především pod oči a sahám tedy určitě po úplně jiných (lehčích) konzistencích. Hutné korektory jsem si pod oči patlala před XY lety, kdy jsem se ještě o kosmetiku nijak hlouběji nezajímala a něco takového bych si už pod oči nedala ani omylem. Tuhý krémový korektor mám na příležitostné použití od F&F a je úžasný - škoda, že dekorativka této značky je u nás minulostí.

    OdpovědětVymazat
  67. Pod oči opravdu není. Ale můj obličej po vysazení HA absolutně zachraňuje, takže pro mě nepostradatelný pomocník
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Já jsem si pořídila odstín č. 20, přece jen nejsem taková bledulka :)
    Ze začátku jsem si říkala že je příšerný, pod očima mi dělal hnusné šupinky, ale v létě se mi zdá fajn, když se v tom vedru trošku rozteče, je perfekt!

    OdpovědětVymazat
  69. Já jsem si pořídila odstín č. 20, přece jen nejsem taková bledulka :)
    Ze začátku jsem si říkala že je příšerný, pod očima mi dělal hnusné šupinky, ale v létě se mi zdá fajn, když se v tom vedru trošku rozteče, je perfekt!

    OdpovědětVymazat
  70. Tenhle korektor jsem si taky pořídila, protože o něm všichni básnili. Jako správné bleduli mi ani světlý odstín nesedí a taky se mi moc nelíbí. Sice nemám zkušenost s dražšími korektory (sama používám pod oči Dermacol make-up cover), ale Catrice bych pod oči opravdu nedala :D Prostě sdílím tvůj názor a korektor poputuje k mé kamarádce, která po něm touží ;)

    OdpovědětVymazat
  71. Nezkoušela jsem, v našem městě Catrice stojan ani není, takže po přečtení recenze ho hledat ani nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  72. V něčem souhlasím, ale spíše v minimu, tenhle korektor mám poměrně dost ráda. Krémová struktura to příliš není, to souhlasím, ale poměrně se mi roztápí teplem a pokud aplikuji štětcem a poté prsty jen vklepu, je to v pořádku i pod oči. Mám sušší pleť a ani tak nedělá neplechu, jen ve větším množství je lehce viditelný a slevá se do čárek, to mi ale dělají i high-end korektory, takže - asi tak... A pokud zafixuji pudrem, s výdrží problém nemám. :)

    OdpovědětVymazat
  73. Koupila jsem ho po nadšených recenzích, ale teď začínám litovat...

    OdpovědětVymazat
  74. taky jsem si ho koupila na základě blogové masáže a taky jsem zklamaná..není přirozený, teď ho už vůbec nemůžu nosit, pže sem opálená a mám samozřejmě nejsvětlejší odstín :D ale uvidím v zimě, třeba se ještě skamarádíme:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Já ho nikdy neměla, ale je pravda, že jsem o něm slyšela spíše pozitivní reakce, ale vím, že když jsem zkoušela tester v drogerce tak mi to taky jako krémová textura nepřišlo a pod oči už vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  76. Vidím, že tento článok rozpútal veľkú debatu a ja sa musím pridať na tvoju stranu!:) Tiež som mu veľmi dlhú dobu odolávala, no nakoniec som si povedala, že ho skúsim ..veľmi zlé zloženie, absolútne nevhodný pod očí, zalieza do vrások, rozmazáva sa, mne ani dlho nevydrží .. jedna katastrofa..ale zase na zakrytie nedokonalostí môže byť :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  77. Je to zvláštne, že toľkým ľuďom vyhovuje na očné okolie, pretože mi príde hrozne hutný a za pár minút zalezie do vrások.

    OdpovědětVymazat
  78. Tak ted jsem rada, ze u nas ve meste Catrice vubec neprodavaji. Tento korektor jsem mela na wishlistu a kdybych ho nekde videla, tak bych si ho hned koupila. Ted vidim, ze jsem byla aspon usetrena zklamani..

    OdpovědětVymazat
  79. hodně mě to mrzelo, ale bohužel si s ním také vůbec nerozumím :/ koupila jsem si ho a leží mi doma, bohužel...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)