pátek 8. srpna 2014

Calendula Deep Cleaning Foaming Face Wash od Kiehl´s

Myslím, že svou slabost pro zkoušení nových čistících gelů jsem už několikrát zmiňovala. I když mám své oblíbence, stále mě něco nutí zkoušet další a další. V zásobě jich mám ještě dost, takže vás pravidelně budu informovat, jak si který vede. Ten, o kterém se chci dneska zmínit, patří mezi novinky v sortimentu Kiehl´s.




V 60.letech představil Kiehl´s tonikum Calendula Herbal-Extract Toner, který obsahuje ručně sbírané okvětní lístky měsíčku lékařského. Lístky se do lahvičky dodnes vkládají ručně a každých 20 vteřin se na světě prodá jedno balení. Časem prověřená síla měsíčku lékařského se využila v novém složení a vznikl Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash. Jeho hlavním úkolem je pleť důkladně vyčistit, ale být zároveň i extra šetrný. Gel neobsahuje mýdlo, sulfáty ani parabeny. Má poměrně dost hustou texturu a při mytí stačí malé množství produktu. Dobře pění a po pleti příjemně klouže. Pleť vyčistí opravdu dobře a co je hlavní, po použití pleť nijak nepne, nesvědí ani nepálí. Dokonce jsem vypozorovala, že se mi poslední dobou netvoří téměř žádné pupínky, což samozřejmě lze přisuzovat i jiným produktům, ale svůj podíl na tom má určitě i dobře vyčištěná pleť :) Mám spíše mastnější pleť, ale gel mi výborně sednul a vyhovuje mi. Super je i dávkování v pumpičce, které u podobných produktů preferuji. Díky hustější konzistenci jde dávkování sice trochu ztěžka, ale to není extra problém. Úplně mi nesedí jen parfemace gelu. Je sice velice jemná, nejspíš takhle voní právě měsíček lékařský, ale mě to evokuje spíš uschlé kytky. To je vlastně jediná věc, která mi na gelu úplně nesedí, jinak jsem s ním spokojená.




Gel obsahuje dva jemné tenzidy, které z pokožky odstraní nečistoty a mastnotu, aniž by došlo k poškození kožní bariéry. Aby byla pleť hydratová a zklidněná, gel obsahuje i květ z měsíčku lékařského a glycerin, který pohlcuje vlhkost ze vzduchu a dodává jí pokožce.


Skvělá dvojka při čištění pleti! Díky svojí hustější konzistenci a dobré pěnící schopnosti je čištění pohodlné a snadné. Žádné drhnutí nebo nepříjemný pocit. Pro mě je tohle zatím nejpříjemnější gel na čištění s Clarisonicem ze všech, které jsem k čištění zkoušela.



Když si to shrnu - příjemná aplikace, praktické dávkování, jednoduché balení a hlavně dobrá čistící schopnost a žádné podráždění. Parfemace má u mě mínus, ale suma sumárum jsem spokojená. Gel bych sice neoznačila za must-have záležitost (jako si to myslím o jiných Kiehl´s produktech), ale na druhou stranu bych se ke gelu někdy příště klidně vrátila a znovu ho zařadila do pravidelné péče. Pokud máte zkušenost s tonikem z této řady, gel by vás jistě mohl také zaujmout. Případně pokud také hledáte vhodný čistící gel na čištění pleti se sonickým kartáčkem, můžu tento vřele doporučit, protože je čištění s ním velice pohodlné a šetrné.

Znáte produkty z této řady od Kiehl´s? Jaký je váš osvědčený gel na čištění pleti? Používáte na čištění nějaké další pomůcky, jako je právě třeba kartáček? :)



PS: děkuji Kiehl´s za poskytnutí gelu k recenzi

16 komentářů:

  1. Vypadá hodně zajímavě, jenže já už svůj must-have čistič na obličej našla, používám ho, protože mi pomáhá s akné :). Ale ráda bych vyzkoušela něco od Kiehl's, jen stále nevím co :D. Asi ten oční krém, o kterém jsi psala mě láká nejvíc :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohla bych vědět, jaký čistič používáš? :-)

      Vymazat
  2. Vyzerá naozaj dobre, možno ho vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám pleť bezproblémovou, takže používám jen čisticí vodu nebo gel, žádné jiné pomůcky :) Čisticí gel mám teď z Oriflamu a ten mi vyhovuje
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna včera jsem si koupila nový čistící gel a tohle čtu až teď, sakra :( Může se zeptat na cenu?

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty tejto značky nepoznám. Ja používam na čistenie značku himalaya =).

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá fakt dost dobře, to bych i vyzkoušela!

    OdpovědětVymazat
  7. Kartáček nemám, používám jenom peelingové houbičky :) zkouším ted pěnu od Himalaya a gel od Nivea tak uvidíme :) Kiehls jsem poprve poznala pred cca mesicem ze vzorecku :) a spokojena jsem byla

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si zasa, naopak, na čistiace gély až tak nepotrpím, lenže pohľad na toto krásne balenie ma nabáda na vyskúšanie...

    OdpovědětVymazat
  9. Tento gel mne zaujal moc :-). O Clarisonicu pořád přemýšlím, ale momentálně mám po 100 letech pleť v super stavu a trošku se bojím negativních recenzí, které jsem o Clarisonicu četla. Možná si ho pořídím a nebudu používat úplně každý den... Budu moc vděčná za další tipy na produkty Kiehl's.... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. kiels mě čím dál víc přitahuje, budu muset asi zavítat do obchůdku, i když ty ceny mě trochu odrazují, ale tak na vánoce nebo za zkoušky si něco pořídím :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Já třeba tuhle značku neznám, ale tenhle článek mě hodne zaujal :) NeNí nad dobře vyčištěnou pleť

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá celkem fajn, já mám od Kiehl's jiný čistič, v bílém balení a taky mi vyhovuje, ale příště bych šla možná do tohohle :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mojí stálicí a už několikáté balení je dětský čistící gel od Nivei, krásně vyčistí, nepálí i oči mohu přejet, nedráždí pleť. U mě je to nejlepší gel na čištění a ještě k tomu velmi dobrá cena :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nevypadá vůbec špatně. Dřív jsem různé mycí gely na obličej taky milovala, ale v posledních letech mám pleť trochu sušší (i když pořád bych ji označila spíš za smíšenou, ale prostě sušší než dřív) a mycí gely mě začaly vysušovat. Jediné co snesu, jsou mycí přípravky opravdu krémové konzistence (měla jsem v poslední dobře třeba Zuri, které jsem objednávala na fragrancedirect.co.uk), jinak mi ale začaly víc vyhovovat micelárky, prostě čištění pleti bez použití vody, která moji pleť vysušuje i sama o sobě. No a jinak kartáček nebo něco podobného jsem na čištění pleti zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)