pondělí 4. srpna 2014

Benefit They´re real Push-up liner

Jestli se v poslední době na nějaký produkt objevují velice rozporuplné názory, tak jsou to nové "revoluční" linky Push-up liner od Benefitu. Vážně mi přijde, že letos jasně vedou v diskuzích o tom, jestli jsou skvělé nebo úplně k ničemu. Hned jak jsem je před pár měsíci viděla v Elle, věděla jsem, že tohle prostě musím vyzkoušet. I když mě od toho tolik lidí zrazovalo, nechci jim věřit, dokud si to sama nevyzkouším. Moje umíněnost byla taková, že jsem obešla několik Sephor a chtěla získat miniaturu na vyzkoušení. Nemusím se asi opakovat v tom, jak mi jejich rádoby "zákaznický" servis přijde na prd a jak příliš neodměňuje svoje zákazníky, ale to by bylo na samostatný článek. Každopádně jsem strašně moc ráda, že mi miniaturu nakonec poslalo české zastoupení Benefitu, protože jinak bych parfumerie obcházela asi do teď. Zrovna oční linky jsou věc, kterou nepoužívám úplně každý den a chci si být 100% jistá, že se mi vyplatí do nich investovat a bude se mi s nimi dobře pracovat. Takže tady jsou mé dojmy a názor na ně. 




Předpokládám, že už jste milionkrát četly o jejich nezvyklém aplikátoru. Nevím proč, ale automaticky jsem předpokládala, že jeho gumová část je pevná a nehybná. Opak je ale pravdou a otvor, odkud se ven dere barva je lehce flexibilní a ohebný. Na posledním obrázku je názorně vidět, jak by se linky NEMĚLY dávkovat. Nikdy nedovolte, aby vám linky takto moc "vylezly" ven, jinak bude jejich aplikace fakt na nic.





Na tyto linky se objevily články snad na většině mých oblíbených zahraničních blozích. Kdyby vás to zajímalo, tak Dulce Candy o nich psala ZDE, Temptalia ZDE, Tiffany ZDE, Kayleigh ZDE, video z kanálu Beauty Broadcast ZDE a Lily ZDE.


Linky jsou prezentovány jako něco nového a revolučního. Údajně i úplné kopýtko s nimi nakreslí dokonalou linku. A to je hlavní důvod, proč jsem linky tolik toužila vyzkoušet. Nejsem rozhodně linkovací expert a mám se ještě hodně co učit, abych byla se svojí linkou spokojená a hlavně na obou očích vypadala souměrně. A tohle se na první pohled zdá blbuvzdorné. Linky jsou vlastně spojením gelových linek a klasického fixu. Což se mi líbí protože za 1) nepotřebuji k nanášení další extra štěteček a za 2) mám raději texturu gelových/krémových linek, než klasické fixy či pera. Aplikátor vypadá trochu jak z jiné dimenze a podle fotek jsem nechtěla věřit tomu, že tohle má být určené i pro naprosté nešiky. Jako narovinu říkám, že umět malovat s tímhle vyžaduje už určitou praxi. Na druhou stranu nemůžu souhlasit s tím, že by aplikace byla extra náročná a zdlouhavá. Je to vážně strašně individuální a každý to cítí jinak, ale když budu mluvit za sebe (a že jsem fakt dřevo), tak mě to tak extra složité nepřijde. Když si člověk trochu osahá aplikátor a naučí se regulovat adekvátní množství produktu, tak to celkem jde. Nechci říct, že by to kreslilo linku za mě (bohužel), ale nemůžu se ztotožnit s názorem, že je aplikace ultra náročná. I mě se podařilo vytvořit linku poměrně tenkou a decentní (a ráda bych vám to i na fotkách ukázala, ale blogger mě pár týdnů zlobí a některé fotky mi nechce prostě nehrát. Takže se to pokusím vyfotit znovu a později dodat :)



Ani šmrdlání pleťovým mlékem nebo vodou s nimi nehlo. O jejich snadné odstranění se postaral až dvoufázový odličovač.


Co se týče dávkování - obsah vytlačujete otáčením spodní části balení a rozhodně doporučuji spíše šetřit. Přijde mi lepší, když člověk použije minimální množství a spíše opatrně přidává. Ve větším množství mají linky tendenci cuckovat a nepěkně se vrstvit. Přijde mi, že je někdy skoro zbytečné vytlačovat na každé oko extra dávku barvy a linky vydrží kreslit i s naprostým minimem barvy.

Barva je matná černá a intenzivní. Jako mínus beru to, že rychle zasychá a člověk musí pracovat svižně. Když linka zaschne, tak se vážně nehne, i když 100% to v mém případě není. Řekněme tak 95%, protože se přes den lehce na horní víčko obtiskává (a upřímně mi to dělají úplně všechny linky, takže mě to ani nepřekvapuje). Ve vodě vážně drží a nerozmazávají se. 

Co se odličování týče, četla jsem už vážně dost ohlasů a některé mi přišly skoro až dramatické. Já jsem dvoufázovým odličovačem sundala linky jedním tahem a na víčku mi určitě žádná šedá šmouha nezůstala. Jako micelárkou tohle dolů nedáte, s tím se smiřte, ale olej to sundá jako nic. Prodává se i spešl odličovat se stejným názvem, ale to mi přijde poměrně zbytečná a drahá sranda.





(facebook Benefit)

Jsem ráda, že jsem si mohla linky vyzkoušet z miniatury, protože plné balení bych si hned asi nekoupila. Zatím pořád váhám, jestli do plného balení jít. Přeci jen linky nepoužívám každý den a možná by mi vyhovovalo víc, kdyby byla možnost si koupit právě i podobné minibalení, které by mi asi stačilo. Vzhledem k ceně plného balení (tuším, že 750 Kč) to pro mě není ani úplně must-have a raději bych si vybrala z více velikostí balení. 

Určitě nemůžu říct, že by mi linky přišly jako propadák, to vážně ne. Myslím, že za propadák můžu označit úplně jiné věci, které jsem v poslední době vyzkoušela. Pokud se člověk naučí linky používat a dávkovat správné množství, tak s nimi podle mě může být spokojený. Vážně se to těžko soudí, nevyzkoušela jsem desítky očních linek, abych mohla říct, že existují nějaké výrazně lepší. Nicméně já jsem s nimi vlastně spokojená, protože se mi s nimi pracuje dobře a vyhovuje mi i jejich výdrž. Čekám, že budu za svůj názor náležitě ukamenována, protože mě od nich zatím většina lidí zrazovala. Ale upřímně - čekala jsem, že to bude průser a pro mě prostě není. Ale možná mi to vyhovuje jako začátečníkovi a někdo, kdo je v linkování zručný, tak spokojený není. Fakt těžko říct. Zřejmě asi jen cena z nich pro mě nedělá už tak žhavé zboží jako před jejich vyzkoušením. Na to linkuju asi moc málo a zatím jsem do téhle fáze nedospěla :) Ale kdyby linky uměly kreslit za mě, asi bych si pro ně běžela hned teď!

Řekla bych, že je vyzkoušelo dost z vás, tak budu ráda za vaše názory. A pokud vám nevyhovují, tak v čem přesně? Vážně mě to osobně hodně zajímá a těším se na vaše zkušenosti :)

29 komentářů:

  1. Sytost linek je vážně super, líbí se mi, ale já jako student zase nejsem na ty drazsi produkty :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám poude tyto fixové linky ale ty v levnější verzi :)

    YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem teď docela zklamaná z linek MAC, které jsou taky velmi chválené..:( svoje dokonalé linky stále hledám, proto po nich tak často nesahám, jinak se mi líbí ze všeho líčení nejvíc.. jak jsi to myslela s tou miniaturou na vyzkoušení v Sephoře? To by měli mít k dispozici vzorečky zdarma nebo jak?

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem miniaturu dostala od Sephory, a hned u prvního použití jsem ji je zamilovala. Mně přijde opravdu jednoduché s nimi udělat pěknou tenkou linku, a hlavně to trvá jen chvilku. Linky jsem ji už koupila v plném balení, hned když byly v předprodeji v Palladiu. Se slevou mě stály 600 myslim.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě teda taky zajímalo, jak se tímhle nalíčí i nemehlo. Moje oblíbené linky jsou tekuté Ultra Fine od Catrice se štětečkovým aplikátorem. Nejsou sice matné, ale zasychají rychle a obtiskávání se nekoná, i když s tím u jiných produktů mám taky problém. Cena je taky o moc příjemnější 75Kč.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já nevím.. Linky nepoužívám vůbec, ale moc se mi líčení s něma líbí, tak jsem si řekla, že je taky začnu přidávat.. Ale protože jsem je v ruce (a pak na očích :D ) měla opravdu párkrát, nejsem v tom nějak extra zručná. Tahle vychytávka mě celkem zaujala, ale tolik rozporuplných recenzí .. Přece jenom to není sranda za stovku, takže pořád váhám a asi ještě dlouho budu :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nezkoušela jsem, ale linky skoro nenosím, tak asi ke zkouseni ani nedojde :-D sytost a výdrž vypadají skvěle.

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že nie je aj u nás, cez internet nerada objednávam kozmetiku =/ čo nemám vyskúšanú.

    OdpovědětVymazat
  9. MissCukrik: jestli myslíš ty v kelímku, tak ty mě taky moc neokouzlily a docela rychle mi vyschly :( Jinak s těmi miniaturami - než se linky začaly prodávat, Sephora posílala poukazy právě na vyzvednutí miniatury a strašně moc lidí je dostalo. Ale když jsem se ptala na prodejně, jaká byla podmínka, aby člověku poukaz poslali, tak mi řekli, že si stačilo někdy koupit něco od Benefitu. Což jsem rozhodně splnila a není to tak dlouho, co jsem si od Benefitu něco kupovala. A stejně jsem poukaz nedostala a miniaturu mi nechtěli dát ani k nákupu za dva tisíce :/

    Sasha: no to jsem ráda, že je taky někdo pochválí a ta aplikamu mu nepřijde tak dramaticky složitá :)

    OdpovědětVymazat
  10. MissCukrik: Vidis a ja uz mam ty gelovky Fluidline pres dva roky (pouzivam je prakticky kazdy den) a jsou to naprosto jedine linky, ktere mi opravdu drzi a neobtiskavaji se na vicko ani se nedroli...jak jsem vetsinu sve MAC "sbirky" prodala, tak lepsi linky nez fluidline jsem jeste neobjevila a vzhledem ke kvalite mi nepripadaji ani drahe.

    OdpovědětVymazat
  11. Tyhle linky vypadají skvěle ale protože linky nenosím tak to taky není za tu cenu můj must have. Ale příjdou mi vážně super! Jenže ta cena... Jako šla bych do nich jenže v mém případě - což znamená si udělat linky 5 X do roka je to fakt k ničemu.
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. No, když koukám na fotky na ten aplikátor, tak myslím, že bych si s tím linku neudělala. Mě vyhovují linky s hodně úzkým aplikátorem. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuji za recenzi! Já po nich koukala od samého začátku. S linkama mám jediný problém, neumím udělat ocásek. Jeden se mi vždy povede ale na druhém oku, haha! Právě proto jsem si chtěla pořídit tyto linky, s tím, že aplikace by mohla být snadnější.. No uvidím.. Ještě porozmýšlím

    OdpovědětVymazat
  14. Já nevím, ten aplikátor mi přijde velmi zajímavý, ale nejraději mám stejně klasickou tužku.

    OdpovědětVymazat
  15. Mě tohle ani nějak neláká, jednak nedělám linky každý den a když už tak mam raději gelové s klasickym štětečkem.

    OdpovědětVymazat
  16. na těch fotkách benefitu to vypadá hezky, nevím jestli bych to sama tak dokazala, ale odradila me cena za 700 si koupim spoustu jinych veci a linky mi za to nestoji :) pekna recenze

    OdpovědětVymazat
  17. Mně to vůbec neláká, ten apikátor mi přijde fakt prapodivný a vůbec si s tím neumím představit tu aplikaci.. taky by se mi hodilo nějaké minibalení na vyzkoušení :D

    OdpovědětVymazat
  18. linky skoro vůbec nenosím, proto jde tento produkt mimo mě, ale stejně bych ho ráda alespoň vyzkoušela :))

    OdpovědětVymazat
  19. Zajímavé linky.:))) Ale asi bych se s ním dlouho učila aplikaci.:D
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  20. hezký článek!! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Tyto linky se pro mě stali must-have protože vydrželi ten největší zátěžový dvouhodinový test bez hnutí ... za mě i za tu cenu JEDNO VELKÉ ANO !!

    OdpovědětVymazat
  22. Rada by som tú linku vyskúšala, kvôli tým chválam a tak, ale okrem toho, že na Slovensku niečo také nehľadaj, je to dosť veľká investícia na takú serepetičku.. Tak kto vie.. :/

    OdpovědětVymazat
  23. Mě to láká, ale zatím mi vyhovují linky ve fixe, takže to nebudu riskovat

    OdpovědětVymazat
  24. Já většinou na takovéhle kravinky jsem, ale tohle mě nějak vůbec neláká. Největší gemmick..

    OdpovědětVymazat
  25. já jsem ještě nezkoušela a ani asi nebudu, neláká mě to

    OdpovědětVymazat
  26. Ja linky koupila sestre a v zivote jsme nemeli lepsi snadna aplikace a super vydrz za me absolutni jednicka!nelituji investice
    PS: Rendy pekne prosim co mi spise doporucis MaC nb Nars tvarenku ci jeste jinou skvelou znacku vim,ze od N.milujes, a nejaky dobry bronzer..na cene nezalezi chci kvalitu,dekuji moc za odpoved

    OdpovědětVymazat
  27. Mě Sephora poslala kupón na miniaturu, že si ji mám v Sephoře zdarma vyzvednout, ale poslali to den po tom co ten kupón skončil takže...už jen toto mě odradilo do koupi :-/

    OdpovědětVymazat
  28. Já sem vyzkoušela miniaturu a do velkého bych nešla ... není nad fixy od Dermacolu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)