pátek 11. července 2014

Zpevňující olejová mandlička

Tenhle úžasný olej jste už na blogu či Instagramu mohly vidět několikrát. Mám ho doma už nějakou dobu a oblíbila jsem si ho tak, že teď na tělo nepoužívám téměř nic jiného. Mandlovou řadu L´Occitane miluju a patří asi z mým nejoblíbenějším vůbec. Doma mám i tělový olej do sprchy, tělový peeling, peelingové mýdlo a před nějakým časem jsem měla i zpevňující tělový krém, který byl absolutně boží. A dneska bych vám ráda ukázala tělový olej. Boží tělový olej...



Zeštíhlující tělový olej mandle (100ml) - oficiální info zde

Co na mandlové řadě miluju asi nejvíc, je její parfemace. Pro můj nos něco absolutně božího a úžasného. Ani olej není výjimkou a jeho vůni bych mohla mít klidně i jako deodorant a parfém :) Olej je v krásné skleněné lahvičce, která na mě působí trochu retro dojmem. Je skvělé, že má olej sprejový dávkovač, protože jeho aplikace je o dost pohodlnější a snadnější. Výhodou je, že je ultrasuchý, takže po nanesení nemusíte hodinu čekat, až se vsákne a můžete se třeba rovnou obléknout. Na kůži zanechá jemný film a žádné mastné fleky. Navíc je z kůže cítit ta úžasná mandlová vůně! Co se týče toho zpevňujícího účinku, vážně těžko se tohle posuzuje. Respektive nejde očekávat, že se člověk natře olejem/krémem a kůže se vyhladí, zpevní a celulitida vám řekne adios. Takový přípravek zatím nikdo nevymyslel a obávám se, že ani nevymyslí. Vzhled kůže se samozřejmě vždycky vylepší a je taková hezčí, když o sebe člověk pravidelně pečuje a maže se. O tom žádná. Takže ano, pociťuju zlepšení, ale není to v tom smyslu, že bych teď měla stehna jako kámen jen díky olejíčku. Můj názor je takový, že péče o pleť i pokožku těla vede k jejímu hezčímu vzhledu a určitému zpevnění obecně. A samozřejmě nelze spoléhat jen na kosmetiku a něco pro zpevnění těla dělat i jiným způsobem :)









"Díky blahodárnému koktejlu 5 esenciálních olejů (slaměnka, palmarosa, máta, mrkev a cypřiš) a oleji z růžového pepře pomáhá tvarovat vaše křivky a dodává pokožce tónovaný nádech. Kombinace křemíku a výtažku z citrónu s mikropeelingovými účinky vám vykouzlí pevnější a hladší pokožku, mandlový olej bohatý na omega-6 mastné kyseliny ji vyživí a zpevní."




Složení:



Mandlová řada je prostě moje srdcová záležitost a zatím mě ani jeden produkt z ní nezklamal. Ani olej není výjimkou a byla to láska na první vyzkoušení. Od pěkné lahvičky po její obsah jsem moc spokojená a moje kůže taky, takže nemůžu jinak, než pochválit :) A kdyby tohle četl třeba někdo z mých kamarádů, tak nezapomeňte, že jsem pořád ještě nestihla vyzkoušet všechny produkty z téhle řady (a narozeniny mám v listopadu). Děkuju :)

Znáte produkty z této řady a máte nějaké samy třeba vyzkoušené? Jaký je váš oblíbený produkt od L´Occitane obecně? :)



PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí oleje k recenzi

17 komentářů:

  1. Já mám L´occitane hrozně ráda, ikdyž od nich mám jenom dvě mýdelka a miniaturky krémů na ruce :D Ale kdykoliv vejdu do jejich obchodu, tak nasávám ty krásné vůně a nejraději bych si odtamtud odnesla úplně všechno :D Olejíček musí být super, oleje mám ráda a vůni mandlí taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pozývam Vás na môj nový blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Mandlové vône milujem a olej vyzerá naozaj božsky. Osobne by som rada vyskúšala ten telový peeling, môže byť tiež veľmi dobre užitočný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle mandlová řada je z loccitane moje úplně nejoblíbenější. Vůně je super a hlavně pokožka po tom olejíčku...prostě zbožňuji :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já si jej koupila na letišťi ze zvědavosti a teď jsem k němu přidala i mandlovy scrub, který je úžasný a jsem spokojenkyne :)

    OdpovědětVymazat
  6. To musí tak krásně vonět, úplně jsi mě nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jejich mandlový sprchový olej je má láska, už vím, co bude další. :)
    Jak čistím pleť: lifeinimperfection.blogspot.cz
    Janie :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mandlová řada trůní v mojí koupelně už dlohou dobu. L'Occitane je srdcovka. Jediný, co mi nesedlo, bylo BB. Miluju třešňovou toaletku ve verzi Intense. Pak celou řadu zeleného čaje, krémy na ruce.....atd atd..... toaletku Zelený čaj si beru vždycky, když mám nějaký složitější soud nebo jednání, ta vůně mě uklidňuje. Jo a mají super odličovač.

    OdpovědětVymazat
  9. Rendy, tohle mi nedelej. :-D
    Zase dalsi pplozka do wishlistu :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Mám takový dojem, že můj kosmetický wishlist právě vzrostl o další položku :D Mandlovou vůni naprosto zbožňuju a navíc ta vidina aspoň drobného zpevnění mě fakt láká:D Díky Rendy, že už zase vím, za co utrácet :D
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá parádně, určitě vyzkouším. :) Se značkou L'Occitane mám moc dobré zkušenosti, miluji například jejich krémy na ruce, přijdou mi nepřekonatelné. ;))

    OdpovědětVymazat
  12. L´Occitane miluju a právě teď používám ten tělový gel, tak jsem na to zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  13. Na značky L´Occitane nedám dopustit, používám pravidelně a ještě se mi nestalo, že by daný produkt nepůsobil tak, jak bylo uvedené, že má. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Na značky L´Occitane nedám dopustit, používám pravidelně a ještě se mi nestalo, že by daný produkt nepůsobil tak, jak bylo uvedené, že má. :)

    OdpovědětVymazat
  15. už jsem na něj slyšela chválu, takže to nebude jen tak :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)