pondělí 21. července 2014

Velká soutěž s MUA a sleva roku

Věřím, že teď potěším všechny milovnice značky MUA. Dneska totiž na oficiálním eshopu této značky začíná slevová akce roku - 50% sleva na celý sortiment! No a takováhle akce se musí oslavit, takže kromě toho, že si můžete udělat zásoby MUA na rok dopředu, můžou 3 z vás vyhrát i poukaz na nákup libovolných produktů MUA za 1000 Kč. To je celkem pěkné, ne? :)


Akce na 50% slevu se týká všech produktů MUA a trvá od 21.7 - 31.7.2014. Nákup není ničím podmíněný a nakoupit můžete libovolný počet produktů. Odkaz na eshop ZDE










Pravidla soutěže o poukaz:

1) Být pravidelným čtenářem tohoto blogu přes GFC
2) odebírat newsletter MUA (KLIK)
3) napsat do komentáře pod tento článek mail, přes který newsletter odebíráte


Soutěž končí 27.7.2014 ve 20h. Poté pomocí randomu vylosuji 3 výherkyně poukazů.




Děkuji MUA za poskytnutí dárků do soutěže.

136 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Odebírám z theresakalouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vše odebírám.......zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pravidelnou čtenářkou jsem :)
    MUA stránku sleduji :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Asi neodolám a nejakou paletku si objednam :)
    Thebrunetteversion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. vše splněno :)
    lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ach vyhrať tak takúto poukážku tak som v siedmom nebi a skáčem po plafón :)
    Sledujem pod menom Katarína Kačuriková
    novinky odoberám už dlhšiu dobu na maily: katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem odolala teď několika výprodejům, ale teď už musím.....promiň peněženko :-( Akorát mi mrzí, že všechny dobré paletky už jsou pryč :-(

    Sleduju, sleduju takže ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji jako mala.maja.7@seznam.cz
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vykoupím je! :D rstiborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Juuuu :-) sleduji i odebiram už dlouho
    Xoxo.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. já odebírám jako kubackova.v(at)gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  13. Podmínky splněny a teď si jen držet palce :-).
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com

    Uuu, takové parádní slevy a soutěž. :))

    OdpovědětVymazat
  15. Super! :) Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. to je parádní soutěž :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Odebírám přes více mailů a jeden z nich je janca-777@seznam.cz
    Sleduji jako Cosmetics and me
    Tu krásnou 50% slevu už jsem taky využila :)

    OdpovědětVymazat
  18. Děkuji za soutěž, zkusím své štěstí :-)
    MUA odebírám přes dagmar.rehova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. veronika.bejdova163(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná soutěž, snad díky tomu poprvé v životě vyzkouším MUA :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Taky zkusím štěstí, pravidelná čtenářka jsem a MUA odebírám přes sillmaril@email.cz :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Letní slevové akce jsou peklo:D odebírám jako hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. skusim aj ja štastie :D sledujem ťa asi sto rokov a mua sledujem pod n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Sleduji a odebírám na sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jupí, udělala jsem si nákupní seznam. :)
    zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. sledujem lajkujem odoberám
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Odebírám už dlouho :) kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Další suprová soutěž. Tak že by se na mě konečně usmálo štěstí? :D
    halalovave@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Tak že bych se konečně dostala k tomu objednat ty paletky co tak chci?
    eliska.pejcharova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Terka Černá, sleduji už déle :))
    Odebírám. )
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Skvělá soutěž :)
    1)Sleduji :)
    2) odebírám
    3) na e-mailu veronikaparizkova93@gmail.com

    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  33. Parádní soutěž :)
    m.kacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. marketavenena@seznam.cz nebo flowerparis@seznam.cz teď si nejsem jistá :D
    Užívej sluníčka a léta :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jsem dlouho tvou čtenářkou. MUA sleduji přes tento email Nikolamichalcik@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já si chtěla objednat paletku, ale už je vyprodaná :(
    Misa.Pavlikova@seznam.cz

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Díky za upozornění na slevy! To jsem musela využít :D

    OdpovědětVymazat
  38. skvěléé :)
    zaneta.mikovcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Krásná to výhra, zkusím štěstí :) Odebírám pod california50@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  40. splňuji obě podmínky, tak taky zkusím své štěstí :)

    kolodziejova.L(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Vše odebírám :)
    klara1.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. petra.krupova@atlas.cz :) budu si drzet palce pro stesti :)

    OdpovědětVymazat
  43. Maji tam krásné slevy:)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Přes GFC sleduji jako lenushenka.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Zkusím štěstí ! :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. MUA zbožňuju :-)
    Tebe odebírám už nějakej ten pátek a MUA newsletter taky už nějakou dobu a to na mailu ferdicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. Tohle mi nedělej, chjoo :-D potřebuji nutně nějakého sponzora :-DD Jinak děkuji za příležitost si zasoutěžit. :-)
    e-mail: kalaskova.marky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. misazemanka@seznam.cz
    MUA jsem ještě nezkoušela,ale jejich výrobky vypadají opravdu zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Třeba se zadaří a já konečně vyzkouším tuto značku! :)
    kucerova-katerina˜@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Rendy, tebe sleduji, to je klasika a mua přes mail kristyna.gabrielova@gmail.com :) jinak jsem u mua nakoupila hned dnes ráno asi za pětistovku, ale mám jejich kosmetiku ráda, takže nebudu mít asi nikdy problém s tím si u nich ještě kupu věcí vybrat :))

    OdpovědětVymazat
  52. Tvůj blog sleduji již nějaký ten pátek :)
    MUA sleduji přes janca.holikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Sleduju přes GFC jako Tereza Kratochvíová (Tery) a newsletter odebírám na mail gizy(zavináč)seznam.cz :) Jinak po přečtení článku jsem si hned naplnila MUA košík :)

    OdpovědětVymazat
  54. Super akce. Ale k peněžence nic moc. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Všechno splňuju.
    sediten@seznam.cz

    Snad se na mě štěstí usměje po včerejší katastrofě doma. :D

    olgalifestyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  56. Všechno splňuji už delší dobu :)

    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Oboje odebírám přez sradostova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  58. Věci, které jsem chtěla, jsou na MUA už vyprodané:( fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Super soutěž :) odebírám pod mailem karol.hanusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. MUA odebírám, maily od nich mi chodí - asi pod svým mailem? :D
    Tyjo, za litr musí být u nich věcí. Paráda :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Krcmova9@seznam.cz
    Moc ráda bych MUA kosmetiku vyzkoušela... Zatím jsem neměla příležitost :( :-/

    OdpovědětVymazat
  62. Maily od MUA mi chodí pravidelně ;)
    Sleduji samozřejmě tvůj blog :))
    klimovakat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Všetko sledujem a aj odoberám, všetko pod svojim menom Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Skvela soutez :)
    cizkova.michaela@email.cz

    OdpovědětVymazat
  65. To vypadá víc než dobře:)

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Nákup na eshopu už jsem udělala ale poukázka by i tak určitě našla uplatnění :)
    Odebírám pod: hankakazimirska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Super soutěž, odebírám na email ;) :)
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Bohužel, na nás se už slevy od MUA moc nedostaly, všechno už je vyprodaný :/ :D
    sistershoods@gmail.com :)
    děkujeme za soutěž ;)

    OdpovědětVymazat
  69. Achjo, já nakoupila při předchozí akci - poštovné zdarma. Teď by mě to i s poštovným vyšlo levněji :-(
    Jinak newsletter odebírám přes mail luckastiborova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)