středa 2. července 2014

Velká soutěž o balíčky kosmetiky Oriflame

Krásné dobré ráno všem!

Ráda bych dnešní den započala pozitivně a mám velkou radost, že dneska budu moci obdarovat více mých čtenářek! Máme tu totiž asi zatím jednu z největších soutěží o kosmetiku v historii blogu. Několik balíčků produktů z nové řady Love Nature se na vás už moc těší! Ať to moc neprotahuju, pojďme se podívat, o co ode dneška můžete soutěžit :)


Balíček číslo 1 z řady Aloe vera (pro smíšenou pleť)

- pleťový krém
- oční gel
- pleťové tonikum




Balíček č. 2 z řady  Tea Tree (pro mastnou pleť)

- pleťové tonikum
- korekční tyčinka
- pleťový krém 
- čistící gel




Balíček č.3 z heřmánkové řady (pro citlivou pleť)


- krémový odličovač
- pleťové tonikum
- pleťový krém



Balíček č.4 z řady s divokou růží (pro suchou pleť)

- pleťový krém
- oční krém
- noční pleťový krém



Balíček č.5 z hroznové řady (pro unavenou pleť)

- pleťový krém
- oční krém
- pleťový peeling



Balíček č.6 - mix

- čistící gel (Tea tree řada)
- oční gel (Aloe vera řada)
- pleťové tonikum (Tea tree řada)
- pleťový krém (Tea tree řada)




A teď k pravidlům soutěže. Jelikož se soutěží o hodně balíčků, ráda bych, aby měli možnosti soutěžit čtenáři sledující blog i přes Instagram. Záleží na vás, kde chcete soutěžit a co je pro vás nejlepší.


Pravidla soutěže,která platí pro všechny:

1) dát like facebooku Oriflame (KLIK)

Pokud soutěžíte zde na blogu - do komentáře napište váš mail a odpovězte na otázku "Kterou z přírodních složek, které obsahuje řada Love Nature, byste si při nákupu samy vybraly?" Tedy jednoduše řečeno - láká vás více např. heřmánek, hrozno nebo aloe vera a proč? :)

Pokud chcete soutěžit přes Instagram, tak stačí sledovat účet @rendyordinarylife a váš soutěžní příspěvek otagovat heslem #ordinarylifeoriflame. Nechám zcela na vaší fantazii, co budete na soutěžních fotkách ukazovat :) Ráda bych 2-3 balíčky rozdala právě mezi soutěžící na Instagramu, protože si to také zaslouží! 

Nemám zatím žádný klíč, jakým budu výherce vybírat, nechávám všechno osudu :) Výherce soutěžící zde na blogu vylosuje random.
Soutěž ukončím 13.7.2014 ve 20h a výherci budou jako vždy vyhlášení na facebooku. Pokud na sebe neuvedete žádný kontakt, budete vyzváni, abyste se samy ozvaly.

Pokud máte jakékoliv dotazy, které se týkají pravidel, napište mi prosím mail, ať se to neplete do soutěžních komentářů :)




Zároveň bych ráda poděkovala společnosti Oriflame, za poskytnutí všech dárků do soutěže.


175 komentářů:

  1. Tak já bych si vybrala Tea Tree, pro jeho blahodárné a hojivé účinky.

    UltimateChiv@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Téda to je balíčků! Asi bych si vybrala Tea Tree řadu a to jednoduše proto, že když jsem byla na základní škole tak jsem si ji kupovala a nebyla vůbec špatná! Pamatuji, že tento korektor byl vážně fajn a zelená složka boláčky hezky léčila! :) A také byl docela fajn i face wash, pamatuji, že v té době mi tyto produkty vyhovovaly :)

    OdpovědětVymazat
  3. e-mail : rebelka353@gmail.com
    FB : Vikinkáá Poliakova

    A jednoznačne by som si vybrala radu produktov s harmančekom dokonca som sa chystala si ju objednať ale nejak to nevyšlo a dôvod je taký ,že milujem harmanček a toto úplne dokonale vonia ♥ http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. "heřmánek", lebo mám citlivú pleť :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to je ale pěkná soutěž!!! :)
    Já bych si vybrala asi tu divokou růži. Miluju růže a jejich vůni a navíc to ve mě evokuje luxus a to já si užívám :)
    hedwica@centrum.cz
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně bych si vybrala heřmánek protože pleť hezky zklidní, má blahodárné účinky na aknózní pleť a krásně voní :) ..
    Sleduji pravidelně jako Romana Lánská a na FB jsem dala like :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, krásná soutěž.
    Asi mi teď nejlépe zní řada s divokou růží / heřmánkem, protože má normální pleť se zbláznila a najednou je přesušená. Když mi něco na suchou pleť nesedne, putuje výrobek k mamince a ta většinou nemá problém. Kdo ví, třeba zrovna Oriflame bude o něco lepší.
    Hezký den
    zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Láká mě přírodní složka Tea Tree, poněvadž mi evokuje krásnou a zdravou pleť.
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. e-mail: josefnovobilsky@gmail.com
    Moc hezká soutěž. Nejvíce se mi líbí řada s Tea Tree, protože má skvělé antibakteriální a hojivé účinky.

    OdpovědětVymazat
  10. july.mayova@gmail.com
    vybrala bych si hrozno, protože s hroznem už něco od Oriflame mám :) a mám s tím dobré zkušenosti

    OdpovědětVymazat
  11. Vybrala bych si hrozno, jelikoz by me zajimalo, jak bude vonet.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Divoká růže, tu vůni miluju :)
    ver.pelcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tak o tehle řadě ani nevém že jí mají ale hodně mě zaujal heřmánek :)
    sk8jtacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. pluskalka@seznam.cz
    vybrala bych si heřmánek pro jeho uklidňující vlastnosti

    OdpovědětVymazat
  16. Vybrala bych si Tea Tree, miluji tu vůni a i chci vyzkoušet ty blahodárné a dezinfekční účinky. hel.vrab@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. pluskalka@seznam.cz
    heřmánek pro klidnící učinek

    OdpovědětVymazat
  18. Lákají mě všechny :) Asi bych si vybrala heřmánek pro jeho pěkně barevný obal :)

    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. fb: Pája Holoubková
    pavla.holoubkova19@gmail.com
    Vybrala bych si divokou růži, protože miluji jejich vůni a také proto, že mám suchou pleť.

    OdpovědětVymazat
  20. Krása! :) Moc a moc by mě potěšil balíček č. 3 s heřmánkem, mám citlivou pleť a jeho vůni mám moc ráda, určitě by mi parádně sednul. Při výběru jsem ještě hodně uvažovala také o divoké růži, protože jsem zároveň i pořádná sušenka, ale trochu se bojím té výrazné a dráždivé vůně, takže nakonec zaručená heřmánková klasika. To by bylo porochňáníčko! :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Zkusila bych hrozno, protože si myslím, že bude příjemně vonět :) Nebo také aloe vera! :)
    styleinheart@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. like jsem dala Lůca Babáčková
    lucy0077@seznam.cz
    zkusím štěstí :) tak snad se zadaří láká mě řada tea tree protože mám mastnou pleť , moc ráda zkouším nový čistící gely .

    OdpovědětVymazat
  23. Rozum mi říká tea tree, protože mám pleť při psaní diplomky v hrozném stavu (to jsou ty stavy, kdy už zoufalá zabořím hlavu do rukou, podepírám se, abych neusnula atd.) ale u většiny výrobků mi opravdu smrdí, miluju vůni růží, i když nemám citlivou pleť. :D Ale jako kompromis mezi tím, co by mi mohlo vyhovovat na pleť a vůní je Aloe vera. :)

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. já bych ráda zkusila č.6 - mix, protože nutně potřebuji oční krém a tea tree mi pomůže zkrotit mou ošklivou pleť ;) :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vybrala bych si Aloe vera nebo Tea Tree, obě složky mi na pleť moc pomáhají :)
    bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. sherbatsky@seznam.cz
    Vybrala bych si balíček s divokou růží, protože musí krásně vonět a hodí se na můj typ pleti :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj .)
    Mě tedy nejvíce láká heřmánek nebo aloe vera, evokuje to ve mě takovou lékárenskou čistotu :-)
    lenka-kuzelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Wow uzasna giveaway! Já bych si vybrala radu s aloe vera. Nejen proto ze mam smisenou plet, ale také proto, ze kdyz jsem byla na cestách v zahranici, tak jsem si aloe zamilovala a o nápoji ani nemluvím! :)

    Sleduji přes fb jako Štěpánková Michajka a přes gfc také.

    Michelle.Stephankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Vybrala bych si nejspíše hroznové víno, už jenom proto, že je z řady pro unavenou pleť.
    charmedka92@gmail.com
    Na FB také sleduji.

    OdpovědětVymazat
  30. Vybrala bych si balíček s heřmánkem anebo růží :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Vybrala bych si Aloe vera, už jenom ze zvyku, mám ho nejradši!:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová

    OdpovědětVymazat
  32. Vybrala bych si aloe vera, protože je hodně hydratační a zároveň hojivá.:)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Tea tree mě láká nejvíce,protože mám problematickou pleť a tohle s ní dokáže opravdu dělat divy :) proto bych zvolila tohle :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Vybrala bych si růži, jedna protože miluju vůni růže a taky je na suchou pleť, která mě pořád trápí šupinkama, i když je léto. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Aloe vera, protoze mám ráda její vůni..
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Vybrala bych si Tea tree řadu, mám mastnou a problematickou pleť. Vyzkoušela jsem už spousty přípravků, ale na oriflame jsem ještě nenarazila,proto mě tato GA velmi láká.
    Martacosmetics@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Vyzkoušela bych Tea Tree, jelikož jsem o něm slyšela hodně chvály, že je super snad na cokoliv :) Nebo hrozno, jelikož jsem s takovou vůní snad nikdy nic neměla :D
    zdenka.skodova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Vybrala bych si hroznové víno, protože jsem se zamilovala do jeho vůně. :)
    misamikolaskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Moc pěkná soutěž! Ráda bych zkusila aloe vera, protože tato řada sedí nejvíce mému typu pleti, ale taky mě láká ten hemánek.
    hanyska98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to je vážně obří soutěž :D Já bych si nejspíš vybrala hroznovou řadu, protože ovoce miluju a myslím, že pleti může taky jedině prospět :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ráda bych vyzkoušela řadu s Tea Tree, měla jsem olejíček s Tea Tree a pomohl mi na pupínky. Myslím, že tato celá řada by mi sedla parádně :)).
    kate.lacina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Skvělá a bohatá soutěž :). Já bych si určitě vybrala řadu s divokou růží, protože mám suchou pleť a vůni růží mám moc ráda
    VeruKru@seznam.cz
    Like jsem dala :), Oriflame mám ráda, taky z něj objednávám

    OdpovědětVymazat
  43. FB: Wendy Pecková
    wewepeckova@gmail.com
    Vybrala by som si Tea Tree pretože mám mastnú a problematickú pleť a chcela by som vyskúšať či by mi táto kozmetika pomohla. Skúšala som už snáď všetko možné aj nemožné, no zatiaľ ma nič úplne nezachránilo.

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj! Já osobně bych si vybrala divokou růži. Miluji růže, jejich vůni a je skvělé, že zrovna růže je v péči o suchou pleť, která mě dost trápí. Upřímně netuším, jestli přímo růže nějak ovlivňuje suchou pokožku, ale moc ráda bych to zjistila a vyhrála balíček č. 4. :-) :-) Nezbývá mi nic jiného, než si držet palce... A ty se měj moc pěkně! Dominika.

    OdpovědětVymazat
  45. Oriflame už mal like dávno predtým ( FB Andi Voilá-Denisa Slobodná).
    Vybrala by som si Aloe vera, počula som o nej aké má dobré účinky na pleť a len a len samé chváli :)
    denisa.slobodova@centrum.sk
    a páči sa mi balíček č. 1

    OdpovědětVymazat
  46. januh@seznam.cz, favoritem je aloe vera, líbí se mi balení a vyhovovalo by mé pleti :)

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělá soutěž - DĚKUJEME
    Oriflame má like - Šálek snů :)
    Vybrala bych si divokou růži, protože mám suchou pleť.
    katerapie@gmail.com
    Přeji krásný den!! :)
    Kat....

    OdpovědětVymazat
  48. lajkuju na fb jako Lucie Hloušková))
    a co bych si vybrala? trochu dilema :D ale nejspíše dám přednost hroznům a jeho hroznové řadě:) unavenou pleť se dá říct, že mám a navíc se mi hrozně líbí to balení! :)
    krysiik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ja by som si vybrala Tea Tree pretože mám rada jeho vôňu ale rada by som aj vyskúšala Aloe Vera :)
    sabu.f7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Vybrala bych si určitě tea tree, protože mám mastnou pleť a k tomu jako bonus problematickou pleť, takže tea tree je jasnou volbou díky hojivým účinkům. Kdysi jsem jedno tonikum s tea tree měla a moc mi vyhovovalo, tak proč nezkusit Oriflame :-)
    bedazzledmunkey@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj Rendy! Já bych si vybrala řadu aloe vera, jenže tu už doma mám a je úžasná. Těším se tedy, že někdy vyzkouším řadu z hrozna a to hlavně kvůli svěží vůni. A možná časem pořídím i heřmánkovou, třeba ten zázrak našich babiček povyléčí i jizvičky.
    Lenka-leela.kadlec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. sledujem lajkujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk
    vybrala by som si asi tea tree oil... i ked mám zmiešanu pleť,..možno aj aloe vera

    OdpovědětVymazat
  53. Tak já bych si vybrala hroznové víno, a to čistě jen proto že když jsem měla cokoli s ním tak mi to skvěle sedlo :)
    tereza.neuwirthova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Skvělá soutěž! :)
    Já bych si asi vybrala balíček č. 6 - mix. Protože obsahuje produkty jak pro mastnou tak smíšenou pleť, z řady Tea tree a Aloe vera.
    JAna8J@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Like na FB pod stejným jménem :)
    A jinak bych si vybrala asi aloe vera, protože ji mám tak obecně v povědomí, že je fajn a má dobré účinky :) Nebo hrozno, protože některé přípravky, se kterými jsem hodně spokojená, jej taky obsahují a sedí mi dobře :)
    pavla.lehnertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. ejka448@gmail.com
    Like som už dala dávno :)
    Ja by som si vybrala Tea Tree pretože mám zmiešanú až mastnú pleť a už som tieto výrobky skúšala a sedeli mi a pomohli na akné :)

    OdpovědětVymazat
  57. Moc pěkná soutěž! Ráda se připojím.

    FB like Oriflame: Monica ............

    ByMoniBlog(zavináč)gmail.com

    Tea Tree - jelikož mám mastnou pleť a četla jsem na něj dost pozitivních recenzí, takže určitě by u mě zvítězil a kdybych si měla sama nějakou sadu pořídit, byla by to určitě tato!

    OdpovědětVymazat
  58. Určitě bych si vybrala Tea Tree, protože má skvělé léčivé účinky:)
    t.koublova113@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. vsechny balicky vypadaji uzasne, vybrala bych si ten s hroznovym vinen, libi se mi slozeni produktu ;)

    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji, Oriflame i tebe, už delší dobu :). Vybrala bych si tea tree, protože mám mastnou pleť a výrobky s touto složkou mi pomáhají :). Oslovilo mě i aleo vera, protože je také hodně chválené :).

    Mail : Kolodziejova.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Vsechny balicky vypadaji zajimave.. ja bych si vybrala ten s hroznovym vinen, libi se mi nejvic slozeni produktu ;)

    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. hrosik381@seznam.cz
    Já osobně bych si asi vybrala balíček 6, kde je Tea tree, mám s výrobky s Tea tree skvělé zkušenosti :-)

    OdpovědětVymazat
  63. K.matejickova.km@gmail.com
    Vybrala bych si řadu s hermankem :)pro mou citlivou pleť by to bylo asi nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  64. volím tea tree, protože se mi stav pleti často mění a věřím, že toto by mi pomohlo dát částečně do rovnováhy. jeden týden v měsíci si dělá pleť co chce a produkt s extraktem z tea tree mi jednou velmi pomohl, ale žádný momentálně nemám a nemám ani tonicum a krém dodělávám stále zimní, takže bych měla velkou velkou radost z výhry...mám ráda i specifickou parfemaci byliny.

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Vybrala by som si divokú ružu, kedže tá vôňa je úžasná a k tomu je určená aj na suchú pleť, ktorá ma teda vie potrápiť a vybrala by som si teda balíček č.4. :-)

    sdubravova@gmail.com
    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    PS: Pozývam Vás na GIVEAWAY u mňa na blogu. :-)

    OdpovědětVymazat
  66. Tyjo, Oriflame má nové obaly, tak ty jsou teda krásné! :) Vybrala bych si snad všechny složky :D Strašně se mi líbí to hrozno, tedy z hlediska designu :) Jinak bych si vybrala aloe vera, protože sedí mé pleti a občas si z něho dělám přírodní masku, jen tak potřu roztříznutým listem, nechám působit a smyju, aloe je všelék :) A taky miluju aloe vera nápoj.

    denisa.cemperova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj, já bych si vybrala růži, protože mám růže moc ráda a navíc je to na suchou pokožku, kterou mám :-) f.karizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Ahoj, já by jsem si vybrala Aloe vera, nebo Tea tree. Obojí má dokonalý účinek na mojí pleť, takže oba jsou moje jasná volba. Tudíž balíček, 6 a nebo 2. Jinak moc super soutěž a držím všem palce :)

    Lucccka.r@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj :)Vybrala bych si Tea Tree, protože s ním mám již mnoho let dobré zkušenosti. Čajovníkový olej se u mě doma vždy najde :) e.kneblova @ gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Vybrala by som si divokú ružu, pre moju suchú pleť a hľadám niečo, čo mi konečne pomôže :)
    romana.roznikova@mail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Konečně nějaká super soutěž..! Líbí se mi, že nemáš jeden balíček, ale je to více takže více šancí..!:) Super.! Já osobně bych si vybrala balíček číslo 4 s divokou růži. Hodně mě zaujal ten oční krém, protože s očním okolím mám problémy mám ho velmi suché někdy se mi i loupe..:/ Určitě by mě zaujala tahle řada i vůní, vůni růží miluju a někde sem četla, že mají také antibakteriální a antivirové účinky.
    Kataseibertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. To sú teda krásne a hodnotné ceny! :) Mňa určite najviac láka aloe vera a to pre vôňu a takisto pre mnohé liečivé účinky, ktoré spôsobuje :) Teda za mňa určite balíček č. 2 je naj :)
    angelity.blog@gmail.com

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj :) krasná soutěž, oriflame mám moc ráda: ) Asi nejvíc se mi líbí balíček s hrozny :) po statnicích a učení na přijímačky jsem taková chcíplina, že by to chtělo už nějak dát dokupy, ten můj unavený ksichtík :D A slyšela sjem na to jen samou chválu :)
    Měj se krásně a užij si léto!
    Pruchovaadela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Protoze mam mastnou plet, volba pada na aloe :-)
    danusch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Nejvíc mě zaujal balíček číslo 6, protože obsahuje přípravky na mastnou i smíšenou pleť - aloe vera je pro mě číslo jedna v péči o pleť:)

    Wampulova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. smichule@gmail.com
    Asi nejvíce mě láká aloe vera, díky skvělým regeneračním schopnostem, mám ji ráda vnitřně i zevně:)

    OdpovědětVymazat
  77. Jelikož mám smíšenou pleť, tak je mi nejvíce sympatické aloe. Sice tvůj blog čtu teprve krátkou dobu, ale musím říct, že si mě získal.
    katerina.vonaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  78. téda, to je balíčku :) ráda bych ozkoušela buď na smíšenou pleť anebo ten poslední mix :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Ahoj, já bych si vybrala buď Aloe vera, protože mám citlivou pleť se sklony k maštění, a Aloe Vera má protizánětlivé a zklidňující účinky - a miluju džusy a šťávy s její příchutí :D, a nebo Hroznové víno - jednak se s ním k smrti ráda láduju, a jednak by mělo mít antistresový vliv - což jako čerstvě odpromovaná bakalářka po probděných nocích potřebuji jako sůl (:

    glace.aux.noisettes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Vybrala bych si aloe vera kvůli zklidňujícím účinkům na pleť a jelikož s ním mám dobrou zkušenost :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Sleduju tě asi na všem, co jde :D
    mail: adriana.martinovicova@gmail.com
    Je to super soutěž, paráda. Já bych si vybrala jednoznačně hrozno pro unavenou pleť. Mám teď dost vyhrocené pracovní období a nevím, kam dřív skočit a pořád čumím do počítače - díky tomu aspoň neprošvihnu takové super soutěže :D

    OdpovědětVymazat
  82. Vybrala bych si buď tea tree nebo aloe vera...obě tyto rostliny mají blahodárné, zklidňující a hojivé účinky a vůbec tak od mala mám tyto vůně ráda :)
    tereza.sovova@post.cz

    OdpovědětVymazat
  83. hrozny, protože Brno a víno jde k sobě odjakživa ;-) ale jinak taky proto, že v poslední době mám pocit, že má pleť potřebuje víc "šťávy"

    beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj, já bych si vybrala hrozno, protože bych plet potřebovala trochu oživit, tak snad by řada pro unavenoz pleť pomohla:)
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Vybrala bych hrozno, protože by mohl vonět svěže a příjemně :) takové vůně mám osobně moc ráda :)
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  86. Vybrala bych si hrozno, protože je hodně povzbudivé a mám ho ráda :) Navíc si dělám domácí masku z něj :)
    annasglamour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  87. Já bych si asi vybrala aloe vera, protože mám mastnou až smíšenou pleť, ale tea tree věci mi ani trochu nevoní, tak radši aloe. Ale kdybych si měla vybírat jenom podle vůně, tak beru určitě hroznové víno :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Páni, to je dárků! Třeba budu mít teď taky štěstí. :)
    Já osobně bych si vybrala buď Aloe vera, protože hodně zklidňuje pleť, nebo Tea tree, jelikož jí mám mastnou a se sklonem k pupínkům. Těžko říct, co by pro mě bylo lepší, ale potěší mě vlastně cokoliv. :)

    isolda97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Jednoznačně aloe vera, která na mě má velmi dobrý vliv a božsky voní :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Vybrala bych si aloe vera, protože mám citlivou pokožku a mám s ní dobrou zkušenost.
    MMichlik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Vybrala bych si aloe vera, protože mi moc chutná :D market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Aloe vera, ktory sklidnuje pokozku by bola moja volba :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. vybrala bych si baliček č.4 s divokou ruzi :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. elie.krios@gmail.com
    Upřednostnila bych řadu s aloe vera, protože mám s produkty, které obsahují tuto složku, moc dobrou zkušenost. ;)

    OdpovědětVymazat
  95. vybrala by som si harmanček, pretože ho zbožnujem, harmančekový čaj pijem denne každý večer,
    na FB sledujem ako Mária Galdunová
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Ahoj, tak to je óbr soutěž!:) Já bych si vybrala aloe vera, protože mám smíšenou pleť a vůbec krémy a přípravky s aloe mi voní i vyhovují. k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Ahoj, vybrala bych si tea tree řadu, jelikož mám velmi mastnou problematickou pleť.
    jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Ahoj. Moc pěkná giveaway. Já bych si vybrala aloe vera, protože mám smíšenou pleť, tak by to mohlo být to pravé.

    tomkmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Určitě bych zvolila s Tea Trea - mám mastnou pleť, občas problematickou.
    emo.cindaella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj. Moc pěkná giveaway. Já bych si vybrala řadu s aloe vera, protože mám smíšenou pleť, tak by to mohlo být to pravé. (Oriflame sleduji na fb jako Moni Tomková)

    tomkmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. ja by som si určite vybrala tea tree pre tie upokojujéce účinky :) nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Ahojky,určitě bych si vybrala balíček číslo 6:-)
    Má Aloe což obsahuje hodně vitamínku a minerálu a to si myslím že má plet potřebuje.A taky se říká že to je "pramen věčného mládí" Tak proč ne:)To potřebuje každá :D
    A v kombinaci s Tea tree to může být jen perfektní:-)
    Mackve01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Tereza.Bajciarova@seznam.cz
    Moc pěkná soutěž. Vybrala bych si balíček s Aloe Vera, protože mám smíšenou pleť, tak by mi mohla vyhovovat a řadu bych ráda už dlouho vyzkoušela. Tohle se zdá jako fajn příležitost :)

    OdpovědětVymazat
  104. Vybrala bych si řadu s tea tree, protože pomáhá při regeneraci pokožky. (Adyssek3@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  105. Gmail : kristina.sarlinova@gmail.com
    Vybrala by som si jednoznačne Tea Tree alebo Aloe Vera kedže mám mastnejšiu pleť, ale keby som mohla vyberiem si všetky :))

    OdpovědětVymazat
  106. Jéé, vybrala bych si hrozen nebo heřmánek... Líbí se mi ty krásné obaly, úplně to láká :)
    respectka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Vybrala bych si Tea Tree :) měla jsem už pár produktů, které ho obsahovali a vždycky mi to pleť tak něják vyrovanlo :) a nebo tu hroznovou řadu, protože teď po zkouškovým jsem unavená celá :) tak by to nebylo alespoň vidět na pleti :D

    martyna.svecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Ja by som si vybrala Aloe vera, pretože má liečivé účinky :D
    katarina.kacurikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. Keby nemusím hľadieť na to, pre akú pleť je to určené, bolo by to asi hrozno. Ale nakoľko nemám unavenú pleť tak jasná voľba je Aloe Vera, Nielen preto že mám zmiešanú pleť, ale aj preto, že aloe vera je vždy dobrá voľba!! :)
    Preto balíček 1. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  110. já taky tea tree, jednak protože mám mastnou pleť a jednak protože mám ráda vůni tea tree :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Vybrala bych si Aloe Vera, protože obsahuje hodně vitamínů a látek potřebných pro naší pleť a navíc jí chrání před toxiny.. co víc si může moje pleť přát? denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Téda, super soutěž :) Kvůli funkčnosti bych si vybrala aloe vera nebo tea tree, ale jinak mi zní nejlépe hrozno, předpokládám, že to bude strašně pěkně vonět :) škoda, že nemám suchou pleť :D
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Já bych si vybrala tu s aloe vera, protože začínám poznávat, že mé pleti už nevyhovují přípravky na problematickou pleť.
    f.terka.f@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ahoj, Oriflame sleduji jako Lenushenka Scrap :)
    A vybrala bych si asi to hrozno, protože má pleť by potřebovala vzpruhu :)
    Krásná soutěž, budu si držet palce!
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Obaly vypadají krásně.
    Stránku Ori mám lajknutou už delší dobu, Vybrala bych si heřmánek, protože (neptej se mě proč) na mě působí nejpřírodnějc :)))
    KamkaK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Obaly vypadají krásně.
    Stránku Ori mám lajknutou už delší dobu, Vybrala bych si heřmánek, protože (neptej se mě proč) na mě působí nejpřírodnějc :)))
    KamkaK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Sleduji :)
    langova.kat@seznam.cz
    Hrozno... nejen že jsem v poslední době dost unavená, ale především ta vůně musí být boží :)

    OdpovědětVymazat
  118. Mně by se asi nejvíc pozdávala řada s divokou růží nebo hrozny. :) Heřmánek mi na obličeji moc nevoní, takže by mě nenadchnul i přes to, že je pro moji citlivou pokožku, ale všechny řady vypadají moc pěkně. evik1@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Tak já bych si vybrala heřmánek pro jeho blahodárné účinky vůni a pak divokou růži protože růže přímo miluju :D :) mrazova.terezka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  120. vybrala bych si hroznové víno,protože krásně voní a odunavit pleť neni nikdy na škodu:-)

    werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Vybrala bych si hroznovou řadu kvůli úžasné vůni.
    mandaruwe2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Vybrala bych si hroznovou radu pro vice svezi plet :-))
    Ajakozinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Vybrala bych si 4 nebo 5, respektive se njevíce hodí pro typ mé pleti :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  124. za mě určitě hroznová řada. Jadérka jsou úžasně vyživující, zdravá a navíc jsem si teď koupila olej do kuchyně z hroznových jader a je bezkonkurenční, skvělý v salátech a už ho cpu skoro všude, tak předpokládám, že tato řada výrobků bude taky tak skvělá. ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. luciekgirli@gmail.com
    Fandím heřmánku, jelikož je to můj oblíbený večerní nápoj, proto bych ho zkusila i v této formě :)

    OdpovědětVymazat
  126. eliota@centrum.cz
    výběr by byl těžký :) určitě ne růži a heřmánek, vůně těchto dvou nemusím, ale dlouho bych se rozhodovala mezi Tea Tree, Aloe Vera nebo Hrozny, všechny tři mám ráda... ale asi bych vybrala Tea Tree, protože kosmetiky s Aloe a Hrozny mám více než s Tea Tree

    OdpovědětVymazat
  127. cervenkova.michaela@centum.cz
    vybrala bych si hroznovou řadu, musí nádherně vonět

    OdpovědětVymazat
  128. vybrala by som si Aloe vera, pretože mam velmi dobre skusenosti s gelom z rastlinky aloe pri liečbe akné, pekne hojí, dezinfikuje a zabraňuje tvorbe novych vyrazok, a čo je najväčšie plus pre mňa - nevysušuje pleť :)
    miroslava.novackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. heřmánek, ten je můj vyvolený, na moji citlivou pleť vyvinutý. Jsem velká citlivka a né vše mi sedí, heřmánek je jistota na pleť, ale někdy jej ve formě čaje použiji i k pití :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. Ahoj, musím říct, že mě docela překvapilo, jak povedené ty obaly jsou. To bych od Oriflame nečekala:)
    Já bych si osobně nejraději vybrala Růži, protože miluji vše s touto vůní. Připomíná mi dětství, babičku, léto...

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. GFC: Terka Černá
    Na FB like jako Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Vybrala bych si Aloe vera. Mám ho ráda normálně v jídle i v kosmetice :). Je na smíšenou pleť a to by bylo pro mě :D. Učili jsme se ve škole, že je fajn jako účinná látka, voní mi a je pro mě příjemný. :)

    OdpovědětVymazat
  132. Možná Aloe , protože mám smíšenou pleť ? :) thomsayl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Mám ráda vůni růže a také mám sušší pleť, takže bych ráda zkusila řadu č.4 :)
    veronika.moravcova@klikni.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Já nikdy nenašla perfektní kosmetiku pro moji pleť, mám akné, občas mastná, když použiju speciálně na mastnou pleť, hned se mi vysuší, když na suchou, tak ucpe a na smíšenou, tak to nemá žádný efekt. Takže se poslední dobou přikláním věcem pro citlivou pleť a mám s tím zatím jen dobré výsledky. Proto bych určitě volila heřmánek.
    Na druhou stranu, tea tree by mohl být na moje akné taky celkem přínosný, takže jako druhá volba by byl balíček s tea tree.

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. Ahoj :-)

    valna.daniela@gmail.com

    Lákají mě hrozny, s hrozny jsem ještě nic neměla, tak bych ráda vyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  136. jů toho je na výběr :)
    já osobně bych si vybrala buď tea tree kvůli mé mastné pleti nebo (asi radši) heřmánek, protože miluji jeho vůni :))

    anna.obermajerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  137. hrozno <3 miluju hrozny v jakékoliv podobě:D
    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Vybrala bych si nejspíš heřmánek, jelikož mám citlivou pleť a kosmetika s heřmánkem bývá příjemná
    petunak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Vybrala bych hroznové víno, protože je k jídlu a co je jedlé to je dobré : )
    l.mokra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Tea Tree olej mám doma právě toho miláčka protože na pupínky má božíí účinky takže bych si vybrala Tea Tree řadu :) tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. tea tree! lebo každý produkt, ktorý som s touto zložkou vyskúšala mi vyhovoval :)

    OdpovědětVymazat
  142. Určitě Dvojka na mastnou pleť obvzlášt teď v létě
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Tak já bych sáhla po hroznovém vínu - jednak ho ráda konzumuji a zaujala mě i tato pleťová řada, protože moje pleť poslední dobou opravdu unavená je. Řekla bych, že je i přímo "stressed", jak je to pěkně pojmenované v originále. :-)
    Facebook nemám, tak snad nebudu diskvalifikovaná. ;-) Ale Oriflame myslím "lajkuju" dost tím, že občas jejich produkty objednávám, svého času jsem dokonce byla registrovaná přímo jako "Oriflame lady" a objednávala ve větším i pro ostatní. No a kdyby se na mě štěstí v soutěži opravdu usmálo, ráda Facebooku Oriflame pošlu like prostřednictvím třeba mojí ségry. :-)
    jana.cvrkalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. magiee@centrum.cz
    Určitě bych si vybrala heřmánek,sázím na osvědčenou kvalitu. Už babička mi říkávala že je to lék na všechno,pomocník který vyřeší mnohé,že se na něj mohu spolehnout. A já ji mohu dát jen za pravdu....

    OdpovědětVymazat
  145. winterbreeze@seznam.cz

    Osobně bych si vybrala tea-tree, pro jeho vůni a účinky. Tak trochu srdeční záležitost. :D

    OdpovědětVymazat
  146. Zrovna nedávno jsem listovala katalogem Oriflame a vážně jsem přemýšlela o koupi heřmánkové řady. Nakonec už jsem to nestihla, ale v případě této soutěže mám aspoň jasno. Nemám sice vyloženě citlivou pleť, ale myslím si, že tím se nikdy nic nezkazí. Heřmánek mám obecně v kosmetice ráda a aspoň bych mohla porovnat, jak si Oriflame vede v porovnání s jinými heřmánkovými produkty, co jsem kdy vyzkoušela.
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Ahoj Rendy:)
    Osobně bych brala tea tree řadu. Dlouho uvažuju nad koupi tea tree oleje a asi si ho brzo pořídím. Mám mastnou T-zónu, akné a také jizvy po něm. Četla jsem, že by se to mohlo mazat právě tea tree olejem. Oriflame už neobjednávám, ale tyhle produkty mě fakt nadchly. Takže kdyby bylo na mně a kupovala bych si to, vybrala bych si právě tea tree řadu:)
    Email: valkova58@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. zajímavá giveaway, je těžké si vybrat, všechny výrobky vypadají lákavě, ale asi bych si vybrala výrobky z řady Tea Tree. :-) Hodně se mi mastí obličej a tohle by bylo asi nejvhodnější. :-)
    mullerovalucie@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  149. Já bych si vybrala divokou růži. Samozřejmě kvůli typu pleti, ale taky se mi moc líbí balení.
    zdenca.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Určite by som si vybrala niečo z rady Tea tree, keďže mám mastnú a aj celkom problematickú pleť.
    denie257@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Já bych si vybrala balíček Tea Tree, který mi díky svým hojivým účinkům několikrát pomohl :)
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Já bych si vybrala hrozny, protože jsem neustále unavená a se mnou je unavená i má pleť. Zajímalo by mě, zda by mi hroznová řada pomohla ji alespoň trochu rozzářit :)
    Petfruf@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. No kdybych měla normální pleť tak bych vybírala převážně kvůli vůni :-D , ale jelikož mám pleť ani ne tak mastnou jako spíš fakt olejovitou, tak bych si vybrala z řady Tea tree, možná by mi konečně něco pomohlo :-)
    rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. Vybrala bych si Tea Tee, protože mám mastnou pleť, tuplem teď v létě je to ještě hoší.
    theia.gab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Já bych si vybrala balíček s aloe vera, protože mám smíšenou pleť a produkty s aloe vera mám ráda. :)
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Já bych si vybrala balíček s aloe vera, protože mám smíšenou pleť a produkty s aloe vera mám ráda. :)
    karolin.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Mě nejvíc zaujal heřmánek nebo aloe vera.. Hlavně proto, že mám citlivou, normální až smíšenou pleť.
    adela.kneifelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. oriflame mám dávno olajkováno :-), některé výrobky používám :-)
    a pro moji oleť by se hodil Tea Tree popř. Aloe vera.
    email: Nikol-C@seznam.cz
    pa Niki :-)

    OdpovědětVymazat
  159. aloe vera pro své blahodárné účinky :)
    pavla.klugova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Ahoj, asi bych vybrala buď heřmánek nebo hrozno, obojí by bylo na mou pleť vhodné a určitě nejlíp voní :)

    OdpovědětVymazat
  161. Na Oriflame nedám nikdy dopustit. Sice mi bylo trochu líto že zrušili řadu Tea Tree, ale později (po mém vyzkoušení) jsem zjistila, že přidali novou a lepší řadu "LOVE NATURE". Protože mám smíšenou pleť a tím i více starostí, vybrala bych si buďto Divokou růži (skvěle hydratuje citlivou pleť a k tomu nádherně voní) nebo Tea tree (protože tato řada jako jediná, mi pomáhá s akné). Byla bych moc vděčná alespoň za jednu.
    Děkuji, že jsem mohla soutěžit :)

    OdpovědětVymazat
  162. neviem sa rozhodnut medzi tea tree a aloe vera...raz potrebujem vysusit a raz zase ukludnit :)
    wolferin6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. Za mě by to bylo bez dlouhého přemýšlení tea tree nebo aloe vera, důvod je prostý, mám smíšenou/ mastnou pleť :).
    tkreidlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  164. Tak určitě divoká růže.Do jisté doby jsem vůbec nemusela , ale mám od oriflamu spr.gel s vůní růže a je to tak autentická vůně, že jsem si ji zamilovala :-)
    FB : Veronika Slunečnice Kamrlová
    kamala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Mě nejvíc zaujala řada s růží nebo ta hroznová :)
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  166. Mě nejvíce láká řada s heřmánkem. Je pro suchou pleť - což je přesně ta má.
    sugarrose@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Nejvíce mě láká řada s teatre ,protože je pro mastnou pleť,kterou mám já a olej z teatree je také dobrý na puchýře atd. :) karolmachackova113@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. beresovakarolina@seznam.cz

    docela se mi zamlouvá ta hroznová řada, moc by mě zajímala vůně :) každopádně všechny tyto novinky vypadají moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  169. staninka9@email.cz
    Vybrala bych si řadu s hroznovým vínem, protože hrozny dělají mé pleti dobře.

    OdpovědětVymazat
  170. Vybrala bych si Aloe vera nebo Tea Tree - na mou smíšenou pleť mi kosmetika s nimi pomáhá. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. Lákala by mě heřmánkový nebo hroznový řada. Mám moc ráda tyto vůně.
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  172. ja by som si vybrala č.5 s tym hroznom :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  173. Víno je jasná volba, protože... na heřmánek mám lehkou intoleranci a silně mi nevoní; nemám aknózní/mastnou/problematickou ani suchou pleť, tudíž čajovník s růží pro mě nebudou to pravé ořechové; aloe vera je fajn, ale už jsem vyzkoušela pár produktů obsahující tuto složku a já ráda zkouším nové a nové věci, takže tak :-).

    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  174. Jednoznačne Tea Tree pre liečivé účinky a voňu.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Rozhodne růží

    Pavlinacerna17@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)