středa 9. července 2014

Too Faced Melted rtěnka aneb tohle musíte mít

Už jste slyšely nebo četly o těchto novinkách od Too Faced? Melted je takový hybrid mezi stainem, tekutou rtěnkou a leskem v barevné tubičce. Její nákup byl tak trochu spontánní záležitost a v době, kdy jsem si jí kupovala, jsem netušila, jak moc populární a vychvalované tyto rtěnky jsou. Viděla jsem i pár slečen, které se do Melted zamilovaly tak, že si pořídily rovnou všechny odstíny. A já se vůbec nedivím a nad dvěma dalšími stále přemýšlím...




Too Faced Melted Liquified long-wear lipstick -odstín Melted Peony (12ml) - koupíte v Sephoře za cca 550 Kč, další info zde

Růžová tubička mě na první pohled zaujala a tak nějak jsem dostala chuť rtěnku vyzkoušet. Hned po prvním vyzkoušení jsem věděla, že si jí s sebou odnesu domů. Na rtech je tak strašně příjemná, až nechápu, že je to možné. Barvu nanášíte z tubičky přes houbičkový aplikátor a tlačením na tubičku dávkujete přiměřené množství. Rtěnka je úžasně pigmentovaná a mě osobně stačí použít jen maličko . Obsah tubičky je hladká krémová barva, která na rtech vůbec nelepí. Je to opravdu takové 3 v 1 - když se barva samotná setře, rty zůstanou lehce natónované a obarvené, takže efekt stainu je viditelný a velice přirozený. Barva rtěnky se jemně leskne a není úplně matná a zároveň má výbornou pigmentaci, takže opět lesk se rtěnkou dohromady. Na rtech mi i poměrně dlouho vydrží, což o moc rtěnkách či lescích prohlásit nemůžu. Plus rty nijak nevysušuje, spíš je na nich příjemná jako balzám. Prostě a jednoduše to byla láska na první vyzkoušení a všem vřele doporučuji nenápadně projít kolem stojanu Too Faced a třeba se taky tak snadno zamilujete :)



Balení je jednoduché, ale praktické a funkční. Líbí se mi bytelné zlaté zavírání i tubička jako taková. Aplikace je pohodlná a množství vytlačeného produktu jde dobře regulovat.








Celkem se prodává 10 odstínů, u nás jich je dostupných 5 nebo 6 (nejsem si 100% jistá, ale mám pocit, že odstíny na obrázku níže odpovídají naší nabídce)



(web)


Jediné mínus, které na Melted shledávám je fakt, že ne každý si může vybrat vhodný odstín. Chápu, že pro někoho není barevná škála třeba vyhovující nebo odstínově vhodná.



(web)



Já jsem s Melted maximálně spokojená a vážně uvažuju o koupi dalších 2 odstínů. Zaujaly mě ještě Melted Coral a Melted Nude (jak jinak, že :) Chtělo by to zase nějakou milou akci na exkluzivní značky a jistojistě s jednou z nich příště zase odejdu! Naprosto chápu nadšení všech, které si pořizují většinu odstínů a Melted jim nechybí v žádné kosmetické taštičce :) U mě taky zabodovala a vřele doporučuji vyzkoušet!

Jak se vám Melted líbí/nelíbí? Máte také nějakou a patříte do klubu nadšených sběratelek? :)

34 komentářů:

  1. Jééé, tak ty vypadají božsky. Konečně mě zaujala i jiná rtěnka, než kterou sama už mám :-) Mrknu po ní!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám Melted už delší dobu v plánu, jen čekám kdy se dostanu do Sephory :) Mně se právě odstíny líbí, jsem na takovéhle výrazné barvičky, líbí se mi, že je spousta fialových tónů, ty já ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, Rendy, keby si tento článok publikovala už včera, bol by aspoň jeden Melted už na ceste ku mne. Práve včera som si totiž objednávala paletku Chocolate Bar a zvažovala som, čo ešte prihodiť do košíka. Melted ma lákajú, len som si nebola istá. Teraz už si istá som a musím mať aspoň jeden kúsok. Takže čoskoro objednávam znova :D

    OdpovědětVymazat
  4. Asi jsem se zamilovala :) Bohužel vzhledem k ceně to bude láska jen platonická :( Ani bych nevěděla, jaký si vybrat odstín. Líbí se mi všechny kromě té hodně hnědé a všech fialových :)

    OdpovědětVymazat
  5. No... Takže obal by ma určite nenalákal, moc neholdujem tubičkovým veciam. Ale toto sa mi fakt páči a ja by som si teda vedela vybrať hneď niekoľko odtieňov...

    OdpovědětVymazat
  6. No to je rozkošný, krásný balení. Mě se nejvíce líbí odstín Fuchsia, ale i ten Tvůj je moc hezkej.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem o tom neslyšela, ale vypadá to vážně hodně dobře! Líbí se mi snad všechny odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá krásne a tie odtiene nemajú chybu, nevedela by som si vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se hodně zalíbil odstín Marshmallow .:))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. teda ty jsou faaakt krásné, škoda, že mám teď nakupovací stopku, hned bych pro nějaký šla. A škoda, že nemají nějaký víc nude odstín... Ale ta fialová vypadá super! :D
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Odstíny jsou krásné, ale trochu mě odrazuje ta cena. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tvůj odstín vypadá moc pěkně a ostatní by mí náhodou moc vyhovovaly. Od Too faced dlouho chci něco vyzkoušet, snad budu mít možnost vyzkoušet i tuto tekutou rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já naopak Too Faced nemám příliš ráda, měla jsem od nich hned několik produktů a všechny mě zklamaly. Jediný produkt, který používám je primer. Tyhle rtěnky/lesky jsem viděla na YT a moc mě nezaujaly, ale docela jsi mě navnadila, jenže pak jsem viděla ty odstíny :( žádný by mi asi neslušel.. škoda :(

    OdpovědětVymazat
  14. vypadá moc hezky, ale odstíny bych musela vidět na živo, takhle si nejsem jistá :) ty růžové vypadají ale hezky.

    OdpovědětVymazat
  15. Melted Peony a Melted Marshmallow!! Ty musím mít :D úžasné odstíny, určitě je omrknu..

    OdpovědětVymazat
  16. Melted violet mám na wishlistu a už se těším, až bude moje :D!

    OdpovědětVymazat
  17. Wow! Brala bych tu, co máš ty. Takové barvičky já můžu :P

    OdpovědětVymazat
  18. Myslim, ze mas najlepsi odtien. Neviem, ci by som si vybrala..asi by som si musela vyskusat a to ja produkty s houbickami a nerada skusam ;( pride mi to este viac nehygienicke ako tuhe rtenky..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  19. Ach jaj, Melted Fig a Berry by boli moje farby!! Možno raz.:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  20. Sakra, další položka do mého wishlistu. :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Dneska jsem na ně koukala. Jsou krásné a když vidím odstín melted fuchsia....bože vždyt ten je přesně pro mě, sakra :D

    OdpovědětVymazat
  22. Já bych měla problém vybrat jeden odstín. Asi potřebuju všech pět zprava:D ale vypadá to moc pěkně, to by mohla být fajn odměna za něco:) nebo jen tak:)

    OdpovědětVymazat
  23. candy, ruby, berry ááááááááááá!!!

    OdpovědětVymazat
  24. AAchjo, nutně potřebuju fig a candy :/ :D
    ten aplikátor mě trochu děsí, setkala jsem se s ním snad jen u basic produktů z elfu - což byly fakt propadáky :) ale jinak rozhodně zajívamý produkt, musím na to kouknout blíž :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nikdy jsem o nich neslyšela, ale podle fotek si je budu muset pořídit. To jinak nejde :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tohle vůbec neznám, ale líbí se mi moc :)

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá to nádherně, mně by se te´d na léto líbil odstín CANDY nebo CORAL, asi budu muset podniknout "malý výlet" do Sephory. :)

    OdpovědětVymazat
  28. na rtech vypadá krásně a barvičky jsou to pořádně šťavnatý :)

    OdpovědětVymazat
  29. Vypadá naprosto úžasně, rozhodně odstíny omrknu naživo. S podobným aplikátorem mám jakési patlátko na rty od elfu a je to strašně příjemné (myslím tím tento systém aplikace na rty přes heboučkou houbičku). Konzistence a pigmentace těchto barviček vypadá nádherně, věřím že investice do této rtěnky bych nelitovala...

    OdpovědětVymazat
  30. Zkoušela jsem jí v Sephoře a nejvíce se mi líbil červený odstín. Jako jediný skutečně držel na rtech i když se sestřel, pořád byly rty tónované a to mě baví.

    OdpovědětVymazat
  31. Děkuju za review! Už dlouho váhám...:)

    http://nicolsview.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)