sobota 19. července 2014

Toni&Guy v mojí koupelně

Uplynula už docela dlouhá doba od okamžiku, kdy jsem si kupovala tuto masku na vlasy. Možná bych se o ní úplně zapomněla zmínit, ale když jsem před pár dny procházela po dlouhé době Rossmannem a viděla nový stojan s produkty Toni&Guy a vzpomněla jsem si, že by byla škoda o ní pomlčet. Toni&Guy se teď dá prakticky považovat za drogerkovou značku, protože jí nabízí od DMka po Tetu i Rossmann. Určitě to vítám, protože kdyby se prodávala jen v kadeřnických salonech, jsem si jistá, že bych od ní nikdy nic nevyzkoušela. Masku jsem kupovala ve slevové akci, kdy byla 50% sleva na celou značku. To jsme tenkrát se ségrou vykoupily polovinu regálů :) Druhý produkt, který vedle masky vidíte, je naopak moje úplná novinka, kterou mám teprve pár dní a zatím se o ní můžu zmínit jen okrajově :)


Maska stojí za normálních okolností něco kolem 300 (ale berte to vážně jen orientačně, nejsem si tím 100% jistá). Kdybych tenkrát tušila, že bude tak dobrá, vzala jsem si minimálně tři balení do zásoby :) Zatím můžu říct, že je to nejlepší maska na vlasy, kterou jsem v české drogerii sehnala. Mám sice ještě jednu oblíbenou od L´oreal, ale ta se u nás neprodává. Sice ani jedna z nich nemá na mou milovanou Macadamii, ale na tu nemá asi jen tak něco. Proč se mi T&G líbí? Má hutnou krémovou texturu, která na vlasech drží a neteče pryč. Vlasy krásně zvláční a zjemní a přitom neumastí, což je přesně to, co od masky očekávám. Nebudu tvrdit, že dokáže zázraky, ale nemám nijak výrazně poničené vlasy a pro mé potřeby stačí úplně v pohodě. I její parfemace není úplně špatná, ale na Macadamiu to u mě nemá :) Další balení si určitě koupím znovu, protože za Macadamiu se mi teď nechce úplně utrácet a myslím, že mám zrovna teď vlasy celkem v pořádku a není potřeba jim dopřávat až tolik péče :)





Druhá věc, která je teď v mojí koupelně od T&G je tento tvarovací pudr. Nebýt Áji, tak ani netuším, že něco takového existuje. Zkoušela jsem vícero podobných pudrů z drogerie a pokaždé to byla tragédie. Objem nula, slepené vlasy a výsledek vůbec žádný. Tenhle pudr je úplně něco jiného a nedá se to s těmi ostatními absolutně srovnávat. Obsah krabičky vypadá spíš jako prachové peří nebo jako kousíčky bílého prachu, který je ultra lehoučký. Žádný hutný prášek, co vám ve vlasech udělá jen kaši. O tomhle skoro ani nevíte, že to máte na ruce, natož ve vlasech. Jak jsem psala, nechci ho zatím nějak hodnotit, na to je po několika vyzkoušeních zatím moc brzy a berte to jen jako ukázku. Cena je 269 Kč (mám pocit, že je stejná jak v Douglasu, tak v Rossmannu, kde jsem tento prášek zatím viděla). Koupila jsem si ho hlavně na úpravu ofiny a doufám, že mě bude zachraňovat v horších dnech, kdy nejsou vlasy tolik ve formě a nedrží tak, jak by si člověk představoval :) Uvidíme, ale začátek je rozhodně slibný!






Obsah lahvičky se opravdu velice špatně zachycuje na fotce. Je to opravdu jako jemný a nadýchaný prach :)



S Toni&Guy mám v posledním cca roce spíše kladnou zkušenost a vítám jejich "přiblížení" větší cílové skupině i v drogeriích. Co jsem zatím měla možnost vyzkoušet, tak mi produkty spíše vyhovovaly i když ne u všech jsem přesvědčená o jejich kvalitě vs.ceně. Pokud chytnete nějakou pěknou akci, jako jsem chytla před časem já, určitě doporučuju vyzkoušet jak tuto masku, tak třeba sprej na ochranu vlasů při žehlení. Slaný sprej na vlasy mě příliš nenadchnul (článek zde) a laky na vlasy (ty fialové) se mi líbí vzhledem, ale jejich obsah mi nepřijde příliš rozdílný od jiných, co jsem kdy zkoušela. Ještě nějaký tip na to, co od T&G vyzkoušet?

Jakou máte zkušenost s produkty T&G vy? Máte od nich nějaký oblíbený produkt? :)

30 komentářů:

  1. Nad maskou silno uvažujem, ešte som žiadnu nemala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tedy skeptická k maskám, které mají na druhém mstě silikon, protože přes něj se dle mého ty prospěšné látky k vlasu nedostanou a vše je jen tak na oko :/ Ale láká mě tvarovací pudr, ale bojím se, že by mi ho přítel kradl :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně jsi mě nalákala na tu masku :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Musím souhlasit Toni and Guy je slušná značka, jsem s ní více méně spokojená,ale jak píšeš chce to vychytat akce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Od T&G jsem zatím nic nezkoušela, ale díky za super tip na tu masku. Pudr na vlasy jsem nezkoušela ještě od žádné značky :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Od T&G mám sprej na ochranu při žehlení, taky jsem ho kupovala při nedávných slevách. Zatím jsem s ním spokojená. Krásně voní, vlasy po něm nejsou zplihlé ani se nemastí, lépe se žehlí i při nižších teplotách, drží tvar a nekrepatí se (když si je dám do culíku). Jenom nevím, jak je to s tou ochranou. Jestli je tento přípravek opravdu tak kvalitní, že by se vlasy tolik nepálily a neničily. Nevím na základě čeho bych to posoudila ..:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  7. T&G je super značka moje kadeřnice na ni nedá dopustit a vzhledem k tomu, ze k ni chodím už 6 let, tak mi na jejich výrobky udělá vždy udělá cenu #pst :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Maska vpadá moc dobře, jen bych první potřebovala spotřebovat ty zásoby, co mám doma :D :-x

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzkoušet konečně TG mě nalákala právě akce v DM. Z jednoho blogu jsem měla inspiraci na fialový lak na vlasy, se kterým jsem zatím spokojená. Potom jsem se rozhodla zkusit sprej na ochranu při žehlení a fénování, protože si chci konečně pořídit do Českých Budějovic fén na vlasy. Solný sprej mě láká vyzkoušet, ale nevím jestli si kupovat rovnou celé balení. V drogerii Teta jsem viděla i cestovní balení právě fialového laku na vlasy, ochrany, nějakého šamponu a i solného spreje na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  11. já má celkově značku T&G moc ráda! Vyhovují mi jak šampony, balzámy, suché šampony, spreje před tepelnou úpravou vlasů.... A tahle maska je shodou náhod moje nejoblíbenější :) Miluji tu vůni vlasů po aplikaci, jako od kadeřníka :)

    OdpovědětVymazat
  12. Koupila jsem si celou řadu na poškozené vlasy ve stejné akci, jako Ty. Ale ještě jsem nic z toho nezkoušela, zatím mám načaté jiné věci :) Hlavně na masku se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle maska byla mou první do které jsem se rozhodla zainvestovat "více peněz" a určitě nelituju! Vlasy mi nezatěžuje a udělá svou práci, mám jemné vlasy, takže to nebude pro ni zase takový problém. Ale co na ni miluju je ta vůně, něco božského pro mně! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já miluju T&G,ale jen jejich zn.TIGI.Ta má z mého pohledu nenahraditelné produkty pro lidi jako jsem já,neboli pro suché,velmi kudrnaté dlouhé vlasy.Zatím žádná značka nemá nic podobného

    OdpovědětVymazat
  15. Nalákala jsi mě na masku, ale jen do chvíle, než sem si přečetla složení... moje vlasy zrovna nekamarádí se silikony, škoda :-/. Jinak o tvarovacím pudru na vlasy jsem jaktěživ "neslyšela" - rozšiřuješ mé kosmetické obzory (a nejen tímto článkem :-)!
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem měla lak na vlasy, ale převratný mi nepřišel..masky mám ale ráda a hutné obzvlášť:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. na tu masku si mě docela nalákala :) píši si ji na seznam, co by se mým vlasů asi líbilo :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Ta maska by mohla být super :-) Už jsem na tvoji radu zkusila masku od Macademia a teda musím říct, že je opravdu skvělá. Tak i nadále dám na tvou radu a vyzkouším i tuto :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mně kosmetika TG moc neuchvátila:(

    OdpovědětVymazat
  20. Tak tu masku nejspíš vyzkouším, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  21. noooo, ten tvarovaci pudr, teda asi budu muset zkusit :) dobrej tip....

    OdpovědětVymazat
  22. K TG to nepatří, ale k vlasové péči ano. Dnes jsem zahlídla BB cream na vlasy od GlissCur, můžeme se těšit na recenzi?

    OdpovědětVymazat
  23. Zatím jsem nic nezkoušela, nějak mě ta kosmetika neláká :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tohle je něco, co ke už dlouho laka, ale ještě jsem se to neodhodlala koupit

    OdpovědětVymazat
  25. Tak když ten pudr tak chválíš, tak ho budu muset vyzkoušet ..moje dlouhé těžké vlasy si to zaslouží :D

    OdpovědětVymazat
  26. Mám pocit, že masku na vlasy nepotřebuju. Přestala jsem je používat a žádnou změnu jsem nepoznala. :) V nejhorším použiju do konečků olivový olej, když bude krize. :D

    OdpovědětVymazat
  27. maska mě už dlouho nenechává v klidu a plánuju jí brzy vyzkoušet, snad se objeví nějaká akce ˇˇ

    OdpovědětVymazat
  28. nějak mě to šílenství po T&G přešlo, ale ta maska vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Slevu 50% do dm jsem taky měla, nejdřív jsem jásala a už se viděla, jak vykoupím celý T&G sortiment, ale jak jsem se nejdřív začetla do recenzí, moje nadšení začalo opadávat. Často jsem totiž narážela na dojmy a la "neurazí nenadchne" a dokonce jsem si přečetla několik článků o tom, jak slečnám po T&G šamponech začaly vypadávat vlasy a měly málem alergickou reakci.... Tak mě na tuto značku nakonec nějak přešla chuť. Ale na tuhle masku jsem taky koukala a asi jsem ji vyzkoušet přece jen měla... Tak někdy příště! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)