úterý 29. července 2014

Svěží, svěží svěží...

Když mi před nějakým časem přišla nabídka od zastoupení Radoxu, jestli se nechci zapojit do jejich letního kreativního projektu, nápad se mi líbil. Za pár dní mě čekal balíček, který mě svým obsahem docela pobavil i překvapil. Radox se do toho pustil naplno a to se mi líbí. A jaký byl úkol? Vytvořit osvěžující koláž :) A protože tohle trio sprchových gelů je svěží samo o sobě, šlo to jako po másle. Takhle tedy vypadá svěží léto podle Rendy :)



Bez sprchových gelů by moje léto nebylo rozhodně svěží. Z tohoto tria mě svou vůní nejvíce baví růžová verze s grapefruitem a bazalkou! Citrusové vůně mi během léta vyhovují maximálně a pokud jste na tom podobně, tyhle sprchové gely budou něco pro vás :)



Během parného léta je nejlepší na osvěžení vychlazená voda plná citrónů a limetek s ledem. Léto by nebylo celé ani bez pořádného osvěžení v podobě zmrzliny  :)




Na nehtech miluju šťavnaté odstíny laků od růžové po oranžovou a na talíři všechno možné ovoce (nejlépe pěkně vychlazené z ledničky :) Vřele doporučuji rozmačkané jahody s mátou, které vás úžasně osvěží a jsou tak dobré, že se po nich jen zapráší.

 Ideální je tuto kombinaci spojit ještě s dovolenou u moře, opalováním se a popíjení barevných drinků na pláži :)








Užívejte si léto plnými doušky a podělte se s námi, bez čeho není vaše léto létem a hlavně co osvěžuje nejlépe vás? :)

45 komentářů:

  1. Pekný článok :) Ja sprchové gély od Radoxu zbožňujem!:) Tiež mám najradšej ružový, ale napríklad moja mamka frčí na tom zelenom, len občas je ťažké ich v drogérke zohnať..

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Mě osvěží nealkoholické mojito a meloun :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou tyhle sprcháče v drogerkách? Radox mám ráda, ale nejsem si jistá, jestli jsem tyhle zahlídla...

    OdpovědětVymazat
  4. Obecně jsou Radox sprcháče parádní, přičemž naprosto souhlasím - bazalka a grep je na horké dny dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  5. Radox sprcháče jsou super, nejradši mám Milk and Berries, ale tyhle taky vypadají skvěle! A léto pro mě není léto bez melounu, meruněk a třešní, tyhle tři věci bych mohla jíst na kila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdokonalejší je ten zelený !! :3 Vždycky mi pohladí nervy a osvěží.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je super koláž! :))) Rados musím vyzkoušet :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já zatím zkoušela jen ten zelený a je vážně super!

    OdpovědětVymazat
  9. Radox bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkná koláž :-) Na létě mám ráda dlouhé teplé nocí,koupaliště a melouny

    OdpovědětVymazat
  11. Citrusové sprcháče môžem, a nielen v lete :)

    OdpovědětVymazat
  12. vypadají velmi sladce :) já se nechávám osvěžovat obyčejnou vodou s citronem a matou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Sprcháče Radox jsou bezva, nádherně voní, hlavně ten grep.

    OdpovědětVymazat
  14. Radox má super pěny do koupele, i když v létě se asi moc nevyužijou :)

    OdpovědětVymazat
  15. .. Ta koláž je bombová! Dneska jsem na ně v Tetě koukala, a nakonec jsem neodolala UPLIFTINGu <3

    OdpovědětVymazat
  16. A ještě jsem zapomněla, krásné prázdniny!

    teria@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hrozně se mi líbí tenhle projekt, ze všech fotek léto přímo čiší :) !
    Sprcháče jsou určitě moc fajn, radox to prostě umí.

    OdpovědětVymazat
  18. Musím říct, že máš moc krásné fotky :)
    Gely mají super obaly - nejvíc mně zaujal ten zelený :)

    OdpovědětVymazat
  19. Povedené fotky, léto z nich krásně vyzařuje!
    Já se osvěžuji vodou s citronem nebo mám ráda meloun, nic lepšího podle mě není :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Mám doma ten grepový, obecně mám ráda citrusové vůně. Radox je fajn a jak je vidět, má i kreativní nápady:)

    OdpovědětVymazat
  21. Na růžový Radox se chystám mrknout už hrozně dlouho ale ještě sem to nějak nezvládla.:)

    OdpovědětVymazat
  22. Osvěžení z fotek přímo sálá, super! :)
    Mě taktéž osvěží kdejaké domácí limonády s ledem, zmrzliny, ovoce.. z kosmetických věcí i nějaká termální či minerální voda, bez kterých toto léto nežiju:)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty sprcháče me docela dost lákají :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ty fotky se ti moc povedly! :) já v létě miluju ovoce, spoustu melounu a volnější topy :D

    OdpovědětVymazat
  25. Radox sem, Radox tam,
    všude kam se podívám!
    :-D
    Každopádně kombinace grepu a bazalky zní divně, a proto mě to láká :-)!

    OdpovědětVymazat
  26. Radox sice moc ráda nemám, ale koláže vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
  27. Moc hezký článek! já jsem si šíleně zamilovala ty Radox sprcháče a jinak mé letní osvěžení je zde : http://themakeupeuphoria.blogspot.cz/2014/07/co-pro-me-znamena-letni-osvezeni.html

    :)

    OdpovědětVymazat
  28. Pěkný článek a krásný fotky! Už si brousím zoubky na Elle od Dary :3 Mmmm... :3
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. pěkný letní článek :) my nejčastěji pijeme buď čaje a nebo sirupy (do něj led a mátu) a na léto se vždycky těším i kvůli tomu ovoci, i když teď už jsem poněkud přebroskvovaná :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Holky moc všem děkuju :) Moc mě těší, že se vám fotky líbí a působí na vás letně :)

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné fotky :) Radox mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ty gely mi šííleně připomínají nějaké ovocné šťávy, nejradši bych se napila :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. To je pekne a originalni!
    Ja posledni dobou popijim hodne redeny strik z bileho vina a sodovky s ledem a citronem :)

    OdpovědětVymazat
  34. Hentie som ešte nemala ale celkovo mám rada sprcháče od tejto značky. Na pokožke ich cítim dlho po kúpeli =).

    OdpovědětVymazat
  35. Vypadají všechny super. A nejlépe mě osvěží nějaký dobrý chlazený drink někde na lehátku ve stínu pod stromem :-)

    OdpovědětVymazat
  36. fotky se ti moc povedly, láká mě k vyzkoušení ten zelený :) jinak já moc citrusové vůně nemusím, většina mi připomíná jar nebo záchodový osvěžovač vzduchu :D

    OdpovědětVymazat
  37. Veľmi pekná koláž, naozaj som dostala letnú náladičku, ako na to tak pozerám, hoci vonku je veľmi zamračené. Mňa najviac v lete najviac osvieži studená sprcha a dobrá vodička: perlivá minerálka + ľad + citrónová šťava + bylinky (mäta, mädovka alebo bazalka).
    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Krásný článek!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)