pondělí 28. července 2014

Soutěž o balíčky kosmetiky Himalaya

Himalaya je značka kosmetiky, která nabízí produkty z čerstvých bylin sbíraných na úpatí Himalájí. Možná jí někdo z vás už zná a sám vyzkoušel a vy, co jste o ní zatím neslyšely, určitě čtěte dál :) Himalaya vás určitě překvapí velice příznivými cenami a šířkou sortimentu. Na kompletní nabídku se můžete podívat ZDE a pokud vás tato značka zaujala, můžete si ode dneška zasoutěžit i o tyto pěkné balíčky :)



Balíček č. 1 obsahuje:

- Neem scrub (pro normální-mastnou pleť)
- Face wash (pro normální-mastnou pleť)
- Neem Mask (pro normální-mastnou pleť)
- revitalizační noční krém




Balíček č. 2 obsahuje:

- šampon pro každodenní použití
- oční krém
- revitalizační noční krém



Balíček č. 3 obsahuje:

- oční krém
- revitalizační noční krém
- Fruit mask (pro normální-suchou pokožku)



Balíček č. 4 obsahuje:

- šampon proti lupům
- revitalizační noční krém



Pravidla soutěže:

1) Dejte like facebooku Himalaya (KLIK)

2) 
Přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 28.7.- 10.8.2014. Do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 10.8.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (27.7 je 1, 28.7 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji eshopu eshop.rudorfer.cz za poskytnutí dárků do soutěže

96 komentářů:

  1. Himalayu jsem ještě nezkoušela, zajímá mě hlavně Neem řada, holky hodně chválí.

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac by mi vyhovoval balíček č. 3, až si teda môžem vyberať ;)

    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto kosmetiku jsem ještě nezkoušela.
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Himalayu jsem nezkoušela, nabídka mě zaujala. :)
    katerapie@gmail.com
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
  5. hamalayu som tiez nikdy neskusala a ten ocny krem vyzera skvele

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho si brousím zuby na tu masku od Himalayi, ale pořád si říkám, že jí vlastně nepotřebuju, takže je to hrozný vnitřní boj :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. So značkou Himalaya nemám skúsenosti, tak by som ju rada vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  8. O tejto značke počujem, alebo čítam, prvý krát a dosť ma zaujala! :) Pozerala som si aj ich stránku a naozaj majú dobré ceny! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Značku Himalaya plánuji už déle vyzkoušet, láká mě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle je hooodně good soutěž, a balíček číslo je tak ten je nej, ten by se mi moooc líbil :)

    OdpovědětVymazat
  11. Používám masku Neem a už ji nedám z ruky, je perfektní. :)
    marsse7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna mi dochází maska. :) Supr soutěž, super značka. Mimochodem, o jejich šamponech jsem nevěděla, zajímavé.
    zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. od této značky mám již 3produkty a jsem s nima moc spokojená. Chtěla bych balíček číslo 1, kdyby se štěstí usmálo..
    martincoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Himalaya mě zaujala, ale ještě jsem nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super soutěž, Himalaya je skvělá kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
  16. Paaani, to je soutěž přesně pro mě :D Od značky jsem zatím vyzkoušela jen nějaké tělové mléko - bylo zrovna ve slevě, tak jsem si řekla proč ne :D a jejich legendární antiseptický víceúčelový krém. Obě věci jsou moc fajn :) takže si už dlouho dělám zálusk na Neem Scrub a Neem mask, protože jsem o nich četla super věci. Akorát drogerie jsou nejspíš proti mně, protože ani na jednu věc jsem zatím nikde nenarazila :/ asi špatně hledám :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Himalaya je boží! :-) Krásná soutěž, opravdu. A Rendy prosím, takový sortiment je jen na eshopu nebo se dá koupit někde v kamenné prodejně? Zatím vídám po pár kouscích v Rossmannu a semtam Tesco. Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Mám od nich masku a pelling, masku používám spíš lokálně na vysušení pupínků, jinak se mi dělají pak pupínky po celé tváři (i na místech, kde obvyle nejsou).

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Zatím jsem vůbec tuto značku nezkoušela, jsem poměrně zvědavá. :))
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. zkoušela jsem pouze krém na ruce, ten mi celkem vyhovuje, pořád se chystám i na další výrobky:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji Tě přes GFC i FB už déle :))
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    S touto kosmetikou nemám zkušenosti, ale vypadá moc dobře!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Super soutěž, nejvíce mě zaujal balíček s péčí o mastnou pleť :)

    OdpovědětVymazat
  23. O značce slyším poprvé :), like jsem dala
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Povedená soutěž a třeba se usměje na mě štěští :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Himalayu mám moc ráda, takže ráda zkusím něco nového :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Používala jsem od Himylai denní krém :) Nádherně voní. A ještě mám doma antiseptickou mast. Ta je taky boží. :)
    t.brychtova[at]gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Jé Himalayu mám hodně ráda, hrozně ráda používám neem masku :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Súťažím. Mám dosť problémy s pleťou a staršne zničené vlasy, tak uvidíme že či by mi táto kozmetika pomohla :) (e-mail: dia.kirschner@gmail.com) ... Pekný deň a ďalších veľa skvelých príspevkov.

    OdpovědětVymazat
  29. Himalaya je moc fajn, já od nich používám právě Neem Scrub a mám ho moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Já kupuji od Himalay mycí pěnu a pastu na zuby a s oběma jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  31. mám neem mask a ráda vyzkouším něco nového :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Já mám tuto značku velmi ráda :) Jsem spokojená s jejich čistící pěnou na obličej, jemná příjemně parfemovaná :) ráda bych vyzkousela dalsi produkty :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Like jsem dala, je to pro mě nová značka :)
    ver.pelcova(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Od této značky bych ráda něco vyzkoušela :)

    cumanelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Na Himalayu jsem slyšela samou chválu, takže moc ráda vyzkouším.
    Veru.Ly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krásná soutěž, značku mám ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  37. Mám jejich šampon na cestě ke mě :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahojda,

    ráda bych se zúčastnila soutěže, ale od 8. do 23. jsem na dovolené, takže se v případě výhry ozvu trochu později.
    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Už nějakou dobu kolem ní chodím v Albertu a uvažuju zejména nad tou maskou pro suchou pleť...ale zatím v košíku neskončila :D

    OdpovědětVymazat
  40. Super súťaž :-) Túto kozmetiku som ešte neskúšala.
    kopcova.dominika1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Tuhle značku neznám, takže jsem ráda, že si zase trochu rozšířím kosmetické obzory. :)
    darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ja mám s touto značkou zatiaľ dobré skúsenosti. Pasty na zuby a balzámy na pery majú super. =)
    veronaveroniq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Vůbec tuto značku, tudíž jsem si teď něco zjistila a vypadá celkem fajn :) Určitě by nebylo špatné ji vyzkoušet :)
    V Albertu jsem ji ani nepostřehla.
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tuto kosmetiku mám moc ráda, seznámila jsem se s ní díky Ladyboxu a už pár kousků koupila.
    ammalka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Himalaya mě láká už dlouho, ale zatím jsem nic nezkoušela :) .. Ale třeba to brzo napravím :)

    OdpovědětVymazat
  46. Ten oční krém jsem kdysi měla a byl super:) vyhladil okolí a rychle se vsák ul..jinak zbytek jsem neměla ještě možnost vyzkoušet 👌👌

    OdpovědětVymazat
  47. Prima, další soutěž! ;-) Jak píšeš, tento styl soutěžení bych řekla, že je fér a nikdo si nemůže stěžovat ;-) můj mail je barakara@email.cz ;-)

    OdpovědětVymazat
  48. Moc ráda bych vyzkoušela tu masku na mastnou pleť, už jsem o ní slyšela hodně dobrého:)
    ve.kre zavináč seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Další ze značek pečující kosmetiky, která mě láká a nejvíce jsem zvědavá na masku a peeling na obličej :-).

    OdpovědětVymazat
  50. Všetko splnené, zakliknuté aj zalajknuté :) - Balíček č. 1 je úžasnýýýý.
    Sledujem pravidelne ! I keď bohužiaľ nestíham komentovať.
    Lenka Brestenská lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Tak od himalaye mám zatím jen pastu na zuby :D

    OdpovědětVymazat
  52. paja.hudeckova@email.cz
    chodím sem každý den jen nekomentuji :/

    OdpovědětVymazat
  53. nemám s touto značkou žiadne skúsenosti, ale rada by som vyskúšala prvý balíček :)

    OdpovědětVymazat
  54. O značce jsem zatím slyšela tak jednou, ale nic jsem nevyzkoušela a chtěla bych to napravit.. pro moji pleť by byl nejlepší asi balíček č. 3, kdyby se poštěstilo :)

    OdpovědětVymazat
  55. Tuto značku jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, tak třeba se to změní...:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. na tuto kosmetiku se vždycky chci podívat, alevždy zapomenu
    balíček číslo 1
    lena.slajf@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Splněno :) Jinak Himalayu znám, objednávala jsem na rudorfer.cz, ale zjistila jsem, že některé produkty prodává i Rossmann nebo například Tesco ;)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Jsem opravdu zvědavá na ten šampon :D.
    mandaruwe2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Super soutěž. Ráda bych vyhrála balíček č.2. kanjitoshite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Super soutěž, Himalayu mám moc ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  61. Téda u tebe je to teď samá soutěž! :) Himalaya je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  62. Himalayu som ešte neskúšala ale vyzerá lákavo :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  63. Od téhle značky jsme měla doma jenom jeden krém a ten byl super! :)

    svaculcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. super věci. už jsem o téhle značce slyšela a viděla dokonce nějaké letáčky, tak snad bude fungovat tak, jak má:) hodně se mi líbí ty oční krémy. už nějaké doma mám, od jiných značek teda, ale zatím žádná velká spokojenost.... ale ráda bych vyzkoušela i tyto. ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Už dlouho se chystám na jejich masku :)

    OdpovědětVymazat
  66. Marketa.Davidova.infotech@seznam.cz
    Nejlepší je asi dvojka ...Himalaya je samo o sobě výborná a mám jí fakt ráda :)

    OdpovědětVymazat
  67. Skvělá soutěž. Značku znám a používám peeling, ráda bcyh vyzkoušela i další produkty, takže snad se štěstí usměje :)

    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Znaçku prozatím používala jen mamka :-) tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Od Hymalayi mám jeden univerzální balzám a je super, tak třeba budu mít štěstí :))
    evusinka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Rády bach vyzkoušela, třeba se na mě usměje štěstí. U tebe je každou chvíli nějaká soutěž, ty víš jak potěšit své čtenáře :)
    Lusy.en@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Tuhle kosmetiku přímo miluju!! Výborně mi sedí :-) Takže případná výhra by mě opravdu moc potěšila ;-)
    lenka.pristoupilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Sa mi zdá že sestra od tejto značky niečo vyskusala, ale ku mne sa este nedostala, tak preco neskusit stastie :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. Ja som vyskúšala píling a aj napriek trošku zvláštnej vôni sa mi páčil.
    lenka.moravcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Zkusím štěstí, BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. pěkná kosmetika
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Další super soutěž, kdy už se na mě usměje štěstí a balíček č. 3 je naprosto bezchybný ;) zatím jsem měla od této značky tělové mléko a peeling na obličej a obojí mi opravdu sedlo

    OdpovědětVymazat
  77. Jéé, tuhle značku jsem zrovna chtěla vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  78. Soutěž velmi vydařená :-). Pokud bych si mohla vybírat, tak mě zaujal balíček č. 2 a i č. 3 . :-) Od této značky ale nic vyzkoušeného nemám, bohužel.
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Znacku H.znam,ale nic jsem zatim nevyzkousela,zaujal me facewash :)

    OdpovědětVymazat
  80. Značka mě už nějakou dobu zajímá, asi ji fakt budu muset konečně vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  81. len.horakova@gmail.com
    balíček č.3 je super :)

    OdpovědětVymazat
  82. Najviac ma zaujal balíček číslo 3. a 4.. Túto značku nepoznám. Môj mail miselina.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Balíček číslo 3 je pecka :)
    O téhle značce už jsem slyšela, ale ještě jsem nevyzkoušela, ráda bych :)
    Sleduji pod svým jménem, FB like pod Something Sometimes
    adriana.martinovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Značku Himalaya poznám a najviac ma zaujal balíček 1 pretože moja najobľúbenejšia maska je Neem mask :) Jediná maska s ktorou vidno nejaké pokroky :)
    patricia.debnarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. To vypadá lákavě, tu značku vůbec neznám:) Balíček tři je fakt super:))

    OdpovědětVymazat
  86. mlateckm@gmail.com , nejlepší je balíček č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  87. balíček č 2 vypadá dobře z touto kosmetikou nemám zkušenosti like jsem dala
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. jé, mám od nich masku a moc mě baví, určitě bych ráda zkusila i něco dalšího :)

    OdpovědětVymazat
  89. Sleduji na fb jako Deni Rožanská :)
    Od této značky jsem zatím nic nevyzkoušela, ale vypadá dobře:) Líbí se mi hlavně první balíček, který je určen pro mou pleť.
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)