neděle 13. července 2014

Skvělý oční krém s trochou avokáda od Kiehl´s

Už jsem vám dlouho neukazovala žádný oční krém a je potřeba to napravit! Sice je to položka, kterou člověk tak často nespotřebuje a asi neexperimentuje jako u jiné kosmetiky, zato ale teď můžu říct, že jsem si své favority našla. Tenhle malý kalíšek s avokádovou náplní je jednou z mých kosmetických vzpomínek na letošní výlet do Londýna. Po mém návratu se otevřela i pražská prodejna, takže pro další balení už nemusím za hranice :)


Jestli je nějaký produkt od Kiehl´s profláknutý, tak je to podle mě i tento oční krém. I já jsem si ho vlastně koupila hlavně na základě velkého množství pozitivních ohlasů a recenzí a nikdy předtím ho nevyzkoušela. Bohužel už ani nevím, kolik přesně stál, ale jestli to zjistím, dopíšu vám to sem :)  Kelímek obsahuje našlehaný krém avokádové barvy a vypadá trochu jako dip. Necítím z něj žádnou parfemaci, ale je fakt, že avokádo často nejím, tak mi možná jen něco uniklo :) Krém je poměrně hutný a stačí ho použít jen maličko. Není vyloženě mastný, ale jestli dáváte přednost lehkým nebo spíše tekutým očním krémům, tohle není nic pro vás. Já naprosto miluju pořádné hutné oční krémy a absolutně nesnáším ty tekuté :) Oční okolí si podle mě zaslouží pořádnou péči a po nějakém čase se za to odvděčí (doufám :) Krém se dobře a snadno do pleti vsákne a je velice příjemný. Nevím jak lépe popsat, když vám něco maximálně sedí a vaše pleť si chrochtá blahem :) A to nemám pleť ani oční okolí vyloženě vysušené, ale oční krémy vyhledávám přesně takovéhle. Myslím, že tenhle krém v pohodě uspokojí i starší ročníky a právě majitelky suchého očního okolí.


Mám pocit, že se krém prodává v několika verzích velikosti balení a toto je nejmenší velikost


V tomto případě mě můj instinkt nezklamal a všechny nadšené ohlasy na tento krém nelhaly :) Kéž bych mohla říct, že z krému budete třeba také tak nadšené a bude vám vyhovovat, ale to bohužel nejde říct nikdy. Já jsem s ním maximálně spokojená, miluju jeho texturu i avokádovou barvu. Bez pochyby patří mezi moje nejoblíbenější oční krémy spolu s tím od Benefitu. Tak nějak pro mě ztrácí význam zkoušet nějaké další oční krémy, protože si neumím představit, že by je trumfly a sedly by mi lépe. Tohle avokádko rozhodně není moje poslední :)

Jestli i vás krém zaujal a četly jste o něm tolik, co já, ale stále váháte a nevíte, jestli je to pro vás to pravé, tak se určitě vypravte do pražského obchodu, kde vám rádi dají vzorečky na vyzkoušení. A samy uvidíte, jestli bude i tohle vaše láska na první vyzkoušení.

Znáte tento krém? Zkoušely jste ho nebo to máte třeba v plánu? :)

24 komentářů:

  1. měla jsem vzoreček a strašně mě zklamal - nelíbí se mi ta divná textura, jak se musí nejdřív nechat "rozpustit", navíc po kontaktu s pletí mi pak zas totálně zvodnatěl a vůbec nehydratoval. těch pár dnů, co jsem ho používala, jsem měla pocit, že mám kůži suchou jak papír. tak nevím, co do těch vzorečků dávají, s tvým dojmem se docela míjím :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda,

    no zrovna teď sháním krém :-D takže zejtra sjedu na Anděl a zkouknu ho, dííík :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle krém byl super, rozhodně se k němu zase vrátím! Teď jsem zklamaná z RENu, který mě nějak nenadchl, tak se poohlížím po něčem pořádném :) Děkuju za připomenutí, už jsem ho měla dávno a nějak mi zapadl. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento som neskúšala ale mám očný gél od Biodermy a nemôžem si ho vynachváliť :)

    OdpovědětVymazat
  5. už dlouho hledám nějaký oční krém a tato recenze mě nalákala, ale nejdřív chci musím spotřebovat biodermu =)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem spokojená s očním krémem Kivvi, asi po týdnu jsem viděla poměrně velké zlepšení očního okolí, takže už nikdy nezměním, pokud nebudu muset :D

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem si strašně oblíbila oční krém z řady Ideália od Vichy :) tenhle ale zní také zajímavě, avokádo mám ráda, takže mě poměrně dost zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá fajně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Natálka - Little Gem: už jsem tohle u někoho četla a vůbec nechápu, čím se to může stát. Jestli nebyl vzoreček nějaký zkažený nebo prostě vadný. Protože krém, co mám v kelímku, je úžasně krémový, hutný a vůbec vodový není. Vážně netuším, čím to může být ale chápu, že pokud někdo krém takto vyzkouší, tak pak nemá chuť si pořídit plné balení a spíš ho to odradí :(

    nuf: když se líbí tobě, ještě víc to ve mě podporuje fakt, že je fakt skvělý :) Protože toho máte vyzkoušeného hodně a máte velké porovnání :)

    OdpovědětVymazat
  10. miluju clanky o ocnich kremech! nikdy jich nemam dost :)))))))

    Tenhle vypada dobre tada.. zkusim. Dekuji za tip. Ja mam ted Age Defense od Clinique a spokojenost velka!

    OdpovědětVymazat
  11. Mimochodem, hrozně se mi líbí ty retro obaly:)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem byla natěšená, když se mi dostal do ruky vzoreček, protože jsem si na něj brousila zuby už dávno. Bohužel mě krémík na mém atopickém očním okolí pár minut po nanesení dost pálil :/ Škoda :( Takže pořád hledám svůj HG. Kdybyste měl někdo nějaký tip na hutnější oční krém pro citlivější pleť (ideálně proti vráskám), tak sem s ním :)

    OdpovědětVymazat
  13. Asi se po něm podívám, vypadá celkem dobře :)

    OdpovědětVymazat
  14. ach jo, ten krém asi potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  15. krémik vyzerá super, mne jeden takýto maličký krém vydrží asi trištvrte roka :)

    OdpovědětVymazat
  16. Už dlho som premýšľala že vyskúšam nejaký očný krém pretože do teraz som túto oblasť dosť zanedbávala a toto vyzerá veľmi dobre! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. ty jo, tak ten vypadá super, nezkoušela, ale ráda bych :)

    OdpovědětVymazat
  18. V sortimentu Kiehl's se zatím moc neorientuju, ale značka mě láká a recenze čtu se zájmem. Tenhle oční krém teda vypadá hodně, hodně dobře, podle Tvého popisu přesně jako můj dream eye cream. :-) Ten rozhodně musím vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  19. Já pořád ten pořádnej oční krém hledám, takže díky za tip, tenhle jsem ještě neprubla ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já ten svůj oční krém, který by mi skvěle sedl a ve všem vyhovoval, stále hledám. Takže díky za tip, tento jsem ještě neprubla ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. Kiehl´s mi poslední dobou nedá spát :)

    OdpovědětVymazat
  22. Hmm, vypadá vážně lákavě. Momentálně by se mi nějaký kvalitní oční krém bodl, skvělá recenze Rendy :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  23. Benefit me pali, ale tenhle krem ne a take ho zboznuji.

    OdpovědětVymazat
  24. Zrovna jsem si jej pořídila je super, ale musím si zvyknout na tu konzistenci která je zvláštní :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)