pátek 18. července 2014

Sharon & Kelly Osbourne pro M.A.C

Když se poprvé tato kolekce objevila v zahraničí, vzbudila můj zájem. Jelikož už od jejího uvedení např. v USA uplynula nějaká doba, trochu jsem se už loučila s tím, že se k nám nedostane a nebude u nás uvedená. Jakou radost jsem měla, když mi v mailu přistála tisková zpráva, která její uvedení potvrdila! Matka s dcerou z klanu Osbournů mají líčení v malíku a podle mě se jim kolekce povedla. Kolekce je rozdělená do dvou částí, podle typických barevných palet - pro Sharon typicky červenou a pro Kelly šeříkově fialovou. No co vám budu podívat, letos mě po Alluring Aquatic tato kolekce nadchla hned jako druhá. Barevně se mi líbí a bohužel k neblahosti mé peněženky se mi líbí více produktů. Každopádně jestli si na některý kousek také pomýšlíte, tak níže máte i ceny a odstíny. Kolekce bude v prodeji od srpna :)

Kolekci v akci můžete omrknout např. ZDE, ZDE a ZDE






Lesk na rty - 540 Kč

Pussywillow - světlá neutrální zlatá
Buou - světle růžová


Patentpolish lip pencil - 640 Kč

Innocent - tělová béžová
Patentpink - světle fialová
French Kiss - teplý karamel
Ruby - střední růžová


Tužka na rty - 470 Kč

Cranberry - soft yellow pink (přeložte si podle svého gusta :)


Tužka na oči - 500 Kč

Bountiful Brown - hnědá se zlatou perletí



Paletka očních stínů - 1200 Kč


Femme Fatale - zlato-hnědá (satin)
Embark - tmavá načervenalá hnědá (matte)
Sexy eyes - jemná teplá bronzová (veluxe pearl)
Sweet eyes - světle zlatá nude (veluxe pearl)


Minerální Skinfinish (duo) - 900 Kč

Refresh -světlá meruňková / zlatá růžová


Pudrová tvářenka - 660 Kč

Peaches & Cream - střední odstín růžové (satin)


Štětce

275SE Medium angled shading -820 Kč

167SE Face blender -1250 Kč







Rtěnka - 600 Kč

Strip Poker - světlá nude (matte)
Riot House - světlá oranžová (matte)
Kelly yum-yum - výrazná modro-růžová (satin)
Dodgy Girl - světlá levandulová (matte)


Tužka na rty - 470 Kč

In Synch - výrazná žlutá růžová


Linky na oči Jumbo Penultimate - 640 Kč

Rapidblack - černá


Tužka na oči - 490 Kč

Smolder - intenzivní černá


Paletka očních stínů - 1200 Kč

Tickety Boo - tlumená švestková fialová (satin)
Fizzy Rose - světlá šeříková (satin)
Spoonful of sugar - třpytivá platinová (veluxe pearl)
Shadowy Lady - načernalá švestková (matte)


Paletka očních stínů - 650 Kč

Soba - světlá béžová (satin)
Brun - tmavá hnědá (satin)


Pudrová tvářenka - 660 Kč

Cheeky Bugger - broskvová hnědá (satin)


Minerální Skinfinish (duo)- 900 Kč

Jolly Good - studená světle béžová / jemná světle růžová


Štětce

219SE Pencil - 820 Kč

183SE Flat Buffer - 1600 Kč



Tato kolekce mě díky svým odstínů zaujala určitě dost. Mám svoje favority mezi tvářenkami a duo Skinfinishema. Neumím se rozhodnout jen pro jeden a tajně doufám, že kolekci v obchodě stihnu a budu moci vyzkoušet. Myslím, že minimálně s jedním asi domů odejdu :) Letos je tohle pro mě zatím asi jedna z nejhezčích kolekcí a jsem ráda, že se dostane i k nám. Tak uvidíme, jaká bude v reálu a jestli si nakonec něco vyberu :)

Co byste si vybraly vy? Líbí/nelíbí se vám? A je vám bližší paleta barev Sharon nebo Kelly? :)


29 komentářů:

  1. Já jsem si teď dost oblíbila fialové rty-přišla jsem na to, že mi dokonce sluší, jako studenému typu. Takže se poohlížím po všech možných variantách a vida, tu jedna je...
    zuzlik.zuzla(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To nutne potrebuju, hlavne tvarenky! Taky jsem na to koukala uz na temptalii a zrovna minuly tyden jsem premyslela, kde se s tim u nas couraji! Jen se ted do Prahy jen tak nedostanu, tak snad na me neco zbyde:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Kolekce se jim teda povedla, je mi bližší paleta barev Sharon :). Vybrala bych si tvářenky, rtěnky i štětce
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ach... me nejvic zaujal stiny od Kelly a tvarenka od Sharon.. ach.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty pastelky na rty vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc nelíbí.. obaly vůbec, odstíny když už, tak Kelly. To jde mimo mě...

    OdpovědětVymazat
  7. mně je bližší Sharon, lip pencils vypadají dobře :)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se víc líbí Kelly kolekce a hlavně ta broskvová tváŕenka!

    OdpovědětVymazat
  9. Výjimečně mě obě kolekce nechávají chladnou. Nelíbí se mi obaly a ani jednu z dam nemusím. Už jsem se dost vyřádila s Maleficentem a Pedrem Lourençem a konečně sehnala znovudodanou Show Orchid, takže stopka!

    OdpovědětVymazat
  10. Wow tak tohle mě teda zaujalo! :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Hmm, tak nějak všechno se mi líbí ("produktově" i designově)... teda až na ty ceny :-/.
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Och och,ta svetla levandulova rtenka z kolekce Kelly, ta je 👍🔝

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce se mi zalíbil Skinfinish Refresh, ale ta cena, ta mě teda odrazuje jako blázen :/

    OdpovědětVymazat
  14. Tak mě se líbí úplně všechno,což znamená že se kouknout nepůjdu,to by to dopadlo :D

    OdpovědětVymazat
  15. Od té doby, co Kelly zhubla stala se z ní sebestředná mrcha, takže ji nesnáším a už vůbec ji nehodlám podporovat, navíc fialovou taky nesnáším, takže tohle jde mimo mě.

    OdpovědětVymazat
  16. moc pekna kolekce! :)
    http://alexaginger.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Víc se mi líbí ty od Sharon, zvlášť lip pencils :)

    OdpovědětVymazat
  18. krásná, krásná. konečně zase povedené a zajímavé obaly, i když na vodní nemá žádná :D

    OdpovědětVymazat
  19. moc mě to nezaujalo, ale sharon se mi líbí více

    OdpovědětVymazat
  20. Ta kolekce je úchvatná. Vždycky mě ale nejvíce lákají tvářenky, takže snad nějakou stihnu ulovit. Zatím jsem v Německu a do Čech se vracím v půlce srpna, tak uvidím. Ale tady naštěstí můžu sehnat taky pěkné věci, které třeba u nás nejsou. :-))

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se mi líbí ten kabuki štětec

    OdpovědětVymazat
  22. Tak už aby byl srpen. Ráda bych vyzkoušela tvářenky a pudr skinnfinish, tak uvidíme zda mi budou sedět odstíny...

    OdpovědětVymazat
  23. Strašně se mi líbí modro-růžová rtěnka, už dlouho po podobném odstínu pokukuju, ale zatím jsem nesebrala odvahu ho fakt zkusit.

    OdpovědětVymazat
  24. To duo skinfinishů se mi taky moc líbí... ale mě je líto do mac tolik investovat :( to radsi do pečujici kossmetiky

    OdpovědětVymazat
  25. nejen jeden produkt bych si vybrala..skvělý odstíny...za mě víc kelly..

    OdpovědětVymazat
  26. Moc se mi líbí tvářenky, těm bych se teda nebránila. Stejně tak bych se nebránila, kdyby se MAC rozhodl dorazit i k nám do Brna. :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)