sobota 12. července 2014

Sally Hansen a představení žhavé novinky

I když je léto spíše trochu okurková sezóna a blogerky odpočívají, dovolenkují a jezdí po festivalech, novinky z kosmetického světa se objevují pořád. Jednou z těch novinek, kterou si budete moci vyzkoušet už od srpna je Salon Gel polish set od Sally Hansen. Gelovou manikúru si teď můžete dělat v pohodlí domova a zvládne to každý :) S Ájou s Péťou jsem se zase po nějaké době potkala a rovnou to bylo v prezidentském apartmá hotelu The Mark (dříve Kempinski) a pořádně si tuto novinku osaha a vyzkoušela na vlastní kůži (tedy spíš nehty) :) No, co vám budu povídat, kdy jindy může mít člověk v jednu chvíli dokonalé nehty a ještě se povalovat v posteli se dvěma kráskama (více uvidíte u holek :)

A co mě osobně hodně překvapilo - Česko a Slovensko jsou po USA a Austrálii jediné země, kde je tento nový set zatím uvedený. Alespoň někdy jsme světový a máme něco, co ostatní ještě nemají :)


Po prezentaci nového setu jsme si mohly nechat od slečny manikérky nové gel-laky i nalakovat. Jaký odstín jsem si vybrala? Uvidíte o něco níže :) Nechci vám dneska prozrazovat všechny detaily a postupy, jak set používat a ráda bych připravila ještě podrobnější článek a lakování v akci. Už jsem stihla "nalakovat" i kamarádku a jsem strašně natěšená na to, jak dlouho lak na nehtech vydrží :)



Jako vždy mňamózní občerstvení...






Startovací set obsahuje:

- LED lampu s automatickým časovačem
- podkladový gelový lak
- barevný gelový lak v odstínu Wine Not
- vrchní gelový lak
- 10 čistících ubrousků
- odlakovač gelových laků
- dřívko na nehtovou kůžičku, pilník a leštičku

Jednotlivé produkty je pak samozřejmě možné dokupovat podle potřeby



Cena setu je 2999 Kč, což někomu může připadat hodně, ale je třeba se na to dívat spíš jako na investici, která se člověku vrátí. Pokud si necháváte nehty dělat v salónu, jedna návštěva většinou stojí několik stovek (nehledě na čas, který to zabere). A když si vezmete v potaz, že set si můžete koupit třeba společně s kamarádkami, maminkou nebo třeba sestrou, hned se náklady trochu rozloží. Nehty pak můžete dělat půlce svého okolí (jako to teď asi čeká mě, protože jakmile jsem se o tom zmínila, kamarádky se začaly houfně zajímat, kdy že budou moci nové laky vyzkoušet :) 

Koupíte exkluzivně v prodejnách DM.


Vybírat můžete z 12 odstínů (na fotce jeden chybí) a postupně určitě můžete čekat i nějaké nové odstíny. Musím říct, že na vlastní oči jsou všechny odstíny vážně pěkné a člověku dlouho trvá, než si nějaký vybere. Všechny jsou krásné, nositelné a těžko říct, který je nejhezčí!



Pokud vás tématika gelových laků zajímá a přemýšlíte třeba nad tím, že byste je chtěly vyzkoušet, tady jsou nějaké zajímavé poznatky:


- aplikace laků Sally Hansen je snadná a příliš se neliší od klasického lakování nehtů (nemusíte se bát, že byste na to nebyly dost zručné)
- ušetříte spoustu času (nemusíte nehty tak často lakovat)
- nehty vám vydrží 2 týdny upravené a pěkné (pokud máte problém s rychlým odrůstáním nehtů, je dobré vědět, že gelové laky mají svoje klasické zástupce této značky v drogerii a odrosty si tak můžete trochu "zamaskovat" klasickým lakem v totožném odstínu
- snadno se odstraňují a nemusíte je nijak pilovat (stačí acetonový odlakovač a alobalová metoda)
- tato metoda je pro přírodní nehty šetrná a je vhodná pro jakékoliv nehty
- nemusíte čekat, až vám lak zaschne, po vyndání z lampy je suchý
- laky se neodlupují, neblednou ani nerozmazávají (samozřejmě to má předpoklad, že používáte všechno jak máte)
- nehty jsou krásně lesklé


Odstíny zleva: 120 Sheer ecstasy - 185 Karat cake - 150 Pink pong


225 Kook a mango - 220 Red my lips - 210 Back to the fuchsia



245 Cherry, cherry, bang, bang! - 230 Wine not


255 Red zin - 251 Plum´s the word - 240 Ruby Do


Můj výběr padl na odstín č.210!


Gelový lak aplikujete na suché, neošetřené nehty. Pokud jste prodělaly např. nějaký olejový zábal rukou, počkejte pár dní, aby nehrozilo, že se gelový lak začne díky oleji z nehtů olupovat. Samozřejmě platí, že pokud máte nějakým způsobem poškozené nebo nemocné nehty, tato metoda pro vás není vhodná. Což je asi logické, protože v tom případě nepoužíváte asi ani klasické laky na nehty :)


Laky jsou v černých lahvičkách, aby dovnitř neproniklo světlo a lak se tím neznehodnocoval. Nedoporučuje se ani proces nanášení laku provádět např. venku na terase, kam svítí slunce, protože by se laky mohly znehodnotit.


Pokud se vám líbí pěstěné a bezbarvé nehty, můžete vynechat prostřední barevný lak a použít jen krok 1 a 3. Případně na takto ošetřené nehty můžete použít klasický lak, který tak vydrží déle (jako všechny laky na umělých nehtech). Gelový lak můžete použít i na nehty na nohou.


Rozhodně se můžete těšit na lakování v akci a moje dojmy z používání. Co jsem zatím měla možnost aplikaci vyzkoušet, tak je to vážně poměrně snadné a když se dodrží všechny kroky, je výsledek vážně super. Na hodnocení výdrže je zatím brzy, ale nehty sleduju neustále a pořád se musím dívat, jak jsou pěkné a lesklé :) A jestli mi vydrží opravdu slibované dva týdny, obávám se, že moje ostatní klasické laky jsou na nějaký čas v ohrožení.


Jak vás tato novinka zaujala? Používáte gel-laky nebo jste třeba uvažovaly o tom, že byste je vyzkoušely? :)


40 komentářů:

  1. Novinka mě zaujala hodně, ale něco podobného má Essence, jen se bojím té počateční investice, která je teda u Essence daleko nižší, ale otázkou je, jaký je rozdíl v kvalitě. Nemáte někdo zkušenosti?

    OdpovědětVymazat
  2. Sally Hansen je úžasná značka takže prepokladam, že to bude aj kvalitné. Od essence by som to neriskovala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Renco, vypada to krasne. Navic na kratkych nehtech to vynikne!! Mimochodem, odkud jsou ty prstynky? Vypadaji uzasne!
    Julit

    OdpovědětVymazat
  4. Novinka me určitě zaujala, ale trochu se obavám, ze u me budou i nadále vítězit klasické laky.. Mám jich tolik, ze je proste potreba a nimi něco udělat, navíc bych asi nedokázala nosit jeden lak dva týdny :) ale určitě je to dobra věcička a vůbec nepochybuji o tom, ze si své příznivce najde!

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju shellac!uvazuji i o koupi Sally ma totiz nadherne odstiny! Investice bych 7e nebala..

    OdpovědětVymazat
  6. Ja mam uz zajety Shellac system a ani nepotrebuje led lampu, staci uv :)
    Uvidime jake budou recenze. Ja se nakonec s investici do Shellacu vesla do dvou tisic pri jedne barve, tri tis. uz jsou docela dost na to, ze clovek nikdy nevi, jak mu bude lak drzet. Mne Shellac vydrzi tyden a to slibuji tri. I tak jsem ale spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mela shellac 6tydnu skoro,drzel jako pribyty,akorat ty odrosty des bes,mela jsem sadru na prave ruce ten den co mi ji sundali jsem sla na nehty :D

      Vymazat
  7. Parádni tip.... :) Děkuji....
    Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ja mám teda doma ešte lampu, čo som mala v sade na gélové nechty a aj tie vatové všelijaké vankúšiky a drievka,pilníky,... :) takže investicia mi jedna odpadá :) už len dokúpiť ten podkladový + vrchný a môžem lakovať o dušu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Wooow :) Já teda gelovky nenosím, no ale ty barvy jsou naprosto luxusní :) A dost mě teda překvapilo, že jdou odlakovat obyč odlakovačem, to asi fakt bude super věc :)))
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tohle mě dost zaujalo! :)) Budu o tom uvažovat :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá zajímavě. Počáteční investice je vysoká, ale máš pravdu, dávám měsíčně za nehty 400, takže to je ve výsledku rozhodně výhodnější.

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm metoda jako Shellac i stejné sundání, jen o jednu vrstvu méně ( jen jedna barevná že? ) . Novinak se mi líbí, startovací set není drahý, CND shellac vyjde na víc,ale asi bych stejně volila ten , vím že neničí nehty a drží dobře, barvy neblednou a lesk je po celou dobu stejný. Tak uvidíme až otestuješ výdrž atd. Tohle má velkou výhodu snadného nákupu v dmce

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to mě hodně zaujalo. Počkám si ještě na tvé dojmy, ale zatím jsem nákupu velmi nakloněná :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  14. nejsem zrovna dvakrát velký lakovací nadšenec (ano, laků mám hodně, ale využívám je spíše jen přes léto), takže tohle asi nebude nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  15. Bez vyzkoušení do toho nepůjdu, i když bych ráda. Shellac mi zničil nehty, teď střídám normální lakování se slupovacím lakem od essence a nehty mám zase zdravé.

    OdpovědětVymazat
  16. tak tohle je článek přesně pro mě.. u essence jsem to viděla, ale nešla bych do toho, ale sally hansen mám ráda a když vidím nabídku těch barev, to je tak krásný, a už ted vím o 4 barvách, které bych si hned vzala domů..

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. mám zkušenost jenom s Rocklackem a s ním jsem byla moc spokojená :) toto ale nezní vůbec špatně :))

    OdpovědětVymazat
  18. mám tu sadu od Essence, teď nově, jelikož jsem vždycky měla mega problémy s nehty, nic na nich nedrželo ani jedno odpoledne a každodenní lakování je trochu žrout času. ale pravé gelové nehty se mi zase vůbec nelíbí, navíc ta procedura odpilování mi přijde extra brutální, tak jsem si řekla, že sada od Essence slibuje vše, co potřebuju a šla do ní. a zatím jsem nadšená :) sice jsem manikůru dělala teprve po třetí a až teď se mi jakžtakž povedla, takže výdrž hodnotit nemůžu (předtím to byl takový děs, že jsem druhý den slupovala dobrovolně :D) ale vypadá to vážně hezky a hlavně přirozeně :) tohle mě taky zaujalo a zamilovala jsem se do odstínu 251 Plum´s the word, ten je opravdu krásný :)

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, moc krásně jsi to sepsala, máš v postu fakt perfektní a užitečné postřehy! Ten odstín, který sis vybrala, ti hrozně moc sluší. Já taky řeším, co udělám se všemi svými laky :D, asi si otevřu obchod :))).

    OdpovědětVymazat
  20. gel lak jsem měla jednou, vypadalo to hezky, člověk se o to nemusí starat, ale bohužel jsem měla problém se sundáním (slečna říkala, že mám až moc zdravé nehty :D), vůbec nešel, takže mi ho musela rýpat a tím mi je teda docela zrasila :( taky mi vadilo, že musím mít tak dlouho jednu barvu, já ji vždycky ladím s oblečením :D

    OdpovědětVymazat
  21. Myslím, že striplac už je o něco dál než tyto gelovky typu shellac. Minimálně odpadá to acetonové balení a sundavání.

    OdpovědětVymazat
  22. Wau paráda len tá cena ach jaj :/ Ale inak krásne odtiene ;)

    bebelieveinbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  23. joooj gelove laky sa mi teraz uzasne hodia ! uz sa nane tesim , a dost ma sklamalo ked essence ten jeden topcoat zrusil ale aspon bude toto :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nehty si rada lakujem, mám veľmi vela lakov na nechty a už dlho rozmýšlam či si nekúpim led lamp a pár gel lakov na vyskúšanie. tieto vyzerajú veľmi dobre a vybrala si si super :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja pouzivam obcas Shellac, tak jsem na toto zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  26. Giulietta Montagneuse: ty jsou z Primarku, ale prodává je teď každý druhý obchod :) Třeba H&Mko zkus :) Nebo ebay, tam je toho tuna :)
    mona recenzie: na to pozor, úspěch je garantovaný právě při použití produktů s touto lampou, která je vytvořená na základě jejich chemického složení. Respektive ti nikdo nemůže zaručit, že ti tyhle laky budou správně držet po vytvrzení v jiné lampě, než v té, která je součástí toho základního setu :)

    Jana Wertheimová: mě slečna na nehty dávala dvě barevné vrstvy, ale někomu možná postačí jedna :)

    AjaBeautypedia A.: já ještě jednou moc děkuju za skvělé odpoledne, bylo to super! :) Jsem zvědavá, jestli tenhle taky vyzkoušíš a co na něj budeš říkat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když na to dam pak obyc barevný lak ten davam taky do lampy? Nebo tam uz musim nechat klasicky zaschnout? Diky a jde to i na nehty kde mam pshine?

      Vymazat
  27. já teda laky vůbec nepoužívám, ale jak vidím tyhle a ty krásné obaly, lahvičky a barvičky, mám chuť tu svou nechuť k lakům přehodnotit ;)

    OdpovědětVymazat
  28. hůůstýý, ty černý lahvičky jsou cool :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nedokázala by som nosiť jednu farbu dva týždne v kuse. Baví ma lakovať, meniť laky atď, no tu ma zaujali tie odtiene. Sú prekrásne, nevedela by som si vybrať!

    OdpovědětVymazat
  30. Wow, to vypadá opravdu skvěle! Až budu mít nějaké ty zlaťáky navíc, nejspíš do toho investuji. :)

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadá to vážně úžasně! BTW: nádherné prstýnky;)

    OdpovědětVymazat
  32. tak táto novinka ma očarila,a dnes som v DM neodolala. Na SR stojí základný set 120 € čo je dosť ale tak skúsila som si kúpiť podklad a vrchný lak + odtieň ping pong a zapekala som v klasickej UV lampe cca 2-3 minúty a zatiaľ gél lak drží uvidíme do kedy :)

    OdpovědětVymazat
  33. Akorát jsem si je dneska kupovala, přišla mi nabídka z DM - letáčky na 25% slevu, takže celý set místo 3000 asi za 2200 (+ ještě 15 % za nákup za 150 bodů). Hned jsem vyzkoušela, jsem nadšená, mám už i na nohou. Už jsem zkusila dát i normální lak přes (třpytky), vypadá to skvěle! Doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  34. tak jak to vypada po nejake dobe? stale pouzivas? :) taky sem neodolala :D

    OdpovědětVymazat
  35. chcem sa spytat jednu vec..v sade je aj 12 odtoenov lakov? lebo pises ze 1 odtoen a inde som citala ze vsetkych 12 ...a dalsia otazka ten spodny lak je vlastne primer..lak ktory zabezpeci ze gel prilne na prirodny nechet...

    OdpovědětVymazat
  36. Hana Fusekova: v sadě je jen jeden barevný lak - je to vidět na krabici sady :) K výrobě nehtů potřebuješ celkem tři lahvičky - č.1 je podkladový lak, č.2 barevný a č. 3 topcoat. všechny se zapékají a dávají na tvé přírodní nehty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)