středa 23. července 2014

NYX skvělý lesk a průměrná tvářenka

NYX není sice značka, kterou bych měla doma na kila, ale to neznamená, že mě nezajímá. Když jsem před nějakým časem procházela Douglasem, zaujala mě nová "polička" s touto značkou. Jelikož byla úplně čerstvě na prodejně, bylo k dispozici ještě téměř všechno. No a znáte to, když si chcete udělat radost, tohle jsou ideální úlovky. Nutno dodat, že oba jsem si vybrala hlavně na základě mnoha kladných recenzí, které jsem o obou četla. A trefila jsem se tak na 50% ...



NYX Butter gloss - Créme Brulee (8ml) - koupíte např. v parfumerii Douglas nebo na internetu

Lesk na rty má takové sympatické menší balení a sladce růžovoučký obal. Přijde mi celkem povedený a co se mi líbí - nápis se z tubičky neotírá a pevně drží. Většina lesků z drogerie se mi v kabelce "odrbe" a nevypadá to moc esteticky. Nápisy na NYX drží a ani se nehnou. Barvou není ničím extra zajímavý, prostě taková klasická krémová růžovka. Podobný odstín najdete určitě u většiny značek. Každopádně obsah lesku je vážně pecka. Lesk mi strašně připomíná lesky od M.A.C, které jsou na mém osobním žebříčku lesků na nejvyšších příčkách :) Má příjemnou nasládlou vůni a hlavně neuvěřitelně příjemnou texturu. Žádné lepení a jemná hydratace. V tomhle případě rozhodně platí všechna superlativa, která se o něm píšou a minimálně jeden si místo ve vaší kosmetické taštičce zaslouží. Já si pro nějaký další určitě ještě půjdu :)






NYX Blush - odstín Mauve

V tomhle případě jsem se trochu sekla. Původně jsem chtěla všemi opěvovanou Taupe, ale jak to tak bývá, tyhle dva odstíny se mi pletou a šáhla jsem po špatné. Jako bylo mi divné, proč tohle všichni vychvalují jako úžasný odstín pro konturování, ale občas má člověk prostě výpadek a nemyslí mu to. Odstínově se mi určitě líbí a je to tak pěkně nenápadný odstín, že by se mohl líbit i někomu, kdo si ve tvářenkách ještě nevěří a bojí se výraznějších odstínů. Balení se mi upřímně extra nelíbí, je to prostě jen černý plast, co není extra lákavý. Tvářenka má poměrně i malý průměr a není pro mě tolik uživatelsky příjemná. Tohle všechno bych jí i odpustila, ale co jí musím vytknout, je její mizerná výdrž. Mě prostě tak po 3 hodinách zmizí z tváře a někam se vypaří. Celkem škoda, ale po funkční stránce je pro mě nepoužitelná a mezi mé oblíbené se bohužel nezařadila.





Bohužel si nepamatuju cenu produktů a navíc jsem vychytala ještě nějakou akci na jejich nákup, o které jsem se dozvěděla náhodou až u pokladny. Mám pocit, že víc jak 150 Kč nestojí ani jeden produkt, ale berte to s rezervou. Lesk bych určitě ráda doporučila vyzkoušet, protože hravě strčí do kapsy většinu těch drogerkových. Tvářenku si další ale rozhodně kupovat nebudu a její mizerná výdrž mě bohužel zklamala. Samozřejmě je to velice individuální a výdrž čehokoliv záleží na mnoha věcech, ale mě svou kvalitou prostě nepřesvědčila.

Jinak co se týče dostupnosti NYX - největší výběr je samozřejmě na internetu, ale pokud jste z Prahy, jsem si jistá, že nějaké kousky má i Douglas na Chodově a na Václaváku.

Jaký je váš oblíbený produkt od NYX? Máte vyzkoušené tyto lesky nebo tvářenky? :)

36 komentářů:

  1. Ten lesk mě láká už dlouho, takže ho určitě vyzkouším :) a škoda té špatné výdrže u tvářenky, protože ten odstín se mi moc líbí.
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nie som lesková, ale tento by som vyskúšala teda celkom rada :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak lesk se mi jeho vlastnosti velice zalíbil, myslím, že si budu muset nějaký objednat :) Tvářenku od NYX jsem ještě žádnou nezkoušela, ale obecně mi drží všechny tvářenky ( i levnější) velice dobře, takže bych časem i nějakou od nich zkusila.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Upřímně lesky nemám moc ráda, ale tenhle mě láká k vyzkoušení :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Pri nedavnej navsteve Prahy som tiez v Douglase objavila znacku NYX a kedze Lipbutter som mala na svojom wishliste, nevahala som ani sekundu. A fakt som prekvapena, aky je skvely a za posledne dva tyzdne som nepouzivala skoro nic ine :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. od NYX jsem nic neměla, tvářenka vypadá roztomile, i odstínj je fajn, ale ta výdrž je teda bída... to mi líp vydrží i "obyč drogérková" Catrice!

    OdpovědětVymazat
  7. Tvářenka má opravdu moc pěkný odstín, škoda že nevydrží :(

    OdpovědětVymazat
  8. S těmi tvářenkami je to asi odstín od odstínu, já mám odstín peach (název moc nechápu, protože barva je baby růžová) a drží mi v pohodě. Butter glossy jsou bezva, doporučuju vyzkoušet i Mega shine lip gloss a rtěnky z řady black label (které do Douglassu zatím bohužel nedorazily). S čím tedy nejsem moc spokojená jsou stíny hlavně kvůli sytosti barev a slabé výdrži (ale co já vím, třeba je to taky u každého odstínu jinak).

    OdpovědětVymazat
  9. tu Taupe ale doporučuji, to je můj poklad :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Hmmm, ten lesk si asi budu muset koupit :)
    Jinak tvářenku od nich mám, jiný odstín, výdrž je dobrá, ale je spíše prášivější, hodně barví, takže je těžké nanést na tvář jen přiměřené množství...

    OdpovědětVymazat
  11. NYX jsem ještě vůbec nezkoušela, ale celkem mě láká :)

    OdpovědětVymazat
  12. Lesk vyzkouším a shodou okolností mám Taupe objednanou z ebay.Už mě nebavilo chodit do Douglas protože ji tam stále nemají a já vždy utratím za Bobbi Brown :D

    OdpovědětVymazat
  13. Mě zaujal ten lesk :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Odstín tvářenky se mi moc líbí, škoda té mizerné výdrže, A pokud jde o lesk, tak ač lesky moc nemusím, tak tento se mi líbí moc. Navíc je v odstínu, který je sice obyčejný, ale právě takové růžové lesky jsou ty, které klidně zkusím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/spotrebovano-cerven-2014.html

    OdpovědětVymazat
  15. NYX jsem zatím nezkoušela, tak to se musím pak mrknout v Douglasu, protože lesk se mi líbí moc i ta tvářenka je pěkná :) A Peťa lovely hair si chválí rtěnky, tak po nich bych se taky mrkla
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Na ty tvářenky jsem koukala na internetu a strašně se mi líbily jejich barvy. Jen škoda té výdrže.

    OdpovědětVymazat
  17. mám Taupe a už jsem ho skoro dodělala (ho - jakože bronzer :D), docela mi vyhovuje) na ten lesk jsi mě extra nalákala)

    OdpovědětVymazat
  18. ta tvářenka se mi líbí moc barevně, ale škoda že nevydrží..
    a lesk je super

    OdpovědětVymazat
  19. Lesk vypadá skvěle, asi pro něj poběžím ...

    OdpovědětVymazat
  20. Lesk vypada krasne a tvarenka ma alespon hezky odstin

    OdpovědětVymazat
  21. na ten lesk jsi mě nalákala..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Mám chuť si pořídit tvářenku a lesk v takhle sladěné kombinaci. :)

    OdpovědětVymazat
  23. tvářenka má krásný odstín, přirozený a příjemný...škoda výdrži samozřejmě, ale klidně bych ji pro ten odstín několikrát za den obnovila...

    OdpovědětVymazat
  24. Já moc lesková nejsem, ale ta tvářenka mě vždycky lákala. Tohle je asi první negativní recenze, co jsem na ni slyšela:)

    OdpovědětVymazat
  25. O tom lesku už dlouho přemýšlím :) Mám od NYX akorát jednu jumbo tužko v odstínu Milk a miluju ji jako bázi pod stíny :)

    OdpovědětVymazat
  26. Lesk mě neláká, mám raději rtěnky, ale tvářenku bych někdy docela zkusila.

    OdpovědětVymazat
  27. od nyx nemám ještě nic a nijak mě ta značka stále neoslovila

    OdpovědětVymazat
  28. S touto značkou nemám zkušenost, ale ta tvářenka se mi docela líbí. :) Lesk není špatný, ale nejsem na ně :)

    OdpovědětVymazat
  29. U tvářenky se mi hrozně líbí odstín,ale ta výdrž ji úplně ničí :)

    OdpovědětVymazat
  30. Na ten lesk si brúsim zúbky už dlho a po tvojej recenzii sa už naozaj pokúsim zohnať ho. Ale dala by som šancu aj tej lícenke Taupe, pretože taký odtieň sa len tak ľahko nevidí

    OdpovědětVymazat
  31. Mám zálusk na tvářenku v odstínu PINCHED. Má být podobná orgasm od NARSU. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Lesk vypadá skvěle, díky za tip, určitě obhlídnu! Lesková sice moc nejsem, ale tenhle působí velmi lákavě. Škoda výdrže tvářenky - od té doby, co jsem v tomto směru poznala kvalitu díky theBalm, cokoli se slabou výdrží by se u mě už neohřálo. No a ten odstín - pod názvem Mauve bych si představovala něco studeného s fialkovým podtónem... Nebo to jen klame fotka?

    OdpovědětVymazat
  33. lesky od NYXu mě moc lákají, ať už to jsou ty matné nebo teď ty klasické - krásné barvičky mají! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)