pátek 4. července 2014

Nude Magique Blur Cream

Možná už jste postřehly, že se do drogerií konečně dostala nová řada Nude Magique od L´orealu, která obsahuje make-up a podkladovou bázi. O make-upu jsem vám už před nějakou dobou psala ZDE a protože mi nevyhovoval, šel o dům dál a v drogerii je už nijak víc nesleduju. Co jsem ale doteď nezkoušela je podkladová báze Blur Cream a o té to dneska celé bude :)



L´Oreal Nude Magique Blur Cream - Light to medium skin (25ml) - koupíte v drogeriích za 299 Kč

Co musím jako první pochválit je určitě balení. Fialová je moje barva a na první pohled vystupuje z řady, jinak celkem podobných, drogerkových obalů. Jako jiné podobné báze, i tato má za úkol pleť vyhladit, trochu zamaskakovat rozšířené póry a prostě obličej připravit na nanešení make-upu. Texturou je to klasická silikonová kasička, která ale není mastná a pleť po použití zmatní. Ač má lehce tělovou barvu, žádné barevné korekce tváře jsem si nevšimla. Je prostě transparentní a celkem mi uniká, proč se prodává ve dvou odstínech. Zřejmě to má nějaký skrytý význam, který jsem neobjevila a ani se v mém případě neprojevil :) Báze každopádně plní svůj účel a pleť opravdu lehce vyhladí a póry lehce skryje. I make-up mi na bázi v pořádku drží a nikam neutíká, takže prostě dělá co má, o tom žádná. Jediné mínus, které si u mě získala bylo to, když mi na jednom krému začala cuckovat. Stalo se mi to jen jednou a paradoxně to byl pleťový krém L´Oreal a s žádným dalším se mi to nestalo. Považuju ale za podstatné vám o tom říct :)






EDIT: co se týče srovnání této báze s tou od Garnier, tak v konzistenci a celkovému efektu báze rozdíl nevidím. U Garnier jako mínus vidím její dávkování, protože mi přijde, že je v tubičce víc vzduchu, než obsahu a někdy je trochu fuška ho vydolovat ven. To se mi u této nestalo. Kdybych si měla vybrat, tak je pro mě lepší L´Oreal :)


Jestli jste na podobné silikonové báze zvyklé a vaší pleti nijak nevadí, tak tuhle klidně vyzkoušejte. Podle mě ničím nevybočuje z řady svých kolegyň a kromě výjimečně pěkného balení na ní nic uchvacujícího neshledávám. Plní svůj účel, je funkční, to jí nijak neubírám, na druhou stranu mě asi nechytla za srdce tolik, že bych nutně potřebovala dalších 5 balení do zásoby. Prostě jedna z mnoha věcí, která je fajn, ale nic víc :)

Zkoušely jste nový make-up nebo tuto bázi? Jak vás novinky zaujaly? :)


PS: děkuji L´oreal za poskytnutí báze k recenzi

19 komentářů:

  1. Dle mého to bude to samé co Garnier, mně tyhle báze nevyhovují, ale mamce ano, takže jí tuhle asi koupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se jákékoliv bázi vyhýbám obloukem, ať je silikonová nebo ne. Mam mladistvou pleť, která je hodně mastná a bohužel i trpím na lokální akné :/ Tahle mi hodně připomíná tu Garnierovskou :) každopádně moc hezký článek! Zlepšila jsi mi ráno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je veliký rozdíl mezi touhle a tou od Garnier?

    OdpovědětVymazat
  4. Ten obal se jim fakt povedl. Zajímalo by mě, jestli se to dá použít jen na makeup jako benefití porefessional? Ten právě používám jen na nos až po nanesení makeupu..

    OdpovědětVymazat
  5. Nevypadá špatně, ale já báze používám minimálně. Nepřijde mi, že by to dělalo velký rozdíl a naopak mi někdy ucpe póry. S tím cuckováním bych řekla, že to bude tím krémem. L´Oreal krém mám taky a cuckují mi na něj všechny make-upy. Dost mě to štve, takže ho používám jen pokud mám mezi krémem a líčením aspoň hodinový odstup. Pak to jde.

    OdpovědětVymazat
  6. L´Oreal je další kosmetika, jejíž stojany v drogériích míjí tak nějak bez povšimnutí. Nicméně Garnier mi po vyzkoušení zrovna dvakrát nevyhovoval, takže tahle báze taky nebude zřejmě nic pro mě. (ale obal má opravdu nádherný)

    OdpovědětVymazat
  7. v tom dávkovaní je to pravda, z garnieru nieco dostat je fuška

    OdpovědětVymazat
  8. z Garnieru jsem moc nadšená nebyla, takže tuto bázi raději vynechám. já jsem moc spokojená s tou od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  9. Z drogerkových jedině Dermacol, to je jasná jednička :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jednu bázu doma mám, ale už ani neviem, kde je zahrabaná. Vôbec ich nepoužívam a celkom si tak vystačím. Ak sa mi stane, že mi mejkap nevydržal toľko, koľko som potrebovala, jednoducho ho dám dole a naniesiem nanovo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jako tento vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Nezkoušela jsem a neláká mě ani tahle ani ta Garnier. Používám už dlouho Porefessional a vyhovuje mi, tak neexperimentuju.

    OdpovědětVymazat
  13. ach ty báze, vyzkoušela jsem jich mraky a přijdou mi na jedno brdo :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Mám bázu od Garnieru, ale tiež mi trošku vadí, že je viac prázdna ako plná, keď ju dopotrebujem vyskúšam túto ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Anežka: ještě jsem tam dopsala poznámku, která se toho týká :)

    summertime: jednou jsem to zkoušela, ale Porefessional je na tohle lepší a vhodnější. Tohle je vyloženě pod make-up :)

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, v posledních dnech mám u Tebe občas problém s přidáváním komentářů. Kliknu na "Publikovat", komentář se tváří jako odeslaný, ale neobjeví se klasická hláška o uveřejnění komentáře po schválení. Jednou se i přesto můj komentář poté u článku objevil, ale 2x bohužel ne - jako právě u tohoto článku. Před chvílí jsem odeslala komentář k dnešnímu článku a koment se opět tvářil jako odeslaný, ale bez té následné potvrzovací hlášky....
    K tématu - bází pod make-up jsem vyzkoušela několik a většinou pouze pozoruji efekt vyhlazené pleti přímo po nanesení, ale že bych si všimla účinku na vzhled/výdrž make-upu, to ani ne. Nakonec mi z toho nejlíp vychází kupodivu báze MagiX face perfector od Avonu!

    OdpovědětVymazat
  17. Jana C: všímám si toho, že se mi od někoho občas objeví naráz třeba 3 komentáře. Netuším, čím to může být :( Mě se to občas na jiných blozích taky stává a už jsem se naučila, že si komentář vždycky zkopíruju a když je nějaká chyba, tak ho vložím a publikuju znovu. Snad to brzy bude OK!

    OdpovědětVymazat
  18. jsem z těch bází už nějaká znuděná.. člověk vždycky čeká, že bůhvíco to bude a ona je to prachprostá báze, další do té spousty, které v drogériích najdeme.

    OdpovědětVymazat
  19. Bohužel nemám dokonalou pleť, tudíž si nemůžu dovolit ten luxus napatlat na ni cokoliv a čekat, že to udělá báječný efekt. Málokterá báze mi vyhovuje, ovšem tyto jsem ještě neměla, takže pokud natrefím v drogérce, určitě koupím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)