úterý 8. července 2014

Novinky Dermacol v akci

Dermacol nedávno obohatil svoje stojany zase dalšími novinkami a tentokrát si vzal podle mě až příliš velké sousto. Bohužel tentokrát se mi víc produktů nelíbí a nevyhovuje, než že bych si našla nové oblíbence. Holt i to se někdy stává. I když jak tak sleduju poslední dobou blogovou scénu, tak se názory hodně liší a co se nelíbí mě, si někdo nakoupil ve více odstínech a do zádoby :) Takže jako vždy to berte s rezervou a nesuďte nic předem, aniž si to na vlastní kůži osaháte nebo vyzkoušíte :)





Rozjasňující paletka (8,5g) - info ZDE, koupíte za 249 Kč

Mám pocit, že hned jak se tyto paletky v drogerii objevily, neustále se někde propíraly. Většinou ve smyslu, že jsou hrozné, nepoužitelné a obsahují velké třpytky. Jako co se týče rozjasňovačů, jsem velká fajnovka, to vám nebudu lhát. Kdybych spočítala, co jsem kdy vložila do pořízení všech rozjasňovačů, co mám, byla by to možná jedna pěkná dovolená :) Logicky jsem byla napnutá, jak si povede tato novinka, protože podle mě je dobrý rozjasňovač v drogerii téměř nemožné najít. Než jsem si paletku mohla vyzkoušet doma, zkoušela jsem si jí v drogerii. Pod umělým světlem se teda leskla na všechny strany, ale velké třpytky nikde. Jako vážně bych tuhle paletku neoznačila jako tu s humpoláckýma třpytkama, na to jsou experti jinde (KLIK). Bohužel ale musím říct, když jsem si paletku zkoušela mimo umělé osvětlení, přišla mi skoro jako netřpytivá a taková nudná. Navíc mi přijde docela dost tuhá a zapečená, což mi ta v drogerii nepřišla. Možná mám jen divný kus nebo se musí ještě víc "ohoblovat", aby byla trochu měkčí, ale upřímně mě nenadchla. Má takový mdlý studený narůžovělý nádech a svůj třpyt rozbalí až na sluníčku nebo pod umělým osvětlením. Druhá část rozjasňovače mi přijde o něco lepší, protože není tak pevně zapečená a je víc prášivá. Bohužel ale lesk musíte hledat spíš pod mikroskopem a lehký zlatavý nádech na tváři jsem zaznamenala asi centimetr od zrcadla. Odstín by nebyl tak marný a líbí se mi více, než u velké růžové části rozjasňující paletky, ale je to zase slabota. Prostě kvalitní rozjasňovač to není a nebude, to se budu klidně hádat. Za mě bohužel tedy zklamání.

Drogerkové značky prostě rozjasňovače neumí a neměly by se do nich pouštět (bez výjimek). Navíc i to balení mi přijde vážně ošklivé a Dermacol to umí mnohem lépe! Přijde mi, že je tohle trochu out a neoslovuje mě.









Zkrásňující rozjaňující hydratační fluid (15 ml) - info ZDE, koupíte za 269 Kč

Fluidy se objevily celkem tři - jeden bronzující a dva spíš neutrální a tělové. Čekala jsem od nich asi trochu něco jiného, to říkám na rovinu. Tohle podle mě není rozjasňovač v pravém slova smyslu (jak jsem si několikrát už někde přečetla). Původně jsem myslela, že to bude třeba něco jako tekuté rozjasňovače od Benefitu. Tyto jsou ale dost tekuté a pokud je použiju jen lokálně, tak nejsou téměř vidět. Jejich smysl vidím v tom, že si je člověk přimíchá třeba do make-upu nebo pleťového krému a obličej tím trochu rozzáří, ale ne, že si ho dá pod obočí a to se bude lesknout. Fluidy mají sjednotit tón pleti a rozzářit jí, ale může mi někdo vysvětlit, jak by tohle mohlo sjednotit tón pleti? Jako čím, když je to světle řůžové/broskvové a má to milion třpytek? Že by ty třpytky jako skryly třeba kruhy pod očima nebo vymazaly stopy po pupíncích? To asi moc fungovat nebude. Jako umím si představit, že si tenhle fluid namažu na večerní promenádu někde na dovolené u moře, když mám obličej už trochu opálený a nepotřebuju používat make-up či jiná líčidla. Na tyhle události je to fajn a tak nějak žádoucí, ale že bych se tím musela (nebo potřebovala) natírat každý den, to bohužel ne. Pod krycím make-upem stejně jeho efekt zanikne a naopak samostatně na make-upu není téměř vidět. Pokud by to byl klasický tekutý rozjasňovač, tak by to bylo víc super. Takhle mi ale přijde vhodný jen na nějaké výjimečné události (kdy si ho člověk natře třeba i do dekoltu) nebo někde na dovolené u moře.









Oční stíny Bonbon (6g) - info ZDE, koupíte za 79 Kč

Na první pohled se mi mini stíny, které mi prostě evokují bonbónky, líbily. Minimálně balení je rozkošné a velikost se zdá tak akorát (v případě, že doma máte dalších 150 jiných mono stínů). Jejich zapečené textury jsem se trochu bála, protože zapečené stíny, které by byly i dobře pigmentované je skoro zázrak najít. A bohužel musím říct, že oba odstíny, které mám, jsou spíše zklamání. Pigmentace je spíše slabá (hlavně u odstínu č.2), štětcem se díky pevnému zapečenému povrchu špatně nanáší a přesto z nich mikro třpytečky práší na všechny strany. Dvojka je opravdu jen takový třpytivý poprašek, o nějaké syté barvě se nedá mluvit. Hnědá osmička je na tom lépe a minimálně na oku nějaká barva vidět je. Ale konkurence je silná a pokud prahnete spíše po sytých stínech s máslovou texturou, tak tohle není nic pro vás. Ano, pokud vám stačí lehce rozjasnit a prozářit třeba oblast pod obočím, tak jako dvojka je v pořádku. Na sluníčku se třpytí pěkně, ale nějakou barvu spíše neočekávejte. Samozřejmě můžu hodnotit jen tyto dva odstíny, jiné na tom můžou být lépe, ale jelikož jsem je zatím v drogerii nepotkala, nemohla jsem vyzkoušet a porovnat. Ale za mě bohužel ne.









Shimmering Lip gloss (8ml) - info ZDE, koupíte za 99 Kč

U lesku na rty se těch negativních aspektů sešlo trochu více. Za prvé odstín není šálek mého čaje. Cokoliv, co hází namodralý shimmer mi na pusu prostě nesmí. Lesk obsahuje poměrně viditelné třpytečky, které jsou na rty trochu nepříjemně cítit. Samozřejmě kdybych měla jiný a pro mě hezčí odstín, lesk by u mě nějaké body k dobru měl, ale takhle bohužel nee. Druhá věc, co se mi nelíbí, je balení. Nelíbí se mi, že lesk nedrží sám a musí se pořád po stole povalovat. Navíc se mi po otevření aplikátor tak divně klepe a chvěje, že to vypadá, že se každou chvílí utrhne. Celkově mi to balení přijde odbyté a takové fórové a nelíbí se mi. Na lesku se mi líbí jeho nasládlá vůně i tvar aplikátoru a poměrně dobrá pigmentace. Ale upřímně z drogerie mám leskové favority úplně někde jinde a tenhle mě bohužel za srdce nevzal.













1000 Lashes Volume Build Up mascara (12ml) - info ZDE, koupíte za 249 Kč

Ze všech novinek mě nadchla a vyhovovala nejvíce právě řasenka. A ty jsou jak moc dobře víte, hodně individuální a těžko se někomu dalšímu doporučují. Ovšem pokud vám vyhovují podobné řasenky jako mě, mohla by vám sednout i tato. Po delší době konečně klasický kartáček bez zbytečných zákrutů a vychytávek. S takovými většinou vedle nikdy nešlápnu a sedí mi. Líbí se mi, že řasenka není přehnaně mokrá a dobře se mi s ní manipuluje. Řasy pěkně pročeše a celkově bych řekla, že na mých řasách dělá takový spíše nenápadný dojem. Nic výrazného nebo slepeného ale ani nic velkolepého. Plus během dne neopadává a nedělá šmouhy, takže znovu bych si jí určitě koupila :) Líbí se mi i její veselé balení, které je na drogerii trochu netypické, ale vážně se mi líbí! Za to body plus!







No, skóre si můžete spočítat samy. Do drogerie bych se já osobně vrátila nejspíš jen pro řasenku a ostatní produkty mě za srdce nechytly. Prostě 100 lidí, 100 chutí, jako vždycky a se vším :)

Máte některé z novinek vyzkoušené? Co říkáte na nové rozjasňovače nebo roztomilé oční stíny? :)


PS: děkuji zastoupení Dermacol za poskytnutí produktů k recenzi

37 komentářů:

  1. Tie tiene sa mi strasne páčia no ked som si precitala aké maju nedostatky tak po nich teda nesiahnem ale tá riasenka vyzerá super, i ked nemám moc v láske velké kartáčiky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se dost líbí stíny a lesk :) právě balení lesku mě naprosto uchvátilo :) A myslím že i rozjasňovač bych mohla zkusit, nemám ráda produkty díky kterým bych se pak leskla jak disko koule :) Jinak nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musím říct, že mě taky nezaujalo vůbec nic...je sice fajn, že se i drogérková značka snaží trochu vytáhnout a nabídnout i "lepší" produkty (rozjasňovače atd.), ale za mě tedy ne...a docela mě šokovaly ty ceny, 249 nebo 269 Kč za Dermacol?? Kdyby aspoň změnili to příšerné šuntové balení...

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektný článok:)j a sa tiež neteším, keď mám o nejakom produkte písať nepekné recenzie ale holt, keď to nejde, tak to nejde. Veľmi pekná recenzia, v mnohých veciach sa s tebou zhodujem, tie lesky majú hrozné balenie, ale zase tiene sa mi podľa fotky celkom páčia:) I keď tá riasenka, no neviem za 8€ by to chcelo asi niečo viac.

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Těch tekutých rozjasňujících "něco" :D je škoda, docela jsem se na to těšila a teď mě to teda dost odradilo :/ a vlastně všechno ...

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle novinky mě zaujaly, hezky vypadá rozjasňovač, ale mě osobně láká řasenka a lesk. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. zrovna sháním nějaký ten rozjasnovac ..diky za tip :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  8. Ten jejich lesk mám ráda. Řasenku bych ráda zkusila a rozjasňovadla mě teda trochu zklamala v té tvé recenzi :-O :) Zkoušela jsem si je jen v drogérce na ruku, a to se mi docela líbily, ale je fakt, že po celodenním nošení na ksichtě je to asi jiná :D

    OdpovědětVymazat
  9. No, já na tyhle produkty koukala v drogerii a taky mě moc neoslovily. Lesky na rty mají snad ve všech odstínech chladný odlesk-já potřebuji teplý. Rozjasňovač nic moc, spíš nic. Ostatní produkty jsem taky nějak přešla, co se týče stínů a řasenky, mám své favority a novinky mě nezajímají. Mimochodem na fotce máš i tekutý a tuhý bronzer-bude recenze i na ně? :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě zaujaly akorát ty tekuté rozjasňovače, akorát s tekutými neumím moc pracovat, takže si je stejně nepořídím. Raději pracuji s pudrovými, i takový High Beam od Benefitu mi doma jen tak leží a čeká, až se ho naučím používat :D

    OdpovědětVymazat
  11. Musím víceméně se vším souhlasit.. Snad jen dodám, že mně bohužel zatím moc nenadchla ani řasenka a nejvíc jsem si překvapivě oblíbila bronzující fluid. A to jsem se ho fakt bála! :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já se nechala zlákat rozjasňovačem v odstínu Fresh Rose a nejsem extra nadšená. Čekala jsem víc, nejen třpytky .... :)
    Kat....

    OdpovědětVymazat
  13. Dneska se docela shodneme - rozjasnovace se mi nelibi, odrazuje me bohuzel baleni a pigmentace toho ruzoveho. Fluidy jsem asi nepochopila a baleni lesku je fakt osklivy. A holt sem povrchni a radsi si priplatim za neco, co funguje a lahodi oku :). Skoda, Dermacol mam jinak rada

    OdpovědětVymazat
  14. Já Dermacol kosmetiku moc ani nekupuji, nějak jsem jí nikdy nepřišla na chuť. Stíny se mi ale moc líbí, hlavně ty hnědé.
    Rozjasňovač mi přijde na pohled super a když jsem ho zkoušela v drogerii, tak byl celkem dobrý.
    Nicméně rozjasňovače moc nekupuji, takže pouze koukám na hodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ja tie rozjasňujúce fluidy skrátka vyskúšať musím :)

    OdpovědětVymazat
  16. Chtěla jsem si koupit fluid Rose Fresh, protože jsem si myslela, že to bude alespoň trošičku podobné Benefitu, ale zkoušela jsem jen v drogerce a očekávaný výsledek se na ruce nedostavil. Škoda. Potenciál velký, ale funkčnost, škoda mluvit. Dermacol tím dle mého prošvihl svou šanci. Tekutý rozjasňovač prostě v drogeriích chybí a evidentně dále chybět bude. :-( :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Dermacol má veľmi kvalitné produkty na pery, som prekvapená, že tento sa ti nepozdáva. Osobne mám ten lesk s krajkou, ktorý sa prestal predávať a nahradil ho tento nový. a Ešte mám aj ten hranatý lesk a aj balzám a som spokojná. Mne zas nevyhovovala tá riasenka =/ zlepovala poriadne nevytočila, mno nič moc teda.

    OdpovědětVymazat
  18. Osobně mi přijde katastrofální fakt vše, těžko říct co je větší trefa vedle :D Ty lesky... To někdo soudný dneska ještě nosí takovou třpytkovou nálož? Jako jediná snad ta řasenka je ok, ale co ten děsný obal...

    OdpovědětVymazat
  19. Mě tedy nezaujalo vůbec nic. Už balení je takové laciné plastové, že mě od samotného produktu odradí a o ceně vůbec nemluvím, kdyby to alespoň bylo kvalitní, ale v případě Dermacol dekorativky cena mnohonásobně převyšuje kvalitu..

    OdpovědětVymazat
  20. Mně zase přijde že ten tuhej rozjasňovač by mě vyhovoval, podle tvé recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty makeupy vypadají perfektně! :) Já chci vyzkoušet oční stíny, tyhle dva se mi hrozně líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojda,

    mi nezaujalo fakt nic :-D
    No a tekutý rozjasňující fluidy, proč bych se sakra měla na dovolené obtěžovat se něčím patlat? Já se na dovče patlám max. opalovákem :-D

    A stíny, co nestínujou jsou taky na prd. a sorry, efekt řasenky se mi taky nelíbí...

    Jenže takhle Dermacol akorát naučí lidem kupovat pseudo-rozjasňovače, prostě ženské většinou nevědí, jak co má vypadat, jakej odstín makeupu zvolit...

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem si chtěla pořídit ten nový stín (8), ale čekala jsem teda, že bude sytější a tmavší, tak nevím no.

    OdpovědětVymazat
  24. Ty rozjasňovače jsem očumovala v drogérii, design je fakt tragický a odstíny se mi nelíbily. Mono stíny jsem neukoušela a jak vidim, tak asi ani nebudu, a to mám zapečené věci ráda. Pro dobře pigmentované zapečené stíny doporučuju co nejdřiv zaskočit ke stojanu Catrice. Je teď ve výprodeji 5 odstínů v hodně použitelných barvách za 55 kč. Bohužel budou úplně končit a nahradí je matné stíny, na které jsemmmoc zvědavá. Já mám jejich zapečené stíny 4, dva z limitky, jeden z loňského výprodeje a jeden z letošního a jsem s nimi moc spokojená.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  25. Líbí se mi rozjasňující fluidy, ale rozjasňovačů mám aktuálně dostatek, tak je to pro mě zbytečná investice. Jinak hodně mě zaujala ta řasenka, ta mi přijde super :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  26. Mě se líbí ten pudrový rozjasňovač, stíny a řasenka, ale nic jsem si zatím nekoupila a asi ani nekoupím. Podobné produkty už mám od jiných značek a celkem se teď snažím nehromadit doma kosmetiku, kterou stejně nespotřebuji. Ale jinak mě kolekce zaujala :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Nove Dermacolky ma vobec ale vobec nezaujali. Registrujem, ze su vsade propagovane a rekamovane ale dizajn ma absolutne nechytil. Tie tiene som este ako tak povazovala za atraktivne, ale po recenziach ma uz nelakaju :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  28. Zaujaly mě lesk, stíny i rozjasňovače :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tuhle novou kolekci od Dermacolu jsem viděla na blozích už vícekrát, no nic mě z toho neoslovilo natolik, že bych měla chuť pořídit si to. Je tedy určitě super, že Dermacol přišel s výrobky, které jen tak každá běžně dostupná značka nenabízí, no ale škoda, že recenze nijak jásavé nejsou. Na druhou stranu, ne každá žena je znalkyně=fajnšmekr, takže někdo, kdo třeba rozjasňovače dosud vůbec neznal, třeba bude nadšený. Mně se náhodou docela líbí balení těch paletek, ty vystouplé krychličky mi přijdou celkem roztomilé. :-) Obal řasenky se mi naopak nelíbí vůbec.

    OdpovědětVymazat
  30. Pro ty fluidy jsem nakonec využití taky nenašla - přimíchané do make-upu vypadají na pleti krásně, hezky ji rozzáří, jenže já potřebuji pleť zapudrovat - a tím ten efekt zabiju. Možná pro někoho se suchou pletí.... Jinak rozjasňovač používám ráda, stíny jsou naprd, řasenka a lesk super a bronzující paletku úplně miluju :) Co vůbec říkáš na ni....?

    OdpovědětVymazat
  31. Ja mam tu bronzujici paletku a je super pigmentovana a ma fakt pekny odstin, ted v lete pouzivam rada. Rozjasnujici fluid v tom ruzovem odstinu je fajn, lehce mi odrazi svetlo a moc se nelesknu, na michani s makeupem super. Lesky me taky nenadchly, baleni se mi sice prave libi,ale ta tuna trpytek ve vsem me stve, hlavne kdyz jsou modre :/, to vubec nechapu, to je snad 20 let zpet. Bon bon stiny prasi trpytky,ale na barevny podklad jsou super a ja mam zrovna vsechny odstiny tmavsi, takze videt jsou dobre a pigmentace takova normalka u zapecenych stinu, spis lepsi prumer za me. Rasenka mi taky vyhovuje. Jinak teda ted jsi me dost nahlodala na tu ruzovou rozjasnujici paletku, jelikoz mne se zdala strasne trpytiva a tak jsme si rikala, ze si ji nekoupim, ale kdyz neni, tak to jdu asi do ni, ja myslim, ze pro me to bude odstin super :), uz jsem kolem ni nekolikrat sla a nakonec ji nevzala :D. Co se mi ale hodne libi jsou ty male neonove laky.

    OdpovědětVymazat
  32. Stále neviem, čo si mám o týchto novinkách myslieť. Zaujali ma tie fluidy, ale chcela by som ich najskôr vidieť v akcii - nejakej blogerke na tvári, lebo z ruky fakt nič "nevyčítam". Bojím sa totiž efektu diskoguľa :D

    OdpovědětVymazat
  33. já jsem koukala na ty lesky, a jeden světlounký odstín se mi vážně líbil, takže ten bych si asi pořídila. jinak se mi ale nelíbí nic.

    OdpovědětVymazat
  34. řasenka je moc fajn, nedávno jsem ji recenzovala, ale teda mi opadává a třeba dneska v dešti mi v té vlhkosti nadělala hodně šmouhy, to je její jediná vada na kráse

    OdpovědětVymazat
  35. ani za mně tohle bohužel není velký hit - moc jsem se těšila na fluidy, ale taky mě zklamaly. ted se chystám na řasenku, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  36. Já se na to moc těšila, ale velký hit to za mě taky není..

    OdpovědětVymazat
  37. tyhle novinky jdou úplně mimo mě, bohužel mě nic nezaujalo :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)