neděle 27. července 2014

Nové štětce Sephora se slevou

Tohle je jeden z článků, se kterým jsem nechtěla zbytečně dlouho čekat. Důvod je jednoduchý - probíhající akce v Sephoře a sleva 30% na všechno této značky. A jelikož končí úderem posledního červencového dne, je možná škoda jí nevyužít. O tom, že Sephora chystá nové štětce jsem vám psala už ZDE. Dorazily o něco dříve, než bylo původně plánováno, ale tím lépe! A pokud přemýšlíte, že byste svojí sbírku štětců trochu oživily nebo doplnily tvary, které vám zatím chybí, mohla by vás tato akce zajímat. A kdy se vám letos ještě poštěstí si tyhle štětce koupit s 30% slevou, že? Nové jsou 2 řady - jedna klasická a druhá profesionální. Liší se i vzhledem, ale co jsem tak štětce osahávala, zdají se obě řady stejně kvalitní. Nemůžu sice štětce soudit z dlouhodobého hlediska, ale jelikož mám několik původních štětců Sephora už pár let, můžu jejich velmi dobrou kvalitu potvrdit. Věřím, že tyhle budou stejně kvalitní a možná ještě trochu víc :)





Nejdříve jsem si koupila 56 Flawless airbrush, protože takový tvar štětce zatím nemám a zajímalo mě, jestli mě přesvědčí o tom, že na make-up mi nejvíce sedí flat top štětce. A hodně mě překvapil a trochu narušil vládnutí právě flat topů. Make-up se s ním nanáší velice dobře a výsledný efekt je hodně přirozený a "flawless"! Myslím, že až ještě víc vychytám techniku, tak se hrdě zařadí mezi mé oblíbené duo flat topů Hakuro a LovelyHair. Mám jedinou výtku - nelíbí se mi označení čísla štětce na stříbrné "krytce" štětin. Bohatě si myslím stačí nápis na rukojeti štětce a podobné číslování bych nechala jen pro vystavené testry štětců v parfumerii. Cena je 590 Kč (teď ještě -30% sleva)

A protože se mi 56tka tak líbila, šla jsem si ještě pro 46tku, která je určená na konturování a bronzer (samozřejmě ale třeba i na pudr, tvářenku atd. -podle libosti). Nad tímto štětcem jsem původně uvažovala a nakonec se k němu vrátila. Nutno dodat, že něco tak hebkého a plyšového jsem dlouho v ruce nedržela. To se zatím všechny moje ostatní štětce můžou jít trochu stydět do kouta. Štětec je i dost hustý a pevný, takže je radost s ním cokoliv pudrového nanášet. Jen pro porovnání jsem vám jeho průměr vyfotila vedle flat topu od Hakura. Cena je 470 Kč (teď ještě -30% sleva)




Kompletní foto obou řad - pokud by vás zajímaly ceny jednotlivých štětců, mrkněte se na předchozí článek ZDE


(facebook Sephora ČR)



Jak jsem psala, tyto nové štětce nemůžu soudit z dlouhodobého hlediska, ale zatím jsem maximálně spokojená. Zatím z nich nevypadl ani chloupek, jsou úžasně hebké a měkké a vyhovují mi. Mám několik štětců této značky z původní řady a drží perfektně už pár let. Za mě tedy můžu rozhodně doporučit. Zvlášť s touto pěknou slevou, protože jinak není cena tak úplně příznivá (jako třeba u Hakura nebo Lovely Hair).

Byly jste nové štětce už omrknout? Jak se vám líbí/nelíbí? Jaký byste si samy vybraly nebo třeba doporučily ostatním? :)

13 komentářů:

  1. Nebyla, ale rychle se tam zastavím a nejakyho plysaka si taky poridim.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají skvěle :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám teď štětců více jak dost, ani se mi nemůžou vejít do stojánků :D Takže momentálně nové neplánuji, navíc ze Sephory a podobných obchodů mám stále respekt, nemám totiž ráda, když se nemůžu sama "procházet" po obchodě a okukovat všemožné věci, aniž bych měla pořád někoho za zadkem.. a přesně taková se mi Sephora zdá :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je super, že jsou slevy :) Zrovna pojedu do Brna, tak se tam mrknu. No já bych si vybrala štěteček na obočí a tvářenku :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. já si koupila štětec na make-up =))

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají moc pěkně (ale to číslo bych taky dala pryč :-)). Ten flawless airbrush mi přijde na make-up docela malý, není s ním zbytečně moc práce? Ale když jsou Tvoje dojmy dobré, byla bych na něj docela zvědavá. Na make-up používám flat top od Hakura a nemůžu si ho vynachválit. Ten flat top od Sephory mi připomíná flat top od elfu, který používám na pudr. Ale u tohoto sephoráckého jde vidět, že kvalita se rovnat nedá (překvapivě :-)), štětinky působí krásně husté a hebké fakt už z fotky. Ten bych teda za ten můj elf s radostí vyměnila (ale nechci ho zbytečně pomlouvat, za ty prachy mi posloužil úžasně) - jestli se do Sephory do konce týdne dostanu, kouknu na něj, díky za tip.

    OdpovědětVymazat
  7. Na štětce jsem moc zvědavá,miluju Hakuro a Zoevu.Za málo peněz skvělá kvalita.Naopak mě trošku zklamala Sigma.Do Sephory skáknu co nejdřív

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem měla na jejich štětce vždycky smůlu a nepřišlo mi, že by za to stály:(

    OdpovědětVymazat
  9. Šla jsem se podívat, ale bohužel v Brně v Sephoře, je mají všechny zabalené, žádné testery na podívaní jak vypadají a abych si je mohla ošahat. To je velké mínus, takže jsem odešla s prázdnou...

    OdpovědětVymazat
  10. na slovensku sephora nieje :( ale ten sephora 46 by som si asi rada kupila uvidim ked pojdem do ciech

    OdpovědětVymazat
  11. 46 je skvělý. Je to nejspíš náhrada za původní 43. A ta profi řada -chrochtám si blahem. Dobrý kup, můžu jen a jen doporučit.

    OdpovědětVymazat
  12. ach joooo. četla jsem tenhle článek včera, dneska jsem byla nakupovat štětce a zase padla spousta peněz... štětce jsou super, koupila jsem si na obočí, pudr a stíny, jsou fakt jemňoulinké a zítra vyzkouším ráno při líčení:)

    OdpovědětVymazat
  13. Luci: to znám, taky to nemám ráda a ochranka v Sephoře je extra otravná a v žádné jiné prodejně tohle není :)

    Jana C: trochu jsem se toho taky bála, ale vůbec mi to nepřijde :) Práce s ním mi přijde stejně rychlá jako při nanášení s flat-topem :) A jako bonus se lépe dostane třeba do záhybů v oblasti nosu :) Já jsem spokojená a jsem ráda, že jsem do něj nakonec šla a nebyla jsem konzerva :) Jinak ten flat top od Elfu taky mám a vedle tohodle je jako chudej příbuznej, to teda musím nechat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)