středa 16. července 2014

Nové laky Dermacol

Tak trochu si říkám, jestli nejdu s tímhle článkem už trochu s křížkem po funuse, protože třeba neonová kolekce laků je v drogeriích už docela probraná. Minimálně podle Instagramu je má tohle léto tak každá třetí domácnost v zemi :) Každopádně na ukázku nemám jen pěkné neonky, ale i další vychytávky pro nehty. A beztak všechny produkty seženete ještě přes eshop Dermacolu nebo v pražském studiu, tak budu doufat, že tak pozdě nejdu :)



Neonová kolekce byla i minulý rok a zaprášilo se po ní úplně stejně rychle. Neony holt přes léto frčí, o tom není pochyb. Mě osobně se líbí, že jsou laky maličké v 5ml balení, protože to přesně na to jedno léto bohatě stačí. Jinak lak je na tom s krytím hůř, i když jsem několikrát četla, že je tato kolekce lepší, než ta loňská, tak já musím dávat bílý podklad a pak dvě vrstvy barvy. Jinak mi prosvítají bílé konečky nehtů a to se mi nelíbí. Ale samozřejmě asi taky záleží na odstínu, kromě těchto jiné vyzkoušené nemám a nemůžu posoudit. Jinak barva schne do matného finiše (jako všechny neonky) a bohužel má poměrně vrtkavou výdrž. I přes můj skvělý topcoat se mi začíná po 3 dnech z nehtů olupovat a to je vážně co říct. Ani tohle mě ale u neonek příliš nepřekvapuje, takže tyhle ničím nevybočují z řady těch, které jsem měla možnost vyzkoušet :)

Cena: 39 Kč (pro více info zde)


02 a 17 se odlakovávají dobře, ale u 15 to jde trochu hůře (kvůli větším tpřytkám). Alobalová metoda to jistí a ušetří vám spoustu zbytečného dření nehtů :)




(eshop Dermacol)

Odlakovač na nehty v nabídce docela chyběl a je určitě fajn, že si teď člověk může od jedné značky koupit kompletní nehtovou péči včetně odlakování. Co se jeho schopností týče, tak mě neuvěřitelně překvapilo, jak rychle dokáže lak z nehtů odlakovat. Vážně je "express" a jde to s ním parádně. Jedinou výtku mám k balení a postrádám nějakou zábranu v hrdle odlakovače, aby člověk nevychrstl na vatový tamponek zbytečně moc obsahu. Ale vyřešila jsem to tím, že jsem si ho přelila do mé oblíbené pumpičkové verze a jsem naprosto spokojená! Je to trochu zvláštní říct zrovna o odlakovači, ale tenhle patří mezi ty "nejefektivnější", co jsem kdy vyzkoušela :)

Cena: 59 Kč (pro více info zde)









Další novinkou mezi laky je řada One coat, která jak název napovídá, má zajistit nehty přelakovat jen jednou vrstvou, aby byly krásné. No, bohužel u mě to úplně neplatí, protože jedna vrstva mi přijde málo. Laky sice pěkně kryjí a jsou takové krémové a husté, ale dokonalé jsou pro mě teprve po dvou vrstvách. Samozřejmě opět záleží odstín od odstínu, ale tyto dva se mi prostě líbí až ve dvou vrstvách. Možná je to síla zvyku nebo moje lakovací "návyky", ale revoluční mi tyto laky ničím nepřijdou. Výdrž je v pohodě, jako u většiny laků co mám a na které použiju můj milovaný Flormar topcoat :) Jako plus beru určitě ploché štětečky, se kterými se mě osobně pracuje nejlépe.
Cena: 79 Kč (pro více info zde)







Ráda bych vám vypsala názvy odstínů, ale jsem zřejmě slepá a podle lahvičky nejsem schopná je identifikovat. Název nebo číslo odstínu na nich prostě nevidím a pokud tušíte, kde se na lahvičce schovává, budu ráda, když mi to dáte v komentářích vědět :)


Z novinek u mě vítězí kupodivu odlakovač na nehty. V těsném závěsu za ním jsou neonky a nakonec One coat laky, které ale tak moc one coat nejsou. Každopádně jestli se vám nějaký odstín zalíbí, jděte klidně do něj, jen možná nečekejte zázrak. A nebo mě vůbec neposlouchejte a dělejte si co chcete, protože tomu třeba jen vůbec nerozumím :)

Má se cenu vůbec ptát, jestli doma máte minimálně jednu lahvičku neonového laku? Myslím, že máte :) A co One coat laky, zkoušel někdo z vás? Kryjí vám v jedné vrstvě? :)


PS: Děkuji zastoupení Dermacol za poskytnutí produktů k recenzi

41 komentářů:

  1. Oranžovú farbu nemám rada takže sa mi oranžové moc nepáčia ale tie ružové sú neskutočne kráásne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nemá cenu se ptát. :) Od Dermacolu mám neonky doma tři, ale více spokojená jsem s maybelline coloramou neonkama (na světlě je lak meruňkový a ve tmě je neonově oranžový). Ovšem zaujal mě odlakovač - mandlový olej, to zní opravdu skvěle. A top coat ve světle růžové by taky nemusely být úplně vyhozené peníze. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemá cenu se ptát. :) Od Dermacolu mám neonky doma tři, ale více spokojená jsem s maybelline coloramou neonkama (na světlě je lak meruňkový a ve tmě je neonově oranžový). Ovšem zaujal mě odlakovač - mandlový olej, to zní opravdu skvěle. A top coat ve světle růžové by taky nemusely být úplně vyhozené peníze. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jeden neonový vlastním, a také musím dávat bílý podklad a dvě vrstvy na to, ale i tak se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  5. Lak od Dermacolu mám doma snad jen jeden a ten me tedy vůbec nepřesvědčil. Vlastně ani neonky zrovna nevyhledávám, takže me nepřesvědčí asi ani ted... Nicméně ten růžový z glitrama vypadá na obrazku úchvatně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné odtiene:) Tá 11ka (ružová) vyzerá krásne.

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. A já nemám! :) a ani nějak mít nechci, moc se mi neonky nelíbí, zůstávám věrná svým barvám - nude, červená, růžová, jsem konzerva :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ja nemám doma ani jeden neónkový lak a hoci sa mi vo fľaštičkách celkom páčia, nie som si istá, či je to pre mňa to pravé orechové :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nemám ani jeden. Neonky mě moc nelákají.

    OdpovědětVymazat
  10. Já nemám ani jeden neonový dermacolácký lak :), všechny odstíny, které se mi líbily, byly vybrané, takže jsem to prostě vzdala. Do budoucna určitě zkusím odlakovač, nějaký opravdu výkonný se vždycky hodí.

    OdpovědětVymazat
  11. zaregistrovala jsem je o vikendu v DM a hned koupila ten ruzovy a zatim spokojenost.
    Jako vydrz neni tyden nebo tak, ale dobry. Zvazuju ten ruzovy s trpytkama. ale ten jsem zatim nikde nevidela...

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám v plánu si nějaký ten jeden neonový lak zakoupit :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Mám doma všechny odstíny neonek a jsem s nimi nadmíru spokojená, krásně vydrží :)
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  14. Laky jsou úžásné, sama vlastním neonové Kiwi a z minulého roku ten žlutý.

    OdpovědětVymazat
  15. já na ty neonky moc nejsem, protože mám úplně bledou kůži, tak to na mě vypadá fakt blbě, ale asi zkusím ty vybledlé neonky od Coloramy.
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Více mě zaujaly laky Colorama bleached neons od Maybelline než tyhle neony ze stáje Dermacol, ovšem ten odlakovač zní slibně :-)!

    OdpovědětVymazat
  17. Docela by mě zajímalo, jak na tu alobalovou metodu. Nechceš udělat článek speciálně o odlakovávání touto metodou?

    OdpovědětVymazat
  18. No vidíš a ja nemam jeste ani jeden :D musím si pospisit nebo je prosvihnu

    OdpovědětVymazat
  19. Právě lakuju Neon Poison. Jedna silnější vrstva bílé Gabriely Salvete a jedna až dvě vrstvy dermakoláckého laku podle toho, jak moc žlutozelený zvýrazňovač člověk chce.
    Jinak ty One coat jsou novinkou? Mám doma dva z loňského roku. Ale možná odstíny jsou nové :)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. ty neonky jsou boží, mám růžový a ten se třpytkami :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé, tak laky jsou to moc krásné, měla jsem zelenej a prostě grrrrr, málem mi kleplo... Bílej podlak, pak to teda bylo vidět po dvou vrstvách, dala jsem top coat a schlo to tejden, pak jsem si to stejně v autě otřela, takže hodinový lakování přišlo vniveč... znovu jsem to zkoušela o dva týdny později, když jsem vychladla, tentokrát bez top coatu a stejně to schlo na můj vkus pomalu, už to nechci ani vidět.... zlatej můj Barry M, to jsem zase chtěla jednou ušetřit...

    OdpovědětVymazat
  22. Nemám ještě ani jeden! :D Ale tak snad brzo :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já neonové barvy moc nemusím, ale tyhle laky jsou pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak neonky mi přijdou úplně skvělé! Dávám dvě vrstvy, bohatě to stačí. Vydrž je 5-6dní a to nejsem žádná holka s rukama dozadu:). Denně vařím, myji nádobí apod.

    OdpovědětVymazat
  25. Já propadla gelovým lakům a mám klid :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mam ten Neon Barbie - barva krasna, ale i s podlakem se n'a konci prvniho dne loupe v platech a samozrejme s sebou bere i svrchni vrstvu nehtu. S nadlakem dal necele tri dny, coz je u me velka bida. Rdsi si priplatim za Color Club nebo Chinu Glaze nez tohle..

    OdpovědětVymazat
  27. Na rukách mám Francii, tak na nožky si můžu dovolit něco odvážnějšího

    OdpovědětVymazat
  28. Ty neonové laky nejsou nic pro mě, ale díky za tip na odlakovač, zrovna mi došel a hledám nějaký nový, zkusím ho :)
    BrazdovaN@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. já neonky ještě nemám, protože se mi spíše líbí tmavší elegantnější barvy- modrá, červená :) , ale na léto vypadají neonky opravdu dobře a uvažuji, že bych se trochu "odvázala" :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Ty neonky jsou úžasné! Já mám doma růžový a žlutý a asi půjdu i pro další :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/kosmeticke-nakupy-novinky-cervenec-2014.html

    OdpovědětVymazat
  31. Tie vyzerajú naozaj super! :) Hlavne tie neónové bez tých trblietok :)) Skvelá recenzia :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  32. naše domácnost neonky doma nemá:D nelíbí se mi jejich výdrž a krytí, navíc mám doma neony z minulýho roku (Colorama, která svou kvalitou taky nepřesvědčila), takže toto šílenství mě minulo..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Já jsem si pořídila jednu neonku s tím, že nevím, zda se mi bude líbit. Pak jsem ale musela běžet do drogerie pro další dvě :D teď mám na nehtech jednu vrstvu růžového a kryje mi suprově, ale je fakt, že nemám nijak hodně bílé špičky.

    OdpovědětVymazat
  34. Ty malé láčky jsou podařené, ale bojím se, jak to minulé léto některým zničilo nehty.

    OdpovědětVymazat
  35. neonky jsou super, škoda jen toho krytí ...

    OdpovědětVymazat
  36. Jsem na laky celkem ujetá, ale ty od Dermacolu mě nelákají. A ani nevím, proč... prostě mám pocit, že mi nevydrží na nehtech. A ani mě nelákají obaly.

    OdpovědětVymazat
  37. Neonky mě neberou, asi jsem na ně už stará. :-) I když, nedávno jsem viděla neonově růžové nehty na jedné řekla bych pětapadesátnici, dokonce na úřadě. A působilo to trochu divně. Ale tak co, je léto, že. :-) Ale mě neonové barvy moc neoslovují ani na mlaďounkých holkách. I když, když tak koukám na fotky ve Tvém článku, Neon Fairy marně nevypadá. :-D Na tu budu muset v obchodě kouknout. :-) A odlakovač vyzkouším určitě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)