čtvrtek 3. července 2014

Naháči podle Rendy

Co se rtěnek týče, jsem asi truchý nudný člověk. Mám svoje barevné spektrum, ze kterého příliš často nevybočuji a držím se svých osvědčených barev. Tak trochu závidím všem, kteří si na pusu dokážou dát i výraznou rudou nebo tmavě vínovou a sluší jim to. Já si ve výrazných barvách připadám vulgárně, lacině a nepatřičně svému věku. Prostě mi výrazné barvy na rtech podle mě nesluší a proto se jim spíše vyhýbám. Dnešní článek tedy bude o mých oblíbených odstínech rtěnek - růžových, nude a béžových.


Vybrala jsem svoje nejoblíbenější a nejpoužívanější rtěnky, které bych vám ráda ukázala. Pokud fandíte výrazným odstínům, tenhle článek vás asi bavit nebude, ale tajně doufám, že minimálně pár lidí by mohl navnadit na nějakou pěknou nude rtěnku :)




Rtěnky jsem rozdělila do dvou kategorií - nižší a střední cenová kategorie a pak luxusnější značky, které logicky stojí i víc peněz :) Pokud se rtěnka objevila v samostatném článku, najdete za jejím názvem přímý odkaz včetně bližších fotek.



Jako svoje oblíbené nude levnější rtěnky jsem vybrala tyto:



Rimmel Moisture renew odstín 180 Vintage Pink (ZDE) - I když to bude znít divně, tenhle odstín svou "výrazností" asi jako jeden z mála trochu vybočuje z této nude řady. Není to typicky neutrální tělový odstín, ale pro mě pořád patří spíš mezi ty decentnější a určitě barevně zajímavý.

L´Oreal Collection Privée Cheryl´s nude (ZDE) - tento odstín se u nás sice neprodává, ale v nabídce je několik dalších nude barev, ze kterých se dá určitě vybrat. Celá kolekce mě chytla za srdce a tleskám L´Orealu, že jí přivezl i k nám. Rtěnka má na drogerkové poměry i pěkné a poměrně luxusní balení.

Inglot Gel lipstick č.61 (ZDE) - jediná gelová rtěnka v mé sbírce (vlastně mám ještě jednu v jiném odstínu), která má intenzivní barvu a díky své textuře na rtech i dobře drží. Není to klasická krémovka, jako většina těchto rtěnek a s výdrží je na tom skoro nejlépe. Pokud vám její textura sedne, věřte, že jen u jedné barvy nezůstanete.

Astor Heidi č.002 (ZDE) - Ultra příjemná, lehce krémová a hlavně božská nude rtěnka. Jestli nějakou rtěnku z drogerie mít, tak určitě tuhle!




Jako svoje oblíbené nude luxusnější rtěnky jsem vybrala tyto:



Clarins Rouge Prodige č. 124 - Odstínově je už trochu do hněda, ale pořád v mezích normy a slušivosti. Je malinko sušší, což má ale výhodu, že na rtech lépe a o něco déle vydrží.

YSL Rouge Volupté č.2 (ZDE) - tohle je krémovka všech krémovek v ultra krásném obalu. Rozhodně to chce trochu cviku s ní zacházet a určitě s citem. Pokud to přeženete, budeme mít na rtech nepěkný barevný nános, který bude křičet na všechny strany. Rtěnka se mě osobně nejlépe nanáší štětečkem na rty a postupně její barvu vrstvím, aby byla co nejpřirozenější.

Estée Lauder Pure Color Envy č.120 (ZDE)- Čekala jsem, že bude trochu víc krémovější a taková mazlivější, ale díky jejímu odstínu jí to částečně odpouštím. Někdy je holt něco za něco :)

Guerlain Rouge Automatique č.169 (ZDE) - Rtěnka s nejnápaditějším otevíráním. Mám jí už docela dlouho a pamatuju se, že jsem si jí pořizovala při nějaké velké slevové akci. Uznávám, že plnou cenu bych za ní nedala a myslím, že tohle je zrovna případ rtěnky, která se dá v pohodě nahradit levnější značkou, ale opět mám ráda její odstín. Je jako moje rty, jen o něco výraznější a textura není příliš krémová, takže mi na rtech i déle vydrží.

Bobbi Brown č.7 - ze všech těchto luxusnějších rtěnek považuji BB za nejslabší článek. Bohužel se jí necítím až tak okouzlena, nicméně odstínově je pěkná a má barvu jako moje rty, jen o něco hezčí. Což tedy v tomhle přehledu není až tak zvláštní, ale já si prostě nemůžu pomoct a takhle se mi to líbí nejvíc. Pokud chce někdo rtěnku a nechce, aby bylo na první pohled patrné, že nějakou má, tak tohle je úplně geniální odstín :)

Clarins Rouge Eclat č. 15 - Tato rtěnka patří asi mezi můj nejoblíbenější nude odstín ze všech. Není ani moc růžová ani moc béžová a krémová je přesně akorát. Jako bonus navíc krásně voní.




Samozřejmě by mě zajímalo, kolik z vás je na tom stejně jako já a drží se podobného spektra barev? Někdy mi přijde, že pro svou zálibu nemám až takové pochopení a třeba většina mých kamarádek si ujíždí na mnohem výraznějších odstínech :) Tak prosím, řekněte někdo, že nejsem divná, když se mi líbí všechny tyhle odstíny :)

A pokud jedete na stejné nude vlně, která rtěnka je ta vaše nej? :)

36 komentářů:

  1. Podobné spektrum /ne/farieb uprednostňujem aj ja :) Z tvojej zbierky mám akurát Loreal a hoci je rúž aj fajn aj pekný obal, sklamala ma kvalita práve toho obalu... Rúž sa otláča o okraj a pogumovaný povrch sa mi začína šúpať... bohužiaľ.
    Čo sa kvality týka, nedám dopustiť na Astor lip butter.

    OdpovědětVymazat
  2. Inglot a Rimmel sú uplne neskutočné...viac m to tiahne k Inglot a tú si aj istotne zaobstarám :) super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec nejsi divná :-D Já teda nejsem na ty nude do béžova, to si připadám jako mrtvola, ale Rimmel Vintage pink je dokonalost. Ještě se tak naučit fakt všechny ty rtěnky používat a ne jen střádat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí Inglot, YSL a ta Estée Lauder, musím po nich kouknout, uáááá :D
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  5. Také nakupuji většinou stejný barevný typ rtěnek a to buď hot pink, nebo fialovo růžové :) Nejraději mám asi rtěnky od Rimmel, za ty peníze jsou bezvadné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moje nej je Astor Heidi ♥ Chtěla jsme nějakou nude a původně jsme byla rozhodnuta pro Rimmel Kate, ale pak jsem hledala recenze a právě u tebe jsem četla o rtěnce Heidi takže nakonec zvítězila ona :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda i výrazné i tlumenější barvy. :)
    Jinak ta tvoje limitka L'oréalu je hodně podobná u nás dostupnému odstínu Freida's nude.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta Guerlain vypadá nádherně... A připadá mi, že v obchodě i krásně voní:)

    OdpovědětVymazat
  9. Loreal a YSL mají nejen krásný obaly, ale i odstíny! Já na rtěnky moc nejsem... nebo asi bych byla, ale mažu si snad každých 5 minut rty balzámem a rtěnka pak nemámoc význam :D Nicméně se snažím a mám doma dvě, které jsem použila víc než jednou :D

    OdpovědětVymazat
  10. Líbí se mi moc ta od L'oréalu jak obal, tak i barva. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám přesně opačný problém, moje přirozená barva rtů je dost výrazná, a tak na mě klasické nude rtěnky vypadají mrtvolně. Svoji nude, tedy takovou oby odpovídala barvě mých rtů jsem ještě nenašla.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  12. :D nejsi divná! Každý má svůj styl! Já si ujíždím na rtěnkách dost a je pravda, že v mé sbírce jsou nude rtěnky asi tři a jinak pak mám různě barevné, červené a oranžové... Ale je fakt, že mou hodně oblíbenou rtěnkou je od Rimmelu Kate 07 - ta by se ti mohla také líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja pre tieto farby tiez nemam pochopenie, zaujal ma jedine ten Rimmel. Mam asi 3-4 nude, ale velmi ich nenosim, ten novy L 'oreal som este ani neotvorila ;-) a hnedy ruz nemam ani jeden.
    Ja mam najradsej berry a mauve odtiene, vyrazne ruzovo-cervene a aj tmave, ale tie su velmi neprakticke.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ono jde samozřejmě o to, v čem se člověk sám dobře cítí a v čem se sám sobě líbí. Já taky preferuji méně výrazné rtěnky, ale spíš s nádechem do růžova, teď mám třeba hodně v oblibě Caresse od Lorealu v odstínu Mauve Cherie. Občas mám náladu i na výraznější rtěnku, ale ne příliš výraznou a určitě ne tmavou. Budu muset kouknout na tu Tvoji Rimmelku, ta se mi líbí. I ta od Inglotu vypadá lákavě. No každopádně máš moc pěknou nude sbírku :-)

    OdpovědětVymazat
  15. S odstínem rtěnek jsme na tom stejně.... Ačkoliv, třeba na Silvesta umím být i za "star" s rudými rty. Jenže to pak pořád koukám do kapesního zrcátka, jestli rtěnka nenavštívila i jinou část obličeje.
    Já miluju Estée... :)...., mohu Loreal a teď testuji Mary Kay.
    Krásný den.
    Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Já nejsem všeobecně rtěnkový typ, mám jich asi jen 10 a z toho převážně tmavší...mojí láskou je Bobbi brown Razzberry nebo Mac Perpetual Flame :-) Jinak používám spíš tonované balzámy na rty, ale také laděné do červena :-) Z tvé sbírky se mi hodně líbí Inglot rtěnka :-)

    Rendy, můžu se ještě zeptat, kam v Praze vyrazit pro Chanel lak na nehty? Chci Sweet lilac z letní kolekce, ale chodím jen do Sephory na Černém mostě, nevím, jestli jsem slepá, ale neviděla jsem je tam...prý je mají i ve Fann ( údajně o něco levněji než v Sephoře )?? Děkuji za odpověď :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Mam stejny problem jako ty, touzim po vyraznejsich rtenkach, jenze se v nich proste necitim, prijde mi, ze mi neslusi a venku, ze by na me kazdy urcite koukal :D. ..proto jako ty ujizdim na nude a jen lehce zaostavam za tvoji sbirkou :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych taky strašně ráda jodila výrazné barvy rtěnek, ale stejně jako ty mám pocit že mi prostě nesluší:(

    OdpovědětVymazat
  19. Já taky miluju nude rtěnky :) a jedině když se cítím "fakt jako že dneska mi to extra sekne" tak jsem schopná vyjít s jinou barvou rtěnky. a samozřejmě pak ještě na maškarní večírky...

    OdpovědětVymazat
  20. Mám dosti podobné spektrum. Tu 180 od Rimmel jsem dlouho nemohla najít, ale pak jsem ji koupila v jedné zastrčené drogérii, určitě by se ti líbila i 200 latino ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  21. mas skvelou sbirku rtenek ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  22. Jakože musím říct, tak teda skvělé odstíny máš! :))) Já mám jednu Nude rtěnku od Avonu a je fajn :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Já to mám zase opačně. Když rtěnku tak jedině hot pink. V té se cítím dobře a naopak v nude odstínech si připadám divně a nelíbí se mi na mě vůbec :/
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkné odstíny barviček :), tak hlavně, že se v nich cítíš skvěle ty, kámošky ať si nosí zase podle sebe

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkné odstíny, hlavně, že ty se v nich cítíš skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nude rtěnek nemám moc, zaujalo mě několik kousků, tak nevím po které se podívat dřív :-D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  27. Rimmelku mám a je fakt skvělá. Na YSL si dělám zálusk. Naprosto chápu tvou zálibu v nude odstínech. Já teď už asi rok ujíždím na různých balzámech na rty, takže když musíš, tak musíš. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. tohle by měla vidět moje mamka, já mám ráda pestrost co se rtěnek týče (ale mám ráda neutrální líčení očí :) a vždycky když si koupím nějakou novou, tak mamka říká "už zase stejná barva" přitom to vůbec podobné není :D nejoblíbenější nude mám ale Astor - 602 Soft Caramel (je trochu do růžova), neutrální Loreal Caresse - 503 Seductive Beige a Essence - 06 Barely There (která je zase trochu víc do hněda) :)

    OdpovědětVymazat
  29. Hurááá, krásnej článek!
    Já fakt nerada výrazný rtěnky, taky mi to přijde vulgární... Ale jsou holky, kterejm to sluší, to samozřejmě... ale já bych s fialovou ani rudou pusou NIKAM nešla!
    Mezi moje favority patří Clinique v odstínu Shy a potom nějaká Avonka, jinak barvící balzámy =o)

    Ale určitě svůj repertoár rozšířím o Lorealku a padla mi do oka i Clarinse

    OdpovědětVymazat
  30. S odstíny rtěnek jsme na tom naprosto stejně. Mé rtěnky mají stejné odstíny do nude barev, protože jiné skoro nenosím.
    Mám snad jednu rudou, kterou nosím při výjimečných příležitostech a pár růžových, které nosím spíše jen v létě.
    Tyhle odstíny mi totiž přijdou nejpřirozenější a nikdo Tě za ně nenařkne, hodí se ke všemu a mohou se nosit kdekoliv :) Tvé rtěnky jsou moc pěkné, asi někam brzy zabrouzdám.
    Klidně bych křiklavější rtěnky nosila, ale zatím na to není vhodná chvíle :)
    Nude rtěnky od L'oreal jsou snad nejlepší a od Rimmelu si je nemůžu vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak ty jsi dobrá :D Máš více rtěnek jednoho odstínu než já rtěnek vůbec :D :D Máš na šminky celou místnost, ne? :D :D

    OdpovědětVymazat
  32. Mám tu Rimmelku a miluju jí. Chtěla sem si koupit i jiný odstín z týhle řady, ale žádnej se mi nelíbil :-(. Jinak já nude rtěnky moc nemusim, přijde mi to zbytečný a radši si dám jen lesk :-D Když už, tak už :-)

    OdpovědětVymazat
  33. jsme na tom stejně, takže vítej v nude klubu :D já mám nejraději Politely Pink od M.A.C.u a Doutzen od L´orealu. pak nějaké ty lesky :)

    OdpovědětVymazat
  34. Mně se tyto odstíny taky líbí nejvíc :) mám sice ráda i výraznější rtěnky, ale ne vždycky je na to nálada, nebo se to hodí k celkovému líčení nebo oblečení... takže nude je super varianta :D

    OdpovědětVymazat
  35. U mňa je to zasa naopak. Obľubujem všetky výrazné rúže, len je zvláštne, ako často skončím s veľmi podobnými odtieňmi. V nude farbe mám len Chanel Secret, Maybelline z nude kolekcie a Whisperku. K tomu pár ružových, ale o niečo výraznejších ako sú tvoje :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to jsi naprosto můj člověk! To už se teda něco musí dít, když si na rty namaluji červenou či výraznou růžovou. U mně momentálně vedou YSL také samé světlé a nude odstíny. A už delší dobu si brousím zuby na Bobbi Brown, přesně v tom stejném odstínu, jaký jsi ukázala v článku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)